Ἀναστάσεως ἡμέρα λαμπρυνθῶμεν Λαοί, Πάσχα Κυρίου, Πάσχα!



Ἑορτή ἑορτῶν καί Πανήγυρι πανηγύρεων ἑορτάζοντες, ἐκ
βάθους καρδίας σᾶς ἀπευθύνουμε τόν πασχάλιο καί ἐλπιδοφόρο
χαιρετισμό ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ὁλοψύχως εὐχόμενοι διαρκῆ τήν χαρά τῆς Ἀναστάσεως.


Εκ της  “ Ορθοδόξου Φωνής

Εμπειρικαί αποδείξεις της Αναστάσεως -- του αειμνήστου Στεργίου Σάκκου Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Η Ανάσταση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού είναι το πιο μεγάλο και πιο σπουδαίο γεγονός, που σημάδεψε την παγκόσμια ιστορία. Το φως της καταυγάζει όλη την οικουμένη και η προσφορά της δεν ικανοποιεί μόνο τις προσδοκίες του πιστού, αλλά στοχεύει στην ψυχή του κάθε ανθρώπου. Διότι ο κάθε άνθρωπος, είτε πιστεύει είτε όχι, δεν παύει να πιέζεται από το βραχνά του θανάτου, που περιορίζει τη ζωή και φαρμακώνει το είναι του, δεν παύει να διψά και να πεινά, για μια ζωή ατέλειωτη και όμορφη, απρόσβλητη από τον πόνο, γεμάτη χαρά και ελπίδα. Η ανάσταση του Χριστού δεν είναι μυστήριο, ώστε να το προσεγγίσουμε με την πίστη. Είναι ιστορικό γεγονός. Γι΄ αυτό προσκαλεί και προκαλεί να το ψηλαφήσουμε και να το ερευνήσουμε μέσα από τις πάμπολλες μαρτυρίες και αποδείξεις που το βεβαιώνουν πειστικά και αδιάσειστα. Δεν απευθύνεται στο συναίσθημα και στην ευλάβεια μόνο· πρωτίστως ικανοποιεί και πείθει τη λογική, της δίδει τα εχέγγυα για να αναχθεί από το λογικό στο υπέρλογο, να γίνει πίστη. Είναι, λοιπόν, φανερό ότι η ανάσταση του Χριστού δεν στηρίζεται στην πίστη των χριστιανών, αλλά η πίστη των χριστιανών θεμελιώνεται στο γεγονός της αναστάσεως του Χριστού.

«ΧΡΙΣΤΩ ΣΥΝΕΣΤΑΥΡΩΜΑΙ»

Ο άγιος  Απόστολος Παύλος έδωκε με σαφήνειαν όλον το πνευματικόν βάθος του Σταυρού του Κυρίου, όλην την σημασίαν του δια τον βίον των πιστών: «Χριστώ συνεσταύρωμαι, ζω δε ουκέτι εγώ, ζη δε εν εμοί Χριστός». Τα λόγια αυτά του αγίου Αποστόλου ακτινοβολούν τον χριστοκεντρισμόν της αγιωτάτης του ψυχής. Σταυρωμένος με τον Χριστόν, συλλυτρωμένος με τον Χριστόν, συμπάσχων με τον Χριστόν και μη ζων την ιδικήν του ζωήν, αλλά την ζωήν του Χριστού. Και η ζωή του Χριστού, ως θυσία, ως αγάπη, ως έλεος, ως άκτιστος θεία ενέργεια, ενοικεί εις την ηγιασμένην ψυχήν του. Λέγει ένας μεγάλος θεολόγος, ότι «ο φιλών τον Χριστόν μεταμορφούται εις τον Χριστόν».

ΘΑΥΜΑ ! ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ - ΓΑΛΑΖΟΛΕΥΚΕΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ . ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ

Ευχαριστούμε τον αδελφό μας Ιουστίνο για την βοήθεια που μας προσφέρει!



Οι καρποί της "ευλογίας" του Μονοφυσίτη Πατριάρχη στη Μητρ. Θεσσαλονίκης!...

Έλεος! Τι άλλο θα δούμε στην Ι.Μ. Θεσσαλονίκης! Συμφωνική ορχήστρα μέσα σε Ναό κατά τις ακολουθίες των Αγ. Παθών και Επιταφίου!


Πηγή : http://katanixis.blogspot.ca/2015/04/blog-post_11.html#more


(σ.σ. Ο τίτλος της ανάρτησης είναι της "ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ  ΦΩΝΗΣ" )

Η δυναμική των μειοψηφιών στα χέρια της μειοψηφίας των Δυτικών εμπνευστών της παγκόσμιας αυτοκρατορίας

 http://kyprianoscy.blogspot.ca/


Σχετικά με τα τελευταία επεισόδια, πάλι, στον περίγυρο του Πολυτεχνείου, όπου είναι εγκατεστημένο το "κράτος των Εξαρχείων", διαβάσαμε ότι :

"Ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Δημόσιας Τάξης, Γιάννης Πανούσης, κάνοντας ευθέως λόγο για απόπειρα αναβίωσης του Δεκέμβρη του 2008 και για επίτευξη αυτού του στόχου είπε : «οι κουκουλοφόροι θέλουν νεκρό», αν και ξεκαθαρίζει, ότι η υπόθεση Γρηγορόπουλου ήταν τελείως διαφορετική."
κχ
Ασφαλώς, οι κουκουλοφόροι επιδιώκουν και επιθυμούν να υπάρξει νεκρός. Το Πολυτεχνείο δεν πέθανε, ζει και αυτό μας οδηγεί (τους κουκουλοφόρους). Οι Παπαδόπουλος και Ιωαννίδης πετάχτηκαν σαν άχρηστα ξυραφάκια
Bic. Ήταν γνωστές οι διασυνδέσεις τους με CIA. Και τότε, όταν τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο της παγκόσμιας Δυτικής αυτοκρατορίας (του ενός νομίσματος, της μιας λεγόμενης διακυβέρνησης, της μιας Τράπεζας) και ανακαλύφθηκε η δυναμική των μειοψηφιών, θα ήταν μεγάλο λάθος τα εμβόλιμα αγγλοαμερικανικά καθεστώτα τύπου Παπαδόπουλου να εξακολουθούν να υπάρχουν.

Φώτης Κόντογλου – Aνέστη Χριστός, H δοκιμασία του λογικού

Η πίστη του χριστιανού δοκιμάζεται με την Ανάσταση του Χριστού σαν το χρυσάφι στο χωνευτήρι. Απ’ όλο το Ευαγγέλιο η Ανάσταση του Χριστού είναι το πλέον απίστευτο πράγμα, ολότελα απαράδεκτο από το λογικό μας, αληθινό μαρτύριο για δαύτο. Μα ίσια-ίσια, επειδή είναι ένα πράγμα ολότελα απίστευτο, για τούτο χρειάζεται ολόκληρη η πίστη μας για να το πιστέψουμε. Εμείς οι άνθρωποι λέμε συχνά πως έχουμε πίστη, αλλά την έχουμε μονάχα για όσα είναι πιστευτά απ’ το μυαλό μας. Αλλά τότε, δεν χρειάζεται η πίστη, αφού φτάνει η λογική. Η πίστη χρειάζεται για τα απίστευτα.

Οι πολλοί άνθρωποι είναι άπιστοι. Οι ίδιοι οι μαθητάδες του Χριστού δεν δίνανε πίστη στα λόγια του δασκάλου τους όποτε τους έλεγε πως θ αναστηθεί, μ’ όλο το σεβασμό και την αφοσίωση που είχαν σ’ Αυτόν και την εμπιστοσύνη στα λόγια του. Και σαν πήγανε οι Μυροφόρες την αυγή στο μνήμα του Χριστού, κι είδανε τους δυο αγγέλους που τις μιλήσανε, λέγοντας σ’ αυτές πως αναστήθηκε, τρέξανε να πούμε τη χαροποιά την είδηση στους μαθητές, εκείνοι δεν πιστέψανε τα λόγια τους, έχοντας την ιδέα πως ήτανε φαντασίες: