Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕΡΒΟΣ ΔΟΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ OΣΙΟΣ ΠΑΤΗΡ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ ΠΟΠΟΒΙΤΣ :

«Διαίρεσις, σχίσμα της Εκκλησίας είναι πρωτίστως ένα πράγμα οντολογικώς αδύνατον. Δεν υπήρξε ποτέ διαίρεσις της Εκκλησίας, και δεν είναι δυνατόν να υπάρξη, πλην υπήρξε και θα υπάρξη έκπτωσις εκ της Εκκλησίας. Κατά καιρούς απεσπάσθησαν και εξεβλήθησαν από την μοναδικήν αδιαίρετον Εκκλησίαν οι αιρετικοί και σχισματικοί, οι οποίοι έκτοτε έπαψαν να αποτελούν μέλη της Εκκλησίας και μέρη του θεανθρωπίνου σώματός της.
Έτσι έχουν κατ’ αρχήν αποκοπή οι Γνωστικοί, κατόπιν οι Αρειανοί, …, κατόπιν οι Ρωμαιοκαθολικοί, κατόπιν οι Προτεστάνται, …». 

***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕΡΒΟΣ ΔΟΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ OΣΙΟΣ ΠΑΤΗΡ ΙΟΥΣΤΙΝΟ...":

Ο συγχωρεμένος ο Κυπριανός Κουτσούμπας είχε κηρύξει το ακριβώς αντίθετο.
" Η εκκλησία είναι διαιρεμένη και ασθενούσα "
Δηλαδή αίρεση. Αλλά αυτά είναι ψιλά νοήματα για τους οπαδούς...


***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕΡΒΟΣ ΔΟΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ OΣΙΟΣ ΠΑΤΗΡ ΙΟΥΣΤΙΝΟ...":

ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ
*** 
Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕΡΒΟΣ ΔΟΓΜΑΤΟΛΟΓΟΣ OΣΙΟΣ ΠΑΤΗΡ ΙΟΥΣΤΙΝΟ...":


Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος

Δυστυχώς ο λαός σε ποσοστό 99% ΔΕΝ ενδιαφέρεται για Δόγματα Πίστεως.
Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι ένα βόλεμα, λες και η Εκκλησία είναι φολκλορικό έθιμο. Οσο για τους Παπάδες, το μπακίρι να πέφτει και για τα υπόλοιπα...
Ο Θεός δεν είναι άδικος, Κατά τον λαό και οι ποιμένες.
Αναφορικά για το παλαιό:
Ξεκίνησε καλά, αλλά στην πορεία νίκησαν οι αρχομανείς. Σε λίγες μέρες επίκειται η αγιοποίηση του Φλωρίνης Χρυσοστόμου (καλώς). Ο ίδιος σταμάτησε να χειροτονεί διότι οι χειροτονίες του γύρισαν στο Νεο, και ο Ματθαίος έκανε το πρώτο σχίσμα...
Μετά τις επίσημες χειροτονίες απο τους Ρώσους το 1969 ηρέμησαν για λίγο τα πράγματα, αλλά στις αρχές της δεκαετίας του '80 ο Κυπριανός Κουτσούμπας έκανε σχίσμα στους ΓΟΧ δημιουργώντας την αρχή του Παλαιοημερολογίτικου οικουμενισμού, η οποία σήμερα έχει ΘΡΟΝΙΑΣΤΕΙ ΩΣ ΔΟΓΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ
Δηλαδή, καταργούνται τα σύνορα της Εκκλησίας, καθώς το Αγιο Πνεύμα όπου θέλει πνέει... και έτσι όλοι έχουν θεία χάρη, άγιο πνεύμα και σαφώς έγκυρα μυστήρια.
Τόσο σκοτάδι έχουν κάποιοι... που ακυρώνουν το Πιστεύω που ομολογεί Μια Εκκλησία.
Ρωτώ όλους τους επισκόπους και τους κληρικούς που έχουν την εκκλησιολογία Κυπριανού: (απ' όπου και αν προέρχονται)
Πως είναι δυνατόν στον ίδιο Γεωγραφικό χώρο να υπάρχουν δυο Εκκλησίες παλαιό και νεο με 100% διαφορετικό Δόγμα ( οικουμενισμός) και να έχουν και οι δυο Αγιο Πνεύμα;;;
Το Πηδάλιο σας λέει κάτι; Το πιστεύετε, η αποτελεί συλλογή για την βιβλιοθήκη σας;
Αποστολικοί Κανόνες: 31ος - 45ος - 46ος - 47ος - 50ος - 68ος
Μεγάλου Βασιλείου: 1ος και 47ος επικυρωμένοι απο την 6η οικουμενική σύνοδο.
Ξεκαθαρίζουν σε καθαρά ελληνικά ότι τίποτε δεν είναι δεκτόν απο αιρετικούς.
Αιρετικός είναι αυτός ο οποίος αντιστρατεύεται την παραδοθείσα πίστη και κανόνες. Τόσο απλά.
Δια ταύτα, ο Αγώνας κατάντησε Σιαγώνας. Βλέπε ανάκτορα, χλιδή, χρυσοθήρες, και φουκαράδες δεκαρολόγους σε ενορίες...
Ακούσατε ποτέ απο άμβωνος για την αίρεση του νέου;;;
Ελπίζω να συνεννοηθήκαμε.


5 σχόλια:

  1. Ο συγχωρεμένος ο Κυπριανός Κουτσούμπας είχε κηρύξει το ακριβώς αντίθετο.
    " Η εκκλησία είναι διαιρεμένη και ασθενούσα "
    Δηλαδή αίρεση. Αλλά αυτά είναι ψιλά νοήματα για τους οπαδούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΙΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΑΙ ΜΙΣΟΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΗΣ ΜΙΣΟΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΗΣ , ΝΑ ΒΟΛΕΥΩΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΟΛΟΓΟΥΝ ΜΕ ΟΛΟΥΣ !! ΚΡΙΜΑ ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΣΕ ΤΙ ΛΑΚΚΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα είναι αργά όταν θα καταλάβουν σε τι λάκκο έχουν πέσει.

    Για ποιούς αναφέρεσαι αδελφέ, για το λαό που ακολουθεί το Πάτριο;

    Νάσαι πάντα καλά,
    Κων/νος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος

    Δυστυχώς ο λαός σε ποσοστό 99% ΔΕΝ ενδιαφέρεται για Δόγματα Πίστεως.
    Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι ένα βόλεμα, λες και η Εκκλησία είναι φολκλορικό έθιμο. Οσο για τους Παπάδες, το μπακίρι να πέφτει και για τα υπόλοιπα...
    Ο Θεός δεν είναι άδικος, Κατά τον λαό και οι ποιμένες.
    Αναφορικά για το παλαιό:
    Ξεκίνησε καλά, αλλά στην πορεία νίκησαν οι αρχομανείς. Σε λίγες μέρες επίκειται η αγιοποίηση του Φλωρίνης Χρυσοστόμου (καλώς). Ο ίδιος σταμάτησε να χειροτονεί διότι οι χειροτονίες του γύρισαν στο Νεο, και ο Ματθαίος έκανε το πρώτο σχίσμα...
    Μετά τις επίσημες χειροτονίες απο τους Ρώσους το 1969 ηρέμησαν για λίγο τα πράγματα, αλλά στις αρχές της δεκαετίας του '80 ο Κυπριανός Κουτσούμπας έκανε σχίσμα στους ΓΟΧ δημιουργώντας την αρχή του Παλαιοημερολογίτικου οικουμενισμού, η οποία σήμερα έχει ΘΡΟΝΙΑΣΤΕΙ ΩΣ ΔΟΓΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ
    Δηλαδή, καταργούνται τα σύνορα της Εκκλησίας, καθώς το Αγιο Πνεύμα όπου θέλει πνέει... και έτσι όλοι έχουν θεία χάρη, άγιο πνεύμα και σαφώς έγκυρα μυστήρια.
    Τόσο σκοτάδι έχουν κάποιοι... που ακυρώνουν το Πιστεύω που ομολογεί Μια Εκκλησία.
    Ρωτώ όλους τους επισκόπους και τους κληρικούς που έχουν την εκκλησιολογία Κυπριανού: (απ' όπου και αν προέρχονται)
    Πως είναι δυνατόν στον ίδιο Γεωγραφικό χώρο να υπάρχουν δυο Εκκλησίες παλαιό και νεο με 100% διαφορετικό Δόγμα ( οικουμενισμός) και να έχουν και οι δυο Αγιο Πνεύμα;;;
    Το Πηδάλιο σας λέει κάτι; Το πιστεύετε, η αποτελεί συλλογή για την βιβλιοθήκη σας;
    Αποστολικοί Κανόνες: 31ος - 45ος - 46ος - 47ος - 50ος - 68ος
    Μεγάλου Βασιλείου: 1ος και 47ος επικυρωμένοι απο την 6η οικουμενική σύνοδο.
    Ξεκαθαρίζουν σε καθαρά ελληνικά ότι τίποτε δεν είναι δεκτόν απο αιρετικούς.
    Αιρετικός είναι αυτός ο οποίος αντιστρατεύεται την παραδοθείσα πίστη και κανόνες. Τόσο απλά.
    Δια ταύτα, ο Αγώνας κατάντησε Σιαγώνας. Βλέπε ανάκτορα, χλιδή, χρυσοθήρες, και φουκαράδες δεκαρολόγους σε ενορίες...
    Ακούσατε ποτέ απο άμβωνος για την αίρεση του νέου;;;
    Ελπίζω να συνεννοηθήκαμε.



    ΑπάντησηΔιαγραφή