Ο Πατριάρχης με τρία ομολογιακά πρόσωπα του αειμνήστου Ι. Κορναράκη Ομ. Καθηγητού Παν. Αθηνών

Η επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου στην Λάρισα, κατά την ημέρα της εορτής του πολιούχου της Αγίου Αχιλλίου, συμπλήρωσε το τρίπτυχο του ομολογιακού του προσώπου, το οποίο έχει τρεις όψεις! Έχει ένα παπικό, ένα προτεσταντικό και, επί τέλους, ένα ορθόδοξο!                                                     
Στον Πάπα, κατά την θρονική εορτή του Πατριαρχείου, την 30ή Νοεμβρίου του 2006, τα έδωσε όλα! Συμπροσευχήθηκε και συλλειτούργησε, μαζί με τον Πάπα και την ακολουθία του. Με τον ιδιαίτερα περιπαθή αδελφικό ασπασμό του με τον Πάπα, υπέγραψε την κοινή τους απόφαση να φθάσουν οπωσδήποτε στην ποθητή ενότητα, οριστικώς και αμετακλήτως, το ταχύτερο. Επισκέφθηκε και πάλι τον Πάπα στο Βατικανό, υποκλίθηκε ευγενικά ενώπιόν του και δέχθηκε τιμητική επιβράβευση για την καλή του θέληση να υποταχθεί σ΄ αυτόν, εφ΄ όσον, στο κείμενο της Ραβέννας, η απαίτηση αυτή του Πάπα είναι εμφανής και υπογεγραμμένη από τους ορθοδόξους εκπροσώπους. Σύμφωνα με το κείμενο αυτό, Επίσκοπος, ο οποίος δεν κοινωνεί με τον Ρώμης, βρίσκεται εκτός Εκκλησίας. Εάν, όμως, υποταχθεί στον Πάπα, θα είναι μέσα στην Εκκλησία την παπική, αλλά έξω από την Ορθοδοξία, επειδή, εξ άλλου, όταν κοινωνήσεις με τον Πάπα, οφείλεις να ασπασθείς την μία πίστη και θεολογία: την παπική!                                  
Τον Φεβρουάριο του 2008, στην Γενεύη, κατά την εορταστική επέτειο των εξήντα χρόνων από της ιδρύσεως του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), είχε τον κεντρικό λόγο προς τον προτεσταντικό κόσμο, και ευχήθηκε να έλθει γρήγορα η ώρα, που όλοι θα είμαστε ενωμένοι σε μία πίστη (οικουμενιστική) και θα ευρεθούμε γύρω από το ίδιο ευχαριστιακό τραπέζι – όχι, βέβαια, το ορθόδοξο!  
                                                      
Ήλθε, λοιπόν, και στη Λάρισα, ως ο Πατριάρχης του Γένους, όπως δήλωσε στην κεντρική πλατεία της Λαρίσης, κατά την τέλεση της αρτοκλασίας. Ήλθε για να τιμήσει την Θεσσαλική πρωτεύουσα και να ευλογήσει τα παιδιά του Αγίου Αχιλλίου!                                                                                                                                   
Στην Θεία Λειτουργία της κυριώνυμης ημέρας της εορτής του Αγίου Αχιλλίου, δόθηκε η ευκαιρία στον κ. Βαρθολομαίο να εκφωνήσει κήρυγμα εις παροξυσμόν Ορθοδοξίας. Ξέχασε τον Πάπα και το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και έβαλε την μάσκα της ευκαιρίας. Είπε:                                                                                       
«Ο Άγιος Αχίλλιος, όχι μόνο δια του καθημερινού κηρύγματος και του παραδείγματός του, αλλά, κυρίως, δια των εν τη Α΄ Οικουμενική Συνόδω αγώνων του, αυτό μάς άφησεν ως υποθήκην. Την μετά του Θεού, των Αγίων και μεταξύ ημών ενότητα εν πίστει αληθινή, καθαρά, ανοθεύτω και Ορθοδόξω και εν αγάπη Ιησού Χριστού εκτενεί και ανυποκρίτω. Το Οικουμενικόν Πατριαρχείον, η πολυσέβαστος Μήτηρ και Τροφός πάντων ημών, ήτο και είναι, Χάριτι Θεού, εγγυητής αυτής της ενότητος εν πίστει, αληθεία και αγάπη»!           
Ο μελετητής του τριπτύχου ομολογιακού προσώπου του κ. Βαρθολομαίου διερωτάται ευλόγως:                         
- Πως διακηρύσσει ο κ. Βαρθολομαίος ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο είναι εγγυητής «της μεταξύ ημών ενότητος εν πίστει, αληθεία και αγάπη», όταν τα δίνει όλα στον παπισμό και στον προτεσταντισμό; Όταν, μάλιστα, ως πρωτεργάτης της οικουμενιστικής δραστηριότητος του Π.Σ.Ε., αναγνωρίζει, αυτός ο ίδιος, όλες τις προτεσταντικές κοινότητες και τα σωματεία τους – και, φυσικά, και τον παπισμό – ως Εκκλησίες;                 
-Σε ποιά οικουμενιστική σύναξη διεκήρυξε ο κ. Βαρθολομαίος ότι η ενότητα όλων των χριστιανών ορθοδόξων και ετεροδόξων πρέπει να είναι: «ενότητα εν πίστει αληθινή, καθαρά, ανοθεύτω και Ορθοδόξω», ώστε να καλέσει όλους στην αλήθεια της Μιάς, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας;   
-Σε ποιά σύναξη με ετεροδόξους, ανέδειξε ο κ. Βαρθολομαίος τις Οικουμενικές Συνόδους ως γνώμονες και στυλοβάτες της μιάς αληθινής πίστεως και διδασκαλίας της Εκκλησίας;                                                                          
Τα ερωτήματα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι, τα τρία, ασυμβίβαστα μεταξύ τους, ομολογιακά πρόσωπα του κ. Βαρθολομαίου προδίδουν την σύγχυση μιας πατριαρχικής συνειδήσεως, η οποία δεν αναπαύεται στην Ορθοδοξία της Εκκλησίας – την οποίαν εκπροσωπεί και πρέπει ευόρκως να υπηρετεί – αλλά αναζητεί διεξόδους εκτός της Ορθοδοξίας, λόγω, ασφαλώς, ελλείμματος… Ορθοδοξίας!                             

Που βαδίζετε, Παναγιώτατε; Που οδηγείτε την Εκκλησία του Χριστού; Αποφασίστε τι θέλετε πραγματικά! Γυρίστε πίσω στην Ορθοδοξία!     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου