Σε ημερίδα του «Συνδέσμου Θεολόγων», ο καθηγητής Δημήτριος Γόνης υπογράμμισε για την Ουνία:

Η Ουνία είναι μέσο που χρησιμοποίησε η Χριστιανική Δύση, για να καθυποτάξει Ορθόδοξες και μη Εκκλησίες στην Ευρώπη, Ασία και Αφρική, όταν διαπίστωσε κυρίως μετά την Δ΄ Σταυροφορία, ότι δεν είναι δυνατή η «επιστροφή» των «πλανεμένων» αδελφών στους κόλπους της με πειθώ. Οι επιστρέφοντες στην Παπική Εκκλησία βρίσκονταν στους κόλπους της, ακόμη και όταν διατηρούσαν το λειτουργικό τυπικό της εκκλησίας τους. Αρκούσε μονάχα η προσκόλλησή τους στον Πάπα και στα δόγματα της Παπικής Εκκλησίας. Τα αποτελέσματα της Ουνίας ήταν θεαματικά. Με την βοήθεια κοσμικών αρχόντων και μοναχικών ταγμάτων, με υποσχέσεις, πιέσεις, εκβιασμούς και απάτες κατόρθωσε να διεισδύσει σε διάφορες τοπικές Εκκλησίες και να εξουδετερώσει ολόκληρες Ορθόδοξες Εκκλησίες όπως η Πολωνία και η Λιθουανία.


"Oρθόδοξος Τύπος" αριθμ. φ. 937

O Συναξαριστής της ημέρας.

Τετάρτη, 24 Σεπτεμβρίου 2014

Θέκλης, μεγαλομάρτυρος, Παναγίας Μυρτιδιώτισσας.

Γεννήθηκε ἀπὸ εἰδωλολατρικὴ οἰκογένεια στὸ Ἰκόνιο. Μνηστεύθηκε μὲ κάποιο νέο, τὸ Θάμυρη, μὲ τὸν ὁποῖο ἔμελλε νὰ συζευχθεῖ.
Ἐν τῷ μεταξὺ ἦλθε στὸ Ἰκόνιο ὁ Ἀπόστολος Παῦλος καὶ κήρυττε τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ στὸ σπίτι ἐνὸς εὐσεβῆ ἄνδρα, τοῦ Ὀνησιφόρου, μετέπειτα ἀποστόλου († 7 Σεπτεμβρίου). Ἡ συνεχὴς προσέλευση στὸ θεῖο κήρυγμα προσείλκυσε τὴν προσοχὴ τῆς Θέκλας. Καὶ κάποια νύκτα, μέσα στὸ ἀκροαζόμενο πλῆθος ἦταν καὶ αὐτή. Τὰ λόγια ποὺ ἄκουσε τὴν τράβηξαν τόσο πολύ, ὥστε τὴν ἔκαναν νὰ ἐπανέλθει πολλὲς φορὲς νὰ ἀκούσει τὸν Ἀπ. Παῦλο.
Αὐτό, ὅμως, ὅταν τὸ ἔμαθαν ἡ μητέρα της καὶ ὁ μνηστήρας της, προκειμένου νὰ τὴν ἐπαναφέρουν στὴν εἰδωλολατρία συκοφάντησαν τὸν Ἀπ. Παῦλο, μὲ ἀποτέλεσμα ὁ ἡγεμώνας Καστίλλιος νὰ τὸν φυλακίσει καὶ στὴν συνέχεια νὰ τὸν διώξει ἀπὸ τὴν πόλη. Ἀλλὰ ἡ Θέκλα εἶχε πάρει τὴν ἀπόφαση νὰ δοθεῖ ὁλοκληρωτικὰ στὴ διακονία τοῦ Εὐαγγελίου.
Συγγενεῖς καὶ πρώην φίλοι της τὴν πολέμησαν ἀνελέητα. Αὐτὴ ὅμως, εἶχε στὴ θύμησή της τὰ λόγια τοῦ διδασκάλου τῆς Ἀπ. Παύλου: «Θύρα μοὶ ἀνέωγε μεγάλη καὶ ἐνεργής, καὶ ἀντικείμενοι πολλοί». Μοῦ ἀνοίχτηκε, δηλαδή, πόρτα μεγάλη, γιὰ καρποφόρα Ἱεραποστολικὴ δράση. Καὶ γι’ αὐτό, λόγω τοῦ φθόνου ποὺ ἔχει ὁ σατανᾶς γιὰ κάθε καλό, πολλοὶ καὶ τώρα παρουσιάζονται ἐνάντιοι καὶ πολέμιοι.
Τελικὰ ἡ Θέκλα στὴν πορεία τῆς Ἱεραποστολικῆς της δράσης πέρασε πολλὰ μαρτύρια, ἀπὸ τὰ ὁποία, ὅμως, μὲ θαυματουργικὸ τρόπο βγῆκε ἄθικτη.
Πέθανε 90 χρονῶν σὲ κάποιο ὄρος τῆς Σελεύκειας.

Το βράδυ της Κυριακής η λιτάνευση των Ιερών Λειψάνων του Αγίου Δονάτου του Θαυματουργού

http://www.paramythia-online.gr/paramythia/thriskia/4066-2014-09-23-16-48-20.html
Τρίτη, 23 Σεπτέμβριος 2014 16:47
Το βράδυ της Κυριακής 28 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη λιτάνευση των Ιερών Λειψάνων του Αγίου Δονάτου του Θαυματουργού στην Παραμυθιά, σε ανάμνηση της ανακομιδής τους τον Σεπτέμβριο του 2000 από την Ιταλία στην Παραμυθιά.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του εκκλησιαστικού συμβουλίου του Μητροπολιτικού Ναού του Αγίου Δονάτου, την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου στις 19:00, θα τελεστεί Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός μετ΄αρτοκλασίας και θείου κηρύγματος χοροστατούντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Παραμυθιάς, κ.κ Τίτου.
Μετά το πέρας του Πανηγυρικός Εσπερινού, στις 20:45 θα πραγματοποιηθεί η λιτάνευση των Ιερών Λειψάνων επι της οδού Κ. Καραμανλή στην Παραμυθιά.
Την Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου, και ώρα 7:00 π.μ, επισης στον Μητροπολιτικό Ναο του Αγίου Δονάτου στην Παραμυθιά, θα τελεστεί όρθος, Αρχιερατική Θεία Λειτουργία και μνημόσηνο υπέρ των Πεσόντων 49 Προκρίτων της πόλης, χοροστατούντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Παραμυθιάς, κ.κ Τίτου. Μετά το πέρας της Θειας Λειτουργίας, θα ακολουθήσει επιμνημόσυνη δέηση, στον χώρο της θυσίας των 49.

Saint Dorotheos writes :

In truth, whatever we may suffer, we suffer it because of our sins. If the saints suffered, they suffered for God's name or to demonstrate their virtue for the benefit of many or to gain greater reward from God. As for us wretches, how can we say this? We sin like this daily and in seeking to satisfy our passion, we abandoned the right path, which the Fathers spoke about, that of self-accusation. Each one of us follows the wrong path, tries on every occasion to put the case against his brother and throw the burden of responsibility upon him. Each one of us is negligent and keeps nothing, but demands that our neighbor keeps the commandments.  

Ο Πάπας είναι πρόσωπον αναληθές και αναξιόπιστον.

Ο ρωμαίος Ποντίφηξ, η ηχηρά αυτή μορφή του Χριστιανισμού, ως απέδειξαν έως τώρα τα πράγματα, είναι ο υπ΄ αριθμόν ένα εχθρός της Ορθοδοξίας. Αδυνατούν δε να συγκαλύψουν την οδυνηράν διαπίστωσιν τα λαμπυρίζοντα οικουμενιστικά ψιμύθια, δια των οποίων προσπαθεί να ωραϊση το πρόσωπόν του ο εν τη Δύσει «αδελφός»! Ο Πάπας είναι πρόσωπον αναληθές και αναξιόπιστον. Είναι καιρός πλέον να διακόψωμεν κάθε επικοινωνίαν μετ΄ αυτού, τον διάλογον της αγάπης, ο οποίος εξελίσσεται από μέρους εκείνου εις διάλογον επιβουλής, τον θεολογικόν διάλογον, ο οποίος χρησιμεύει εις τον Πάπαν ως προγεφύρωμα, δια να εισέλθη ευχερέστερον εις την περιοχήν των θυμάτων του, όπως και τα γελοία «συλλείτουργα» και τας ποικίλας άλλας οικουμενιστικάς αβρότητας. Είναι καιρός πλέον να αποβάλωμε την παθητικότητά μας, να αναρριπίσωμε δραστικώτερα την προάσπισιν της πανταχόθεν βαλλομένης Ορθοδόξου Πίστεώς μας. Τούτο αποτελεί το υπέρτατον χρέος και δικαίωμά μας. Και ας μείνουν οπίσω οι άλλοι, όσοι βαυκαλίζονται με την ελπίδα ότι θα προωθήσουν την υπόθεσιν της Ορθοδοξίας εις τας αυλάς του Παπισμού!

Αυτά μας γράφει ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος :

Όλοι ξέρουν την αλήθεια αλλά την κρύβουν επειδή οι ίδιοι δεν την πράττουν.
Μου έλεγε καθηγητής ιερέας της συνάξεως κληρικών και μοναχών ότι οι εκκλησιολογικές θέσεις της ακριβείας και της τάξεως όπως παρουσιάζονται από το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι αυτές που πρέπει να έχουμε όλοι οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι.
Αλλά μου λέει οι πλειοψηφία των επισκόπων είναι σε τεκτονικές στοές και εμείς γίναμε υπάλληλοι και τους λεμέ "
yes sir ".
Πολλοί ιερείς των Γ.Ο.Χ. μου είπανε ότι όλοι το γνωρίζουν ότι το σωστό είναι το Ακαινοτόμητο αλλά και αυτοί λένε πως θα τι βγάλουμε οικονομικά ποιος θα μας στηρίξει?
Σε όλους τους ιερείς και του νέου και του παλαιού πρέπει να καταλάβουν ότι άμα ομολογήσουν τον Χριστό και την αλήθεια τα άλλα θα τους τα προσθέσει ο Χριστός τα προς το ζην.
Να είναι και παππάδες πιστοί και να δουλεύουν σε μια δουλειά όπως ήταν παλιά.
Αν η ομολογία δεν είχε θυσία θα ομολογούσε όλος ο κόσμος.
Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέει ότι σε καιρό αιρέσεως άμα δεν βιώνεις διωγμό πάει να πει ότι συμβιβάστηκες με το εκκλησιαστικό
  σύστημα της εξουσίας του διαβόλου.
Γνωστό μπλοκ που ασχολείται με την αποτείχιση ενώ πάει με το νέο μου λέει να πω παππά του Ακαινοτόμητου να έρθει να λειτουργησει στο εκκλησάκι που έχει και όταν του λέω για το παλαιό μου λέει λίγο αργότερα. Και εγώ του λέω μόλις γυρίσετε θα είμαστε διπλά σας.
Άλλα μπλοκ που δείχνουν στην θεωρία
  την αποτείχιση και βάζουνε τις φωτογραφίες των Αποτειχισμένων  Πατέρων από το Ακαινοτόμητο  προσπάθησαν να μπερδέψουν τους πιστούς αφού στην πράξη δουλεύουν για την παράταξη της επισκοπικής συνόδου των Γ.Ο.Χ. Και αυτοί ξέρουν την αλήθεια αλλά λένε που να βρούμε παππά αποτειχισμένο και βολεύονται στην παράταξη ενώ γνωρίζουν ότι είναι μέσα σε παρασυναγωγή.
Δεν έχουν πίστη ότι ο Θεός μπορεί να τους βρει παππά αν κρατήσουν την ακρίβεια της ομολογίας.
Και διότι δεν αθλούνται νομίμως και παν στον πρώτο τυχόντα παππά των παρατάξεων
  γιαυτό και ο Θεός δεν τους δίνει παππά αποτειχισμένο αφού βολεύονται όπου νάνε.
Με την λογική τους αν δεν βρουν παππά πρώτα
  αποτειχισμένο και μετά   παραταξιακό θα πάνε στην ανάγκη και με το  νέο και με τους οικουμενιστές. Τέτοιους ομολογητές θέλει ο διάβολος με συμφέρον με υπολογισμούς χωρίς πράξη και θυσίες.



Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αυτά μας γράφει ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλο...":

Προς τους ανίδεους φορείς του ακαινοτόμητου φιλιόκβε

- Γ.Γ. Να είναι και παππάδες πιστοί και να δουλεύουν σε μια δουλειά όπως ήταν παλιά.

- κχ. "Ή παπάς ή ζευγάς" λέει η λαϊκή παροιμία. Όταν ένας ιερέας βγαίνει στο μεροκάματο, εύλογο είναι να συμμετέχει και στο νόμο "ζήτηση και προσφορά", που διέπει την αγορά εργασίας. Θα βρεθεί αναπόφευκτα σε ανταγωνιστική θέση με άλλους εργαζόμενους και τότε, ας μας πει ο κ. Γιαννόπουλος τι πρέπει να κάνει.

- Γ.Γ. Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέει ότι σε καιρό αιρέσεως άμα δεν βιώνεις διωγμό πάει να πει ότι συμβιβάστηκες με το εκκλησιαστικό σύστημα της εξουσίας του διαβόλου.

- κχ. Σωστά, "σε καιρό αιρέσεως", αλλά οι σημερινοί αιρετικοί άρχουν παγκοσμίως και δεν κάνουν επιλογή. Δεν διώκουν μεμονωμένους ανθρώπους ή ομάδες (κοινότητες) ανθρώπων. Έχουν βελτιώσει τις μεθόδους και τα λάθη του παρελθόντος δεν τα επαναλαμβάνουν.

Εκ των μεθόδων που ακολουθούν είναι να εξαπολύουν άλλοι, όχι αυτοί, κατηγορίες εναντίον φίλων και ομοφρόνων, δήθεν, για να είναι συνεπείς με τους κανόνες δικαίου : εν προκειμένω, της Εκκλησίας.

Στο μυαλό τους μέσα αυτοί οι άνθρωποι, έχουν μιαν άλλη οικουμένη, όταν δέσποζε η Χριστιανοσύνη και η οποία σήμερα δεν υπάρχει. Κυρίαρχοι της παγκόσμιας πλέον οικουμένης είναι οι αιρετικοί και όπως δείχνουν τα πράγματα, μικρές οι πιθανότητες να αλλάξει η κατάσταση.

Αντί λοιπόν ο κ. Γιαννόπουλος να ασχολείται με παρασυνάγωγους, ή λαντζέρηδες των μασόνων - συμπίπτει να είναι ομόφρονες με αυτόν - καλύτερο θα ήταν να ασκεί την κριτική του κατά των επισήμων φορέων του εκκλησιαστικού status και όχι να στρέφει τα βέλη του εναντίον εκείνων, που πήγαν κι έφτιαξαν εξ ανάγκης νέες συνόδους. Η Εκκλησία βρίσκεται αντιμέτωπη με πρωτοφανή σύγχυση, μετά την εορτολογική καινοτομία, ρίζα της οποίας είναι το παπικό φιλιόκβε. Η διείσδυση αυτού εντός της Ορθοδοξίας επέφερε κυριολεκτικό κατακερματισμό του Αγίου Πνεύματος και οπωσδήποτε, των πιστών.

Όσοι δεν έχουν καταλάβει την πνευματική κακοποίηση που μας έγινε, θα ήταν προτιμότερο να αφήσουν το έργο αυτό σε άλλους. Η κριτική και οι κατηγορίες εναντίον φίλων και αδελφών περί παρασυναγωγών, συνοδοιπορία με οικουμενιστές, μασόνους κ.π.ά. δεν εξυπηρετεί κανέναν άλλο παρά μόνο τους διώκτες των Ορθοδόξων και φυσικά, τους ανίδεους φορείς του ακαινοτόμητου φιλιόκβε. 

Η μοναχή Πορφυρία, η επί δεκαετίας (1997-2007) πρώην οδηγός TAXI σε Αθήνα και Πειραιά μας αναφέρει:

Πηγή : http://eisdoxantheou-gk.blogspot.ca/2014/09/blog-post_4.html

«Ἡ βάρδια μου εἶναι νυκτερινή, ἡ ὥρα ἕντεκα τό βράδυ. Ἀνέβαινα τήν ὁδό Πειραιῶς, πρός Ὀμόνοια. Μέσα στό ταξί, ὡς συνήθως, μιλοῦσα μέ τόν γλυκύ μου Ἰησοῦ. Αὐθόρμητα εἶπα μέσα μου στό Χριστό μου: Τόν πρῶτο ἄνθρωπο πού θά μοῦ κάνη σινιάλο νά σταματήσω, θά τόν πάω χωρίς χρήματα, ἀρκεῖ νά τόν φέρω κοντά Σου. Δέν μέ σταμάτησε κανείς, μέχρι πού ἔφθασα Πειραιῶς καί Μενάνδρου. Ἐκεῖ στή γωνία στεκόταν μιά κοπέλλα. Σταμάτησα καί τήν κοιτοῦσα. Περίμενε πελάτη, γιά τό μεροκάματο. Χωρίς νά τό καλοσκεφθῶ, κατέβηκα καί πῆγα κοντά της.
—Καλησπέρα!
—Καλησπέρα!, μοῦ ἀπάντησε.
—Ξέρεις, αὐτή τήν ὥρα, αἰσθάνομαι πολύ πόνο στήν ψυχή μου καί θέλω μέ κάποιον νά τόν μοιρασθῶ.
Μέ κοιτοῦσε παραξενεμένη καί μοῦ λέει:
—Καλά, καί βρῆκες ἐμένα νά μιλήσης;
—Ναί! Ἡ καρδιά μου μοῦ λέει πώς ἐσύ θά μέ καταλάβης.
—Ξέρεις τί δουλειά κάνω ἐγώ;
—Τό βλέπω.
—Καί θέλεις νά μιλήσης μαζί μου;
—Ναί! Θέλω νά μιλήσω μαζί σου. Εἶσαι νά χάσουμε σήμερα καί οἱ δύο τό μεροκάματο; Ἴσως νά μπορέσης νά μέ βοηθήσης καί νά σωθῶ.
—Πᾶμε, μοῦ λέει διστακτικά.
OΚ, φύγαμε!
Ἔρριξε μιά ματιά γύρω της καί μπῆκε γρήγορα στό ταξί.
Χαρούμενη ἐγώ, ἀλλά καί προβληματισμένη· τί θά τῆς ἔλεγα; Θεέ μου! ἔλα κάτω καί βοήθησέ με, τί νά κάνω τώρα; Τί νά τῆς πῶ; Ἀφοῦ συστηθήκαμε, τῆς λέω:
—Δύσκολα τά ἐπαγγέλματα πού διαλέξαμε νά κάνουμε, ἔ;

Φώτης Κόντογλου - Πρὸς ἑνωτικούς

Ἡ ἐπιθυμία τῆς Ὑμετέρας Παναγιότητος καὶ τῶν σὺν ὑμῖν ὅπως ὑποταχθῇ ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία εἰς τὸν Πάπαν, καὶ ἡ ἐκ μέρους σας ἀνεξήγητος σπουδὴ πρὸς τοῦτο, ἐπλήρωσε τὰς καρδίας μας ἀφάτου θλίψεως, καὶ ἀθυμία κατέλαβεν ἡμᾶς, κατὰ τὸν προφητάνακτα, ἀπὸ ἁμαρτωλῶν, τῶν ἐγκαταλιμπανόντων τὸν νόμον τοῦ Θεοῦ. Τὰ ὦτα μας συρίζουν ἀκόμη ἀπὸ τὸ φρικτὸν τοῦτο ἄκουσμα.
Ἡ Ὀρθόδοξος ποίμνη ἐδιχάσθη, καὶ σεῖς φέρετε τὸ κρίμα. Καὶ οἱ μέν, σᾶς ἠκολούθησαν εἰς τὴν εὐρύχωρον ὁδόν, τὴν ἀπάγουσαν εἰς τὴν ἀπώλειαν, οἱ δὲ παρέμειναν ἑδραῖοι καὶ ἀσάλευτοι εἰς τὴν Ὀρθόδοξον πίστιν τῶν πατέρων των, ἀποστρέφοντες τὸ πρόσωπον καὶ ἀπὸ μόνην τὴν σκέψιν, ὅτι ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης ἐνηγκαλίσθη καὶ ἠσπάσθη τὸν γυναικοπρόσωπον Πάπαν, καὶ ἐμολύνθη ἀπὸ τὸ βδέλυγμα τοῦτο τῆς ἀσεβείας.

Φιλαυτία, μητέρα όλων των κακών.—Του αγίου Μαξίμου του Ομολογητού.

 Όταν ξεριζωθή η φιλαυτία, που είναι αρχή και μητέρα όλων των κακών, συνήθως ξεριζώνονται μαζί και όλα όσα προέρχονται από αυτήν και όσα την ακολουθούν. Γιατί όταν δεν υπάρχη αυτή, με κανένα τρόπον γενικώς, ούτε το παραμικρόν ίχνος ή είδος κακίας δεν μπορεί να υπάρχη.


(Γ΄ Εκατοντάδα διαφόρων κεφαλαίων).

"Ορθόδοξος Τύπος: Ορθόδοξοι και Παπικοί είναι η «ΜΙΑ» Εκκλησία!

Ο Πάπας Παύλος ο 6ος ανέπεμψε δια πρώτην φοράν ειδικήν ευχήν «υπέρ των Ορθοδόξων και Καθολικών πιστών της Μίας Εκκλησίας του Χριστού» κατά την ακολουθίαν της Μεγ. Πέμπτης, εις τον Καθεδρικόν Ναόν της Ρώμης όπου εχοροστάτησεν. Τούτο, ως παρατηρούν θεολογικοί κύκλοι, σημαίνει ότι το Βατικανόν φρονεί ότι δεν υφίσταται πλέον θέμα «Ενώσεως», καθ΄ όσον και κατά την άποψιν της Ρώμης, ήδη ανήκομεν εις την αυτήν «Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» (Σημ. «Ο.Τ.» δηλ. την Ουνίαν;). Εξ άλλου παρομοίας θέσεις υπεστήριξεν και ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Αθηναγόρας εις πρόσφατον συνέντευξίν του, την οποίαν δημοσιεύομεν εις την 4ην σελίδα.


Αριθμός Φύλλου 138.

Όχι στον Πάπα και στους παπόδουλους Οικουμενιστές.



Όποια πέτρα αντορθόδοξη και ανθελληνική σηκώσης, τον Πάπα θα βρης από κάτω. Ανάγκη να συνεχισθή η αντίδρασις κατά του Πάπα και της σκοτεινής πομπής του και να γίνη οριστική η στάσις αυτή απέναντι του Βατικανού, που εκτός της προσπαθείας του για Ουνιτισμό μας, στηρίζει κάθε εχθρική προσπάθεια εναντίον της Εκκλησίας μας και της χώρας μας. Σιωνιστές, Τούρκοι, Ισλαμιστές, Βουδιστές, όλοι έχουν την υποστήριξι του Πάπα όταν πρόκειται να στραφούν με πολλούς τρόπους εναντίον μας. Ας κάνουμε κι΄ εμείς σύνθημα του αγώνος μας το νέο όχι, που είναι «Όχι στον Πάπα και στους παπόδουλους Οικουμενιστές»! Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια. Αν δεν γίνη πράξις αυτό το «Όχι στον Πάπα και στους παπόδουλους Οικουμενιστές» οι συνέπειες θα είναι ολέθριες και θα το πληρώσουμε ακριβά, πολύ ακριβά! Είναι καιρός πλέον να ξεκαθαρίσουμε αυτόν τον λογαριασμό, δεν πάει άλλο. Όχι στον Πάπα και στους παπόδουλους Οικουμενιστές, μέχρι θανάτου! Όχι στους εχθρούς της Πίστεώς μας. Ας μείνουμε όλοι ενωμένοι μέσα στην αγκαλιά της Ορθοδοξίας μας και ας κάνουμε πράξι την κραυγή μας: Όχι στον Πάπα και στους παπόδουλους Οικουμενιστές!

ΕΞ ΕΣΠΕΡΙΑΣ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ

Ανέγνωσα εις τον «Τύπον» τας απαντήσεις εις τα τρία άρθρα του Καθηγητού κ. Αλιβιζάτου. Ησθάνθην ικανοποίησιν και ανακούφισιν, διότι ητοίμαζα απάντησιν. Δυστυχώς δεν είναι η εξαίρεσις ο κ. Καθηγητής φρονών τόσον φιλελεύθερα. Το σύνολον σχεδόν των καθηγητών των δύο δυσμοίρων Θεολογικών Σχολών των Πανεπιστημίων μας έτσι φρονούν. Όλαι αι επί μέρους επιστήμαι έχουν κάποιαν συνέπειαν. Οι θεραπεύοντες τας διαφόρους επιστήμας μεταβαίνουν εις Ευρώπην και Αμερικήν δια την καλυτέραν συγκρότησίν των και καλώς ποιούν. Αλλ’ οι Θεολόγοι μας τι θέλουν εις τα Καθολικά και Προτεσταντικά Πανεπιστήμια; Τι θα μάθουν εις αυτά οι Ορθόδοξοι Καθηγηταί; Ιδού αι συνέπειαι της ασυνεπείας. Συνήθως λέγουν ότι μανθάνουν τας θεολογίας των Προτεσταντών και των Καθολικών ως και τον τρόπον σκέψεως, δια να δύνανται να γνωρίζουν σαφέστερον τας διαφοράς μας. Και εντεύθεν να αγαπούν περισσότερον την Ορθοδοξίαν και να την προστατεύουν. Δυστυχώς, όμως, δεν συμβαίνει αυτό. Ίσως η πρόθεσις να είναι καλή. Και είναι καλή. Αλλά δεν δύναται η πρόθεσις να γίνη πραγματικότης. Διότι εισέρχονται εις κλίματα επικίνδυνα χωρίς τα απαραίτητα μέσα αυτοπροστασίας. Πώς να προστατεύση ένας «καθηγητάκος» 22-25 ετών τον εαυτόν του, από τας ισχυράς επιδράσεις της Ρωμαιοκαθολικής και Προτεσταντικής Θεολογίας, όταν, εστερημένος ορθοδόξων κριτηρίων, ευρίσκεται μέσα εις την γοητεύουσαν ατμόσφαιραν του Δυτικού ρασιοναλισμού; Με ποία μέσα να αντιδράση ενώπιον της θαμβούσης ψευδοσοφίας των Ευρωπαίων το χθεσινόν, κομπλεξικόν δια την καταγωγήν του, χωριατόπουλον, που οιστρηλατημένον από το όνειρον να γίνη μέγας Θεολόγος, με γλώσσες και ευρωπαϊκήν σκέψιν, ρουφά ευχαρίστως ό,τι του σερβίρει η Κίρκη της λογοκρατουμένης Θεολογίας; Και ενώ η Ευρώπη και η Αμερική θα έπρεπε να χαρακτηρισθούν από τους γνησίους εκπροσώπους της Ορθοδόξου Θεολογίας ως απηγορευμέναι ζώναι, αντιθέτως, με το σύστημα των υποτροφιών εις τα αιρετικά Πανεπιστήμια, στέλλονται εις αυτά «ως πρόβατα επί σφαγήν» τα λυμφατικά φοιτητάκια μας, δια να επιστρέψουν ως άλλοι γενίτσαροι της Εκκλησίας μας, μεστά οιήσεως και κομπορρημοσύνης. Και εν μόνον δεν υποψιάζονται: ότι και θεολόγοι δεν έγιναν, αλλά και τον Χριστόν απώλεσαν. Εντεύθεν τα δεινά της Εκκλησίας.