Όχι στον «Ορθόδοξο» Οικουμενισμό

Ἔφθασεν ὁ καιρὸς, μετά την ληστρική Σύνοδο της Κρήτης , την πτώση των «Ποιμένων» της Ελλαδικής Εκκλησίας και των δειλοκάρδιων μοναχών των 19 Μονών του Αγίου Όρους,  δι᾽ όλους τοὺς πιστοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς νὰ εκφρασθούν ευθαρσώς καὶ νὰ τερματίσουν τὸ κίβδηλον εἶδος Ὀρθοδοξίας, ποὺ καλεῖται Οἰκουμενιστικὴ Ὀρθοδοξία. Διότι εἶναι μία προδοσία τῆς Ἁγίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, μία άρνησις αὐτῆς ταύτης τῆς οὐσίας της. Εἶναι πλέον καιρὸς νὰ βγάλωμεν «ἀπὸ τὴν ἀποθήκην» τὰ Θεῖα τῆς Πίστεως Δόγματα, ὅπου τὰ ἐξώρισαν οι Πατριάρχαι Ἀθηναγόρας και Βαρθολομαίος, νὰ τὰ φέρωμεν εἰς τὸ φῶς, καὶ νὰ τὰ διακηρύξωμεν μὲ κάθε μέσον, εἰς κάθε χώραν. Ἔχομεν ἀνάγκην αὐτῶν εμείς, ἔχουν ἀνάγκην αὐτῶν οἱ Ρωμαιοπαπικούς καὶ οἱ Προτεστάνται. Ἂς μὴ προσφέρωμεν εἰς τὸν κόσμον τὴν Ψευδῆ Ὀρθοδοξίαν, ἡ ὁποία καλεῖται «Ὀρθόδοξος» Οἰκουμενισμός.  Αὐτὸς ὁ Οἰκουμενισμὸς ἐξισώνει τὴν πλάνην μὲ τὴν ἀλήθειαν. Ἂς προσφέρωμεν, ἀντιθέτως, ακεραίαν τὴν παραδοσιακήν, αυθεντικήν Ὀρθοδοξίαν, ἡ ὁποία μόνη ὁδηγεῖ εἰς τὴν σωτηρίαν. Ἡ προσφορὰ αὐτῆς θὰ εἶναι μία πρᾶξις ἀληθινῆς Χριστιανικῆς ἀγάπης, μία ἐκδήλωσις τῆς ἐντολῆς τοῦ Σωτῆρος μας Χριστοῦ περὶ ἀγάπης πρὸς τὸν πλησίον μας.

17 σχόλια:

  1. +I.Γ.Ζ.
    ΤΗΣ Γ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ – ΚΑΝΩΝ Ζ’

    … η αγία αύτη Σύνοδος εξέδωκεν ορίσασα ότι δεν είναι συγκεχωρημένον εις καθένα να συνθέτη και να συγγράφη η να προσφέρει εις τους προς την ορθοδοξίαν επιστρέφοντας άλλην πίστιν, ηγουν άλλο σύμβολο πίστεως, έξω από το Σύμβολον της πίστεως το ορισθέν από τους αγίους Πατέρας τους συναχθέντας εν τη πόλη Νικαέων δια φωτισμού του αγίου Πνεύματος. Εκείνοι δε όπου αποτολμήσουν , η να συνθέσουν άλλο Σύμβολον της πίστεως η να πραβάλλουσιν αυτό εις το φανερόν και να προσφέρουν εις τους εξ’ Ελλήνων και Ιουδαίων και αιρετικών επιστρέφοντας προς την της αληθείας επίγνωσιν, οι τοιούτοι οι μεν επίσκοποι, ώσι και κληρικοί να είναι της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι ει δε λαικοί να αναθεματίζονται.
    Παρομοίως και όσοι φανερωθούν πως φρονούν καθ’ αυτούς, η διδάσκουν τους άλλους τα Μιαρά και Αιρετικά περί ενανθρωπίσεως του μονογενούς Υιού του Θεού του Νεστορίου τα Δόγματα, τα περιεχόμενα εις την υπ’ αυτού μεν συντεθείσαν έκθεσιν πίστεως κομισθείσαν δε εις την Σύνοδον ταύτην από τον Πρεσβύτερον Χαρίσιον και ούτοι λέγω, ει μεν επίσκοποι ώσι και κληρικοί να είναι καθηρημένοι και της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι, ει δε Λαικοί να Αναθεματίζονται, ως προείπομεν.

    σ.σ. για την αίρεση του Νεστορίου είσαι καθηρημένος και αναθεματισμένος,
    αλλά για τις ατελείωτες Βλασφημίες του ΠΣΕ (ον ουκ έστι αριθμός) συν τις προαιώνιες αναθεματισμένες αιρέσεις ( Μονοφυσίτες, εικονομάχοι, φιλιόκβε ) δια Οικουμενικών Συνόδων οι οποίες υπάγονται σ’ αυτόν τον οργανισμό του Διαβόλου…. έχεις άγιο Πνεύμα και ενεργά μυστήρια προς σωτηρία;
    Περαιτέρω η κρατούσα εκκλησία Ακύρωσε το Πιστεύω, ( Μια Αγία Καθολική Εκκλησία ) καθώς αναγνωρίζει τους αιρετικούς αδελφές εκκλησίες, που παρέχουν την κιβωτό της σωτηρίας. Τουτέστιν όπως διαβάσατε παραπάνω έχουν ανάθεμα από την Γ’ Οικουμενική.
    Οι Παπικοί έχουν Ανάθεμα από την Α’ Οικουμενική για το πασχάλιο και δεν συμμαζεύεται…
    Οι προτεστάντες έχουν Ανάθεμα από την 7η Οικουμενική
    Αργολογία θα κάνουμε να αναφερθούμε στις ατελείωτες βλασφημίες τους…
    Συνεπώς Οι μνημονευόμενοι στη Θεία Λει¬τουργία επίσκοποι, ως εγγυητές της εν τη πίστει ενότητος εάν δεν ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας, δεν ευρίσκονται σε κοινωνία με τους προ αυτών Αγίους, αλλά ουσιαστικά είναι ακοινώνητοι, ως κοινωνούντες με τους ακοινωνήτους… - Πηδάλιο

    Οι αιρετικοί επίσκοποι είναι Μνημονευτές του μνημονευτή των αμνημονεύτων.
    Και Κοινωνοί του κοινωνού των ακοινώνητων.

    « Δει και αιρέσεις είναι εν υμίν, ίνα οι δόκιμοι φανεροί γένωνται »

    «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις» (Πράξ. 5, 29

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ12 Ιουλίου 2016 στις 3:55 μ.μ.

    Οι Οικουμενιστές, οι φιλοοικουμενιστές και όσοι από τους συνοδοιπόρους τους φανερά ή κρυφά τους υπηρετούν για ένα πράγμα αγωνίζονται μετά τις Αποφάσεις που επέβαλαν στην Σύνοδο της Κρήτης, την ΑΠΟΔΟΧΗ με συμφωνία ή με ΑΝΟΧΗ των αποφάσεων αυτών, διότι μόνο με την Αποδοχή η Αίρεση θα επικρατήσει και το τιμόνι Της Εκκλησίας θα έχει πλήρως και Επίσημα αλλάξει πορεία και η " Νέα Ορθοδοξία " που δεν έχει καμμία σχέση με την αληθινή Ορθοδοξία θα έχει επικρατήσει. Ένα τους φοβίζει η Αποκήρυξη της Συνόδου τους ή η Καταδίκη με παράλληλη διακοπή της Κοινωνίας, όλα τα άλλα μέσα, έστω δια της ΑΝΟΧΗΣ, οδηγούν σε αυτό που επιδιώκουν, δηλαδή την Εκκλησιαστική ΑΠΟΔΟΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειχα ακουσει τον π.Νικολαο Μανωλη προσφατα σε μια ομιλια που ελεγε πως αν του φερουν να υπογραψει κατι τετοιο θα αρνηθει,οποιος γνωριζει ας τοποθετηθει παρακαλω γιατι δεν γνωριζω τα εκκλησιαστικα οσο εσεις,θα σταλουν πχ.οι αποφασεις που πηραν στη Συνοδο στους ιερεις καθε Εκκλησιας και θα ειναι οριστικες αν υπογραψουν ολοι οι ιερεις η η πλειοψηφια αυτων;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. +Ι.Γ.Ζ.

    Είτε του φέρουν τα χαρτιά να τα υπογράψει είτε όχι δεν έχει καμία σημασία.
    Σημασία έχει ποιόν θα μνημονεύσει αύριο στην Λειτουργία.
    Δηλαδή, εαν μνημονεύσει τον οικείο Μητροπολίτη και την Ανίερη Σύνοδο που υπάγεται... τότε τα υπέγραψε όλα τα χαρτιά επίσημα, είτε του αρέσει είτε όχι.
    Απο την άλλη, όσοι λαικοί κοινωνήσουν απο το Ποτήρι του Π. Νικολάου, είναι το ίδιο σαν να κοινώνησαν απο το Ποτήρι του Βαρθολομαίου, δεν έχει καμία διαφορά.
    Το Ποτήριο είναι ΕΝΑ και όλοι συμμετέχετε και είστε ενωμένοι, αυτό είναι το νόημα του μνημοσύνου στον δείνα επίσκοπο, και αυτός με την σειρά του στην Ανίερη Σύνοδο και στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

    Δια ταύτα
    Ηρθε η ώρα να μας αποδείξουν οι αντιοικουμενιστές, εαν πιστεύουν αυτά που κηρύττουν, η απλά εξακολουθούν σας δουλεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια πάτερ +Ι.Γ.Ζ, εάν βρίσκονταν μερικοί ακόμα να διαφωτίσουν Ορθόδοξα το ποίμνιο, τότε ίσως η σημερινή κατάσταση να μην ήταν ένας απέραντος βάλτος. Παρακολουθώ την ιστοσελίδα σας "Μαρτυρική Εκκλησία", έμαθα πάρα πολλά και ξέρω ότι είναι αληθινά διότι τα διασταύρωσα με τον πνευματικό μου. Και πάλι "Άξιος"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. +Ι.Γ.Ζ.

    Ειλικρινά σας ευχαριστώ.
    Είναι όαση στην έρημο σήμερα το ν' ακούσεις ένα ευχαριστώ, για την προσπάθεια αφύπνισης των ψυχών που κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σ'ευχαριστω. +Ι.Γ.Ζ ομως ετσι που το ακουω μου φαινεται ακραιο...οπως σου ειπα και παλιοτερα δν μπορω να πιστεψω οτι τα Μυστηρια δεν εχουν τη Χαρη Του γιατι ειναι σαν να μου λες πως εγω και αλλοι τοσοι που κοινωνουμε βιωσαμε η βιωνουμε αυτα τα χρονια ενα ψεμα,ο Θεος δεν μιλαει μεσω των αγιων του;;σημερινοι αγιοι αντε αν οχι αγιοι καλοκαρδοι ανθρωποι με αγαθες προθεσεις που ειναι στο νεο και κοινωνουν ο Θεος δν γινεται ορατος στη ζωη τους..;;;ο Θεος που ειναι Αγαπη,Αληθεια,Φως μας εχει αφησει στην αγνοια.;;αφου ειναι Καρδιογνωστης,βασει αυτου πιστευω μας κρινει και οχι Κανονων,Συνοδων κ.α εξαλλου ποιος πιστος γνωριζει τοσα πολλα για τους Πατερες,Συνοδους,Πηδαλιο κ.α..;;εδω αγιοι και δεν τα ξερουν ολα αυτα,ο π.Πορφυριος στα γεραματα διαβασε για πρωτη φορα Πατερες...μην ειστε τοσο αυστηροι και καταδικαζετε μεμιας τοσους ανθρωπους,ειναι αδικο και για εσας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. +.I.Γ.Ζ.

    Εν πρώτοις δεν καταδικάζω κανέναν, οι κανόνες καταδικάζουν.
    Ο ανθρώπινος συλλογισμός - ορθολογισμός δεν συνάδει με τον νόμο του Θεού.
    Τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων ( και όσων τοπικών επισφράγισαν ) τις συνυπέγραψε το Αγιο Πνεύμα. Γι' αυτό και υπάρχει η υπενθύμιση ότι όποιος δεν υπακούσει στα διατεταγμένα των Οικουμενικών αποφάσεων, τότε αυτός βλασφημά στο άγιο Πνεύμα και η αμαρτία αυτή παραμένει ασυγχώρητος.
    Κατά δεύτερον ο άνθρωπος σ' αυτόν τον κόσμο ήρθε για να δοκιμαστεί και όχι να κάνει θρησκευτικές διακοπές.
    Εαν εμείς οι Κληρικοί που κατά παραχώρηση Κυρίου εννοήσαμε δυο λόγια, δεν τα μεταλαμπαδεύσουμε, τότε πρώτοι εμείς θα πάμε στο κάτω Ισραήλ.
    Ως εκ τούτου ο γράφων χρησιμοποιεί τον διαπλανητικό δίαυλο του Ιντερνετ, προκειμένου να ενημερώσει όποιον ενδιαφέρεται για την ψυχή του.

    "Ο Χριστός έχει πει, όποιος με αγαπάει τηρεί τις εντολές μου"

    Το καλός η και ακόμα "άγιος" αυτό δεν σημαίνει εξ' άπαντος παράδεισο, διότι:
    να είστε σίγουροι ότι υπάρχουν και "άγιοι" Γιαπωνέζοι οι οποίοι έδωσαν όλη την περιουσία τους στους φτωχούς κλπ
    Πάραυτα ο νόμος ξεκαθαρίζει ότι αλλόδοξος, άθεος, αιρετικός και αβάπτιστος δεν σώζεται.
    Αυτά λοιπόν τα standards προσπαθούμε να σας μεταλαμπαδεύσουμε.

    Οταν αγαπάς τον άνθρωπο θέλεις το καλό του, γι' αυτό και του δίνεις ότι πολύτιμο έχεις, απο ένα δαχτυλίδι μέχρι ένα κότερο.
    Εγώ ως ποιμένας θέλω το καλό της ψυχής σας, γι' αυτό και σας δίνω ότι πιο πολύτιμο έχω, Τον Χριστό, με το να εννοήσετε τι είναι αίρεση και να διακόψετε απο τους σταυρωτές του.
    Σας δίνω τον Χριστό όταν εννοήσετε ότι απο την στιγμή που γεννηθήκατε στο Νεο ( και εγώ το ίδιο ) πρέπει να επανέλθετε στην Εκκλησία, και ο τρόπος εισδοχής είναι η αναμύρωση ( διότι δεν υπάρχει άγιο Πνεύμα στην αίρεση ) και δια βαπτίσματος εαν έχετε ποδόλουτρο - ράντισμα.
    Αυτά ορίζουν οι κανόνες και όχι η εμή ευτέλεια.
    Για πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις για τα παραπάνω στην διάθεση όλων δια της σελίδας μου, για να μην χρεώσει με προπαγάνδα κάποιος κακεντρεχής τον Silver. ( τον οποίο και ευχαριστώ για την δημοσιογραφική του ειλικρίνεια )



































    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άκουσες νεοημερολογίτη Silver; Αν δεν αναμυρωθείς (ή δεν ξαναβαπτισθείς, σε περίπτωση που σου κάναν "ποδόλουτρο") τότε δεν πρόκειται να δεις πρόσωπο Θεού, κολασμένε. Δόξα στον άγιο Ι.Γ.Ζ., τον Σωτήρα και Ποιμένα των ψυχών ημών! Ανάθεμα σε όλους τους άλλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλαδέλφως σε άφησα να γνωρίζεις ότι είμαι νεοημερολογίτης και με προσφωνείς τοιουτοτρόπως. Εσύ γιατί δεν κάνεις το ίδιο; Πως θα σε προσφωνήσω εγώ;

    Όταν με βάπτισαν δεν μου έκαναν ποδόλουτρο. Επί πλέον βαπτίζομαι συνεχώς με το Βάπτισμα των δακρύων. Ήρθε η ώρα της αναχώρησής μου και δεν μπορώ να κόψω τα πάθη μου. Αυτά που σου γράφω δεν είναι ταπεινωλογίες, αλλά λόγια ειλικρινείας. Προσπάθησε να κόψεις ένα πάθος σου και θα με καταλάβεις τι εννοώ...

    Ζήλο Κυρίου έχει ο αδελφός μας +Ι.Γ.Ζ. βοήθησέ τον με τις προσευχές σου αδελφέ μου.

    Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου, νάσαι πάντα καλά, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μεγάλε μας Θεολόγε και Πατέρα Ι.Γ.Ζ. ο Silver δεν δέχεται να αναμυρωθεί. Επειδή εσύ έχεις μεγάλο ζήλο και αγάπη για τον συνάνθρωπό σου αυτόν, και δεν θέλεις σε καμία περίπτωση να κολασθεί (άπαγε), πρέπει να τον πείσεις, και ει δυνατόν να κάνεις και ένα ταξίδι στον Καναδά, ότι μόνο αν κάτσει να τον μυρώσεις έχει ελπίδα σωτηρίας! Ειδάλλως θα πάει στην κόλαση και σκέψου τι ευθύνη έχεις. Επί το έργο λοιπόν! Προμηθεύσου Άγιο Μύρο (αν δεν έχεις δεν πειράζει, φτιάξε μόνο σου, κατ' οικονομίαν επιτρέπεται μιας και όλοι οι άλλοι είναι προδότες και έπεσαν στην αίρεση) και ετοιμάσου για Καναδά. Ειδάλλως τώρα που σε λίγο καιρό θα κοιμηθεί ο Silver μπορεί να τον βλέπεις τυμπανιαίο στον ύπνο σου να σου λέει: "Γιατί δεν επέμενες αδελφέ να με μυρώσεις και να με σώσεις και τώρα καίγομαι στην Κόλαση;."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αδελφέ "Ανώνυμε" γιατί δεν βάζεις το ονόματάκι σου; Πως θα κάνω διάλογο μαζί σου;

    Απορώ που βρίσκεις αυτή την βεβαιότητα και γράφεις αυτά εναντίον του αδελφού μας +Ι.Γ.Ζ.

    Από τα σαράντα μου όταν ο Κύριος με γύρισε στην Εκκλησία Του, μελετώ σχεδόν μέρα νύκτα Αγία Γραφή, Πατερικά κλπ και με σιγουριά δεν μπορώ να αποφανθώ για τίποτα!
    Ίσως μου ειπείς δεν έχεις φωτισμό, γι' αυτό δεν μπορείς με σιγουριά να μιλάς.

    Θα σε ρωτήσω κάτι. Αν ήσουν στην εποχή του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητή είσαι σίγουρος ότι δεν θα έγραφες τα ίδια που γράφεις για τον αδελφό μας; Θα με ρωτήσεις είναι ο αδελφός μας +Ι.Γ.Ζ. Μάξιμος; Γνωρίζω; Σε αυτή τη ζωή όλα είναι πιθανά. Αυτά τα γνωρίζει μόνο ο Θεός. Αυτός είναι ο λόγος που έκανα Αποτείχιση και αυτό θα είναι το τελευταίο βήμα μου.

    Εσύ που βρίσκεις αυτή την απόλυτη σιγουριά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ Silver δεν απευθύνομαι σε σένα. Απευθύνομαι στον Ι.Γ.Ζ. ο οποίος μάλλον κατάπιε την γλώσσα του.
    Τόλμα να μας πεις γενναίε Ι.Γ.Ζ. ο Silver είναι Ορθόδοξος ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αγαπητέ αδελφέ χαίρε εν Κυρίω.
    κάνεις κάτι το οποίο ούτε το πιο πονηρό γυναικείο μυαλό δεν θα σκεπτόταν να κάμει.
    εκμεταλεύεσαι το βήμα που σου χαρίζει ο αδελφός κωνσταντίνος,για να χτυπήσεις με
    μανία ένα ιερομόναχο.γράφει στο τελευταίο σχόλιό του ο πατήρ Γρηγόριος:
    Για πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις για τα παραπάνω στην διάθεση όλων δια της σελίδας μου, για να μην χρεώσει με προπαγάνδα κάποιος κακεντρεχής τον Silver. ( τον οποίο και ευχαριστώ για την δημοσιογραφική του ειλικρίνεια )

    γράφει ότι έχει σελίδα δική του.κάνε την υπέρβαση,και γράψε εκεί τα σχόλια σου.
    ο αδελφός κωνσταντίνος,σε προτρέπει να κάνεις προσευχή για τον πάτερ Γρηγόριο,και συ
    συνεχίζεις το ίδιο βιολί μετά μανίας.τόσο πολύ αγαπάς τον κυρ῏κώστα,και ρωτάς για λογαριασμό του τον πάτερ γρηγόριο να σου πει εάν είναι ορθόδοξος;
    θα σου απαντήσω μετα βεβαιότητος:o silver δεν είναι ορθόδοξος...ο κωνσταντίνος όμως είναι.να σε ρωτήσω με τη σειρά μου κάτι;
    εκεί που εκκλησιάζεσαι-εάν εκκλησιάζεσαι- ο παπάς που λειτουργεί και αυτόν που μνημονεύει είναι αμφότεροι ορθόδοξοι;
    "Η ημιμάθεια χείρων εστί και αυτής ταύτης της αμαθείας.
    με αγάπη Χριστού
    golder
    πως με κόβεις...ορθόδοξο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Ανώνυμος (14 Ιουλίου 2016 - 11:35 π.μ) έχει δίκαιο. Αναμένουμε απ' τον π Γρηγόριο μια ξεκάθαρη απάντησι. Αφού λέει συνεχώς πως οι νεοημερολογίτες είμαστε αβάπτιστοι και αιρετικοί ας μας πει αν θεωρεί τον κ. Κώστα αβάπτιστο και αιρετικό. Γιατί δεν τολμάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. +I.Γ.Ζ.

    Οι άδειοι τενεκέδες κάνουν θόρυβο.
    Εχω γράψει κατεβατό Οικουμενικών, Αποστολικών κανόνων αλλά και του Μ.Βασιλείου.
    Οταν λοιπόν βρίζεις εμένα στην πραγματικότητα βλασφημάς το Αγιο Πνεύμα που συνυπέγραψε τους κανόνες των Αποστόλων και των οικουμενικών συνόδων.
    Αυτό ως προειδοποίηση για να μετανοήσεις.

    Κατά δεύτερον δεν μισούμε ανθρώπους όπως εσύ, αλλά μισούμε την αίρεση η οποία θανατώνει τον άνθρωπο πνευματικά και ακριβώς τον χωρίζει απο τον Θεό.

    Σκοπός των κειμένων είναι η ενημέρωση, και όποιος θέλει ακούει.
    Ο Silver αφού το πας επι προσωπικού έχει αποτειχιστεί απο την αίρεση ως εκ τούτου δεν έχω τίποτε να του πώ.

    Κλείνοντας σε προκαλώ να μας δείξεις κανόνα που να γράφει ότι το ράντισμα και η επίχυση είναι έγκυρο βάπτισμα και δεκτόν απο την Εκκλησία.
    Επίσης να μας δείξεις κανόνα που να γράφει ότι δεν χρειάζεται η αναμύρωση επειδή το μύρο των αιρετικών είναι δεκτό στην ορθόδοξη Εκκλησία.

    Αν δεν μας αποδείξεις τα παραπάνω τότε οι αναγνώστες εκ του αποτελέσματος σε έχουν τοποθετήσει σε ποια κατηγορία υπάγεσαι.

    Πάραυτα εύχομαι να φωτιστείς ( αυτό όμως προϋποθέτει μετάνοια )


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσε τις ύβρεις (εγώ δεν σε έβρισα) και τις ντρίπλες και μίλα ευθέως. Ο Silver χρήζει αποκατάστασης (αφού γεννήθηκε μέσα στην αίρεση του Οικουμενισμού) ή όχι; Ποιος τον αναμύρωσε; Ποιος τον αναβάπτισε; Αρκεί η αποτείχισή του (και ας μένει στο νέο); Αν ναι, τότε όλοι όσοι αποτειχίζονται και επανέρχονται στο πάτριο, γιατί θέλεις να τους αναμυρώνεις ή να τους αναβαπτίζεις; Δεν καταλαβαίνεις το πόσο υποκριτικά είναι όσα λες, αφού κάνεις διακρίσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή