Εκτός των άλλων προτρέπετε τον γνήσιο Ποιμένα Αρτέμιο να επιστρέψει να κοινωνεί όχι μόνο με τους Οικουμενιστές, το Π.Σ.Δαιμονοεκκλησιών, τον Αγιώτατον Επίσκοπο Πάπα Ρώμης Φραγκίσκο, αλλά και με την Λουθηρανή αρχιεπίσκοπο Γερμανίας (χωρισμένη μητέρα 4 παιδιών), ως επίσης με την επίσκοπο Στοκχόλμης, δεδηλωμένη λεσβία (που συζεί με άλλη γυναίκα επίσης παστόρισα έχουν δε υιοθετήσει ένα αγοράκι…) «Ορθ. Τύπος» 1817.
Πατέρα Θεόδωρε Ζήση ξεχάσατε την διδασκαλία σας του μιασμού «των συγκοινωνούντων δοχείων»;…
e-mail: synaxisorthkm@gmail.com
ΑΠΟΣΧΙΣΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΡΤΕΜΙΟΥΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ
Ἡ ἄτυπη «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν» σέβεται καὶ τιµᾶ τὸ πρόσωποτοῦ ἀγωνιστοῦ καὶ ὁµολογητοῦ ἐπισκόπου Ἀρτεµίου, ἀντικανονικῶς καὶ ἀδίκως τιµωρηθέντος ἀπὸ τὴν σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ὀρθοδόξου Σερβικῆς Ἐκκλησίας. Δὲν εἶναι ἡ πρώτη φορὰ στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας ποὺ διώκονται ἀδίκως καὶ ἀντικανονικῶς ἀξιωµατοῦχοι της. Πολλοὶ ἐκ τῶν ἁγίων ὑπέστησαν διώξεις, τὶς ὁποῖες ὅµως ὑπέµειναν, χωρὶς νὰ προκαλέσουν σχίσµατα καὶ διαιρέσεις, ἀναµένοντες τὴν ἐν καιρῷ ἀποκατάστασή τους, ἡ ὁποία πολλὲς φορὲς πρὸς ἐπαύξηση τῆς ἁγιότητός των δὲν ἐπετεύχθη ἐπὶ τῆς γῆς, ἀλλ᾽ ἐν τοῖς οὐρανοῖς.
Αὐτὴν τὴν διαβεβαίωση εἶχε δώσει καὶ ὁ σεβαστὸς καὶ ἀγαπητός µας ἐπίσκοπος, Πρώην Ράσκας καὶ Πριζρένης Ἀρτέµιος , µετὰ τὴν ἔναρξη τῶν ἐναντίον του διώξεων εἰπὼν ἐπὶ λέξει :
«Οἱ διῶκτες µου µποροῦν νὰ µοῦ στερήσουν τὸν ἐπισκοπικὸ θρόνο, ἀκόµη καὶ τὸ ἐπισκοπικὸ ἀξίωµα... µποροῦν νὰ κάνουν καὶ πολλὲςἄλλες παρανοµίες τὶς ὁποῖες οὔτε µπορῶ νὰ φανταστῶ. Ὅλα θὰ τὰ ἀντέξω µὲ τὴ βοήθεια τοῦ Θεοῦ. Παρ᾽ ὅλα αὐτὰ δὲν µποροῦν νὰ µὲ ἀναγκάσουν νὰ κάνω τὸ σχίσµα καὶ νὰ διασπάσω τὸν ἁγιοσαββίτικο χιτώνα τῆς Σερβικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας» (Βλ. Θεοδροµία ΙΒ´ (2010) 55).
Ἡ Σύναξή µας συµπαραστάθηκε θερµὰ στὸν ἀδίκως καὶ ἀντικανονικῶς διωχθέντα ἐπίσκοπο Ἀρτέµιο µὲ εἰδικὸ κείµενο –διακήρυξη καὶ µὲ ἀρθογραφία δυνατὴ τῶν µελῶν της, προτείνουσα πάντοτε τὴν παύση τοῦ διωγµοῦ διὰ τῆς κανονικῆς ἐκκλησιαστικῆς συνοδικῆς ὁδοῦ. Κάναµε ἔκκληση πρὸς τοὺς διῶκτες του ἀρχιερεῖς «νά ἐπαναψηλαφήσουν, κανονικῷ τῷ τρόπῳ, τὰ πράγµατα καὶ µαζὺµὲ τὴν ἐπαναφορὰ τοῦ µόνου κανονικοῦἐπισκόπου Ἀρτεµίου στὴν ἐπαρχία του νὰἐπαναφέρουν τὴν εἰρήνη καὶ τὴν ἑνότητα, ποὺ τώρα ἔχουνφυγαδευθῆ» (Θεοδροµία ΙΓ´ (2011) 141).
Δὲν φανταζόµασταν ὅτι καὶ ὁ ἐπίσκοπος Ἀρτέµιος θὰ προχωροῦσε ,ὅπως καὶ οἱ διῶκτες του, σὲ ἀντικανονικὲς ἐνέργειες, τὶς ὁποῖες ἀσφαλῶς ἀποδοκιµάζουµε καὶ ἀπορρίπτουµε.Ὅταν στηλιτεύουµε τὴν ἐκ µέρους τῶν Οἰκουµενιστῶν παράβαση τῶν ἱερῶν κανόνων,πρέπει ἐµεῖς νὰ τοὺς τηροῦµε ἐπακριβῶς. Ἡ χειροτονία ἐπισκόπου, στὴν ὁποία προέβη µόνος του ὁ ἐπίσκοπος Ἀρτέµιος, ἀποτελεῖ κατάφωρη παραβίαση τῆς ἱεροκανονικῆς τάξεως, ἡ ὁποία προβλέπει, ὅπως λέγει ὁ ῞Αγιος Νικόδηµος ὁ Ἁγιορείτης, σχολιάζων τὸν α´ἀποστολικὸ κανόνα «Ἐπίσκοπος χειροτονείσθω ὑπὸ ἐπισκόπων δύο ἢ τριῶν», ὅτι «Πρέπει ὅλοιοἱ τῆς Ἐπαρχίας ἐπίσκοποι (κατὰ τὸν δ´ τῆς α´, καὶ γ´ τῆς ζ´ καὶ ιθ´ Ἀντιοχείας), ἢ πολλοὶ (κατὰ τὸν ιγ´ τῆς Καρθαγένης) νὰ συνάγωνται καὶ νὰ χειροτονοῦσι τὸνἐπίσκοπον. Ἐπεὶ δὲ τοῦτο εἶναιδύσκολον τὸ ὀλιγώτερον πρέπει νὰ τὸν χειροτονοῦσιτρεῖς, καὶ οἱ λοιποὶ νὰ γίνωνται σύµψηφοι µὲ τὴνχειροτονίαν αὐτοῦ διὰ τῶνγραµµάτων τους». Ἐκτὸς τοῦ ἀναγκαίου ἀριθµοῦ τῶν δύο ἢ τριῶν χειροτονούντων, πρέπει νὰ εἶναι σύµψηφος καὶ ὅλη η ἱεραρχία τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας. Ἡ αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Σερβίας, παρὰ τὰ λάθη τῶν ἱεραρχῶν της, ἐξακολουθεῖ νὰ ὑπάρχει, συνδεδεµένη κανονικῶς µὲ τὶς λοιπὲς ὀρθόδοξες ἐκκλησίες ποὺ ἀποτελοῦν την «Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ». Τὰ λάθη διορθώνονται, καὶ οἱ ἀδικίες ἀποκαθίστανται. Εἶναι κατάµεστες οἱ σελίδες τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας.
Ἡ «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν» παρακαλεῖ τὸν σεβασµιώτατο Ἀρτέµιο νὰ µὴ προχωρήσει σὲ ἄλλες ἀντικανονικὲς χειροτονίες, ἐπαναλαµβάνει δὲ τὴν ἔκκλησή της πρὸς τὸν µακαριώτατο πατριάρχη τῆς Σερβικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί τοὺς συνοδικοὺς ἀρχιερεῖς νὰ ἀναψηλαφήσουν κανονικῷ τῷ τρόπῳ καὶ φιλαδέλφως τὸ θέµα τοῦ ἐπισκόπου Ἀρτεµίου, γιὰ νὰ µὴ σχισθεῖ περισσότερο ὁ ἁγιοσαββαϊτικὸς χιτώνας τῆς Ὀρθοδόξου Σερβικῆς Ἐκκλησίας.Εἴµαστε δὲ πρόθυµοι νὰ βοηθήσουµε φιλαδέλφως πρὸς αὐτὴν τὴν κατεύθυνση, ὥστε ὁ ἀναστάσιµος χαιρετισµός «Εἰρήνη ὑµῖν» νὰ ἀκουσθεῖ χαρµόσυνα ἀπὸ ὅλους.
Γιὰ την «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν
Ἀρχιµ. Ἀθανάσιος Ἀναστασίου
Προηγούµενος Ἱ. Μ. Μεγ. Μετεώρου
Ἀρχιµ. Σαράντης Σαράντος
Ἐφηµέριος Ἱ. Ν. Κοιµήσεως Θεοτόκου, Ἀµαρούσιον Ἀττικῆς
Ἀρχιµ. Γρηγόριος Χατζηνικολάου
Καθηγούµενος Ἱ. Μ. Ἁγίας Τριάδος, Ἄνω Γατζέας Βόλου
Γέρων Εὐστράτιος Ἱεροµόναχος
Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας Ἁγ. Ὄρους
Πρωτοπρ. Γεώργιος Μεταλληνός
Ὁµότιµος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Πανεπιστηµίου Ἀθηνῶν
Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης
Ὁµότιµος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης
Δημήτριος Τσελεγγίδης
Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης (Σύµβουλος)
Πατέρα Θεόδωρε Ζήση ξεχάσατε την διδασκαλία σας του μιασμού «των συγκοινωνούντων δοχείων»;…
***
ΣΥΝΑΞΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝe-mail: synaxisorthkm@gmail.com
ΑΠΟΣΧΙΣΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΡΤΕΜΙΟΥΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ
Ἡ ἄτυπη «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν» σέβεται καὶ τιµᾶ τὸ πρόσωποτοῦ ἀγωνιστοῦ καὶ ὁµολογητοῦ ἐπισκόπου Ἀρτεµίου, ἀντικανονικῶς καὶ ἀδίκως τιµωρηθέντος ἀπὸ τὴν σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ὀρθοδόξου Σερβικῆς Ἐκκλησίας. Δὲν εἶναι ἡ πρώτη φορὰ στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας ποὺ διώκονται ἀδίκως καὶ ἀντικανονικῶς ἀξιωµατοῦχοι της. Πολλοὶ ἐκ τῶν ἁγίων ὑπέστησαν διώξεις, τὶς ὁποῖες ὅµως ὑπέµειναν, χωρὶς νὰ προκαλέσουν σχίσµατα καὶ διαιρέσεις, ἀναµένοντες τὴν ἐν καιρῷ ἀποκατάστασή τους, ἡ ὁποία πολλὲς φορὲς πρὸς ἐπαύξηση τῆς ἁγιότητός των δὲν ἐπετεύχθη ἐπὶ τῆς γῆς, ἀλλ᾽ ἐν τοῖς οὐρανοῖς.
Αὐτὴν τὴν διαβεβαίωση εἶχε δώσει καὶ ὁ σεβαστὸς καὶ ἀγαπητός µας ἐπίσκοπος, Πρώην Ράσκας καὶ Πριζρένης Ἀρτέµιος , µετὰ τὴν ἔναρξη τῶν ἐναντίον του διώξεων εἰπὼν ἐπὶ λέξει :
«Οἱ διῶκτες µου µποροῦν νὰ µοῦ στερήσουν τὸν ἐπισκοπικὸ θρόνο, ἀκόµη καὶ τὸ ἐπισκοπικὸ ἀξίωµα... µποροῦν νὰ κάνουν καὶ πολλὲςἄλλες παρανοµίες τὶς ὁποῖες οὔτε µπορῶ νὰ φανταστῶ. Ὅλα θὰ τὰ ἀντέξω µὲ τὴ βοήθεια τοῦ Θεοῦ. Παρ᾽ ὅλα αὐτὰ δὲν µποροῦν νὰ µὲ ἀναγκάσουν νὰ κάνω τὸ σχίσµα καὶ νὰ διασπάσω τὸν ἁγιοσαββίτικο χιτώνα τῆς Σερβικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας» (Βλ. Θεοδροµία ΙΒ´ (2010) 55).
Ἡ Σύναξή µας συµπαραστάθηκε θερµὰ στὸν ἀδίκως καὶ ἀντικανονικῶς διωχθέντα ἐπίσκοπο Ἀρτέµιο µὲ εἰδικὸ κείµενο –διακήρυξη καὶ µὲ ἀρθογραφία δυνατὴ τῶν µελῶν της, προτείνουσα πάντοτε τὴν παύση τοῦ διωγµοῦ διὰ τῆς κανονικῆς ἐκκλησιαστικῆς συνοδικῆς ὁδοῦ. Κάναµε ἔκκληση πρὸς τοὺς διῶκτες του ἀρχιερεῖς «νά ἐπαναψηλαφήσουν, κανονικῷ τῷ τρόπῳ, τὰ πράγµατα καὶ µαζὺµὲ τὴν ἐπαναφορὰ τοῦ µόνου κανονικοῦἐπισκόπου Ἀρτεµίου στὴν ἐπαρχία του νὰἐπαναφέρουν τὴν εἰρήνη καὶ τὴν ἑνότητα, ποὺ τώρα ἔχουνφυγαδευθῆ» (Θεοδροµία ΙΓ´ (2011) 141).
Δὲν φανταζόµασταν ὅτι καὶ ὁ ἐπίσκοπος Ἀρτέµιος θὰ προχωροῦσε ,ὅπως καὶ οἱ διῶκτες του, σὲ ἀντικανονικὲς ἐνέργειες, τὶς ὁποῖες ἀσφαλῶς ἀποδοκιµάζουµε καὶ ἀπορρίπτουµε.Ὅταν στηλιτεύουµε τὴν ἐκ µέρους τῶν Οἰκουµενιστῶν παράβαση τῶν ἱερῶν κανόνων,πρέπει ἐµεῖς νὰ τοὺς τηροῦµε ἐπακριβῶς. Ἡ χειροτονία ἐπισκόπου, στὴν ὁποία προέβη µόνος του ὁ ἐπίσκοπος Ἀρτέµιος, ἀποτελεῖ κατάφωρη παραβίαση τῆς ἱεροκανονικῆς τάξεως, ἡ ὁποία προβλέπει, ὅπως λέγει ὁ ῞Αγιος Νικόδηµος ὁ Ἁγιορείτης, σχολιάζων τὸν α´ἀποστολικὸ κανόνα «Ἐπίσκοπος χειροτονείσθω ὑπὸ ἐπισκόπων δύο ἢ τριῶν», ὅτι «Πρέπει ὅλοιοἱ τῆς Ἐπαρχίας ἐπίσκοποι (κατὰ τὸν δ´ τῆς α´, καὶ γ´ τῆς ζ´ καὶ ιθ´ Ἀντιοχείας), ἢ πολλοὶ (κατὰ τὸν ιγ´ τῆς Καρθαγένης) νὰ συνάγωνται καὶ νὰ χειροτονοῦσι τὸνἐπίσκοπον. Ἐπεὶ δὲ τοῦτο εἶναιδύσκολον τὸ ὀλιγώτερον πρέπει νὰ τὸν χειροτονοῦσιτρεῖς, καὶ οἱ λοιποὶ νὰ γίνωνται σύµψηφοι µὲ τὴνχειροτονίαν αὐτοῦ διὰ τῶνγραµµάτων τους». Ἐκτὸς τοῦ ἀναγκαίου ἀριθµοῦ τῶν δύο ἢ τριῶν χειροτονούντων, πρέπει νὰ εἶναι σύµψηφος καὶ ὅλη η ἱεραρχία τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας. Ἡ αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Σερβίας, παρὰ τὰ λάθη τῶν ἱεραρχῶν της, ἐξακολουθεῖ νὰ ὑπάρχει, συνδεδεµένη κανονικῶς µὲ τὶς λοιπὲς ὀρθόδοξες ἐκκλησίες ποὺ ἀποτελοῦν την «Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ». Τὰ λάθη διορθώνονται, καὶ οἱ ἀδικίες ἀποκαθίστανται. Εἶναι κατάµεστες οἱ σελίδες τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας.
Ἡ «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν» παρακαλεῖ τὸν σεβασµιώτατο Ἀρτέµιο νὰ µὴ προχωρήσει σὲ ἄλλες ἀντικανονικὲς χειροτονίες, ἐπαναλαµβάνει δὲ τὴν ἔκκλησή της πρὸς τὸν µακαριώτατο πατριάρχη τῆς Σερβικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί τοὺς συνοδικοὺς ἀρχιερεῖς νὰ ἀναψηλαφήσουν κανονικῷ τῷ τρόπῳ καὶ φιλαδέλφως τὸ θέµα τοῦ ἐπισκόπου Ἀρτεµίου, γιὰ νὰ µὴ σχισθεῖ περισσότερο ὁ ἁγιοσαββαϊτικὸς χιτώνας τῆς Ὀρθοδόξου Σερβικῆς Ἐκκλησίας.Εἴµαστε δὲ πρόθυµοι νὰ βοηθήσουµε φιλαδέλφως πρὸς αὐτὴν τὴν κατεύθυνση, ὥστε ὁ ἀναστάσιµος χαιρετισµός «Εἰρήνη ὑµῖν» νὰ ἀκουσθεῖ χαρµόσυνα ἀπὸ ὅλους.
Γιὰ την «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν
Ἀρχιµ. Ἀθανάσιος Ἀναστασίου
Προηγούµενος Ἱ. Μ. Μεγ. Μετεώρου
Ἀρχιµ. Σαράντης Σαράντος
Ἐφηµέριος Ἱ. Ν. Κοιµήσεως Θεοτόκου, Ἀµαρούσιον Ἀττικῆς
Ἀρχιµ. Γρηγόριος Χατζηνικολάου
Καθηγούµενος Ἱ. Μ. Ἁγίας Τριάδος, Ἄνω Γατζέας Βόλου
Γέρων Εὐστράτιος Ἱεροµόναχος
Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας Ἁγ. Ὄρους
Πρωτοπρ. Γεώργιος Μεταλληνός
Ὁµότιµος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Πανεπιστηµίου Ἀθηνῶν
Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης
Ὁµότιµος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης
Δημήτριος Τσελεγγίδης
Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης (Σύµβουλος)
Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον (ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 23) Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, Ουαί υμίν, οδηγοί τυφλοί, μωροί και τυφλοί! τις γαρ μείζων εστίν ο χρυσός ή ο ναός ο αγιάζων τον χρυσόν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλη μία φρενοβλαβής ?? υποκριτική ?? ανακοίνωση των λεγόμενων αντιοικουμενιστών !!!
Δεν φοβούνται τον Θεό ?? ή μήπως δεν πιστεύουν στον αληθινό Θεό ,αλλά στην δική τους στρεβλή λογική??
Επαινούν τον Αρτέμιο για την αντιοικουμενιστική του στάση ?? αλλά ταυτοχρόνως τον μέμφονται διότι αποσχίστηκε από την εκκλησία της Σερβίας και διότι χειροτόνησε μόνος του επίσκοπο!!
Μωροί και τυφλοί , διαστρεβλώνεται τον 15ο κανόνα περί αποτοιχίσεως και τον προσαρμόζεται στα μέτρα σας , και στην ορθολογιστική λογική σας !!!
Ο 15ο κανόνας , δίνει την δυνατότητα σε οιονδήποτε ορθόδοξο χριστιανό , εάν κάποιος επίσκοπος κάποιας συνόδου κηρύξει αίρεση , να αποτοιχίζεται ο χριστιανός από τον αιρετίζοντα επίσκοπο , και να προσφεύγει στην σύνοδο καταγγέλλοντας τον , έως ότου επανέλθει στην ορθόδοξο ομολογία και πράξη !!!
Όταν όμως όλοι οι επίσκοποι των συνόδων των λεγομένων ορθοδόξων εκκλησιών έχουν εκπέσει ΕΔΩ ΚΑΙ 67 ΧΡΟΝΙΑ της ορθοδόξου ομολογίας και αιρετίζουν , είτε διότι είναι οπαδοί του αντίχριστου οικουμενισμού , είτε διότι έχουν πλήρη κοινωνία –επικοινωνία μετά των οικουμενιστών και πασών των αιρετικών , τότε τι πρέπει να κάνει ο κάθε ορθόδοξος πιστός ?? είτε είναι κληρικός είτε λαϊκός ?? να περιμένει την σύγκληση ορθοδόξου συνόδου ?? από ποιους ?? από τους ήδη εκπεσόντας αιρετικούς επισκόπους και πατριάρχες ?? όπως ομολογούν οι ίδιοι οι << αντιοικουμενιστές>>??
Δεν γνωρίζουν ότι η Εκκλησία του Χριστού δεν είναι και δεν αποτελείται από το πλήθος των επισκόπων με τα χρυσά άμφια και τις λιμουζίνες , αλλά από όσους κληρικούς ή λαϊκούς , πιστεύουν , ακολουθούν , και πράττουν , όλα όσα μας διδάσκει η ορθόδοξος Εκκλησία και Παράδοση !! έστω και εάν είναι μόνο ένας άνθρωπος , διότι μόνο αυτός είναι ενωμένος με την θριαμβεύουσα Εκκλησία , με τον Χριστό !!
Ο επίσκοπος Αρτέμιος αποτοιχίστηκε από την εκκλησία της Σερβίας , και , δεν αποδέχθηκε την καθαίρεση του , διότι την κήρυξε αιρετική λόγο του οικουμενισμού και την συμμετοχή της στο Π. Σ. Ε. Έκανε όμως τρία τρομερά λάθη :
1ον. Από πότε η εκκλησία της Σερβίας εξέπεσε της ορθοδόξου πίστεως ?? αυτό δεν έγινε σήμερα αλλά εδώ και 60 χρόνια ! πως λοιπόν θεωρεί τον εαυτό του ως ορθόδοξο επίσκοπο έχοντα αποστολική διαδοχή όταν έλκει την χειροτονία του από αιρετικούς επισκόπους ??
2ον. Ενώ καταγγέλλη το πατριαρχείο της Σερβίας ως εκπεσόντα , και διέκοψε την κοινωνία μαζί του , παραδόξως ενώθηκε με τον άλλο << αγωνιστή>> νεοημερολογήτη κληρικό Ευθύμιο Τρικαμηνά δεν γνωρίζει ότι το νέο ημερολόγιο και όσοι το ακολουθούν είναι καταδικασμένο και αναθεματισμένο ?? τρικυμία εν κρανίο ?? κάτι άλλο ?? δεν γνωρίζω!!
3ον. Εάν πιστεύει ότι η Σερβική εκκλησία έχει εκπέσει της θείας χάριτος και έχει καταστεί αιρετική , τότε έπρεπε να ψάξει να βρει ( γνωρίζει που υπάρχουν και ποιοι είναι ) ορθοδόξους επισκόπους , με γνήσια αποστολική πίστη και διαδοχή , και να ενωθεί μαζί τους , προς αποκατάσταση πρώτα της δικής του ιεροσύνης και κατόπιν εάν ήτο ανάγκη να προβεί μαζί τους σε χειροτονία επισκόπου!!
Η περίπτωση του επισκόπου Ματθαίου Καρπαθάκη ( που αναφέρεται χλευαστικώς από τους κατηγόρους του ) δεν έχει καμία σχέση με την δική του περίπτωση ! Η χειροτονίες του επισκόπου Ματθαίου Καρπαθάκη ήταν καθ΄΄όλα ΝΟΜΙΜΕΣ , ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ , ΕΓΚΥΡΕΣ , ΚΑΙ ΑΠΑΡΕΤΗΤΕΣ , δια την συνέχιση της αποστολικής διαδοχής στην εκκλησία του Χριστού! Για την ιστορία και την αλήθεια περι των χειροτονιών του αειμνήστου Ματθαίου Καρπαθάκη , όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δη εδώ: http://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr/2015/05/1948.html