ΑΠΟ ΤΗΝ AΣΜΑΤΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΟΓΔΟΗΣ (Η΄) ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ :

Δύ­σε­ως οἱ πρό­κρι­τοι, ὀρ­θο­δο­ξοῦν­τες εἰ­σέ­τι, καὶ αὐ­τῆς με­τέ­χον­τες, δε­δογ­μέ­να πάν­τα συ­νω­μο­λό­γη­σαν, ὅ­μως με­τέ­πει­τα, δι­α­βό­λου πλά­νῃ, βλα­σφη­μί­αν ἐ­ξη­ρεύ­ξαν­το, κα­τὰ τοῦ Πνεύ­μα­τος, οὕ­τω δὲ σφα­λέν­τες ὑ­πέ­πε­σον, ἰ­δί­ῳ ἀ­να­θέ­μα­τι, δῆ­λον ἑ­αυ­τοὺς κα­τα­στή­σαν­τες, αὐ­το­κα­τα­κρί­τους· δι­ὸ αὐ­τῶν τῆς λύ­μης ἀ­σι­νῆ, τὴν Ἐκ­κλη­σί­αν φυ­λά­ξα­τε, Ἱ­ε­ράρ­χαι τί­μι­οι.


Σα­τὰν ἐκ­πέ­πτω­κεν Οὐ­ρα­νοῦ, θεῖ­ναι ὑ­πε­ρά­νω νε­φε­λῶν, θρό­νον πο­τὲ ὀ­ρε­ξά­με­νος. Πό­λου δ᾿ Ἐκ­κλη­σί­ας πο­θῶν, Λα­τί­νων ποι­μήν, ὑ­πέρ­θρο­νον γε­νέ­σθαι αὐ­τῆς ἐ­ξώ­ρι­σται.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=16&t=8946

Ο Πατριωτικός Ελληνικός Σύνδεσμος διοργανώνει Ημερίδα με θέμα ''ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ'' την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου του 2014 και ώρα 11:30 το πρωί στο Ξενοδοχείο Μετροπόλ ( 6ος όροφος) στη Λάρισα.Στην εκδήλωση θα μιλήσουν ο Πρόεδρος του Ορθοδόξου Συλλόγου Πύρινη Ρομφαία Αλεξόπουλος Γεώργιος από Αθήνα, Ο Πρόεδρος του Ορθοδόξου Συλλόγου Άγιος Μάξιμος Ομολογιτής Λαζάκης Ιωάννης από Αθήνα, Ο Πρόεδρος του Ελληνορθοδόξου Συλλόγου Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος φίλοι του Αγίου Όρους Παπαγεωργίου Αθανάσιος από Αθήνα,Ο Πρόεδρος του Ορθοδόξου Συλλόγου Μέγας Άγιος Βασίλειος Θεοδωρίδης Αναστάσιος από Θεσσαλονίκη και ο Πατήρ Νικηφόρος Νάσσος Εφημέριος του Ιερού Ναού Τιμίου Προδρόμου Βόλου.Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό. ΕΛΛΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΠΙΟ ΤΡΑΝΗ ΑΞΙΑ. ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. ΕΞΩ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ. 

Αββά Ισαάκ

ΕΚΕΙΝΟΣ που αμαρτάνει δια δευτέραν φοράν, με την ελπίδα ότι θα μετανοήση, αυτός πορεύεται ενώπιον του Θεού με το φορτίο της πανουργίας, εις αυτόν τον πανούργον επέρχεται ο θάνατος εντελώς απροσδοκήτως, εις τελείως άγνωστον στιγμήν και ώραν, και δεν κατορθώνει να φθάση εις την ημέραν που ήλπισε πως θα μετανοήση. 
(Υπόθεσις Β΄ Εδαφ.Γ΄ Τόμος Α΄)

ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Πειραιεύς 3Φεβρουαρίου  2014


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Παραδίδομεν εἰς τήν δημοσιότητα καί εἰς χείρας τῶν φιλεόρτων τάς Ἱεράς Ἀσματικάς Ἀκολουθίας τῆς Ἁγίας Η΄ ἐπί μεγάλου Φωτίου Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί τῆς Ἁγίας Θ΄ ἐπί Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ Οἰκουμενικής Συνόδου συντεθείσας τῇ ἡμετέρᾳ, ἀπό καιροῦ παρακλήσει, ὑπό τοῦ φιλοπόνου ὑμνογραφικοῦ ἐργαστηρίου τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Στεφάνου Ἁγίων Μετεώρων, εὐχαριστοῦντες θερμῶς τάς πολυταλάντους ὑμνογράφους Μοναχάς Θεοτέκνην καί Θέκλαν ὡς καί τήν Σεβασμίαν Καθηγουμένην Χριστονύμφην Μοναχήν καί ἅπασαν τήν ἐν Χριστῷ Συνοδείαν αὐτῆς.

"Ορθόδοξος Τύπος" :

Και οι άγιοι Ιερομόναχοι και Μοναχοί του Αγίου Όρους, της Πάτμου, της Κρήτης ας υψώσουν το κέρας της διαμαρτυρίας αυτών έως άνω ουρανού και ας είπουν εις τον Οικουμενικόν Πατριάρχην το ιστορικόν ¨Ουκ έξεστί Σοι» , δηλαδή το μέγα «ΟΧΙ» της Ορθοδοξίας δια τας σαφώς προς το Δόγμα και  τας διαγορεύσεις των Πατέρων και της Ιεράς Παραδόσεως, παραδόξους και αλλοκότους και ασυγχόρδους πράξεις του. Οι Μοναχοί ούτοι δεν δύνανται πλέον  να μετέχουν της κακοφώνου, κακοδόξου και αιρετικής συναυλίας, την οποίαν διευθύνει ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, μικρόν λογιζόμενος το βαρύ και ένδοξον παρελθόν του οποίου τυγχάνει εφ΄ όρκω συνεχιστής. Θα ευαρεστήσουν  τω Θεώ οι Επιστάται και Μοναχοί του Αγίου Όρους, εάν, συνολικώς παύοντες την μνημόνευσιν του Οικουμενικού, αποτάξωσιν εαυτούς της μερίδος των Νέο-Αιρετικών του Φαναρίου, σώζοντες τας ψυχάς των και περιφυλάσσοντες την Ορθοδοξίαν.



Kyprianos Christodoulidesείπε...
Οι προστάτες των εθνικών μας συμφερόντων

Καλά τα γράφουν, αλλά ως συνήθως θα επικρατήσουν οι λόγοι (εθνικού συμφέροντος) της διπλωματίας. Είναι οι ίδιοι λόγοι για τους οποίους χάθηκε - λόγω εθνικού συμφέροντος - ο Μικρασιατικός ελληνισμός, ο ελληνισμός της Αιγύπτου, η μισή Κύπρος, σε λίγο η Θράκη και οσονούπω το Αιγαίο.

Αποδεδειγμένα, καλούς προστάτες έχουμε για τα εθνικά μας συμφέροντα. Μας έβαλαν ακόμη και να σφαχτούμε μεταξύ μας οι άθεοι του μαρξισμού και οι αγύρτες του καπιταλισμού.

Τι να τα κάνουμε αυτά που γράφει ο Ορθόδοξος Τύπος ;

Τον πλάκωσαν στο ξύλο… κατά λάθος!!

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=4&t=8939

Κάποτε είπε ο Γέροντας ήμουν μόνος στον Άγιο Βασίλειο, δεν ξέρω πως, έχασε το δρόμο ένας Πειραιώτης και βρέθηκε έξω από την καλύβα μου. Τον φιλοξένησα λίγο και του πρότεινα αν θέλει να διανυχτερεύσει. «όχι- όχι μου λέει φεύγω». Πως μπορείς, πάτερ και ζεις χρόνια σ` αυτά τα βράχια; Εγώ να με δέσεις θα κόψω το σχοινί να φύγω. Εσύ που μένεις; Στον Πειραιά. Και μένα του απαντώ να με δέσεις στον Πειραιά , θα κόψω το σχοινί και θα έρθω εδώ! Πράγματι ο παππούς με όλη την απλότητα έδωσε μια πολύ σοφή και εύστοχη απάντηση, και συνέχισε. Καλά, τούτο δεν είναι τίποτε. Ήλθε βράδυ τον έβαλε ο Γέροντας στο κελί του να κοιμηθεί και ο Γέροντας αγρυπνούσε στην εκκλησία. Για μια στιγμή ακούμε φωνές, κραυγές, τρέχουμε κοντά του, πέφτει απάνω μου και σφιγγόταν κι έτρεμε ολόκληρος. Τι συμβαίνει βρε ευλογημένε; Πέφτει στα ποδιά μας με κλάματα. Ήλθαν οι δαίμονες και μ` έσπασαν στο ξύλο, θα με σκοτώσουν. Πάρτε με γρήγορα στην Αγια Άννα, δεν μπορώ. Του λέει ο Γέροντας. Ησύχασε, παιδί μου, ώσπου να ξημερώσει, δεν σε ξαναχτυπάνε, λάθος έκαναν. Κάθε βράδυ εμένα πλακώνουν στο ξύλο, αλλά κατά λάθος τις έφαγες Εσύ! Όσα και να του είπαμε αυτός τίποτα. Θέλω να φύγω μας έλεγε. Τι να κάνουμε; Νύχτα σκοτεινή τον κατεβάσαμε στην Αγια Άννα.

Ἡ ἀπὸ τὸν Οἰκουμενισμὸ νόθευση τῆς ὀρθόδοξης ἐκκλησιολογίας

Ὁ Οἰκουμενισμός, ἐκκινώντας ἀπὸ προσπάθειες προσεγγίσεως τῶν «χριστιανῶν» σὲ πρακτικὰ θέματα στὶς ἀρχὲς τοῦ 20οῦ αἰ., ἐξελίχθηκε σὲ προσπάθεια ἐξωτερικῆς συγκολλήσεως τῆς Ἐκκλησίας μὲ τὶς λοιπὲς «ὁμολογίες», χωρὶς τὴν ἀποδοχὴ ἀπὸ ἐκεῖνες τῆς μόνης ἀναλλοίωτης καὶ παραδοσιακῆς, τῆς ὀρθόδοξης, διδασκαλίας, ἀλλὰ μέσῳ ἐλαχιστοποιήσεως τῆς σημασίας («μινιμαλισμοῦ»), τῆς ἀποσιωπήσεως καὶ παρερμηνείας τῶν ἱ. δογμάτων ἀπὸ ὅλες τὶς διαλεγόμενες πλευρές. Ἐκκινώντας στὶς ἀρχὲς τοῦ 20οῦ αἰ., ὅταν γιὰ πρώτη φορὰ οἱ αἱρετικοὶ (ἑτερόδοξοι ) ὀνομάστηκαν σὲ ἐπίσημα ὀρθόδοξα ἐκκλησιαστικὰ κείμενα «Ἐκκλησίες» (τὸ 1903 καὶ κυρίως τὸ 1920), ἡ δογματικὴ παρέκκλιση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μεταξὺ ἄλλων φοβερῶν πτώσεων ὁδήγησε σταδιακῶς στὴν ἀπὸ μέρους ἐπιφανῶν ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ θεολόγων (α) ἄρση τῆς ἀκοινωνησίας μὲ τοὺς παπικούς («ἄρση τῶν ἀναθεμάτων») τὸ 1965, (β) μερικὴ ἀποδοχὴ τῶν ἑτεροδόξων τελετῶν βαπτίσματος, εὐχαριστίας καὶ ἱερωσύνης («Κείμενον Β.Ε.Μ.», Λίμα τοῦ Περοῦ 1982, (γ) διαπίστωση δῆθεν χριστολογικῆς συμφωνίας μὲ τοὺς μονοφυσίτες-μονοθελῆτες (Β΄Κοινή Δήλωση, Chambésy 1990) - ἡ ὁποία σημαίνει τὴν ἀπόρριψη τῆς συμπαγοῦς ὀρθοδόξου χριστολογίας 15 αἰώνων, Οἰκουμενικῶν Συνόδων καὶ πληθύος Ἁγίων Πατέρων, (ε) διαπίστωση ὅτι ὁ παπισμὸς εἶναι ὄχι αἵρεση, ἀλλὰ «ἀδελφὴ Ἐκκλησία» μὲ ἔγκυρα μυστήρια (Κείμενον Balamand 1993) κ.ἄ. Χειρότερο ὅλων εἶναι (στ) τὸ ἐκκλησιολογικὸ κείμενο τῆς Θ΄ Γενικῆς Συνελεύσεως τοῦ Π.Σ.Ε. στὸ Πόρτο Ἀλέγκρε (Βραζιλία, 2006) · ἐκεῖ ἡ πλειονότης τῶν ὀρθοδόξων ἐκπροσώπων ἀρνήθηκε ἰδιότητες τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τὶς ὁποῖες ὁμολογοῦμε στὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως, ἐκεῖνες τῆς «Μιᾶς» (δηλ. σὲ ἑνότητα πίστεως) καὶ τῆς «Καθολικῆς», ἐπειδὴ συμφώνησαν ὅτι κανένα μέλος τοῦ Π.Σ.Ε. δὲν ἀποτελεῖ καθ’ ἑαυτὸ τὴν Καθολικὴ Ἐκκλησία (§6) καὶ ὅτι εἶναι θεμιτὴ ἡ ὕπαρξη ποικιλίας δογμάτων ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας (§5). Αὐτὸ εἶναι ποὺ λίγο ἀργότερα οἱ οἰκουμενιστὲς ὀνόμασαν «ἑνότητα μέσα στὴ (δογματικὴ) διαφορετικότητα» , “unity in diversity”, ἔνα σύνθημα παρμένο ἀπὸ τὰ βουδιστικὰ κινήματα τῆς New Age, δηλαδὴ μιὰ «περιεκτικότητα» (“comprehensiveness”) ἀντίθετη μὲ τὴν ἁγιοπατερικὴ «ἀποκλειστικότητα» (“exclusiveness”). 

Φαήλος Κρανιδιώτης : Ο τραμπούκος δεν αλλάζει

Θυμίζω λίγο την πολιτική της Κουμουνδούρου για τη λαθρομετανάστευση. Κατάργηση FRONTEX, ελεύθερη διέλευση των απρόσκλητων μουσαφιραίων στα σύνορά μας και Ανοικτά Κέντρα Φιλοξενίας. Τουτέστιν, ξέφραγο αμπέλι, να μαζευτούν όλοι οι παρίες της Ασίας και της Αφρικής. Θα τρώνε, θα πίνουν, θα κοιμούνται τζάμπα και θα μπαινοβγαίνουν όποτε τους καπνίσει. Παστρικές δουλειές. Θα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα. Τι και αν αυτό θα βλάψει ανεπανόρθωτα όχι μόνο τους Ελληνες, αλλά και όσους ξένους πραγματικά δικαιούνται πολιτικό άσυλο και προστασία αλλά θα παίρνουν σειρά πίσω από μιλιούνια παράνομων οικονομικών μεταναστών, που δηλώνουν ψευδή καταγωγή, ψευδή στοιχεία και δήθεν «πολιτικές διώξεις»; Στα παλιά τους τα παπούτσια, των επαγγελματιών «αντιρατσιστών», χοντροκώλες επιδοτούμενες μύγες των ΜΚΟ, αρκεί να γίνουμε παρδαλή σαλάτα.

Αυτή είναι η εκπεφρασμένη θέση των αριστερών εκατομμυριούχων, που απαρτίζουν τη συριζαίικη φουλαράτη «νομενκλατούρα», αλλά και ορισμένων βοηθητικών ιδεοληπτικών, που τους ακομπανιάρουν στις θεωρίες ψυχιατρείου και βρίζουν τους Ελληνες λιμενικούς. Υπάρχει όμως και η παράλειψη. Η πλήρης και απόλυτη διαχρονική μουγκαμάρα των συριζαίων για τον ιταμό ρόλο του μεγαλύτερου δουλεμπόρου, της ισλαμοφασιστικής Τουρκίας. Πα πα το παπί, ο Αλέξης και οι λοιποί επαναστάτες του απευθυσμένου για το μαφιόζικο κράτος, τον συνέταιρο της Αλ Κάιντα στη Συρία, αγκαλιά με τρομοκράτες, λαθρέμπορους, πρεζέμπορους και δουλέμπορους, τον μεγαλύτερο διακινητή ψυχών. Τα ξαναείπαμε. Τα μεμέτια τούς βάζουν χωρίς σωσίβια σε παλιόβαρκες, που ύστερα τις τρυπάνε, για να υποχρεωθούμε να διασώσουμε τους επιβάτες. Οι ακταιωροί με την ημισέληνο, ομόλογο της σβάστικας και του σφυροδρέπανου σε εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, τους σπρώχνουν προς τα δω.

Υπήρξα αρχηγός των Γνωστικών



Υπήρξα αρχηγός των Γνωστικών
ΥΠΗΡΞΑ
ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ


Γιώργου Καραϊσαρίδη

Αθήνα 2013
(Μέρος Α')
Στο δρόμο της αναζήτησης.
Το καλοκαίρι του 1981, ένα περίεργο έντυπο με αρχαία αιγυπτιακά σχέδια και ακατάληπτο ως επί το πλείστον κείμενο μου κίνησε την περιέργεια κι υπήρξε η αφορμή της εμπλοκής μου σε μια σειρά «Σεμιναρίων Γνωστικής Ψυχολογίας», στην αρχή, τα οποία κατέληξαν στην ένταξή μου σε μια Νεογνωστική, αποκρυφιστική, παραθρησκευτική οργάνωση.
Στα πλαίσια αυτού του νέου μου ενδιαφέροντος και κάτω από τη δήθεν διακριτική, πλην όμως, ασφυκτική πνευματική μεθόδευση του αλλοδαπού αρχηγού της Οργάνωσης, στην Ελλάδα, σταμάτησα την εργασία μου -διέλυσα ένα προσοδοφόρο, μικρό διαφημιστικό γραφείο και εγκατέλειψα την θέση του καθηγητή ιδιωτικής σχολής-, παντρεύτηκα, για τις ανάγκες της Οργάνωσης, μετακόμισα στην συμπρωτεύουσα, για να διαδώσω την νέα μου πίστη και σε άλλους και γενικά ανέλαβα την χρηματοδότηση της Κίνησης σε μεγάλο βαθμό -πάνω από 350.000 δρχ.-, την περίοδο 1981-1983.
Περί τα μέσα του 1983, μετά από δύο ετών διακριτικές προσπάθειες