O Συναξαριστής της ημέρας.
Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου 2015
Ανυσίας οσιομάρτυρος, Φιλαιτέρου μάρτυρος, Λέοντος οσίου.
Ἡ Ἁγία Ἀνυσία,
ἔζησε στὰ χρόνια τοῦ αὐτοκράτορος Διοκλητιανοῦ (298 μ.Χ.). Καταγόταν ἀπὸ τὴν
Θεσσαλονίκη καὶ ἦταν θυγατέρα γονέων εὐσεβῶν καὶ πολὺ πλουσίων. Ὅταν πέθαναν οἱ
γονεῖς της, ἡ Ἀνυσία στάθηκε κυρία τοῦ ἐαυτοῦ της.
Οὔτε τὰ πλούτη ποὺ
κληρονόμησε τὴν μέθυσαν, οὔτε ἡ ὀρφάνια της τὴν παρέσυρε.
Ἀλλὰ μὲ φρόνηση καὶ
ἐγκράτεια, προσπαθοῦσε πάντα νὰ μαθαίνει «τί ἐστὶν εὐάρεστον τῷ Κυρίῳ». Τί
δηλαδή, εἶναι εὐχάριστο καὶ εὐπρόσδεκτο στὸν Κύριο.
Ἡ εὐσέβειά της
αὐτή, τὴν ἔκανε γνωστὴ στοὺς εἰδωλολάτρες. Μιὰ φορὰ λοιπόν, ἐνῶ πήγαινε στὴν
ἐκκλησία, τὴν συνάντησε κάποιος εἰδωλολάτρης στρατιώτης. Ἀφοῦ τὴν ἔπιασε βίαια,
τὴν ἔσυρε στοὺς βωμοὺς τῶν εἰδώλων καὶ τὴν πίεζε νὰ θυσιάσει στοὺς Θεούς. Ἡ
Ἀνυσία ὁμολόγησε ὅτι πιστεύει στὸν ἕνα καὶ ἀληθινὸ Θεό, τὸν Ἰησοῦ Χριστό, καὶ
Αὐτὸν ἀγωνίζεται νὰ εὐχαριστεῖ κάθε μέρα. Ὁ στρατιώτης ἐξαγριωμένος, ἄρχισε νὰ
βλασφημεῖ τὸ Θεὸ καὶ τότε ἡ Ἀνυσία τὸν ἔφτυσε στὸ πρόσωπο.
Ντροπιασμένος
αὐτός, ἔσυρε τὸ σπαθί του καὶ διαπέρασε τὰ πλευρά της. Ἔτσι
ἡ Ἀνυσία, πῆρε τὸ ἁμαράντινο στεφάνι τοῦ μαρτυρίου.
ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς γράφει:
«Γιὰ τὸν συνήγορο τοῦ ψεύδους ποιός κλῆρος, ποιά μερίδα,
ποιά γνησιότητα ὡς πρὸς τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ὑπάρχει; Τὴν Ἐκκλησία ποὺ κατὰ
τὸν Παῦλον, εἶναι “στύλος καὶ ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας”, ἡ ὁποία καὶ μένει, μὲ τὴ
χάρι τοῦ Χριστοῦ, διαρκῶς ἀσφαλὴς καὶ ἀκράδαντη, παγίως ἐστηριγμένη σὲ ἐκεῖνα, ἐπάνω
στὰ ὁποῖα ἔχει στηριχθῆ ἡ ἀλήθεια; Διότι πράγματι, ὅσοι εἶναι τῆς Ἐκκλησίας τοῦ
Χριστοῦ, εἶναι τῆς ἀληθείας· καί ὅσοι δὲν εἶναι τῆς ἀληθείας, δὲν εἶναι οὔτε τῆς
τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καὶ τόσο περισσότερον, ὅσον αὐτοὶ ψεύδονται στὸν ἴδιον τὸν
ἑαυτό τους, ἀποκαλώντας τοὺς ἑαυτούς τους καὶ ὁ ἕνας τὸν ἄλλον ποιμένες καὶ ἀρχιποίμενες
ἱερούς· ἔχομε διδαχθῆ ὅμως ὅτι ὁ χριστιανισμὸς δὲν χαρακτηρίζεται ἀπὸ τὰ
πρόσωπα, ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἀλήθεια καὶ τὴν ἀκρίβεια τῆς Πίστεως».
Ο παπισμος ειναι η κορυφαια εγκληματικη οργανωση του πλανητη.
http://hellenicsunrise.blogspot.gr/2015/12/blog-post_76.html
Δημοσιέυω ένα σχόλιο που υπογράφει ο ''αντιπροοδευτικος (61,3%=OXI)'' στο http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2015/12/blog-post_961.html#more (διατηρήθηκε η συνταξη και ορθογραφία του σχολιαστή)
Η ιστορια αρχιζει απο την 4η οικουμενικη συνοδο. Τοτε ο Παπας εχασε την εξουσια του, η οποια μεταφερθηκε στην κωνσταντινουπολη.
Απο τοτε ο Παπας ξεκινησε μια επιθεση κατα της ανατολικης αυτοκρατοριας. Ο πολεμος αυτος συνεχιζεται αμειωτος μεχρι τις ημερες μας.
Στο διαβα των αιωνων, ο πολεμος κατα του βυζαντιου, κορυφωθηκε με τις σταυροφοριες.
Μετα την καταστροφη του βυζαντιου, στοχοποιηθηκε η Ρωσια. Αυτη ηταν πλεον ο εφιαλτης του βατικανου σαν ορθοδοξη δυναμη και κατ'επεκταση αντιπαπικη.
Ο πολεμος κατα της ρωσιας ηταν μουλωχτος και καλυμμενος. Ποτε ο ναπολεων ποτε ο χιτλερ και ποτε η μπολσεβικικη επανασταση. Παρα ταυτα η ρωσια εμεινε ορθια.
Απο τοτε ο Παπας ξεκινησε μια επιθεση κατα της ανατολικης αυτοκρατοριας. Ο πολεμος αυτος συνεχιζεται αμειωτος μεχρι τις ημερες μας.
Στο διαβα των αιωνων, ο πολεμος κατα του βυζαντιου, κορυφωθηκε με τις σταυροφοριες.
Μετα την καταστροφη του βυζαντιου, στοχοποιηθηκε η Ρωσια. Αυτη ηταν πλεον ο εφιαλτης του βατικανου σαν ορθοδοξη δυναμη και κατ'επεκταση αντιπαπικη.
Ο πολεμος κατα της ρωσιας ηταν μουλωχτος και καλυμμενος. Ποτε ο ναπολεων ποτε ο χιτλερ και ποτε η μπολσεβικικη επανασταση. Παρα ταυτα η ρωσια εμεινε ορθια.
Διακοπή μνημοσύνου
«Καιρός
τω παντί πράγματι» (Εκκλη.3: 1).
Και
νυν, καιρός θρήνου, καιρός ομολογίας, καιρός αποφάσεως σωτηρίας.
«Συντετέλεσται»
(1 Βασ. 20: 33) ήδη η πτώσις εν τη πίστει του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και τω
συν αυτώ Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, Αγιορειτών και των κοινωνούντων
αυτοίς κληρικών και λαϊκών. Κλαύσατε και αναγγείλατε: Πέπτωκε Βαρθολομαίος και
οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι
δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους νόμους και αγίους Πατέρας και
ιεράν Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν της Ορθοδοξίας.
Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και την εν τη Οικουμενιστική
παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών
ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι. Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο
ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της
Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος
Επισκόπου.
«Σώζων
σώζε την σεαυτού ψυχήν», είναι και νυν η φωνή του ουρανού προς πάντα Ορθόδοξον
(Γεν. 19:17).
Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ: Ἡ θέση τοῦ Παναγιωτάτου ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία δὲν δύναται πλέον νὰ συγκαλεῖ Οἰκουµενικὴ Σύνοδο ἐξ αἰτίας τῆς µὴ συµµετοχῆς τῶν ∆υτικῶν, εἶναι παντελῶς ἐσφαλµένη.
Οὐσιαστικὰ διακηρύσσει µὲ τὴν θέση του αὐτὴ ὅτι ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐλλειµµατική,
ἀσθενὴς καὶ ἀτελὴς Ἐκκλησία, καὶ µόνο ὅταν “ἑνωθεῖ” µὲ τὸν Παπισµὸ καὶ τὸν Προτεσταντισµὸ
θὰ εἶναι τέλεια Ἐκκλησία, ὁπότε θὰ µπορεῖ τότε µαζὶ µὲ τοὺς ∆υτικοὺς νὰ συγκαλεῖ Οἰκουµενικὴ Σύνοδο. Ἡ θέση, ὅµως, αὐτὴ ἀπέχει
παρασάγκας ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία.
Ecumenism is heresy! That is quite clear. Moreover, it is the heresy of heresies.
Of all the errors that so-called "Ecumenism" comprises, the most
fundamental and profound is its error concerning the very nature of the Church
itself. This is an ecclesiological heresy. It is contrary to the
Nicean-Constantinopolitan confession of faith, for it asserts that there is no
"One, Holy, Catholic and Apostolic Church.
(From the Monastery of Saint Shio of Mghvime: An Open Letter To The Patriach Of Georgia April 14/27, 1997)
(From the Monastery of Saint Shio of Mghvime: An Open Letter To The Patriach Of Georgia April 14/27, 1997)
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΟΣ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΑΣΤΕΓΩΝ (Α.Μ.Α.)
«Ἐν
τῷ ἅμα καὶ τὸ θάμα», λέει ὁ λαός.
29.12.2015
·
Πόσοι καὶ ποιοὶ εἶναι οἱ
ἄστεγοι ;
(Κατὰ
πληροφορίες μας ἀνέρχονται σὲ 360).
-
Πολλὲς ὑπηρεσίες ἔχουν
τὰ στοιχεῖα τους. Τηρεῖστε ἀπόλυτα τὰ προσωπικά δεδομένα τους ἀπόρρητα.
Ὅσοι ἐπιθυμοῦν νὰ προσφέρουν στέγη,
ἄς ἐπικοινωνήσουν μὲ τὴν «Φωτεινὴ Γραμμή», τηλέφωνο: 210-3254321, γιὰ νὰ εἴμαστε
σὲ θέση νὰ τὴν προσφέρουμε σὲ ὅσους ἐπιθυμοῦν νὰ βροῦν στέγη.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ
Εξακολουθεί να
υφίσταται έως σήμερον, και θα υφίσταται έως της συντελείας του κόσμου,
αντιλογία περί την ενσάρκωσιν του Θεού, ο Γλυκύτατος Ιησούς να αποτελή «σημείον
αντιλεγόμενον» και να «κείται εις πτώσιν και ανάστασιν πολλών». Η αποδοχή του
δόγματος της υπερφυσικής Αποκαλύψεως του Θεού προϋποθέτει απλότητα καρδίας,
ταπείνωσιν διαλογισμών και αγάπην ψυχής. Χωρίς την θυσίαν της ανθρωπίνης σοφίας
μας και χωρίς εφέσεις ψυχής δι’
υψηλοτέραν της γηίνης πραγματικότητα, είναι αδύνατον να πιστεύσωμεν εις
άγγελμα ευρισκόμενον πέραν της σφαίρας των εμπειριών και της σκέψεως. Ορθώς
ελέχθη ότι «όπως εύρωμεν τον Θεόν, ανάγκη να τον ζητήσωμεν, όπως τον
γνωρίσωμεν, ανάγκη να τον αγαπήσωμεν». Δηλαδή να τον αγαπήσωμεν, δια να τον
γνωρίσωμεν, δια να τον ζητήσωμεν, δια να τον εύρωμεν. Προηγείται η αγάπη,
έπεται η γνώσις, ακολουθεί η ζήτησις, απόκειται η εύρεσις. Ούτως εξηγείται
διατί πιστεύουν οι απλοί και καθαροί την καρδίαν, τα νήπια, ενώ οι πεφυσιωμένοι
και ακάθαρτοι την ψυχήν κρημνίζονται εις τας αβύσσους της απιστίας. Και ενώ οι
θεωρούμενοι παρ’ εαυτοίς σοφοί,
αδυνατούν να αντιληφθούν το πώς είναι δυνατόν να είναι αλήθεια εκείνο που οι
απλοϊκοί το αποδέχονται και αυτοί δεν εννοούν και σκανδαλίζονται και το θεωρούν
μωρίαν, έρχεται ο Χριστός να ερμηνεύση το παράδοξον του φαινομένου. «Ομολογώ
σοι, Πάτερ, ότι απέκρυψας ταύτα από σοφών και συνετών και απεκάλυψας αυτά
νηπίοις. Ναι, ο Πατήρ, ότι ούτως εγένετο ευδοκία έμπροσθέν σου». Και ούτω
πιστοποιείται ότι το φως της αληθείας, εάν δεν φωτίζη, τυφλώνει.