Πάσα Σύνοδος Αρχιερέων,
δια να είναι αι αποφάσεις αυτής σεβασταί, είναι ανάγκη να αποδεικνύεται
κανονική, νόμιμος και αι αποφάσεις αυτής να στηρίζωνται εις τον Ευαγγελικόν
Νόμον, τους Ιερούς Κανόνας και εις την μακραίωνα Εκκλησιαστικήν δημοκρατικήν
τάξιν και πράξιν της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Τότε και μόνον τότε έχουν αξίαν
Εκκλησιαστικήν αι αποφάσεις αυτής της Συνόδου. Η οιαδήποτε πλειοψηφία δεν
αρκεί, όταν απουσιάζουν αι ανωτέρω προϋποθέσεις. Έτσι κατανοούμεν τον
χαρακτηρισμόν «ληστρική» Σύνοδος και έτσι έμειναν εις την ιστορίαν Σύνοδοι, ως
εκείνη, ήτις εξεθρόνισε και αφώρισε τον Ιερόν Χρυσόστομον.
Η " Μεγάλη και Αγία Σύνοδος " τελικά θα γίνει και ήδη κυκλοφόρησαν τα κείμενα εισηγήσεις προς επικύρωση. Στο σχετικό κείμενο της Πανορθοδόξου για τον Οικουμενισμό που δημοσιεύθηκε, παρατηρούμε ότι μέσα σε ένα ουσιαστικά υποκριτικό πλαίσιο σε σχέση με τη πραγματικότητα του Οικουμενισμού και φιλοοικουμενισμού εδώ και δεκαετίες και μπόλικο καμουφλάζ, ως προς τις αληθινές προθέσεις, προβάλλονται μόνο αγαθές προθέσεις, ως δήθεν εκφράζουσες την διαχρονική Ορθοδοξία, μέσα σε όλα αυτά περιλαμβάνεται σαφής - σαφέστατη δήλωση, ότι Η Σύνοδος αναγνωρίζει την ιστορική ύπαρξη άλλων Χριστιανικών Εκκλησιών (που δεν ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία). Αυτές ως γνωστόν είναι όλες Αιρέσεις, θρησκευτικές κοινότητες Αιρετικών και όχι Χριστιανικές Εκκλησίες. Πάνω σε αυτή την κακόδοξη παραδοχή που αναιρεί ευθέως το Δόγμα Της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας στηρίζονται όλα τα Οικουμενιστικά ολισΘήματα, Εγκύκλιοσ 1920, Άρση Αναθεμάτων 1965, αναγνώριση Εκκλησιαστικότητος και Τίτλων των Αιρετικών, αναγνώριση των Μυστηρίων τους, συμπροσευχές, ημισυλλείτουργα, κοινές διακηρύξεις κ.λ.π. Τυχόν αποδοχή αυτής της δήλωσης από την Πανορθόδοξη Σύνοδο συνιστά ουσιαστικά αποδοχή Αίρεσης με πλήρη επισημότητα και με όλες τις Εκκλησιαστικές συνέπειες. Αν συμβεί κάτι τέτοιο οι αντιδράσεις δεν φθάνουν, επιβάλλεται μόνο μία λύση αποκήρυξη και καταδίκη
ΑπάντησηΔιαγραφή