Το ανάθεμα της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς (ROCOR) κατά της αιρέσεως του Οικουμενισμού, τώρα με την ένωσή της με το Οικουμενιστικό Πατριαρχείο Μόσχας πίπτει και επί της κενής κεφαλής της!...

Those who attack the Church of Christ by teaching that Christ's Church is divided into so-called "branches" which differ in doctrine and way of life, or that the Church does not exist visibly, but will be formed in the future when all "branches" or sects or denominations, and even religions will be united into one body; and who do not distinguish the priesthood and mysteries of the Church from those of the heretics, but say that the baptism and eucharist of heretics is effectual for salvation; therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated Christians,
Anathema!
 Τοις βάλλουσι κατά της Εκκλησίας του Χριστού και διδάσκουσιν ότι η του Χριστού Εκκλησία μεμέρισται εν ούτω καλουμένοις «κλάδοις», οίτινες διαφέρουσιν αλλήλων εν διδασκαλία και τρόπω ζωής, ή ότι η Εκκλησία ούχ υφίσταται ορατώς, αλλ' απαρτισθήσεται εν τω μέλλοντι, όταν άπαντες οι «κλάδοι» ή τμήματα ή όμολογίαι ή προσέτι και θρησκείαι ενωθώσιν εν ενί σώματι• και οίτινες ου διακρίνουσι την ιερωσύνην και τα μυστήρια της Εκκλησίας από την ιερωσύνην και τα μυστήρια των αιρετικών, αλλά λέγουσιν ότι το βάπτισμα και η ευχαριστία των αιρετικών εισίν ικανά προς σωτηρίαν• ωσαύτως, τοις κοινωνούσιν εν γνώσει τοις προμνημονευθείσιν αιρετικοίς ή συνηγορούσι, διαδίδουσι, ή υπεραμυνομένοις της καινοφανούς αυτών αιρέσεως του οικουμενισμού εν προσχήματι αδελφικής αγάπης, ή υποτιθεμένης ενώσεως των διαχωρισθένων Χριστιανών,
ΑΝΑΘΕΜΑ!
***

Ο telemaxos doumanis άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Το ανάθεμα της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς (RO...":

Το ανάθεμα της Ρωσικής Διασποράς (ROCOR) ήταν όμοιο με την πίστη κάποιων κληρικών της εκκλησίας του νέου ημερολογίου της Ελλάδος, προς κατανάλωση – εφησυχασμό των πιστών της, διότι η (ROCOR) ποτέ δεν έπαυσε να κοινωνεί – επικοινωνεί μετά των οικουμενιστών, Πατριαρχεία και τοπικές εκκλησίες του νέου και παλαιού ημερολογίου!! Εγώ δεν γνωρίζω κανένα ανάθεμα Ορθόδοξης Εκκλησίας κατά κάποιου αιρετικού – αιρέσεως – χωρίς να ονοματίζονται – αναθεματίζονται ονομαστικώς οι αιρετικοί και χωρίς να διακόπτεται πάσα εκκλησιαστική επικοινωνία  μετά του αιρετικού  που αναθεματίσθηκε! Η διπλωματία της «θεολογίας»  της σύγχρονης Νέας Εποχής!! Από τέτοιους διπλωμάτες  καυχώνται ότι έχουν την Αποστολική Διαδοχή και οι δικοί μας διπλωμάτες ψευδο-ορθόδοξοι του Ακάκιου, και του Αυξέντιου,  και είναι  φυσικό, διότι δεν πιστεύουν ειλικρινά ότι Κεφαλή και οδηγός της Εκκλησίας είναι ο Χριστός!! αλλά ο Αρχιεπίσκοπός τους ή Πατριάρχης τους!! Κρίμα κρίμα και αλλοίμονο  στο λαό που τους ακολουθεί «επί ματαίω».

***

Ο Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Το ανάθεμα της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς (RO...":

το ανάθεμα κατά του οικουμενισμού αγαπητέ κ.δουμάνη,το έγραψε ο Άγιος Φιλάρετος της ρώσικης διασποράς(γνωστό και ως ανάθεμα του Αγίου Φιλαρέτου) ο τελευταίος ίσως μεγάλος άγιος της ρώσικης εκκλησίας,στα χνάρια του
μεγαλυτέρου Άγίου του 20ου αιώνος Ιωάννη Μαξιμόβιτς.επειδή παρακολουθούν και κάποιοι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα σχετικά με την ρώσικη διασπορά,καλό θα ήταν να μην γράφετε πράγματα χάριν εντυπωσιασμού,γιατί μηδενίζετε τους πάντες και τα πάντα,και εκτίθεστε.μη λησμονείτε δε,ότι ΟΛΟΙ οι επίσκοποι της διασποράς βγαίνουν άλοιωτοι και ευωδιάζοντες(γιατί άραγε)σημάδια της αναπαύσεως του παρακλήτου είς αυτούς.ο έσχατος δε ταύτων των επισκόπων,Άγιος Βιτάλιος όταν ανοιχθεί, θα είναι και η επισφράγησις του Κυρίου μας ότι η ρώσικη διασπορά,η οποία ως γνωστόν υφίσταται ακόμη,ήτο και είναι θΕΆΡΕΣΤΩΣ και ηγωνίσθη ως απεδείχθη δια την πραγματική ενότητα της πίστεως της του Χριστού εκκλησίας,άσχετα εάν το νέον εορτολόγιον συμπεριέλαβε στο αγιολόγιον της χωρίς ουδέποτε να τον μνημονεύει, αφού σχεδόν όλοι οι ιερείς των δεν τον γνωρίζουν τον μεγαλύτερο άγιο του 20ου αιώνος,επαναλαμβάνω και συγχωρέστε με,Ιωάννη Μαξιμόβιτς.
χαίρετε εν Κυρίω.

***

Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Το ανάθεμα της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς (RO...":

1.Η Εκκλησία των ΓΟΧ αναθεμάτισε τον Οικουμενισμό το 1998.

2.Στο ενωτικό κείμενο όμως του 2014 υπέγραψαν το αντίθετο,

«Εἰδικώτερον περὶ τῶν Μυστηρίων τῶν τελουμένων εἰς τὰς λεγομένας ἐπισήμους ὀρθοδόξους ᾿Εκκλησίας, ἡ Γνησία ᾿Ορθόδοξος ᾿Εκκλησία δὲν διαβεβαιοῖ περὶ τοῦ κύρους αὐτῶν, οὔτε καὶ περὶ τῆς σωτηριολογικῆς ἀποτελεσματικότητος τούτων».

Ερώτηση: Είναι δυνατόν νά μήν διαβεβαιώνετε γι’ αυτούς πού ἀναθεματίσατε;

***

Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Το ανάθεμα της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς (RO...":

Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος

Η Ρωσική διασπορά ΔΕΝ δημιουργήθηκε για Δόγματα πίστεως. Δημιουργήθηκε εξ' αφορμής των εξελίξεων ου 1917 με τους Μπολσεβίκους, αλλά και επειδή ο Αντώνιος Κραποβίτσκι, καθηγητής Θεολογίας και με τις συντριπτικά περισσότερες ψήφους, δεν εξελέγη Αρχιεπίσκοπος.
Κατόπιν με την ομάδα του εγκατέλειψαν την Ρωσία, βρήκαν λίγη ανάπαυση στην Κων/πολη για λίγους μήνες και στην συνέχεια έγιναν δεκτοί στο Κάρλοβιτς της Σερβίας όπου και εγκαταβίωσαν για 20 χρόνια, κάνοντας Ιεραποστολή στην Ευρώπη. Κατόπιν έκαναν έδρα την Αμερική.
Συνεπώς, είχαν υποχρέωση απέναντι στα Πατριαρχεία που τους φιλοξένησαν... όπως και στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων καθώς δέχθηκαν να χειροτονηθεί εις Επίσκοπο ο Τιμόθεος και μετέπειτα Πατριάρχης Ιεροσολύμων.

Αυτή την κατάσταση ξεκίνησε να την άλλάξει μόνος του ο Αγιος Φιλάρετος.

***

Ο Παναγιώτης Μακρής άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Το ανάθεμα της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς (RO...":

Επειδή διαβάζω ορισμένα πράγματα τα οποία δεν είναι απολύτως ορθά σχετικά με τη
Rocor θα κάνω μερικές επισημάνσεις μιας και για ένα χρονικό διάστημα βρισκόμουν σε κοινωνία με μια εκ των παρατάξεων της Rocor.
1. Είχα μάθει ότι η
ROCOR έφυγε από την Κων/πόλη το 1920 και μετακινήθηκε στην Σερβία όπως γράφει ο π Γεώργιος. Όμως, αυτό συνέβη επειδή ο τότε πρωθιεράρχης Αντώνιος Κραποβίτσκι, διαμαρτυρήθηκε στο Οικουμενικό Πατριαρχείο για την Οικουμενιστική εγκύκλιο που εξέδωσε το 1920.
2. Η
Rocor είχε διακόψει την κοινωνία με τις επίσημες Εκκλησίες ο αδελφός Τηλέμαχος δεν έχει απ'ότι φαίνεται σωστή πληροφόρηση. Η Ρωσική Εκκλησία της Διασποράς επί Πρωθιεραρχίας Αγίου Φιλαρέτου δεν βρισκόταν (επίσημα) σε κοινωνία με καμία από τις επίσημες τοπικές Εκκλησίες, πλην της Σερβικής και του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων. Με την Σερβία δεν διέκοψε για λόγους οικονομίας, επειδή η ΡΟΕΔ αρχικά φιλοξενούνταν στην Σερβία όταν διώκονταν από το κομμουνιστικό καθεστώς, συνεπώς μπορούμε να πούμε ότι κατά κάποιο τρόπο ξεπλήρωνε την υποχρέωση που είχε. Επίσης, πρέπει να λάβουμε υπʼόψιν μας, ότι η ΡΟΕΔ ήταν μια Εκκλησία εν εξορία και συνεπώς εννοείτε ότι η πλήρης εφαρμογή της ακρίβειας εκ μέρους της ιεραρχίας της, ήταν αρκετά πιο δύσκολη λόγο των προβλημάτων της εξορίας που αντιμετώπιζε, περισσότερα περί της οικονομίας αυτής, μπορεί να βρει κάποιος στην απάντηση του π Βασίλειου Σακκά (κληρικού της ΡΟΕΔ), προς τον νεοημερολογίτη π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο. M
ε το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων η ΡΟΕΔ δεν διέκοψε κοινωνία για ιστορικούς λόγους.

Προτρέπω τον αδελφό Τηλέμαχο να ασχοληθεί με το θέμα της ΡΟΕΔ παραπάνω προτού εκφράσει τις απόψεις του (οι οποίες τυγχάνουν απολύτως υποκειμένικες μιας και προέρχεται από Ματθαϊκή παράταξη και το μόνο το οποίο τον ενδιαφέρει είναι να δικαιώσει το μαγαζάκι στο οποίο ανήκει).

***

Ο  telemaxos doumanis άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Το ανάθεμα της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς (RO...":

Αγαπητέ κ. Παναγιώτη Μακρή, μάλλον  “εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια” απ
oκαλείτε την ορθόδοξο Εκκλησία στην οποία ανήκω  “μαγαζάκη” εάν δούμε όμως την ιστορία το πιστεύω και την ιστορική συνέχεια του  “μαγαζιού”, όπως αποκαλείτε την ΕΚΚΛΗΣΙΑ που ανήκω, θα δείτε ότι αυτή δεν άλλαξε δεν αλλοίωσε τίποτα από όσα μας δίδαξε η ορθόδοξος ΕΚΚΛΗΣΙΑ ,στα 90 χρόνια που υπάρχει μετά το σχίσμα του 1924 ! Κρίνοντας λοιπόν το ποιοί είμαστε εμείς και το ποιοί είστε εσείς οι από τον Φλωρίνης έλκοντες την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ καταγωγή,  τότε μάλλον ανήκετε σε ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ με όλα τα είδη των προϊόντων στην διάθεση του “πελάτη”!

***

Ο Παναγιώτης Μακρής άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Το ανάθεμα της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς (RO...":

Εγώ αδελφέ Τηλέμαχε μαγαζάκια δεν αναγνωρίζω, τα ίδια που μου γράφεις εσύ γράφουν όλοι οι παλαιοημερολογίτες, δηλαδή το «εμείς είμαστε η Εκκλησία». Μιλάμε δηλαδή με όμοια προτεσταντικού είδους κατάσταση, όπου η κάθε προτεσταντική ομολογία ισχυρίζεται όπως και εσείς «εμείς είμαστε η Εκκλησία». Σε τι διαφέρει ο δικός σας χώρος απ' αυτούς; Μαγαζάκια είστε όλοι σας όπως ακριβώς και αυτοί.

***

Ο  telemaxos doumanis άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Το ανάθεμα της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς (RO...":

Συμφωνώ αγαπητέ Παναγιώτη ότι σήμερα δυστυχώς εμφανίζεται το -εδώ ο Χριστός, όχι εδώ ο Χριστός.  Ναι υπάρχουν πληθώρα συνόδων , επισκόπων, στο χώρο των ορθοδόξων που φωνάζουν ότι αυτοί είναι η Εκκλησια. Η Εκκλησία του Θεού όμως είναι Μία, σε Ουρανό και γη, και σε κάποια απ΄ όλες αυτές τις εκκλησίες αναπαύεται το Πνεύμα το Άγιο – Αυτή είναι η Εκκλησία – όλες οι άλλες ομάδες είναι απλώς μαγαζάκια. Τώρα ποια είναι Αυτή η όντως Εκκλησία του Χριστού, η Οποία δεν δέχθηκε ούτε πρόσθεση ούτε αφαίρεση ούτε αλλοίωση, ούτε σύμμειξη με αιρετικούς, αλλά είναι γνήσια διάδοχος των Αγίων Πατέρων, ο κάθε ένας ας ψάξει να την βρει  με προσευχή, μελέτη και αντικειμενική έρευνα και συμφωνία των Πατέρων της Εκκλησίας, ξεκινώντας από το 1924, τότε που όλοι είμαστε  ένα και ανήκαμε στην Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού! 

8 σχόλια:

  1. ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ( ROCOR )ΗΤΑΝ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΗΝ <> ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ -ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ- ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΤΗΣ , ΔΙΟΤΙ H ( ROCOR ) ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΕΙ -ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΕΙ - ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ , ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ!! ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ -ΑΙΡΕΣΕΩΣ - ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΟΝΟΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ -ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΩΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΑΙΤΕ ΠΑΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΘΙΚΕ ! Η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΤΗΣ << ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ>> ΤΗΣ ΣΥΝΧΡΟΝΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ !! ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΣ ΚΑΥΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΙ ΔΙΑΔΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΣ ΨΕΥΔΟ-ΟΡΘΟΔΟΚΟΙ ΑΚΚΑΚΙΑΚΟΙ ΑΥΞΕΝΤΙΑΚΟΙ , ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΟΤΙ ΚΕΦΑΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ !! ΑΛΛΑ Ο <> ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ Η ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΟΥΣ !! ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗ << ΕΠΙ ΜΑΤΑΙΩ>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ανάθεμα κατά του οικουμενισμού αγαπητέ κ.δουμάνη,το έγραψε ο Άγιος Φιλάρετος της ρώσικης διασποράς(γνωστό και ως ανάθεμα του Αγίου Φιλαρέτου) ο τελευταίος ίσως μεγάλος άγιος της ρώσικης εκκλησίας,στα χνάρια του
    μεγαλυτέρου Άγίου του 20ου αιώνος Ιωάννη Μαξιμόβιτς.επειδή παρακολουθούν και κάποιοι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα σχετικά με την ρώσικη διασπορά,καλό θα ήταν να μην γράφετε πράγματα χάριν εντυπωσιασμού,γιατί μηδενίζετε τους πάντες και τα πάντα,και εκτίθεστε.μη λησμονείτε δε,ότι ΟΛΟΙ οι επίσκοποι της διασποράς βγαίνουν άλοιωτοι και ευωδιάζοντες(γιατί άραγε)σημάδια της αναπαύσεως του παρακλήτου είς αυτούς.ο έσχατος δε ταύτων των επισκόπων,Άγιος Βιτάλιος όταν ανοιχθεί, θα είναι και η επισφράγησις του Κυρίου μας ότι η ρώσικη διασπορά,η οποία ως γνωστόν υφίσταται ακόμη,ήτο και είναι θΕΆΡΕΣΤΩΣ και ηγωνίσθη ως απεδείχθη δια την πραγματική ενότητα της πίστεως της του Χριστού εκκλησίας,άσχετα εάν το νέον εορτολόγιον συμπεριέλαβε στο αγιολόγιον της χωρίς ουδέποτε να τον μνημονεύει, αφού σχεδόν όλοι οι ιερείς των δεν τον γνωρίζουν τον μεγαλύτερο άγιο του 20ου αιώνος,επαναλαμβάνω και συγχωρέστε με,Ιωάννη Μαξιμόβιτς.
    χαίρετε εν Κυρίω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1.Η Εκκλησία των ΓΟΧ αναθεμάτισε τον Οικουμενισμό το 1998.

    2.Στο ενωτικό κείμενο όμως του 2014 υπέγραψαν το αντίθετο,

    «Εἰδικώτερον περὶ τῶν Μυστηρίων τῶν τελουμένων εἰς τὰς λεγομένας ἐπισήμους ὀρθοδόξους ᾿Εκκλησίας, ἡ Γνησία ᾿Ορθόδοξος ᾿Εκκλησία δὲν διαβεβαιοῖ περὶ τοῦ κύρους αὐτῶν, οὔτε καὶ περὶ τῆς σωτηριολογικῆς ἀποτελεσματικότητος τούτων».


    Ερώτηση: Είναι δυνατόν νά μήν διαβεβαιώνετε γι’ αυτούς πού ἀναθεματίσατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος

    Η Ρωσική διασπορά ΔΕΝ δημιουργήθηκε για Δόγματα πίστεως. Δημιουργήθηκε εξ' αφορμής των εξελίξεων ου 1917 με τους Μπολσεβίκους, αλλά και επειδή ο Αντώνιος Κραποβίτσκι, καθηγητής Θεολογίας και με τις συντριπτικά περισσότερες ψήφους, δεν εξελέγη Αρχιεπίσκοπος.
    Κατόπιν με την ομάδα του εγκατέλειψαν την Ρωσία, βρήκαν λίγη ανάπαυση στην Κων/πολη για λίγους μήνες και στην συνέχεια έγιναν δεκτοί στο Κάρλοβιτς της Σερβίας όπου και εγκαταβίωσαν για 20 χρόνια, κάνοντας Ιεραποστολή στην Ευρώπη. Κατόπιν έκαναν έδρα την Αμερική.
    Συνεπώς, είχαν υποχρέωση απέναντι στα Πατριαρχεία που τους φιλοξένησαν... όπως και στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων καθώς δέχθηκαν να χειροτονηθεί εις Επίσκοπο ο Τιμόθεος και μετέπειτα Πατριάρχης Ιεροσολύμων.

    Αυτή την κατάσταση ξεκίνησε να την άλλάξει μόνος του ο Αγιος Φιλάρετος.







    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή διαβάζω ορισμένα πράγματα τα οποία δεν είναι απολύτως ορθά σχετικά με τη Rocor θα κάνω μερικές επισημάνσεις μιας και για ένα χρονικό διάστημα βρισκόμουν σε κοινωνία με μια εκ των παρατάξεων της Rocor.
    1. Είχα μάθει ότι η ROCOR έφυγε από την Κων/πόλη το 1920 και μετακινήθηκε στην Σερβία όπως γράφει ο π Γεώργιος. Όμως, αυτό συνέβη επειδή ο τότε πρωθιεράρχης Αντώνιος Κραποβίτσκι, διαμαρτυρήθηκε στο Οικουμενικό Πατριαρχείο για την Οικουμενιστική εγκύκλιο που εξέδωσε το 1920.
    2. Η Rocor είχε διακόψει την κοινωνία με τις επίσημες Εκκλησίες ο αδελφός Τηλέμαχος δεν έχει απ'ότι φαίνεται σωστή πληροφόρηση. Η Ρωσική Εκκλησία της Διασποράς επί Πρωθιεραρχίας Αγίου Φιλαρέτου δεν βρισκόταν (επίσημα) σε κοινωνία με καμία από τις επίσημες τοπικές Εκκλησίες, πλην της Σερβικής και του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων. Με την Σερβία δεν διέκοψε για λόγους οικονομίας, επειδή η ΡΟΕΔ αρχικά φιλοξενούνταν στην Σερβία όταν διώκονταν από το κομμουνιστικό καθεστώς, συνεπώς μπορούμε να πούμε ότι κατά κάποιο τρόπο ξεπλήρωνε την υποχρέωση που είχε. Επίσης, πρέπει να λάβουμε υπ’όψιν μας, ότι η ΡΟΕΔ ήταν μια Εκκλησία εν εξορία και συνεπώς εννοείτε ότι η πλήρης εφαρμογή της ακρίβειας εκ μέρους της ιεραρχίας της, ήταν αρκετά πιο δύσκολη λόγο των προβλημάτων της εξορίας που αντιμετώπιζε, περισσότερα περί της οικονομίας αυτής, μπορεί να βρει κάποιος στην απάντηση του π Βασίλειου Σακκά (κληρικού της ΡΟΕΔ), προς τον νεοημερολογίτη π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο. Mε το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων η ΡΟΕΔ δεν διέκοψε κοινωνία για ιστορικούς λόγους.

    Προτρέπω τον αδελφό Τηλέμαχο να ασχοληθεί με το θέμα της ΡΟΕΔ παραπάνω προτού εκφράσει τις απόψεις του (οι οποίες τυγχάνουν απολύτως υποκειμένικες μιας και προέρχεται από Ματθαϊκή παράταξη και το μόνο το οποίο τον ενδιαφέρει είναι να δικαιώσει το μαγαζάκι στο οποίο ανήκει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ κ. Παναγιώτη Μακρή , μάλλον << εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια >> απόκαλείτε την ορθόδοξο Εκκλησία την οποία ανήκω << μαγαζάκη>> εάν δούμε όμως την ιστορία το πιστεύω και την ιστορική συνέχεια του << μαγαζιού>> όπως αποκαλείτε την ΕΚΚΛΗΣΙΑ που ανήκω θα δητε ότι αυτη δεν αλλαξε δεν αλοίωσε τίποτα από όσα μας δίδαξε η ορθόδοξος ΕΚΚΛΗΣΙΑ ,στα 90 χρόνια που υπάρχει μετά το σχίζμα του 1924 ! κρίνοντας λοιπόν το ποιοί είμαστε εμείς και το ποιοί είστε εσεις οι απο τον Φλωρίνης έλκοντες την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ καταγωγή , τότε μάλλον ανήκεται σε ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ με όλα τα είδη των προϊόντων στην διάθεση του << πελάτη>>!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ αδελφέ Τηλέμαχε μαγαζάκια δεν αναγνωρίζω, τα ίδια που μου γράφεις εσύ γράφουν όλοι οι παλαιοημερολογίτες, δηλαδή το «εμείς είμαστε η Εκκλησία». Μιλάμε δηλαδή με όμοια προτεσταντικού είδους κατάσταση, όπου η κάθε προτεσταντική ομολογία ισχυρίζεται όπως και εσείς «εμείς είμαστε η Εκκλησία». Σε τι διαφέρει ο δικός σας χώρος απ' αυτούς; Μαγαζάκια είστε όλοι σας όπως ακριβώς και αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συμφωνώ αγαπητε παναγιωτη οτι σημερα δυστηχως εμφανιζεται το -εδω ο Χριστος , οχι εδω ο Χριστος - ναι υπαρχουν πληθωρα συνοδων , επισκοπων , στο χωρο των ορθοδοξων που φωναζουν οτι αυτοι ειναι η εκκλησια , Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ , ΣΕ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΓΗ , ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ - ΑΤΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ , ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΟΝΤΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΟΥΤΕ ΑΦΕΡΕΣΗ ΟΥΤΕ ΑΛΟΙΩΣΗ , ΟΥΤΕ ΣΥΜΜΕΙΞΗ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ , ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ , Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΣ ΨΑΞΗ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΗ ΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ , ΜΕΛΕΤΗ , ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΗΜΕΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , ΞΕΚΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή