Ο Ρώσος άγιος Ιγνάτιος Μπριατσιανίνοφ γράφει ότι οι
πρώτες αιρέσεις εστρέφοντο κατά του προσώπου του Κυρίου Ιησού Χριστού. (Σ.σ. Θα
τις ονομάζαμε Χριστολογικές). Οι επόμενες στρέφονται κατά του προσώπου του
Αγίου Πνεύματος. (Σ.σ. Θα τις λέγαμε Πνευματολογικές). Και γράφω εγώ τώρα, ότι
η Εικονομαχία ήταν ακριβώς αίρεση κατά του αγίου Πνεύματος. Το Δόγμα της Αγίας
Τριάδος, εννοώ το Σύμβολο Πίστεως, δεν το αθετούσαν οι εικονομάχοι, αθετούσαν
όμως την θεότητα του αγίου Πνεύματος, ήταν Πνευματομάχοι αρνούμενοι τον
εξεικονισμό του αγίου Θεού. Δέχονταν ότι ο Θεός έγραψε πάνω στις πλάκες τού
Μωυσή τον Δεκάλογο, δεν δέχονταν όμως τον εξεικονισμό του ενανθρωπήσαντος Υιού
και Λόγου του Θεού° το χέρι του Θεού μπορεί να γράφει, να χαράζει, όχι όμως και
να ζωγραφίζει το πρόσωπό του πάνω στο ξύλο.
Παρένθεση, μια φορά και μόνο, στο Κατά Ιωάννην άγιο Ευαγγέλιο, αναφέρεται ότι ο Κύριος έγραψε : «6 σὺ οὖν τί λέγεις; τοῦτο δὲ εἶπον ἐκπειράζοντες αὐτόν, ἵνα σχῶσι κατηγορίαν κατ' αὐτοῦ. ὁ δὲ Ἰησοῦς κάτω κύψας τῷ δακτύλῳ ἔγραφεν εἰς τὴν γῆν.» Η παρένθεση κλείνει.
Αλλά οι άγιες Εικόνες - ας αφήσουμε το σήμερα - από ποιους γινόταν τότε ; Ποιοι ήταν οι αγιογράφοι ; Δεν ήταν άνθρωποι (Μοναχοί) που είχαν δοθεί καθ΄ ολοκληρία στην πίστη και το άγιον Πνεύμα τους φώτιζε, στο έργο που είχαν αναλάβει ;
Κάτι ανάλογο συμβαίνει σήμερα με την ημερομαχία ή χρονομαχία. Οι χρονομάχοι ένθεν κακείθεν, που απερίφραστα μιλούν για αίρεση και για άκυρα Μυστήρια, εφόσον έχουμε να αντιμετωπίσουμε αίρεση που στρέφεται κατά του αγίου Πνεύματος (σημείωση, όχι τόσο απερίφραστα εμφανή όπως είναι το φιλιόκβε), οφείλουν να ζητούν επίμονα και επειγόντως - έχουν περάσει εκατό χρόνια από εγκαταστάσεως της Καινοτομίας - την σύγκλιση Πανορθόδοξης Συνόδου, αποκλειομένων των οικουμενιστών. Και ως προς τους εμπαθείς του Πατρίου Εορτολογίου, είναι συνετό να αφήσουν στην άκρη τις προκαταλήψεις που έχουν έναντι των αδελφών τους. Διότι όπως οι εικονομάχοι, αποβαίνουν τελικά Πνευματομάχοι.
Υστερόγραφο
Εύλογα, εφόσον μιλώ για ημερομαχία, θα μου πουν ότι από την άλλη έχουμε την ημερολατρεία. Θα επαναλάβω ότι ο χρόνος δεν αγιάζει τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος αγιάζει το χρόνο. Όσοι λοιπόν σέβονται και τιμούν τους πατέρες της Εκκλησίας, ας λάβουν υπόψη ότι οι θεοφόροι άγιοι είναι αυτοί, που αγίασαν τον ειδωλολατρικό χρόνο εντός του οποίου έζησαν, ομολόγησαν και έδωσαν διττώς την μαρτυρία τους. Συνεπώς, δεν λατρεύουμε το χρόνο, αλλά εκείνους που αγίασαν το χρόνο. Τηρούμε ακριβώς και δεόντως τιμούμε το χρόνο αυτό. Όσο για τους άλλους, που ανακάλυψαν έλλειμα στην αρίθμηση και απώλεια ημερών, την μεν απώλεια τους την χαρίζουμε, την δε αρίθμιση την αφήνουμε στην κρίση τους. Ας μας απαντήσουν πώς είναι δυνατόν το 1+1 να ισούται με 3.
«Ἐν Ἰορδάνῃ βαπτιζομένου σου Κύριε ἡ τῆς Τριάδος ἐφανερώθη προσκύνησις»
Παρένθεση, μια φορά και μόνο, στο Κατά Ιωάννην άγιο Ευαγγέλιο, αναφέρεται ότι ο Κύριος έγραψε : «6 σὺ οὖν τί λέγεις; τοῦτο δὲ εἶπον ἐκπειράζοντες αὐτόν, ἵνα σχῶσι κατηγορίαν κατ' αὐτοῦ. ὁ δὲ Ἰησοῦς κάτω κύψας τῷ δακτύλῳ ἔγραφεν εἰς τὴν γῆν.» Η παρένθεση κλείνει.
Αλλά οι άγιες Εικόνες - ας αφήσουμε το σήμερα - από ποιους γινόταν τότε ; Ποιοι ήταν οι αγιογράφοι ; Δεν ήταν άνθρωποι (Μοναχοί) που είχαν δοθεί καθ΄ ολοκληρία στην πίστη και το άγιον Πνεύμα τους φώτιζε, στο έργο που είχαν αναλάβει ;
Κάτι ανάλογο συμβαίνει σήμερα με την ημερομαχία ή χρονομαχία. Οι χρονομάχοι ένθεν κακείθεν, που απερίφραστα μιλούν για αίρεση και για άκυρα Μυστήρια, εφόσον έχουμε να αντιμετωπίσουμε αίρεση που στρέφεται κατά του αγίου Πνεύματος (σημείωση, όχι τόσο απερίφραστα εμφανή όπως είναι το φιλιόκβε), οφείλουν να ζητούν επίμονα και επειγόντως - έχουν περάσει εκατό χρόνια από εγκαταστάσεως της Καινοτομίας - την σύγκλιση Πανορθόδοξης Συνόδου, αποκλειομένων των οικουμενιστών. Και ως προς τους εμπαθείς του Πατρίου Εορτολογίου, είναι συνετό να αφήσουν στην άκρη τις προκαταλήψεις που έχουν έναντι των αδελφών τους. Διότι όπως οι εικονομάχοι, αποβαίνουν τελικά Πνευματομάχοι.
Υστερόγραφο
Εύλογα, εφόσον μιλώ για ημερομαχία, θα μου πουν ότι από την άλλη έχουμε την ημερολατρεία. Θα επαναλάβω ότι ο χρόνος δεν αγιάζει τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος αγιάζει το χρόνο. Όσοι λοιπόν σέβονται και τιμούν τους πατέρες της Εκκλησίας, ας λάβουν υπόψη ότι οι θεοφόροι άγιοι είναι αυτοί, που αγίασαν τον ειδωλολατρικό χρόνο εντός του οποίου έζησαν, ομολόγησαν και έδωσαν διττώς την μαρτυρία τους. Συνεπώς, δεν λατρεύουμε το χρόνο, αλλά εκείνους που αγίασαν το χρόνο. Τηρούμε ακριβώς και δεόντως τιμούμε το χρόνο αυτό. Όσο για τους άλλους, που ανακάλυψαν έλλειμα στην αρίθμηση και απώλεια ημερών, την μεν απώλεια τους την χαρίζουμε, την δε αρίθμιση την αφήνουμε στην κρίση τους. Ας μας απαντήσουν πώς είναι δυνατόν το 1+1 να ισούται με 3.
«Ἐν Ἰορδάνῃ βαπτιζομένου σου Κύριε ἡ τῆς Τριάδος ἐφανερώθη προσκύνησις»
γιατρέ μου συμφωνούμε απολύτως περί συγκλήσεως πανόρθδοξης συνόδου.
ΑπάντησηΔιαγραφήπειράζει,μέχρι τότε-άχρι καιρού-που θα έλεγε κι ο αείμνηστος π.επιφάνειος ,να
λέγουμε όσοι εμπαθείς θέλουμε και μπορούμε δημοσίως,ότι και μετά το κολυμπάρι επισήμως οι ακόλουθοι του πατριάρχου-εκουσίως τε και ακουσίως-για να μην λέγουμε συνεχώς νεοημερολογίτες-μπορεί να υπάρχουν και στα κρυφά και παλιοημερολογίτες,ποιος ξέρει άραγε-είναι αιρετικοί,και η ασθενούσα εκκλησία αίρεση;
διευκρίνηση:δεν είμαστε ούτε ματθαικοί,ούτε γοχ,ούτε αποτειχισμένοι,ούτε αντιοικουμενιστές.
φαντάζομαστε ότι θα σας βρίσκει σύμφωνο,για το ποιοι θα συμετέχουν στη μέλλουσα αγία και μεγάλη σύνοδο,στο τελευταίο σχόλιο του αδελφού ν.μάνη ως απάντηση σε έτερο αδελφό,εδώ:
http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2016/08/blog-post_30.html#comment-form
με αγάπη Χριστού
χαράλαμπος
Δεν θα γίνει αυτό που γράφει το σχόλιο του Μάνη, γιατί θα τους πάρουν με τα γιαούρτια.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι χθές είχαν το άλλοθι της Πανορθόδοξης Συνόδου...
Μετά το κολυμπάρι, αυτό το άλλοθι έγινε θηλιά στο λαιμό τους.
Σύνοδο περιμένουν όλοι (και οι του νέου...θα περιμένουν για πολύ όπως φαίνεται), και οι του πατρίου, παραδόξως, αφού ήδη η σύνοδος έχει αποφανθεί και έχει αναθεματίσει τους νεοημερολογίτες, τους έχει δηλαδή ξεχωρίσει από την ορθοδοξία διότι δεν ακολουθούν τους Αγίους Πατέρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αίρεση του οικουμενισμού δεν είναι σαν το filioque στο Πιστεύω, είναι κατάργηση όλου του Πιστεύω, αφού κηρύσσει πίστη... σε όλα τα πιστεύω που υπάρχουν! Δεν έχει υπάρξει τόσο θρασεία αίρεση ποτέ και τόσο αντίχριστη.
Δεν υπάρχουν μόνο "εμπαθείς του πατρίου" αλλά και "εμπαθείς" του νέου που κοιτούν όπου φύγει φύγει από την αίρεση. Ίσως αυτοί που βρίσκονται στο πάτριο να μην έχουν πλήρη εικόνα για το κύμα φυγής από το νέο, το οποίο αναχαιτίζουν ηθελημένα ή άθελά τους οι Κυπριανίτες (και λοιποί ΓΟΧ) όπου τους πετύχουν.
Όλοι αυτοί οι...εμπαθείς της ορθοδοξίας, ακολουθούν τους Αγίους Πατέρες, πιστεύουν είς έναν Θεό..., σέβονται τις Οικουμενικές συνόδους (αναθεματισμοί παπικού ημερολογίου) , αγαπούν την τήρηση των ιερών κανόνων (μέσα σε αυτούς και το ορθόδοξο βάπτισμα και ο τρόπος εισδοχής αιρετικών ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΝΟΟΥΝ).
Ερώτηση προς τον κ. Χριστοδουλίδη: τα μυστήρια στο νέο ημερολόγιο είναι έγκυρα ή όχι;
Αν κάποιος νεοημερολογίτης θέλει να ακολουθήσει και να εκκλησιάζεται στο πάτριο, ποιές ενέργειες πρέπει να γίνουν για να μπορεί να κοινωνήσει;
Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓέρων Σάββας Λαυριώτης - επιτομή
Βαρθολομαίος: «Ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ὁδοὶ σωτηρίας».
Ἡ μεγαλύτερη ὕβρις ὅλων τῶν ἐποχῶν ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ. Ἂν καὶ οἱ ἄλλες θρησκεῖες ὁδηγοῦν στὴν σωτηρία, τότε τὸ σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴν ἐνανθρώπηση τοῦ Υἱοῦ, τὴν διδασκαλία Του, τὰ θαύματα, ἡ Σταύρωση καὶ ἡ Ανάστασή Του ἦταν ἀνώφελα καὶ μάταια! Μόνο ἕνας διάβολος θὰ μποροῦσε νὰ υποστηρίξει τέτοια πράγματα. Καὶ ὅμως οἱ ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς προσκυνᾶτε αὐτὸν τὸν ἄνθρωπο!
Πιστεύει καὶ κηρύττει ὅτι τὸ Κοράνιο (καὶ οἱ Γραφὲς τῶν ἄλλων θρησκειῶν) εἶναι «ἴσο μὲ τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ ἱερὸ ὅπως αὐτή» καὶ ὅτι οἱ Μουσουλμάνοι μποροῦν νὰ πᾶνε στὸν παράδεισο χωρὶς νὰ πιστεύουν στὸν Χριστό.
Πιστεύει καὶ κηρύττει ὅτι πολλὲς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ εἶναι προσωρινὲς, διαφωνώντας ἀκόμα καὶ μὲ τὸν Κύριο!
Ὀνομάζει «εὐλογημένη» καὶ τιμᾷ τὴν Συναγωγὴ τῶν Ἑβραίων, ἐκεῖ ποὺ ὑβρίζεται ὁ Χριστὸς καὶ ἡ Θεοτόκος, μὲ τέτοιου εἴδους ὕβρεις ποὺ μᾶς εἶναι ἀδιανόητο καὶ νὰ τὶς ὀνομάσουμε.
Πιστεύει καὶ κηρύττει τὴν βασικὴ ἀρχὴ τῆς Μασονίας ὅτι δηλαδή: «ἕκαστος νὰ λατρεύῃ τὸν Ἕνα Θεὸν ὡς [=ὅπως] προτιμᾷ…». «Ὁ Θεὸς εὐαρεστεῖται εἰς τὴν εἰρηνικὴν συμβίωσιν τῶν ἀνθρώπων καὶ μάλιστα, αὐτῶν οἱ ὁποῖοι Τὸν λατρεύουν ἀνεξαρτήτως τῶν διαφορῶν, αἱ ὁποίαι ὑπάρχουν εἰς τὴν πίστιν μεταξὺ τῶν τριῶν μεγάλων μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν».
Ἐπιδιώκει τὴν κατάργηση ἢ τροποποίηση πλειάδας Ἱερῶν Κανόνων, κάτι, ποὺ γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία, εἶναι γνώρισμα αἱρετικοῦ ἀνθρώπου. Ὀνομάζει τοὺς Ἱ. Κανόνες: «Τείχη τοῦ αἴσχους».
Πιστεύει καὶ κηρύττει -σὲ ἀντίθεση μὲ δεκάδες Συνόδους καὶ ἑκατοντάδες Ἁγίους- ὅτι ἡ Ρωμαϊκή «ἐκκλησία» εἶναι κανονική, τὰ μυστήριά της ἔγκυρα καὶ ὁ Πάπας κανονικὸς Ἐπίσκοπος. Τὸ 1995 συνυπέγραψε μὲ τὸν Πάπα «ΚΟΙΝΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΠΙΣΤΕΩΣ». Συμπροσευχήθηκε μὲ Προτεστάντες ποὺ εἶναι διαστρεβλωτὲς τῆς διδασκαλίας τοῦ Ἰησοῦ, ὑβριστὲς τῆς Θεοτόκου, περιφρονητὲς τῶν Ἁγίων μυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὡς Eἰκονομάχοι, βρίσκονται ὑπὸ τὸν ἀναθεματισμὸ τῆς 7ης Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Κάνει ἀποδεκτὸ τὸ βάπτισμα τῶν Προτεσταντῶν (Λουθηρανῶν).
Τὸν Νοέμβριο τοῦ 1993 προέβη σὲ ἄρση τῶν ἀναθεμάτων ἀνάμεσα στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ στὴν αἵρεση τῶν Μονοφυσιτῶν. Ἡ κάθε πλευρὰ ἀναγνώρισε τὴν ἄλλη ὡς Ὀρθόδοξη. Τὶς καταδίκες καὶ τὰ ἀναθέματα τῆς 4ης Οἰκουμενικῆς πρὸς τοὺς Μονοφυσῖτες (ποὺ τὰ ἐπανέλαβαν οἱ ἑπόμενες Σύνοδοι) τὰ ὀνομάζει «παρεξηγήσεις τοῦ παρελθόντος ποὺ ἔχουν ξεπεραστεῖ» ἀφοῦ «δὲν ὑπάρχει θεολογία ποὺ μᾶς χωρίζει»!
Ἀναγνωρίζει τὶς χειροτονίες τῶν Ἀγγλικανῶν ( σ.σ.και Σοδομιτών )
Τὸ 1991 στὸ Μπάλαμαντ τοῦ Λιβάνου ἀποδέχτηκε τὰ μυστήρια τῶν παπικῶν καθὼς καὶ τὴν Οὐνία…».
Στὸ συνέδριο τοῦ Π.Σ.Ε., τὸ 2006, στὸ Porto Alegre, ἀποδέχτηκε τὴν κοινὴ δήλωση μὲ τοὺς Προτεστάντες, ὅτι δὲν ὑπάρχει μόνο Μία Ἐκκλησία, ἀλλὰ ὅτι οἱ 348 ἐκκλησίες -μέλη τοῦ ΠΣΕ- εἶναι γνήσιες ἐκκλησίες. Μία δὲ ἀπὸ αὐτὲς εἶναι καὶ ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία! Οἱ ποικίλες αἱρετικὲς διδασκαλίες τῶν Προτεσταντῶν θεωροῦνται ὡς διαφορετικοὶ τρόποι ἐκφράσεως τῆς ἰδίας πίστεως καὶ ὡς ποικιλία τῶν χαρισμάτων τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Δεχόμενοι ἔτσι ὅτι τελικὰ δὲν ὑπάρχουν αἱρέσεις!! «Αὐτὲς οἱ ἐκκλησίες καλοῦνται νὰ συμβαδίζουν ἀκόμη καὶ ὅταν διαφωνοῦν».
Μὲ τὰ παραπάνω δεδομένα ἀρνεῖται τέσσερα ἄρθρα τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως.
Ἀπὸ τὰ παραπάνω (τὰ ὁποῖα πλέον τὰ κατοχυρώνει καὶ διὰ συνόδου) καὶ ἄλλα ποὺ δὲν ἀναφέραμε, ἀποδεικνύεται πὼς ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος Ἀρχοντώνης ἀναδεικνύεται μείζων πασῶν τῶν αἱρετικῶν ἀνὰ τοὺς αἰῶνες, στὴν διαχρονία τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας.
σ.σ. Εσείς οι ΓΟΧ κυπριανίτες συμφωνείτε;
εαν οχι έχετε την καλοσύνη να μας γράψετε καθαρά τι πιστεύετε εσείς και η εκκλησία σας;
Αδελφός ερώτησε :
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρώτηση προς τον κ. Χριστοδουλίδη: Τα μυστήρια στο νέο ημερολόγιο είναι έγκυρα ή όχι; Αν κάποιος νεοημερολογίτης θέλει να ακολουθήσει και να εκκλησιάζεται στο πάτριο, ποιές ενέργειες πρέπει να γίνουν για να μπορεί να κοινωνήσει;
Απάντηση :
Να ληφθούν υπόψη τα κατωτέρω, ότι πιστοί και μέλη της ζώσας Εκκλησίας του Κυρίου, καταθέτουν απόψεις και όχι θέσεις ή αποφάσεις. Οι θέσεις και οι αποφάσεις της Εκκλησίας είναι έργο Οικουμενικής Συνόδου.
1) Σχετικά με τα Μυστήρια της Καινοτόμου Εκκλησίας. Σαφώς, σαφέστατα πλέον όχι. Μετά την εν Κολυμπαρίω Κρήτης ληστρική σύνοδο, όπου η φθοροποιός οικουμενιστική δοξασία ενεδύθη εκκλησιαστικό ένδυμα, η εκκλησία αυτή δεν είναι εκκλησία. Είναι εκκλησία πονηρευομένων και συναγωγή του Σατανά. Η μνημόνευση επισκόπων, κοινωνούντων μετά των συμμετασχόντων αδελφών άλλων εκκλησιών, καθιστά τούτους ενόχους. Δεν έχει σημασία αν υπέγραψαν, ή δεν υπέγραψαν τις αποφάσεις της ψευδοσυνόδου αυτής.
Το δεύτερο ερώτημα έχει τρεία σκέλη.
2α) Αν κάποιος νεοημερολογίτης θέλει να ακολουθήσει το πάτριο, οφείλει να ενημερωθεί. Δεν χρειάζονται πολλά. Ποτέ δεν υπήρξε αίτημα αλλαγής του ημερολογίου/εορτολογίου εκ μέρους του σώματος της Εκκλησίας. Όμως κάποιοι ιεράρχες, ζηλώσαντες δόξαν παπικήν, νόμισαν ότι αυτοί ήταν η κεφαλή της Εκκλησίας. Έτι δε, να ληφθεί υπόψη ότι το αίτημα αυτό, ήταν προερχόμενο από σιωνιστικούς και ελευθεροτεκτονικούς κύκλους, εφαπτόμενους και στερεά συνεδεμένους με την πολιτική ραδιουργία. Κυρίαρχος και πρωτεύων εδώ ο ρόλος του Αγγλικανισμού.
2β) Αν κάποιος νεοημερολογίτης θέλει να εκκλησιάζεται με το πάτριο, μπορεί να το κάνει ελεύθερα και αβίαστα. Δεν θα του ζητήσει κανείς πιστοποιητικό θρησκευτικών φρονημάτων, προκειμένου να εισέλθει στον ιερό ναό. Αυτονόητα, αναφέρομαι σε εντελώς άγνωστα άτομα.
2γ) Ποιές ενέργειες πρέπει να προηγηθούν για να γίνει δεκτός στη Θεία Μετάληψη ένας νεοημερολογίτης ; Οι ενέργειες αφορούν πρώτα εκείνον, που θέλει να λάβει την Θεία Κοινωνία, από ιερέα της παραδοθείσης πίστεως, και ύστερα εκείνον που θα τον Μεταλάβει. Έχω να καταθέσω εδώ την προσωπική μου μαρτυρία από ένα συναφές περιστατικό. Εντελώς αιφνιδιαστικά, χωρίς να μετέχει στον εκκλησιασμό, προσήλθε να λάβει την Αγία Κοινωνία μια άγνωστη. Η ενδυμασία της, ήταν ενδυμασία γυναίκας του συμπαθούς κατά τα άλλα φύλου των περιφερόμενων τσιγγάνων. Ο ιερέας, όταν ήρθε η σειρά της, της είπε να περιμένει στο τέλος. Εκείνη δεν περίμενε, κάτι μουρμούρισε και έφυγε.
Ταύτα ακροθιγώς για ένα ζήτημα που δεν μπορεί να απαντηθεί εν εκτάσει στον περιορισμένο χώρο των σχολίων. Επειδή υπάρχει και η καινοτόμος αντίληψη μερικών ιερέων, οι οποίοι, στο «μετά φόβου», απευθυνόμενοι στο εκκλησίασμα λένε «ελάτε να μεταλάβετε όλοι».