Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Το σχόλιο απευθύνεται στον αρχιμανδρίτη Ευτύχιο, που κέρδισε τον Νεστόριο, αλλά κατόπιν πήγε στην άλλη άκρη και έγινε Μονοφυσίτης, και αναθεματίστηκε απο την 4η Οικουμενική. Το σχόλιο στόχευε στο ότι κανείς δεν έχει το αλάθητο
κυπριανός χ
Υπάρχει μια εσφαλμένη αντίληψη περί αλαθήτου, όπως και μια εντελώς λάθος γενίκευση. Άλλο να χρησιμοποιεί τη λέξη αυτή, μάλιστα δε και να δογματίζει περί αυτής, ένας αιρετικός και έτερο, όταν συμβαίνει να γίνεται χρήση αυτής της λέξης από τους πατέρες της Εκκλησίας. Διότι, ναι, οι πατέρες της Εκκλησίας ήταν όντως αλάθητοι όταν, γενόμενοι φορείς της θείας Χάριτος, γενόμενοι θεοφόροι, θέσπισαν τα Δόγματα της Εκκλησίας. Τι θα λέγαμε, για παράδειγμα, περί Μεγάλου Αθανασίου, Γρηγορίου του Θεολόγου, Μεγάλου Βασιλείου, Ιωάννου Χρυσοστόμου και πλήθος άλλων ; Ότι κανείς εξ αυτών δεν ήταν αλάθητος ; Μη γένοιτο.
Στη γενικότητά της η λέξη αλάθητος σημαίνει και αναμάρτητος, συνεπώς, κανείς από εμάς τους ανθρώπους δεν είναι αναμάρτητος. Όλοι είμαστε αμαρτωλοί, όχι όμως και κατά το Δόγμα. Εκεί οφείλουμε και πρέπει να είμαστε αλάθητοι. Όχι όμως γενικεύοντας να λέμε "ουδείς αλάθητος", ζώντας βουτηγμένοι μέσα στην αίρεση, δηλαδή, στην κορύφωση της αμαρτίας, με το επιπλέον κατάπλασμα "ουδείς αναμάρτητος".
Το σχόλιο απευθύνεται στον αρχιμανδρίτη Ευτύχιο, που κέρδισε τον Νεστόριο, αλλά κατόπιν πήγε στην άλλη άκρη και έγινε Μονοφυσίτης, και αναθεματίστηκε απο την 4η Οικουμενική. Το σχόλιο στόχευε στο ότι κανείς δεν έχει το αλάθητο
κυπριανός χ
Υπάρχει μια εσφαλμένη αντίληψη περί αλαθήτου, όπως και μια εντελώς λάθος γενίκευση. Άλλο να χρησιμοποιεί τη λέξη αυτή, μάλιστα δε και να δογματίζει περί αυτής, ένας αιρετικός και έτερο, όταν συμβαίνει να γίνεται χρήση αυτής της λέξης από τους πατέρες της Εκκλησίας. Διότι, ναι, οι πατέρες της Εκκλησίας ήταν όντως αλάθητοι όταν, γενόμενοι φορείς της θείας Χάριτος, γενόμενοι θεοφόροι, θέσπισαν τα Δόγματα της Εκκλησίας. Τι θα λέγαμε, για παράδειγμα, περί Μεγάλου Αθανασίου, Γρηγορίου του Θεολόγου, Μεγάλου Βασιλείου, Ιωάννου Χρυσοστόμου και πλήθος άλλων ; Ότι κανείς εξ αυτών δεν ήταν αλάθητος ; Μη γένοιτο.
Στη γενικότητά της η λέξη αλάθητος σημαίνει και αναμάρτητος, συνεπώς, κανείς από εμάς τους ανθρώπους δεν είναι αναμάρτητος. Όλοι είμαστε αμαρτωλοί, όχι όμως και κατά το Δόγμα. Εκεί οφείλουμε και πρέπει να είμαστε αλάθητοι. Όχι όμως γενικεύοντας να λέμε "ουδείς αλάθητος", ζώντας βουτηγμένοι μέσα στην αίρεση, δηλαδή, στην κορύφωση της αμαρτίας, με το επιπλέον κατάπλασμα "ουδείς αναμάρτητος".
***
Ο Ανώνυμος άφησε
ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Περί αλαθήτου από τον αδελφό μας Κυπριανό
Χριστοδο...":
Προς αποφυγήν παρερμηνείας, και το γράφουμε πλέον σε καθαρά Ελληνικά:
Ουδείς αλάθητος, γι' αυτό και η Εκκλησία έχει ΣΥΝΟΔΙΚΟ σύστημα.
Περαιτέρω υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις όπου ο τάδε επίσκοπος και ο δείνα άγιος της Εκκλησίας είχαν υιοθετήσει αιρέσεις. Δυστυχώς κάποιοι απ' αυτούς δεν μετανόησαν, γι' αυτό και άλλοι αναθεματίστηκαν και άλλοι αφορίστηκαν επίσημα από την Εκκλησία.
Έχουμε ακόμα και περιπτώσεις όπου η Εκκλησία Συνοδικά έσφαλε, γι' αυτό και οι συγκεκριμένες σύνοδοι ονομάστηκαν Ληστρικές. ( γράφε η σύνοδος που καθαίρεσε τον Χρυσόστομο )
Ο άγιος Θεοφύλακτος Βουλγαρίας λέγει: κανείς δεν έχει τελεία την γνώση, ακόμα και αν είναι ο Πέτρος και ο Παύλος. ( απόδειξη ότι και οι απόστολοι μεταξύ τους είχαν σφόδρα αντιπαραθέσεις, περί εθνικών, περιτομής κλπ )
Ελπίζω να λύθηκε η σύγχυση
Προς αποφυγήν παρερμηνείας, και το γράφουμε πλέον σε καθαρά Ελληνικά:
Ουδείς αλάθητος, γι' αυτό και η Εκκλησία έχει ΣΥΝΟΔΙΚΟ σύστημα.
Περαιτέρω υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις όπου ο τάδε επίσκοπος και ο δείνα άγιος της Εκκλησίας είχαν υιοθετήσει αιρέσεις. Δυστυχώς κάποιοι απ' αυτούς δεν μετανόησαν, γι' αυτό και άλλοι αναθεματίστηκαν και άλλοι αφορίστηκαν επίσημα από την Εκκλησία.
Έχουμε ακόμα και περιπτώσεις όπου η Εκκλησία Συνοδικά έσφαλε, γι' αυτό και οι συγκεκριμένες σύνοδοι ονομάστηκαν Ληστρικές. ( γράφε η σύνοδος που καθαίρεσε τον Χρυσόστομο )
Ο άγιος Θεοφύλακτος Βουλγαρίας λέγει: κανείς δεν έχει τελεία την γνώση, ακόμα και αν είναι ο Πέτρος και ο Παύλος. ( απόδειξη ότι και οι απόστολοι μεταξύ τους είχαν σφόδρα αντιπαραθέσεις, περί εθνικών, περιτομής κλπ )
Ελπίζω να λύθηκε η σύγχυση
***
σ.σ. : "η Εκκλησία Συνοδικά έσφαλε"
...ἵνα εἰδῇς πῶς δεῖ ἐν οἴκῳ Θεοῦ ἀναστρέφεσθαι,
ἥτις ἐστὶν Εκκλησία Θεοῦ ζῶντος, στύλος καὶ ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας.
(Α Τιμ. 3, 15).
***
Ο Ανώνυμος άφησε
ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Περί αλαθήτου από τον αδελφό μας Κυπριανό
Χριστοδο...":
Επίσης, Η Ρωσική Εκκλησία στην Σύνοδο του 1666 χαρακτηρίστηκε Ληστρική
Αλλο οι Οικουμενικές που apriori έχουν το αλάθητο και άλλο κάποιες μαύρες σελίδες που συνέβησαν στην εκκλησιαστική ιστορία.
Ελπίζω να λύθηκε η σύγχυση.
Επίσης, Η Ρωσική Εκκλησία στην Σύνοδο του 1666 χαρακτηρίστηκε Ληστρική
Αλλο οι Οικουμενικές που apriori έχουν το αλάθητο και άλλο κάποιες μαύρες σελίδες που συνέβησαν στην εκκλησιαστική ιστορία.
Ελπίζω να λύθηκε η σύγχυση.
Προς αποφυγήν παρερμηνείας, και το γράφουμε πλέον σε καθαρά Ελληνικά:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυδείς αλάθητος, γι' αυτό και η Εκκλησία έχει ΣΥΝΟΔΙΚΟ σύστημα.
Περαιτέρω υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις όπου ο τάδε επίσκοπος και ο δείνα άγιος της Εκκλησίας είχαν υιοθετήσει αιρέσεις. Δυστυχώς κάποιοι απ' αυτούς δεν μετανόησαν, γι' αυτό και άλλοι αναθεματίστηκαν και άλλοι αφορίστηκαν επίσημα απο την Εκκλησία.
Εχουμε ακόμα και περιπτώσεις όπου η Εκκλησία Συνοδικά έσφαλε, γι' αυτό και η συγκεκριμένες σύνοδοι ονομάστηκαν Ληστρικές. ( γράφε η σύνοδος που καθαίρεσε τον Χρυσόστομο )
Ο άγιος Θεοφύλακτος Βουλγαρίας λέγει: κανείς δεν έχει τελεία την γνώση, ακόμα και αν είναι ο Πέτρος και ο Παύλος. ( απόδειξη ότι και οι απόστολοι μεταξύ τους είχαν σφόδρα αντιπαραθέσεις, περί εθνικών, περιτομής κλπ )
Ελπίζω να λύθηκε η σύγχυση
Επίσης, Η Ρωσική Εκκλησία στην Σύνοδο του 1666 χαρακτηρίστηκε Ληστρική
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλο οι Οικουμενικές που apriori έχουν το αλάθητο και άλλο κάποιες μαύρες σελίδες που συνέβησαν στην εκκλησιαστική ιστορία.
Ελπίζω να λύθηκε η σύγχυση.