Ὁ ἀν-Ὀρθόδοξος κ. Ζουράρις

Κύριε ∆ιευθυντά,
Ὁ αὐτοαποκαλούµενος "ΕΑΜοβούλγαρος καὶ κοµµουνιστοσυµµορίτης" βουλευτὴς Θεσσαλονίκης Κ. Ζουράρις (ΑΝΕΛ) ὄχι µόνον ὑπερψήφισε τὸν κιναιδονόµον (σύµφωνο συµβίωσης), ἀλλὰ παρεκάλεσεν ὅλους τοὺς βουλευτὲς νὰ τὸν ψηφίσουν ("Αὐγή", 23/12/2015). ∆ὲν ἐδίστασεν ὁ ἐν λόγῳ, ἂν καὶ χριστιανός, νὰ καλέσει τοὺς συναδέλφους του νὰ σταµατήσουν αὐτὴ τὴν βαρβαρότητα καὶ νὰ ψηφίσουν ὅλοι µαζὶ τὸν νόµο τῆς αἰσχύνης. Ἀντίθετα, ὁ µουσουλµάνος βουλευτὴς Ροδόπης Ἰλχὰν Ἀχµὲτ (Ποτάµι) δὲν ἐψήφισε τὸν σοδοµικὸ νόµο, ἐξευτελίζοντας τὸν Ζουράρι λόγω ἰσλαµικῶν ἀξιῶν.
Ἡ ἔπαρση ὅµως τοῦ νεορθοδόξου Ζουράρι ἐλέγχεται καὶ ἀπὸ τὸν Αἰσχίνη, ὁ ὁποῖος, τὸ ἔτος 346 π.Χ., ἐδιάβασε κατὰ τὴν διάρκεια δίκης τὸν νόµον, ποὺ ἀπαγόρευσε στοὺς κίναιδους νὰ καταλάβουν δηµόσια ἀξιώµατα: «Ὅποιος Ἀθηναῖος πορνεύεται (εἶναι ὁµοφυλόφιλος) δὲν ἔχει τὸ δικαίωµα νὰ ἐκλεγῆ ἕνας ἐκ τῶν ἐννέα ἀρχόντων οὔτε νὰ ἀναλάβη ἱερατικὸν ἀξίωµα οὔτε νὰ γίνη συνήγορος σὲ δηµόσια δίκη οὔτε νὰ διορισθῆ σὲ ὁποιαδήποτε ἀρχήν εἴτε ἐντὸς εἴτε ἐκτὸς τῶν ὁρίων τοῦ δήµου εἴτε αὐτὴ ὁρίζεται διὰ κλήρου ἢ δι᾽ ἐκλογῆς, οὔτε νὰ ἀποστέλλεται ὡς κήρυξ οὔτε νὰ ἐκφέρη γνώµην οὔτε νὰ µετέχη εἰς δηµοσίας θρησκευτικὰς τελετάς, οὔτε νὰ περιφέρεται ἐντὸς τοῦ χώρου τῆς ἀγορᾶς, ποὺ ἔχει καθαγιασθεῖ διὰ ραντισµοῦ. Ἐὰν κάποιος πράττη αὐτά, ἐνῷ ἔχη καταδικασθῆ ἐπὶ ἑταιρήσει, οὗτος νὰ τιµωρῆται διὰ θανάτου» (Αἰσχίνης, Κατὰ Τιµάρχου, 21). Ἡ βδελυρὰ πράξη καὶ ἐνέργεια τοῦ βουλευτῆ, ποὺ συχνὰ-πυκνὰ ἐµφανίζεται σὲ Ἱ. Ναοὺς τῆς Θεσσαλονίκης, καὶ ὁµιλεῖ ἀκόµη καὶ σὲ συνέδρια, ποὺ ὀργανώνει ἡ Μητρόπολη, ἐπιφέρει τὴν ποινὴ τοῦ ἀφορισµοῦ καὶ δίνει τὸ δικαίωµα στὸν Παναγιώτατο νὰ τὸν ἀφορίσει παρέχοντάς του εὐκαιρία µετανοίας.


Ὀρθόδοξον Κέντρον Πατερικῶν Μελετῶν «Ὁ Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου