Πώς θα αντικρύσουν τους συναδέλφους των ομολογητάς την ημέραν της Κρίσεως, όταν εκείνοι διά πολύ μικρότερα εξωρίσθησαν και ποικίλως εβασανίσθησαν, αυτοί δε ακολουθούν τους συμμαχήσαντας με την αίρεσιν επισκόπους των;

Τώρα που οι οικουμενιστές  καταστρέφουν κάθε τι το Ορθόδοξο, οι Μοναχοί και Μοναχές, οι Κανονικοί λεγόμενοι, αφού ο βίος των πρέπει να ρυθμίζεται υπό των ιερών Κανόνων, ποίαν απολογίαν θα δώσουν στον Θεόν διά την αδικαιολόγητον σιγήν των; Πώς θα αντικρύσουν τους συναδέλφους των ομολογητάς την ημέραν της Κρίσεως, όταν εκείνοι διά πολύ μικρότερα εξωρίσθησαν και ποικίλως εβασανίσθησαν, αυτοί δε ακολουθούν τους συμμαχήσαντας με την αίρεσιν επισκόπους των;

Ο Καρδινάλιος της Νέας Υόρκης θα ηγηθεί της παρέλασης του Αγίου Πατρικίου. Με τις "ευλογίες" του θα συμμετέχουν για πρώτη φορά, με δικές τους ομάδες οι κίναιδοι και οι λεσβίες. Ιδού με ποιούς μας ένωσε ο Καρδινάλιος του σβησμένου Φαναρίου!!!

Timothy Dolan: In this March 18, 2014 file photo, Cardinal Timothy Dolan speaks during a news conference at the Capitol in Albany, N.Y.

Cardinal to lead St. Pat parade with 1st gay group

NEW YORK (AP) — There is no more natural spot for Roman Catholic Cardinal Timothy Dolan — a proud, ebullient Irish-American — than grand marshal of the city's historic St. Patrick's Day Parade. But the honor now has an added significance: Parade organizers said Wednesday they will allow the first gay group to march under its own banner.
Dolan was quick to issue a statement of support for the parade organizers, accepting their decision. While supporters of gay and lesbian Catholics are cheering, some conservatives want the archbishop to withdraw from the event.

http://news.msn.com/us/cardinal-to-lead-st-pat-parade-with-1st-gay-group

Αυτά μας γράφει ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος:

Όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ πρέπει να αποτειχιστούν από την κοινωνία της υπερ-παν-αιρέσεως των οικουμενιστών και να σταματήσουν να σχίζουν την Εκκλησία επιστρέφωντας στην ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ της ΠΙΣΤΕΩΣ και στην κοινωνία του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
Πρέπει όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ να γίνουμε
Γ.Ο.Χ. αλλά τι Γ.Ο.Χ.???
Να γίνουμε Γ.Ο.Χ. της Εκκλησίας της Ελλάδος
και όχι να βρισκόμαστε σε εκκλησίες Γ.Ο.Χ. ελλάδος, διότι είναι τεράστια η διαφορά. ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΔΩ.
Όταν λέει κάποιος πιστός ότι ανήκει στους Γ.Ο.Χ. ελλάδος του κυπριανού ή στους Γ.Ο.Χ. ελλάδος του καλλίνικου ή στους Γ.Ο.Χ. ελλάδος του μακάριου ή στους Γ.Ο.Χ. ελλάδος του ευθύμιου ή στους Γ.Ο.Χ. ελλάδος του ματθαίου ομολογεί αυτόματα ότι βρίσκεται στις εκκλησίες των Γ.Ο.Χ. ελλάδος, και επίσης ομολογεί ότι δεν ανήκει στους Γ.Ο.Χ. ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Όσοι βρίσκονται στο ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ αυτοί είναι και οι Γ.Ο.Χ. ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Ενώ όσοι δεν βρίσκονται στο ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ βρίσκονται στις πολλές εκκλησίες των Γ.Ο.Χ. ελλάδος.
Είναι άλλο να βρίσκεσαι  μέσα στο ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και να ξεχωρίζεις από το καινοτόμο πλήρωμα της ΜΙΑΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ  και άλλο είναι να βρίσκεσαι μέσα σε εκκλησίες των πολλών επισκοπικών συνοδικών παρατάξεων  Γ.Ο.Χ. ελλάδος.
Η ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ με τους αποτειχισμένους από την κοινωνία των αιρετικο-σχισματικών οικουμενιστών και κρατάει το παλαιό ημερολόγιο και το καινοτόμο πλήρωμα της εκκλησίας της ελλάδος κοινωνάει εκκλησιαστικά με τους οικουμενιστές και σχίζει την εκκλησία ακολουθώντας το νέο ημερολόγιο.
Ενώ ὀλες οι εκκλησίες των Γ.Ο.Χ.ελλάδος είναι παράλληλες διαφορετικές και ξεχωριστές ως προς την ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ.
Όλες οι εκκλησίες των Γ.Ο.Χ. ελλάδος επειδή δεν αγωνίζονται ως αποτειχισμένοι από τους οικουμενιστές μέσα στο ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και έχουν δημιουργήσει πολλές διαφορετικές ξεχωριστές και παράλληλες επισκοπικές συνοδικές ιεραρχικές παρατάξεις ως προς την ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ αποτελούν ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ.
ΟΙ Γ.Ο.Χ. ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ είναι όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ που έχουν αποτειχιστεί από την αιρετική και σχισματική κοινωνία των οικουμενιστών κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο χωρίς όμως να έχουν κοινωνία με καμία συνοδική παράταξη επισκόπων παρασυναγωγής.


Σχόλιο του αδελφού μας Κυπριανού Χριστοδουλίδη :
Γ.Γ
- Όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ πρέπει να αποτειχιστούν από την κοινωνία της υπερ-παν-αιρέσεως των οικουμενιστών και να σταματήσουν να σχίζουν την Εκκλησία επιστρέφοντας στην ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ της ΠΙΣΤΕΩΣ και στην κοινωνία του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
Πρέπει όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ να γίνουμε Γ.Ο.Χ. της Εκκλησίας της Ελλάδος (σ.σ. και όχι των παρασυναγωγών, κατά Γ.Γ., των ΓΟΧ)

κχ
- Και οι αποτειχισμένοι ΓΟΧ (πάσης) εκκλησίας της Ελλάδος, παλαιών και νέων χωρών, θα γίνουν ... αποτειχισμένοι των παλαιών και των νέων χωρών. Οι των παλαιών χωρών θα ακολουθούν το νέο εορτολόγιο και οι των νέων χωρών το παλαιό εορτολόγιο.

Για να παλαντζάρουμε την κατάσταση, ας γράψουμε καλύτερα ημερολόγιο, μη τυχόν και αρχίσει να διαμαρτύρεται η φαυλοποιός διπλωματία. Θέλει το εορτολόγιο να συμπίπτει με το ημερολόγιο για να παίρνει άφεση των εγκλημάτων τα οποία διαπράττει.

Ωραία. Οι αποτειχισμένοι θα έχουν επισκόπους ή δεν θα έχουν ; Και αν έχουν, οι επίσκοποι των παλαιών χωρών με το νέο εορτολόγιο τι θα κάνουν με τους επισκόπους των νέων χωρών, αλλά με το παλαιό εορτολόγιο ; Θα τα βρουν μεταξύ τους ή θα περιμένουν πανορθόδοξη σύνοδο για να δώσει λύση στο πρόβλημα ; Διότι οι μεν θα λένε, το ζήτημα είναι δογματολογικό (δογματικό), οι δε θα υποστηρίζουν ότι είναι εκκλησιολογικό (εκκλησιαστικό). Ενδεχομένως, άλλοι να λένε, δεν είναι τίποτα από αυτά, είναι κανονολογικό (ιεροκανονικό). Αν δεν έχουν επισκόπους, ας μας πει ο κύριος Γ.Γ. τι μπορεί να γίνει.

Πάντως, δια τον γράφοντα, το θέμα είναι δογματικό, όπως δογματικό ήταν και το ζήτημα των Εικόνων. Θα χρειαζόταν όμως να γράψω πολλά, προκειμένου να δείξω πώς οι Εικόνες και ο Χρόνος αφορούν και άπτονται του Δόγματος, και τα παραλείπω.

Είναι μάταιο να περιμένει κανείς, με την ασχετοσύνη που επικρατεί στο χώρο των θρησκευτικών μας πραγμάτων - δεν εξαιρώ τον εαυτό μου - εκ μέρους των πιστών, Σύνοδο προς επίλυση του σοβαρού και θεολογικότατου θέματος αυτού. Θα γίνει όμως οπωσδήποτε "εν τοις ουρανοίς". Μέχρι τότε "κράτει ό έχεις" και μακριά από τους μνημονευτές των αμνημόνευτων. Μακριά και από τις, χωρίς κρίση, κατακρίσεις των αδελφών μας, κύριε Γ.Γ. 


O Συναξαριστής της ημέρας.

Παρασκευή, 5 Σεπτεμβρίου 2014

Ζαχαρίου του προφήτου, πατρός του Προδρόμου.

Ὁ Ζαχαρίας, πατέρας τοῦ Ἰωάννη τοῦ Βαπτιστή, ἔζησε στὰ χρόνια του Ἡρῴδη, βασιλιὰ τῆς Ἰουδαίας. Κατὰ τὴ γνώμη τοῦ Χρυσοστόμου, καθὼς καὶ ἄλλων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, ὁ Ζαχαρίας δὲν ἦταν ἁπλὸς ἱερέας, ἀλλὰ ἀρχιερέας ποὺ ἔμπαινε στὰ Ἅγια τῶν Ἁγίων.
Σύζυγο εἶχε τὴν Ἐλισάβετ καὶ δεν  εἶχαν παιδί. Κάποια μέρα λοιπόν, τὴν ὥρα τοῦ θυμιάματος μέσα στὸ θυσιαστήριο, εἶδε ἄγγελο Κυρίου ποὺ τοῦ ἀνήγγειλε ὅτι θὰ ἀποκτοῦσε γιὸ καὶ θὰ ὀνομαζόταν Ἰωάννης. Ὁ Ζαχαρίας σκίρτησε ἀπὸ χαρά, ἀλλὰ δυσπίστησε. Ἡ γυναῖκα του ἦταν στεῖρα καὶ γριά, πῶς θὰ γινόταν αὐτὸ ποῦ ἄκουγε; Τότε ὁ ἄγγελος τοῦ εἶπε ὅτι θὰ μείνει κωφάλαλος μέχρι νὰ πραγματοποιηθεῖ ἡ βουλὴ τοῦ Θεοῦ.
Πράγματι, ἡ Ἐλισάβετ συνέλαβε καὶ ἔκανε γιό. Ὅταν θέλησαν νὰ δώσουν ὄνομα στὸ παιδί, ὁ Ζαχαρίας ἔγραψε πάνω σὲ πινακίδιο τὸ ὄνομα Ἰωάννης. Ἀμέσως δὲ λύθηκε ἡ γλῶσσα του καὶ ὅλοι μαζὶ δόξασαν τὸ Θεό.
Βέβαια, ἡ χάρη αὐτὴ ἔγινε ἀπὸ τὸ Θεὸ στὸν Ζαχαρία, διότι ἦταν «δίκαιος ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ, πορευόμενος ἐν πάσαις ταῖς ἐντολαῖς καὶ δικαιώμασι τοῦ Κυρίου ἄμεμπτος». Ἦταν, δηλαδή, δίκαιος μπροστὰ στὸν Θεὸ καὶ ζοῦσε σύμφωνα μὲ τὶς ἐντολὲς καὶ τὰ παραγγέλματα τοῦ Κυρίου, ἄμεμπτος ἀπὸ κάθε σοβαρὴ ἐνοχή.

Οραματιζόμαστε την αυγή μιας νέας «Κυριακής της Ορθοδοξίας» να ανατέλλη.

Οι Λατίνοι και οι προτεστάντες, δυστυχώς, εφ’ όσον ακολουθούν πεπλανημένον τρόπον σαρκικής ζωής, δεν πρόκειται να δουν το φως της Ορθοδοξίας και της Θεογνωσίας. Αποθανούνται εν ταις αμαρτίαις των, εκτός εάν ο Θεός,--οις επίσταται κρίμασι—φωτίση το σκότος των. Δια τούτο αδιστάκτως φρονούμε ότι το επαναλαμβανόμενο τροπάριο εκ των Πατριαρχικών χειλέων, «δεν έχομεν διαφοράς, ουδέν μας χωρίζει προς την ένωσιν», μόνο εχθρός των ανθρώπων θα μπορούσε να το είπη, μόνο «ο απ’ αρχής ανθρωποκτόνος» ηδύνατο να το διακηρύξη, μόνο ο Άδης θα ηδύνατο να το εφεύρη, ως αντίθεον. Διότι δεν φθάνει ότι φθείρει το σωτήριο ορθόδοξον φρόνημα των ήδη ορθοδόξων λαών, αλλά στερεώνει εις την δαιμονική πλάνη και αίρεσιν τόσα εκατομμύρια αιρετικών, αυτών που ζουν σήμερα και εκείνων που θα έλθουν μέχρι συντελείας. Εάν κηρύγματα τοιαύτης τρομακτικής σημασίας και από τόσον υψηλάς καθέδρας, μας αφήνουν αδιάφορους, δεν έχουμε κάθε δικαίωμα να υποστηρίζουμε ότι, οι ηγετικήν έχοντες θέση εις την Εκκλησία κληρικοί και λαϊκοί εις κάποιο σημείο εκ των τριών—πίστη, γνώση, βίωση—νοσούν; Αλλ’ υπάρχει ευσεβής κλήρος και λαός, που έχει αντιληφθή την έκταση και το βάθος της κατάστασης. Και φυσικά θα αναλάβη την πρωτοβουλία προς εκκαθάριση της θέσης του. Ζήτημα χρόνου είναι η εκδήλωση μιας ορθοδόξου κίνησης προς αναστολή της φθοράς, που προσγίνεται εις την Εκκλησία από τους ποιμένες και τους διδασκάλους της, των μεν κακώς διδασκόντων, των δε αθλίως σιωπώντων. Αυτός ο κλήρος και ο λαός, αναλαμβάνοντες τις ευθύνες των θα σαλπίσουν το «στώμεν καλώς εις την βάση της Ορθοδόξου Εκκλησίας». Κάποιοι Επίσκοποι θα συγκινηθούν και θα ηγηθούν του Ορθοδόξου αγώνα προς περισυλλογή και αναστολή του ενεργουμένου Ουνιτισμού μας. Οραματιζόμαστε την αυγή μιας νέας «Κυριακής της Ορθοδοξίας» να ανατέλλη. 

Οι δολοφόνοι που φτιάχνουν φονιάδες, για να εξασφαλίσουν την παγκόσμια ειρήνη

http://kyprianoscy.blogspot.ca/

Χάριν των εργοδοτών του εγκλήματος

Το διαβάσαμε κι αυτό :

«Η Ρωσία έχει παραβιάσει τους διεθνείς κανόνες με την παράνομη προσάρτηση της Κριμαίας και την αποστολή στρατευμάτων στο έδαφος της Ουκρανίας που απειλεί και υπονομεύει τα θεμέλια ενός κυρίαρχου κράτους»
 (*)

κχ
Απατεώνες, ψεύτες, υποκριτές όπως πάντα. Η Τουρκία στην Κύπρο εδώ και σαράντα χρόνια τι κάνει ; Δεν έχει προσαρτήσει βέβαια την Κύπρο, επειδή η παρτίδα για να πέσει η Ρωσία δεν έχει ακόμη τελειώσει. Πολλά πιόνια : Ρουμανία, Μολδαβία, Βουλγαρία, Σερβία, πρέπει να φαγωθούν ακόμη. Το ΝΑΤΟ πρέπει να μας προστατέψει από τους εξωγήινους.
 

π. Θεόδωρος Ζήσης: πῶς νὰ ἐπιτρέψουν νὰ ἀκουστοῦν τὰ ἀναθέματα, ἀφοῦ οἱ ἴδιοι θὰ ἀναθεματίζουν τοὺς ἑαυτούς τους

Tην Κυριακή της Ορθοδοξίας γιορτάσαμε τη νίκη κατά των Εικονομάχων και συμμετέχουμε στο Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εικονομάχων Προτεσταντών! Ὑπάρχουν χριστιανοὶ Εἰκονομάχοι. Καὶ ὑπάρχουν, ἐπίσης, καὶ δικοί μας ὀρθόδοξοι, συμπαθοῦντες τοὺς Εἰκονομάχους. Κι ἔχοντες κοινωνία μὲ τοὺς Εἰκονομάχους. Οἱ Προτεστάντες τί εἶναι, δὲν εἶναι Εἰκονομάχοι; Πᾶτε σὲ κανένα Προτεσταντικὸ Ναὸ μέσα, θὰ δεῖτε πουθενὰ νὰ ὑπάρχει Ἁγία Εἰκόνα; Τὶς ἔχουνε κατεβάσει. Ὅπως οἱ Εἰκονομάχοι, ἔχουν κατεβάσει τὶς Ἅγιες Εἰκόνες. Κι ὅμως ἐμεῖς εἴμαστε μαζὶ μὲ αὐτοὺς στὸ Π.Σ.Ε. Ἐκκλησία καὶ αὐτοί. Τοὺς ἀναγνωρίζουμε ὡς Ἐκκλησίες. Ἑπομένως τὰ ἀναθέματα ἰσχύουν καὶ γιὰ τοὺς δικούς μας, οἱ ὁποῖοι συμμετέχουν στὸ Π.Σ.Ε. Διότι, ὅποιος κοινωνεῖ μὲ τοὺς Εἰκονομάχους, ὅποιος ἔχει κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες, καὶ γι΄ αὐτὸν ἰσχύουν τὰ ἀναθέματα αὐτά, καὶ γι’ αὐτὸ φοβοῦνται, γιατὶ ἀναθεματίζουν οἱ ἴδιοι τοὺς ἑαυτούς τους. Πῶς νὰ ἀναθεματίσουν οἱ Ἐπίσκοποι, ἡ Ἱεραρχία μας –οἱ περισσότεροι, ὑπάρχουν καὶ μερικοὶ οἱ ὁποῖοι ἀντιδροῦν–, πῶς νὰ ἐπιτρέψουν νὰ ἀκουστοῦν τὰ ἀναθέματα, ἀφοῦ οἱ ἴδιοι θὰ ἀναθεματίζουν τοὺς ἑαυτούς τους, γιατὶ ἔχουν κοινωνία μὲ τοὺς Εἰκονομάχους· δὲν τοὺς ἀναθεματίζουν, δὲν τοὺς ἀποκηρύσσουν, ἀλλὰ εἴμαστε ὅλοι μαζὶ στὸ Π.Σ.Ε.

Τὸ κακὸ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς προδοσίας τῆς Πίστεώς μας διαρκῶς ἐπεκτείνεται καὶ διαρκῶς βαθαίνει.

«O Καταστατικὸς Χάρτης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ»:

Οἰκουμενισμὸς ἤρχισε νὰ προσβάλλῃ τὴν Ὀρθόδοξον Καθολικὴν Ἐκκλησίαν φθίνοντος τοῦ ΙΘαἰῶνος, διὰ δὲ τοῦ Συνοδικοῦ Διαγγέλματος «Πρὸς τὰς ἁπανταχοῦ Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ» τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως ἐν ἔτει 1920, ἀποτελοῦντος ὁμολογουμένως τὸν «Καταστατικὸν Χάρτην τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», ἐκηρύχθη οὗτος «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», ἐφὅσον χαρακτηρίζει τὰς αἱρέσεις τῆς Δύσεως καὶ ἁπανταχοῦ ὡς δῆθεν «σεβασμίας Χριστιανικὰς Ἐκκλησίας», οὐχὶ πλέον «ὡς ξένας καὶ ἀλλοτρίας», ἀλλὡς «συγγενεῖς καὶ οἰκείας ἐν Χριστῷ καὶσυγκληρονόμους καὶ συσσώμους τῆς ἐπαγγελίας τοῦ Θεοῦ ἐν Χριστῷ“», προτείνων μάλιστα ὡς πρῶτον μέτρον ἐφαρμογῆς αὐτοῦ τὴν χρῆσιν κοινοῦ ἡμερολογίου, πρὸς ταυτόχρονον συνεορτασμὸν ὀρθοδόξων καὶ ἑτεροδόξων.

Πεντήκοντα χρόνια μετά το σχίσμα -- Οι Παλαιομερολογίται

«Οι Γ.Ο.Χ. έσχισαν την Εκκλησίαν της ΅Ελλάδος ή μάλλον απεσχίσθησαν από την Εκκλησίαν της Ελλάδος». Ούτως έγραψεν ο «Ορ. Τύπος» εναντίον των Γ.Ο.Χ. Αναληθέστατον είναι τούτο. Αληθέστατον είναι ότι οι Γ.Ο.Χ. είναι οι συνεχισταί της Μίας, Αγίας, Αποστολικής  Καθολικής Εκκλησίας εις τον Ελλαδικόν χώρον. Δημιουργοί σχισμάτων είναι οι προσθέτοντες ή αφαιρούντες από την αποκεκαλυμμένην αλήθειαν, από την Ορθοδοξίαν και ουχί οι εμμένοντες εις αυτήν. Α΄) Ερωτώμεν την διεύθυνσιν του Τύπου είναι διδασκαλία του Σωτήρος, η ενιαία εκδήλωσις υπό των πιστών της Θείας Λατρείας, ενί στόματι και μια καρδία; «Σήμερον τα άνω της κάτω και τα κάτω της άνω συνεορτάζει»; Έγινε αιτία η εισαγωγή του Νέου Εορτολογίου να διασπασθή η Ενότης της Εκκλησίας εν τη εξωτερική θεία Λατρεία, όπως ομολογεί ο αείμνηστος Ανδρούτσος εις την Συμβολικήν του; Ποίοι οι υπεύθυνοι οι εμμένοντες εις τας υπό της Εκκλησίας παραδεδομένα ή οι καινοτομούντες και εισάγοντες κενά, εις τα όρια των πατέρων; Β΄) Καταργείται ενίοτε δια της εισαγωγής του Νέου εορτολογίου, η νηστεία μετά το Πάσχα, των Αγίων Αποστόλων; Είναι αληθές, ότι η Εκκλησία, δύο Οικουμενικούς Πατριάρχας τον Ιερεμίαν Γ΄ εν έτει 1725 και Καλλίνικον 1783 εκάθηρε και εξώρισε, διότι ετόλμησαν την ελάττωσιν της νηστείας; Και την νηστείαν ταύτην, ως γνωστόν, αναφέρει η πρώτη Οικουμενική Σύνοδος «Προς τους απολειφθέντας Επισκόπους περί των εν Συνόδω τυπωθέντων… Κωνσταντίνος Σεβαστός της Εκκλησίας… έδοξε κοινή γνώμη καλώς έχειν, επί μιάς ημέρας πάντας τους απανταχού επιτελείν… δεινόν και απρεπές κατά τας αυτάς ημέρας, ετέρους μεν της νηστείας σχολάζειν ετέρους δε συμπόσια συντελείν. Και μετά τας του Πάσχα ημέρας άλλους μεν τοις ωρισμένοις εκδεδόσθαι νηστείας…».

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ + ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ--ὁ ἐκφωνηθείς «πολιτικός» ὅρκος τῆς κ. Ρένας Δούρου

Πειραιεύς, 4 Σεπτεμβρίου 2014

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Μέ «διθυράμβους καί ἔκσταση» ὑποδέχθηκαν τά ΜΜΕ τήν «πολιτική» λεγομένη ὁρκομωσία τῶν ἐκλεγέντων στόν πρῶτο καί δεύτερο βαθμό τῆς Τοπικῆς Αὐτοδιοίκησης. Εἶναι ἐνδεικτικός τῆς ἰδεοληψίας ὁ ἐκφωνηθείς «πολιτικός» ὅρκος τῆς κ. Ρένας Δούρου, Περιφερειάρχου Ἀττικῆς πού ἀρχίζει μέ τήν φράση: «Θεωρώντας ὅτι ὁ πολιτικός ὅρκος ἀνταποκρίνεται στήν αὐτοτέλεια τῆς πολιτικῆς καί δημόσιας σφαίρας καί διασφαλίζει τήν αὐτονομία της δηλώνω στήν τιμή καί τήν συνείδησή μου...». Ὁ ὅρκος ὅμως προϋποθέτει τήν ἱερότητα τῆς Ἀρχῆς στήν ὁποία ὁρκίζεσαι, προϋποθέτει μία ὑπερβατική ἔννοια τήν ὁποία ἐπικαλεῖσαι ὡς μάρτυρα τῶν προθέσεων καί τῶν ἐνεργειῶν σου. Ὅλοι ὅσοι ἐκ τῶν ἐκλεγέντων στήν τοπική Αὐτοδιοίκηση προέβησαν σέ ὁρκοδοσία στήν τιμή καί τήν συνείδηση τους δέν πιστεύουν στήν ἱερότητα τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου καί στήν ὑπερβατικότητα τῆς ὑπάρξεώς τους διότι αὐτό προϋποθέτει πίστη στό Θεῖο, σέ μία ἐξωκόσμια ἄκτιστη Ἀρχή ἀπό τήν ὁποία πηγάζει ἡ κτιστή πραγματικότητα, ἡ συνείδηση τοῦ καλοῦ κἀγαθοῦ καί ἡ ὁποία ὑπέρκειται τῶν ἀντινομιῶν τοῦ κτιστοῦ κόσμου καί ἰδιαίτερα τῆς φθορᾶς καί τοῦ θανάτου.

Συνήλθε σήμερα, Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014, στην τρίτη Συνεδρία Της για το μήνα Σεπτέμβριο η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος της 158ης Συνοδικής Περιόδου.

Τρίτη Συνεδρία της Δ.Ι.Σ. για το μήνα Σεπτέμβριο


Συνήλθε σήμερα, Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014, στην τρίτη Συνεδρία Της για το μήνα Σεπτέμβριο η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος της 158ης Συνοδικής Περιόδου.

Κατά την σημερινή Συνεδρία η Διαρκής Ιερά Σύνοδος επικύρωσε τα Πρακτικά της προηγουμένης Συνεδρίας.