Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΣ ΜΑΥΡΟΣ ΗΤΑΝ...":

Από μένα δεν χρειάζεται να ζητήσετε συγγνώμη. Να ζητήσετε από τους Αγίους που πολεμάτε: α. τον Αυγουστίνο που η συνείδηση όλων των ορθοδόξων (εκτός των εσάτως φανέντων νεοημερολογίτου Ρωμανίδη και του μαθητή του Σακαρέλλου) έχει για Άγιο και η Εκκλησία αγιοκατάταξε την ίδια εποχή που έγινε και η αγιοκατάταξη του Αγίου Νικοδήμου, του Αγίου Νεκταρίου και του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, β. τον Ισαάκ τον Σύρο, που τον παρουσιάζετε ως νεστοριανό και γ. τον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο που ανάλωσε την ζωή του στις εξορίες και στους διωγμούς, για να το παίζουν ορισμένοι γνήσιοι ορθόδοξοι πίσω από τους υπολογιστές τους (όπως το παίζαν και τότε αυτοί που κρυβόντουσαν στις Κερατέες). Δικαίωμά μου λοιπόν εφόσον είστε αγιομάχοι, να μην σας περιλαμβάνω στα φιλικά μου ιστολόγια. Μην κλαίγεστε για αυτό, αλλά να κλαίτε που αρπάζετε την κρίση του Θεού και σκανδαλίζετε τον κόσμο.
***
Δάσκαλε, γιατί αποφεύγεις να μου απαντήσεις σε μια απλή ερώτηση; Πότε αυτή η Εκκλησία στην οποία αναφέρεσαι έκανε Αγιοκατάταξη του Αυγουστίνου και του πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου; 

Μας τα "μπερδεύεις" τα πράγματα....

Για ποια "συνείδηση όλων των Ορθοδόξων" ομιλείς; Γι΄ αυτές τις χιλιάδες που κατακλύζουν με άνθη και ζητωκραυγές τους δρόμους και τις πλατείες όταν υποδέχονται στα ελληνικά χώματα τον αρχιαιρεσιάρχη Πάπα της Ανατολής Βαρθολομαίο;

Τελικά, για να μη γράφω πολλά και σε κουράζω, εσύ από ό,τι γνωρίζω, δεν είσαι μέλος αυτής της Εκκλησίας που Αγιοκατάταξε τον Αυγουστίνο. Και από ότι διαβάζω, σύμφωνα με αυτή την Εκκλησία, θα πάς κατευθείαν στην κόλαση, έρχεσαι δε τώρα να κατηγορήσεις εμένα που μάχομαι αυτή την ¨Εκκλησία¨ και τις ενέργειές της;  Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω!



***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

Πως έγινε η αγιοκατάταξη του φλωρίνης στο παρελθόν, αφού θα αγιοκαταταχθεί το επόμενο Σάββατο στην Πάρνηθα;
***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

+Ι.Γ.Ζ.

Στο Νεο έχουν αγιοποιήσει και τον Μασόνο Χρυσόστομο Σμύρνης.
Να κάνουμε κι εμείς το ίδιο;
***
Ο  ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

Πάλι τα ίδια ευλογημένε; Έλαβες απαντήσεις κατάλληλες και τις αγνόησες παντελώς!

Πότε η Εκκλησία έκανε αγιοκατάταξη του Αυγουστίνου;

Ο Αυγουστίνος διετύπωσε κάποιες απόψεις εσφαλμένες λόγω άγνοιας της ελληνικής γλώσσας, αλλά στο τέλος της ζωής του με το βιβλίο του
Retractationes (Αναθεωρήσεις) ανακαλεί όσα κείμενα λανθασμένα έγραψε κατά την εξελικτική πορεία της σκέψεως του (Στ. Παπαδόπουλου, Πατρολογία Γ΄, σελ. 306). Δηλαδή αδελφέ που να διαβάσεις Άγιο Γρηγόριο Νύσσης!! Θα τον αποκηρύξεις και αυτόν;

Οι Ανατολικοί Πατέρες όπως ο Γρηγόριος Παλαμάς, Ο Μ. Φώτιος και ο Νικόδημος Αγιορείτης ονομάζουν Άγιο και Αποστολικόν άνδρα τον ιερό Αυγουστίνο! Θα ακούσουμε αυτούς ή εσένα;

Στον Τόμο Χαράς Δοσίθεου Ιεροσολύμων, σελ. 242 κάνει λόγο για τον ιερό Αυγουστίνο!

Στο πόνημα του Π. Ι. Σκαλτσή, «Ο ιερός Αυγουστίνος στο εορτολόγιο και την υμνογραφία», στο Ο άγιος Αυγουστίνος στη δυτική και στην ανατολική παράδοση. Πρακτικά ΙΑ΄ Διαχριστιανικού Συμποσίου (Ρώμη, 3-5 Σεπτεμβρίου 2009), επιμέλεια Π. Α. Υφαντή, εκδ. Π. Πουρναρά, Θεσσαλονίκη 2012, σ. 92 εξ. αναφέρει: «η Ε΄ Οικουμενική Σύνοδος (553) τον συγκαταλέγει (ενν. τον ιερό Αυγουστίνο) μεταξύ των αγίων Πατέρων και διδασκάλων της Εκκλησίας, η δε έβδομη τον ονομάζει μέγα διδάσκαλο και καρποφόρο συγγραφέα της Εκκλησίας» (σ. 84 εξ.).

Σου παρουσιάζουμε και Πατέρες και Οικ. Συνόδους! Θα αμφισβητήσουμε τους Πατέρες και τις Συνόδους δια να ακούσουμε εσένα;

Σύνελθε αδελφέ!
***
Ο  ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

Επίσης τι κάνεις ανάρτηση περιέχων ονόματα κ.λπ.; Εντυπώσεις προκαλείς; Δηλ. εσυ όταν δημοσίευες τα περί παισίου και πορφυρίου με τους λόγους που εγκωμίαζαν αυτούς, θα σου αρεσε να φτιάξω μια ανάρτηση με το όνομά σου; Κάνε μια ανάρτηση και αναίρεσε τους λόγους περί Αυγουστίνου. Εννοώ των Πατέρων που παρέθεσα αλλά και της Πέμπτης και Εβδόμης Οικουμενικής Συνόδου!

***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

+Ι.Γ.Ζ.
Ο Γρηγόριος Νύσσης προσκόμισε το Ωριγενιστικό βιβλίο του στην 2η Οικουμενική Σύνοδο, η οποία το χαρακτήρισε ως Σαθρό. Ο Νύσσης έκανε υπακοή στην Εκκλησία.
***
Ο  ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

Και η Πέμπτη και Εβδόμη δέχεται τον Αυγουστίνο! Εμείς να μην κάνουμε υπακοή στην Εκκλησία; 

σσ. Σε ποιά Εκκλησία κάνεις υπακοή; Σε αυτή που αγιοκατάταξε τον Αυγουστίνο, και σε έχει κατατάξει -αν δεν μετανοήσεις-- στα αιώνια καζάνια της κολάσεως; 
Θα πάρω απάντηση;

***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

+Ι.Γ.Ζ.
Επειδή δεν δηλώνω ειδικός επι παντός επιστητού, παρά μόνον για ζητήματα που έχω ερευνήσει καθώς τα υπογράφω, γι' αυτό λοιπόν προτείνω την Βασιλική οδό:
Ερώτηση στην Σύνοδο των ΓΟΧ ( με αριθμό πρωτοκόλλου )
Είναι υποχρεωμένοι να μας απαντήσουν, Αυτή είναι η δουλειά τους άλλωστε.
***

Ο  Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

+Ιερομόναχος Κάλλιστος Τζουλακίντε
Προσωπικά περιμένουμε την απόφαση των ΓΟΧ για κάτι που ρωτήσαμε επίσημα πριν απο 10 μέρες, με αριθμό πρωτοκόλλου 2368
Οι Σεργιανιστές Λουκάς Ιατρός, Σεραφείμ Σόμπολιεφ και ο Νεοημ/της Νικόλαος Πλανάς, είναι άγιοι στην Εκκλησία των ΓΟΧ; ( διότι γεμίσαμε εικόνες )

***

Ο  ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...": 



Τι άσχετα είναι αυτά που ερωτάτε τώρα με το θέμα; Επί του θέματος αδελφοί! Και εάν δεν είσθε ειδικός επί του θέματος τότε καλό είναι να σιωπάτε......

***


Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":






Να ρωτήσετε τον επίσκοπο Ωρωπού και φυλής Κυπριανό εάν δέχεται τον Ισαάκ τον Σύρο ως Άγιο ή ως αιρετικό. Δεν το γράφω έτσι απλώς και ως έτυχε.
***
Ο  ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

Αγαπητέ επί του θέματος!

σσ. Επί του θέματος. Σε ποιά Εκκλησία κάνεις υπακοή; Σε αυτή που αγιοκατάταξε τον Αυγουστίνο, και σε έχει κατατάξει -αν δεν μετανοήσεις-- στα αιώνια καζάνια της κολάσεως; 
Θα πάρω απάντηση;

***

Ο  Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

Όλα έχουν σχέση με το θέμα, επειδή επικρατεί ομίχλη...

Ο διαιτητής ανάμεσά μας ποιός είναι;
Γι' αυτό και θα συμφωνήσω με το παραπάνω σχόλιο περί ερωτήσεως στην Σύνοδο.

***
Ο  ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

Υπακοή στην Ε΄ και στην Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο κ.
silver που δέχεται τον Αυγουστίνο ως μεταξύ των αγίων Πατέρων και διδασκάλων της Εκκλησίας, και μέγα διδάσκαλο και καρποφόρο συγγραφέα της Εκκλησίας»!

Δεν είναι Εκκλησία οι Οικουμενικές Συνόδοι;

σ.σ.  Ιωάννη, επιμένεις σε κάτι που σε τελευταία ανάλυση, θα έπρεπε να καταλάβεις το πνεύμα ενός πιστού- αντιοικουμενιστή-αντιμασόνου-αντιλατινόφρονα. Είναι πολύ δύσκολο αδελφέ μου να το καταλάβεις; Τι στην ευχή σας συμβαίνει; Εύχομαι  ο Αυγουστίνος να είναι στο κέντρου του Παραδείσου. Δεν είναι εκεί το πρόβλημά μας. Το πρόβλημα είναι ότι η Εκκλησία για 15 αιώνες δεν έκανε αγιοκατάταξη, και την κάνει ο μασόνος λατινόφρονας Αθηναγόρας με σκοπό να ευχαριστήσει τον αντίχριστο Πάπα. Εμείς -αμαρτωλοί μεν- αλλά πιστά τέκνα της Εκκλησίας δεν δεχόμαστε τις ύπουλες σκοπιμότητες των προδοτών της Ορθοδοξίας. Δεν δεχόμαστε τις αγιοκατατάξεις των, τους αφορισμούς των, τις ληστρικές συνόδους των. Εν ολίγοις: Δεν θέλουμε ουδεμία σχέση με τους εχθρούς της Κυρίας Θεοτόκου και του Υιού Της!


***

Ο  ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή ...":

Και ''ομίχλη'' αγαπητέ ανώνυμε επικρατεί μόνο στα ταραγμένα και σκοτεινά μυαλά......

26 σχόλια:

  1. Πως έγινε η αγιοκατάταξη του φλωρίνης στο παρελθόν, αφού θα αγιοκαταταχθεί το επόμενο Σάββατο στην Πάρνηθα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχει αγιοκατάταξη του αγίου Νεκταρίου και του Κοσμά του Αιτωλού απο τους ΓΟΧ
    Αντιθέτως αρκετοί ΓΟΧ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ τον άγιο Νεκτάριο ως Αγιο.
    Και ανάμεσα σ' αυτούς ( που δεν τον δέχονται ) είναι και το Μοναστήρι της Πάρνηθας που θα γίνει η αγιοκατάταξη του φλωρίνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. +Ι.Γ.Ζ.

    Στο Νεο έχουν αγιοποιήσει και τον Μασόνο Χρυσόστομο Σμύρνης. Να κάνουμε κι εμείς το ίδιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάλι τα ίδια ευλογημένε; Έλαβες απαντήσεις κατάλληλες και τις αγνόησες παντελώς!

    Πότε η Εκκλησία έκανε αγιοκατάταξη του Αυγουστίνου;

    Ο Αυγουστίνος διετύπωσε κάποιες απόψεις εσφαλμένες λόγω άγνοιας της ελληνικής γλώσσας, αλλά στο τέλος της ζωής του με το βιβλίο του Retractationes (Αναθεωρήσεις) ανακαλεί όσα κείμενα λανθασμένα έγραψε κατά την εξελικτική πορεία της σκέψεως του (Στ. Παπαδόπουλου, Πατρολογία Γ΄, σελ. 306). Δηλαδή αδελφέ που να διαβάσεις Άγιο Γρηγόριο Νύσσης!! Θα τον αποκηρύξεις και αυτόν;

    Οι Ανατολικοί Πατέρες όπως ο Γρηγόριος Παλαμάς, Ο Μ. Φώτιος και ο Νικόδημος Αγιορείτης ονομάζουν Άγιο και Αποστολικόν άνδρα τον ιερό Αυγουστίνο! Θα ακούσουμε αυτούς ή εσένα;

    Στον Τόμο Χαράς Δοσίθεου Ιεροσολύμων, σελ. 242 κάνει λόγο για τον ιερό Αυγουστίνο!

    Στο πόνημα του Π. Ι. Σκαλτσή, «Ο ιερός Αυγουστίνος στο εορτολόγιο και την υμνογραφία», στο Ο άγιος Αυγουστίνος στη δυτική και στην ανατολική παράδοση. Πρακτικά ΙΑ΄ Διαχριστιανικού Συμποσίου (Ρώμη, 3-5 Σεπτεμβρίου 2009), επιμέλεια Π. Α. Υφαντή, εκδ. Π. Πουρναρά, Θεσσαλονίκη 2012, σ. 92 εξ. αναφέρει: «η Ε΄ Οικουμενική Σύνοδος (553) τον συγκαταλέγει (ενν. τον ιερό Αυγουστίνο) μεταξύ των αγίων Πατέρων και διδασκάλων της Εκκλησίας, η δε έβδομη τον ονομάζει μέγα διδάσκαλο και καρποφόρο συγγραφέα της Εκκλησίας» (σ. 84 εξ.).

    Σου παρουσιάζουμε και Πατέρες και Οικ. Συνόδους! Θα αμφισβητήσουμε τους Πατέρες και τις Συνόδους δια να ακούσουμε εσένα;

    Σύνελθε αδελφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επίσης τι κάνεις ανάρτηση περιέχων ονόματα κ.λπ.; Εντυπώσεις προκαλείς; Δηλ. εσυ όταν δημοσίευες τα περί παισίου και πορφυρίου με τους λόγους που εγκωμίαζαν αυτούς, θα σου αρεσε να φτιάξω μια ανάρτηση με το όνομά σου; Κάνε μια ανάρτηση και αναίρεσε τους λόγους περί Αυγουστίνου. Εννοώ των Πατέρων που παρέθεσα αλλά και της Πέμπτης και Εβδόμης Οικουμενικής Συνόδου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. +Ι.Γ.Ζ.
    Ο Γρηγόριος Νύσσης προσκόμισε το Ωριγενιστικό βιβλίο του στην 2η Οικουμενική Σύνοδο, η οποία το χαρακτήρισε ως Σαθρό. Ο Νύσσης έκανε υπακοή στην Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και η Πέμπτη και Εβδόμη δέχεται τον Αυγουστίνο! Εμείς να μην κάνουμε υπακοή στην Εκκλησία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. +Ι.Γ.Ζ.
    Επειδή δεν δηλώνω ειδικός επι παντός επιστητού, παρά μόνον για ζητήματα που έχω ερευνήσει καθώς τα υπογράφω, γι' αυτό λοιπόν προτείνω την Βασιλική οδό:
    Ερώτηση στην Σύνοδο των ΓΟΧ ( με αριθμό πρωτοκόλλου )
    Είναι υποχρεωμένοι να μας απαντήσουν, Αυτή είναι η δουλειά τους άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. +Ιερομόναχος Κάλλιστος Τζουλακίντε
    Προσωπικά περιμένουμε την απόφαση των ΓΟΧ για κάτι που ρωτήσαμε επίσημα πριν απο 10 μέρες, με αριθμό πρωτοκόλλου 2368
    Οι Σεργιανιστές Λουκάς Ιατρός, Σεραφείμ Σόμπολιεφ και ο Νεοημ/της Νικόλαος Πλανάς, είναι άγιοι στην Εκκλησία των ΓΟΧ; ( διότι γεμίσαμε εικόνες )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι άσχετα είναι αυτά που ερωτάτε τώρα με το θέμα; Επί του θέματος αδελφοί! Και εάν δεν είσθε ειδικός επί του θέματος τότε καλό είναι να σιωπάτε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να ρωτήσετε τον επίσκοπο Ωρωπού και φυλής Κυπριανό εαν δέχεται τον Ισαάκ τον Σύρο ως Αγιο η ως αιρετικό. Δεν το γράφω έτσι απλώς και ως έτυχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ολα εχουν σχέση με το θέμα, επειδή επικρατεί ομίχλη...

    Ο διαιτητής ανάμεσά μας ποιός είναι;
    Γι' αυτό και θα συμφωνήσω με το παραπάνω σχόλιο περί ερωτήσεως στην Σύνοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπακοή στην Ε΄ και στην Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο κ. silver που δέχεται τον Αυγουστίνο ως μεταξύ των αγίων Πατέρων και διδασκάλων της Εκκλησίας,και μέγα διδάσκαλο και καρποφόρο συγγραφέα της Εκκλησίας»!

    Δεν είναι Εκκλησία οι Οικουμενικές Συνόδοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και ''ομίχλη'' αγαπητέ ανώνυμε επικρατεί μόνο στα ταραγμένα και σκοτεινά μυαλά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ δεν μας ενδιαφέρει τι θέλεις ή τι δεν θέλεις εσύ, αλλά το τι θέλει η Εκκλησία, και η Εκκλησία έχει αποφανθεί περί του Αυγουστίνου δια των Συνόδων αυτής!

    Επίσης ούτε μη πιστό σε είπα, ούτε οικουμενιστή, ούτε μασόνο, ούτε λατινόφρονα... οπότε προς τι τονίζεις τι είσαι ή δεν είσαι;

    Όσο δια το σχόλιο που λέγεις ότι είσαι πιστό τέκνο της Εκκλησίας, τότε μάθε να σέβεσαι και τις αποφάσεις αυτής περί Αυγουστίνου όπως ήδη παρέθεσα!

    Όλα τα άλλα που λέγεις είναι ''άλλα λόγια ν΄ αγαπιόμαστε'' όπως λέγει και ο σοφός λαός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επίσης την αγιοποίηση του αγίου Νεκαταρίου την έκανε ο λατινόφρονας Αθηναγόρας!!! Μήπως δεν είναι άγιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Γρηγόριος ο Παλαμάς έλεγε αδιαλείπτως IC-XC φώτισέ μου το σκότος, αγαπητέ Ιωάννη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ σωστά ανώνυμε αλλά αυτό ισχύει για όσους ομίλησαν περί ''ομίχλης''... Δεν ανέφερα προσωπικά κάτι τέτοιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. και παρεπιμπτόντως ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς (μιας και τον ανέφερες) δεχόταν τον Αυγουστίνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μίλησα περί ομίχλης λογω των διαφορετικών απόψεων. Η μήπως απο ενα φόρουμ θα ξεκαθαρίσουμε ποιος είναι άγιος και ποιος οχι;
    Γι' αυτό και θα συμφωνήσω με την πρόταση για ερώτηση στην Σύνοδο.
    Ας αποφασίσουν αυτοί που εχουν τα γαλόνια αλλά και την ευθύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. +Ι.Γ.Ζ.
    Προφανώς τελείωσε η συζήτηση.
    Αλλά είμαι συνειδησιακά υποχρεωμένος να ξεκαθαρίσω την εμβόλιμη τοποθέτηση του Π. Κάλλιστου, ο οποίος μας έδειξε με το προσωπικό του παράδειγμα, ποια είναι η σωστή διαδικασία για ανάλογα σοβαρά ζητήματα και προσωπικές ενστάσεις. Απλά Απευθύνεσαι στην Σύνοδο.
    Αυτή την στιγμή το ζητούμενο δεν είναι αν ο Αυγουστίνος είναι άγιος η όχι - πολλώ δε μάλλον να το αποφασίσουμε εμείς μετά απο 1.500 χρόνια - απλά ανταλλάσσουμε απόψεις και επιχειρήματα, που είναι το μεμπτό; Πρέπει να συμφωνούμε σε όλα;
    Περαιτέρω:
    Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι θα πρέπει να αγωνιούμε για το τι θα αποφασίσει η Πανορθόδοξος Σύνοδος των ΓΟΧ την Πέμπτη, αναφορικά με την Διαβολική Πανορθόδοξο των Οικουμενιστών.
    Τα δικά μου ερωτήματα είναι τα εξής:
    Εαν νομιμοποιήσουν τις άλλες αιρετικές ( διαβολικές κατά την γνώμη μου ) εκκλησίες, τότε νομιμοποιούν και τον Σοδομισμό στις τάξεις των κληρικών, γράφε Αγγλικανοί, τις Λεσβίες Προτεστάντισες επισκοπίνες, την γερμανική κτηνοβασία, και τις ατελείωτες δογματικές βλασφημίες. κ.ο.κ.
    Ρωτώ:
    Ποιά θα είναι η επόμενη μέρα στους ΓΟΧ;
    Θα συνεχίσουν να δίνουν αντίδωρο στους επίσημα πλέον αιρετικούς και βλάσφημους;
    Θα συνεχίσουν να κάνουν μικτούς Γάμους; Τότε γιατί βρίζουμε τους νεοημ/τες...;
    Και εν γένει θα τους μεταδίδουν μυστήρια;
    Αυτά προς ώρας.








    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμε δεν υπάρχει θέμα εις το να ξεκαθαρίσουμε το εάν είναι άγιος ο Αυγουστίνος ή όχι, διότι το θέμα το έχουν λύσει δυο Οικουμενικές Συνόδοι! Εκτός εάν κάποιοι δεν δέχονται αυτές τις Συνόδους!

    Τα υπόλοιπα που γράφει ο Γ.Ζ. δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο της συζήτησης διότι η συζήτηση είναι περί Αυγουστίνου, οπότε εντελώς καμία σχέση τα περί Συνόδου των ΓΟΧ, μεικτούς γάμους κ.λπ. σχόλια.

    Απλά τα πράγματα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. O Παπάς μας έδειξε το δάσος, δηλαδή το τσουνάμι των πραγματικών προβλημάτων που έρχεται στην Εκκλησία, προσπερνώντας το δέντρο που ασχολούμαστε εμείς απο το μεσημέρι.

    Αφού κανείς δεν μπορεί να πείσει κανέναν, τότε ισχύει η παραπάνω προτροπή:
    Ερώτηση στην Σύνοδο των ΓΟΧ και να απαντήσουν Συνοδικά ως Εκκλησία.
    Δεν εχω να προσφέρω κάτι άλλο σε αυτό το φόρουμ.
    Σας ευχαριστώ όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. +I.Γ.Ζ.
    Επειδή πολύ ακούστηκε το υπακοή στην Εκκλησία, σας ρωτώ:
    Εσείς (οχι προσωπικά) κάνετε υπακοή στην Εκκλησία;
    1.Η εισδοχή των αιρετικών και σχισματικών γίνεται δια μυρώματος. Το τηρείτε;
    Αυτό είναι Συνοδική απόφαση πολυγραμμένη απο τους ΓΟΧ, αλλά κυρίως είναι απόφαση της Β' Οικουμενικής Συνόδου.
    2.Ο Σεργιανισμός είναι αίρεση και οι Σεργιανιστές "άγιοι" Λουκάς Ιατρός για Ελλάδα και Σεραφείμ Σόμπολιεφ για Βουλγαρία κλπ δεν είναι δεκτοί στην Εκκλησία. Αυτό το τηρείτε;
    Η Σύνοδος των ΓΟΧ αποφάσισε ότι δεν είναι άγιοι. Αν δεν μας πιστεύετε κάντε ένα τηλέφωνο στην γραμματεία της Συνόδου.
    Ρωτώ λοιπόν, γιατί δεν κάνετε υπακοή στην Εκκλησία;



    ΑπάντησηΔιαγραφή