Ἤδη βάπτεται κάλαμος ἀποφάσεων προδοσίας παρά κριτῶν αἱρετιζόντων!

Πηγή : http://blogs.sch.gr/savvop-nik/


Τί δέν κατανοεται;
Μήν ε
μεθα κόμη φελες!
Α
τός εναι Οκουμενισμός!
  • Κρήτη πρίν βυθισθε δια, κατά τήν πρόρρηση σίου σκητο της (+), βυθίζει τήν ρθοδοξία στή λίμνη τήν καιομένη, το Οκουμενισμο!
  • νδρες Κρτες ντισταθετε στούς νέους κατακτητές τς Πίστεως, πως πράξατε στό παρελθόν καί ναντι τν κατακτητν τς Πατρίδος!
Ο ρες δέν εναι πλά κρίσιμες. Ο ρες εναι δραματικές καί καθοριστικές γιά τό μέλλον τς ρθοδοξίας, γιά τό μέλλον το κόσμου! Βεβαιότατα Κύριος τς στορίας εναι νας καί μοναδικός, Κύριος τς Δόξης! Ατός θά πιτρέψει τό κάθε τι. Ατός, μως, εναι κενος, ποος ναρωτήθηκε προκειμένου νά ναλάβωμε λοι μες τίς εθύνες μας, λέγων: «Πλήν υός το νθρώπου λθών ρα ερήσει τήν πίστιν πί τς γς;» (Λουκ. ιη΄, 8)
Εναι πλέον σαφές σέ λους τούς ρθς φρονοντας καί γις σκεπτομένους τι ντίδικος καί χθρός τς σωτηρίας μας Διάβολος φο χρησιμοποίησε σειρά λη αρέσεων προκειμένου νά ξαλείψει τήν ρθή παραδοθεσα Πίστη πό προσώπου γς, σχάτως φηρε τήν δολιοτέρα πασν τν αρέσεων, τόν Οκουμενισμό!
***

Ο  Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ἤδη βάπτεται κάλαμος ἀποφάσεων προδοσίας παρά κριτ...":

Εσείς καλά τα λέτε.
Οι επισκοπές των ΓΟΧ ( όλων των παρατάξεων ) τι λένε επίσημα;
Θα γράψει επιτέλους κάποιος επίσκοπος ότι η κρατούσα εκκλησία είναι αιρετική;
( με ό,τι και αν αυτό συνεπάγεται )

αρεση ατή τς ποχς μας, χει πισημανθε πό τόν εσεβ Κλρο καί λαό καί λους τούς αθεντικούς γίους νθρώπους τν σχάτων χρόνων ς παναίρεσις καί ς προδρομική (προετοιμάζουσα τήν δό) το ντιχρίστου!
σύγχρονη ποστασία διευρύνθηκε καί γιγαντώθηκε τόν 20 αώνα μέ πραγματικά πρωτάκουστα στήν κκλησιαστική στορία γεγονότα, πως ρση τς κοινωνησίας μεταξύ Παπισμο καί ρθοδοξίας (1965) νευ ρσεως τν ατίων πιβολς της καί δρυση το βλασφήμου καί παναιρετικο Παγκοσμίου Συμβουλίου κκλησιν (Π.Σ.Ε.), τό 1948, μέ τή συμμετοχή ρθοδόξων κκλησιν καί δή ς δρυτικν μελν του!
Προηγήθηκε, βεβαίως, αρετική Πατριαρχική γκύκλιος το 1920, ποία ξαπολύθηκε πό τό πάλαι ποτέ Κέντρο τς ρθοδοξίας, τό Οκουμενικό Πατριαρχεο, νν δέ κέντρο τς κακοδοξίας καί το Οκουμενισμο, γκαινιάζοντας τήν λεγομένη «Οκουμενική Κίνηση», δηλαδή τήν Κίνηση πρός διάβρωση τς ρθοδοξίας σωθεν πό τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο. Ατή γκύκλιος, βλασφήμως ποκαλοσα τίς διάφορες αρέσεις ς «κκλησίες Χριστο», χρησιμοποιήθηκε ς Καταστατικός Χάρτης ατο, μέ πρώτη πρακτική φαρμογή του τήν πάρατη μερολογιακή Καινοτομία πού διέσπασε τούς ρθοδόξους σέ λα τά μήκη καί πλάτη τς γς. Οκουμενισμός δέν θά βασίλευε σήμερον, άν δέν πετύγχανε ατή τήν πρώτη διαίρεση!
Πολλοί δέν χουν κόμη κατανοήσει τι «πιτυχία» λλά καί οσία το Οκουμενισμο δέν γκειται τόσο στίς μεγάλες σαφες προδοτικές διακηρύξεις, σο στά μικρά διαρκς γενόμενα βήματα πρός τήν ποστασία, τά ποα πάντοτε πικαλύπτονται πό πλούσια δόση ρθοδοξολογίας καί δθεν βαθυστοχάστων θεολογικν ναλύσεων. Ατά οκοδόμησαν λιθαράκι-λιθαράκι τό τεχος το ασχους πού χώρισε τόν νυποψίαστο κλρο καί λαό πό τήν Πίστη καί τήν Παράδοση τν Πατέρων του!
ς λθουμε, μως, στό προκείμενο, διότι ο στιγμές πλέον καί χι ο ρες εναι κρίσιμες!
Τό νέο «ριο» τς προδοσίας εναι πλέον γεγονός. πρώτη «γία καί Μεγάλη Σύνοδος» τν Οκουμενιστν εναι πραγματικότητα. Ο ργασίες της βρίσκονται σέ ξέλιξη. Τίποτε δέν συνηγορε στήν ασιοδοξία νός προσφάτου ρθρου το γωνιστο π. Θεοδώρου Ζήση τι Σύνοδος πέτυχε πρίν κν ξεκινήσει. Διότι καί ξεκίνησε καί προχωρε καί θά λοκληρωθε καί πέτυχε πλήρως τόν σκοπό της, κατά τήν ταπεινή καί πιστεύομε λογική διαπίστωση καί θεώρησή μας.
Ο τέσσερεις κκλησίες (τά πατριαρχεα ντιοχείας, Ρωσίας, Βουλγαρίας καί Γεωργίας) πού δέν συμμετέχουν, δυστυχς, δέν ξεκαθάρισαν άν νήργησαν μέ κριτήρια καθαρς Πίστεως καί μολογίας. Τελευταία τους εκαιρία νά τό πράξουν, στω καί κ τν στέρων, εναι πορρίπτοντας ς αρετίζοντα τά Κείμενα καί τίς σχετικές ποφάσεις τς Συνόδου, τά ποα δη χει διαφανε τί θά εναι. Μόλις δέ πού εναι παραίτητο νά ναφέρωμε τι πρός ατούς κ. Βαρθολμαος μίλησε σκληρά, δειξε κατά τό κοινς λεγόμενο τούς δόντας του καί προεδήλωσε τήν φθονοσα παρ” ατ σέ παρόμοιες περιπτώσεις κδικητική στάση.
Γενικότερον τά πράγματα εναι πλέον σαφ. ναρξη τν ργασιν τς Συνόδου βαλε τά πράγματα στή θέση των. εσαγωγική μιλία-εσήγηση το Προέδρου τς Συνόδου Οκουμενιστο καί χι οκουμενικο πατριάρχου Βαρθολομαίου ταν ξεκάθαρη.  ποιος δέν τό ντιλαμβάνεται εναι νόητος κτός πραγματικότητος!
θύνων νος τς Συνόδου, πως κατονομάστηκε κατά τήν ναρκτήρια συνεδρία πό τν παρακαθημένων του καί μάλιστα τό πεδέχθη, μμέσως πλήν σαφς, διος, κ. Βαρθολομαος, πως τό χει πράξει καί κατά τό παρελθόν μέ περισσή σαφήνεια διεκήρυξε τήν ναρξη (τς) νέας ποχς γιά τήν ρθοδοξία!
δήλωσε μέ παρρησία ερισκόμενος σέ σφαλές γι” ατόν περιβάλλον (λέω CIA καί U.S.A.;), δηλαδή μεταξύ οκουμενιστν, τεροδόξων, διεφθαρμένων, δειλν καί διαφόρων γιά τήν Πίστη καί τήν κακοποίση τς ληθείας, λλά καί ναξίων Ποιμένων, τι ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ! Τέτοιες Σύνοδοι, καίτοι μάρτυροι στήν κανονική Παράδοση τς κκλησίας, θά συγκαλονται κάθε 3 5 7 χρόνια, ναλόγως τν ναγκν!
δήλωσε, πίσης, τι δέν θά περάσει γνώμη τν «συντηρητικν», πως μειωτικς χαρακτήρισε τούς ντιτιθεμένους. πέμεινε τι τά προσυμπεφωνημένα γνωστά αρετίζοντα Κείμενα (καί εναι λα τέτοια καί χι μόνο τό πίμαχο περί τν σχέσεων μέ τόν λοιπόν χριστιανικόν κόσμον, διότι προφανέστατα κατακλύζει ατά χι τό γιο Πνεμα, λλά τό πνεμα το κόσμου τούτου, σέ κάποια δέ σημεα των εθέως καί τό πνεμα το κοσμοκράτορος το κόσμου τούτου!) θά γκριθον καί θά καταστον ποφάσεις τς Συνόδου, νδεχομένως μέ μικρές τροποποιήσεις κυρίως λεκτικές, χάριν τν φελν, ο ποες δέν θά παραβλάπτουν ες οδέν τήν οσία καί τόν πυρήνα το οκουμενιστικο των πνεύματος! [Σημείωση: Καί ποιός μφιβάλλει περί ατο ταν κ τν δέκα Προκαθημένων πικεφαλς τν ντιπροσωπειν τν κκλησιν των σχεδόν λοι καί πάντως πλειοψηφία εναι δεδηλωμένοι οκουμενιστές;]
κόμη, διαθέτοντας τόσο θάρρος σο λείπει πό τούς φωνότερους χθύων κροατάς του, διευκρίνισε τι ες κ τν κυρίων σκοπν τς παρούσης Συνόδου εναι οσιαστικς παγχριστιανική νότης! Βεβαίως, νότης ατή νοεται ν τ ντιχρίστω Οκουμενισμ καί σφαλς μέ πρώτη φαρμογή της τήν πιχειρουμένη σονούπω νωση μέ τόν, κατ” ατόν, τερο πνεύμονα τς κκλησίας, τόν ντίθεο Παπισμό!
Ατά, δέν τά συμπεραίνομε μες! Τά δήλωσε μμέσως πλήν σαφς, γιά σους χουν στοιχειώδη ντίληψη καί γνώση περί τς γλώσσης το Οκουμενισμο, διος Πρόεδρος τς Συνόδου, πατριάρχης Βαρθολομαος, στήν ντως μπεριστατωμένη καί θεμελιωμένη στά θεωρήματα καί προτάγματα το Οκουμενισμο ναρκτήρια εσήγησή του, κατά τήν πρώτη μέρα τν ργασιν τς διαίτερης καί παραδόξου ατς Συνόδου.
ντυπωσιακή δέ καί συνάμα προκλητική ταν κατ” πανάληψη σκόπιμη ναφορά του στίς κοινότητες τν αρετικν, τίς ποες ν μέση «γία καί Μεγάλη» Συνόδω πεκάλεσε διστάκτως πολλάκις ς ΑΔΕΛΦΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ! τσι γραψε ες τά παλαιότερα τν πατριαρχικν ποδημάτων του τίς σχετικές φωνές καί διαμαρτυρίες πισκόπων, θεολόγων, καθηγητν, μοναχν καί εσεβν λαϊκν! Τί τι χρείαν χομε μαρτύρων;
φείλομε δέ πρός πίρρωσι τν προλεχθέντων περί τς δολίας γλώσσης τν οκουμενιστν νά ναφέρομε τι πρωτεύθυνος τς ποστασίας καί προαγωγός το συμφυρμο τς γίας ρθοδοξίας μέ τίς «πόρνες», κατά τούς γίους Πατέρες, αρέσεις πατριάρχης, θεοφοβία νοσήσας, δέν δίστασε νά προφέρει τό νομα τς παπομάστιγος, το γίου Γρηγορίου το Παλαμ καί τν συχαστικν Συνόδων τς ποχς του. δειξε τσι ποία διαφορά τς Θεολογίας τν δαιμόνων, τήν ποία διος  πηρετε, μιλν περί τν γίων καί ταυτοχρόνως καταφρονν τήν διδασκαλία των, μόρφωσιν χων εσεβείας καί τήν δύναμιν ατς ρνούμενος καί περιφρονν, μέ τήν μαρτυρική πορεία τν εσεβν «κατά τάς τν γίων Θεοπνεύστους Θεολογίας καί τό τς κκλησίας εσεβές φρόνημα» (Τριώδιον, Συνοδικό τς ρθοδοξίας).
πομένως καί κατόπιν τν νωτέρω, περί τν ποίων προ(σ) καλομε κάθε νθρωπον λογικόν καί κάθε ρθς φρονοντα νά πιβεβαιώσει δίοις μμασι καί σί στό δημοσιευθέν μαγνητοσκοπημένο λικό κ τς πρώτης καί μόνης νοικτς Συνεδρίας τς Συνόδου, τό ποο πάρχει στό διαδύκτιο, εναι πλέον σαφές τι ναμονή τς λοκληρώσεως τν ργασιν τς Συνόδου ατς καί νοχή τς ν συνεχεία ξελίξεως τς περί ατς καί τν ποφάσεών της πικοινωνιακς προπαγάνδας εναι πώλεια πολυτίμου χρόνου καί ξυπηρέτηση τν κθεμελιωτν τς Πίστεως.
μες, μαρτωλότεροι λων πάρχοντες, πλήν θέλοντες καί πιθυμοντες πως παραμείνωμε πάση θυσία ν ος μάθομεν καί πιστώθημεν, δηλαδή ρθόδοξοι Χριστιανοί, μέ τή χάρη καί τή βοήθεια το Θεο, μολογομε τώρα:
α) τι πατριάρχης Βαρθολομαος εναι πλέον κατάλληλος νθρωπος γιά τήν ποστολή τήν ποία μέ μεγάλη πιτυχία πιτελε. Ο πράξεις καί ο μολογίες του τόν κατατάσσουν μεταξύ τν μεγάλων ποστατν τς ρθοδοξίας καί ς συνειδητό πέρμαχο το Οκουμενισμο καί κάματο ργάτη τς νώσεως Παπισμο καί ρθοδοξίας τόν χαρακτηρίζουν ς ονίτη!
β)  τι ο κακόδοξες προδιαγραφές καί φετηρίες, καθώς καί οκουμενιστική προέλευση καί προϊστορία τς Συνόδου δέν ταν ποτέ δυνατό, παρά μόνον κ θαύματος καί Θείας πεμβάσεως, νά πιτρέψουν τήν εθυγράμμισή της πρός τήν εθεα δό τς Συνοδικς καί γιοπατερικς Παραδόσεως, τήν ποία τελικς χι μόνο δέν κατεδέχθη νά μνημονεύσει, λλά τελικς καί πεκήρυξε ν τος πράγμασι ποδεχομένη τι δέν ποτελε συνέχειά των, λλά τό κάτι λλον!
γ) τι παιτεται μεσα σύγκληση κατά τόπους συνόδων καί συνάξεων τν μή θελόντων κλίναι γόνυ τ Βάαλ τς παναιρέσεως, πρός ποκήρυξή της (τς Συνόδου) άν δέν ποφασίσει ΑΜΕΣΑ κατόπιν ατήματος-παιτήσεως τν πιστν τέσσερα  (4) τινά, παραίτητα γιά νά ξεκινήσει νας πράγματι παραίτητος νδοορθόδοξος διάλογος πιστροφς καί πανεντάξεως λων στήν δό τν γίων Πατέρων: 1. Καταδίκη το Οκουμενισμο ς παναιρέσεως, 2. νανέωση διά συμφωνίας μετά τν κατά το Παπισμο καί τν κακοδοξιν του ποφάσεων τς Η΄ καί Θ΄ γίων Οκουμενικν Συνόδων ( πί Μεγάλου Φωτίου καί γίου Γρηγορίου Παλαμ, ντιστοίχως) καί λων τν πακολουθησασν τοπικν καί πανορθοδόξων Συνόδων τς ρθοδόξου κκλησίας μέχρι καί το 19ου αἰῶνος, 3. γκατάλειψη καί ποδοκιμασία το Π.Σ.Ε. ς αρετικο συνοθυλεύματος καί φθοροποιο ργάνου σον φορ στήν ληθινή νότητα ν τ ληθεία καί ποκήρυξη τς Οκουμενικς Κινήσεως π” ρχς καί μέχρι σήμερον, καί 4. κδίκαση το καθαιρετέου κατά τούς ερούς Κανόνας πατριάρχη Βαρθολομαίου ς λυμενος τς ρθοδοξίας, ς παδο το συγκρητιστικο Οκουμενισμο καί ς περγαζομένου σκοτεινά σχέδια κατά τς κκλησίας καί το Γένους τν Χριστιανν.
δ) τι ναμονή μέχρι τήν Δευτέρα 27 ουνίου τρέχοντος τους (δηλαδή τήν πομένη μέρα μετά τήν λήξη τς Συνόδου) προκειμένου οσιαστικς νά λοκληρωθε προδοσία καί νά κερδηθε χρόνος διά τόν Οκουμενισμό νά μολύνει τίς καρδιές καί τίς κοές τν πλουστέρων πιστν, συνιστ τραγικό στρατηγικό λάθος το ντι-οκουμενιστικο γνος, το ποίου χι μόνον τό μέλλον λλά καί παρξη κρίνεται ατές τίς ρες. Ατή εναι κατάλληλη στιγμή νά επωθε τό Στμεν καλς! Στμεν μετά φόβου Θεο καί χι νθρώπων!
Σς τό λέγομε καί νά τό νθυμεσθε: κύβος ρρίφθη! Μή παίζομε ν ο παικτος! Οκουμενισμός πιστροφή δέν γνωρίζει!
μες, μιμούμενοι τούς ποδεχθέντας στήν Πόλη τήν συμμορίαν τν προδοτν εραρχν τς ψευδοσυνόδου Φεράρας-Φλωρεντίας πιστούς καί τόν γιο Εσέβιο (πίσκοπο Δορυλαίου), τολμήσαντα ς λαϊκός κόμη νά κατελέγξει ν μέση κκλησία καί μάλιστα ν ρα Θείας Λειτουργίας ναν  προκάτοχο το κ. Βαρθολομαίου αρετικόν Πατριάρχη, τόν Κωνσταντινουπόλεως Νεστόριον βλασφημήσαντα τό πάνσεπτο πρόσωπο τς Κυρίας Θεοτόκου, ν φόβω Θεο καί ν συναισθήσει το χρέους μν ναντι τς βλασφημουμένης φιλτάτης μν ρθοδοξίας, λέγομε παρρησία κατέναντι τν φρυαττομένων κατ” Ατς μέ πόνο ψυχς τατα:
Σύνοδος τς Κρήτης καινοτομοσα περί τήν παξ παραδοθεσα Πίστη καί εαγγελιζομένη λλότρια σων παρά τν γίων ποστόλων καί τν γίων Πατέρων παρελάβομεν καί διδάχθημεν, καθώς καί προεδρεύων ατς πατριάρχης Βαρθολομαος, ποστηρίζων μετανοήτως καί προάγων τήν παναίρεση το Οκουμενισμο, καθώς καί σοι φόβ, δειλί συμφωνί συνοδοιπορον μετ’ ατο, χουν τς κκλησίας το Χριστο καί τν γίων Συνόδων Ατς τίς ρές καί τά ναθέματα!

Πεπείσμεθα δέ τι σον πομακρυνόμεθα τούτων, κατά τόν γιο Μρκο τόν πίσκοπο φέσσου τόν Εγενικό, τόσο περισσότερο προσεγγίζομε τόν Χριστό καί τούς γίους Πατέρες, διά τν ποίων δηγηθήκαμε πρός τήν ληθινή Πίστη. Ατήν δέ τήν Πίστη διαφυλάσσει κεραία καί νόθευτη μόνον ρθόδοξος κκλησία, δηλαδή Μία, γία, Καθολική καί ποστολική κκλησία, κτός τς ποίας δέν πάρχει σωτηρία!

1 σχόλιο:

  1. Εσείς καλά τα λέτε.
    Οι επισκοπές των ΓΟΧ ( όλων των παρατάξεων ) τι λένε επίσημα;
    Θα γράψει επιτέλους κάποιος επίσκοπος ότι η κρατούσα εκκλησία είναι αιρετική; ( με ότι και αν αυτό συνεπάγεται )

    ΑπάντησηΔιαγραφή