…Επειδή εκτός τῆς Εκκλησίας δεν υπάρχουν μυστήρια, γι’ αυτό και οι Κληρικοί τῶν Παπικῶν και αυτός ο Πάπας, για μας τους Ορθοδόξους, δεν έχουν ιερωσύνη, δηλαδή έχει διακοπή σε αυτούς η Αποστολική Διαδοχή. Αυτό, βέβαια, μπορεί να ακούγεται λίγο παράξενα, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα, βάσει τῆς Ορθοδόξου Θεολογίας.
Η αποστολική διαδοχή δεν είναι απλώς μια σειρά χειροτονιῶν, αλλά συγχρόνως και μετοχή στην αποκαλυπτική αλήθεια.»
Η αποστολική διαδοχή δεν είναι απλώς μια σειρά χειροτονιῶν, αλλά συγχρόνως και μετοχή στην αποκαλυπτική αλήθεια.»
(Εκκλησιαστική Παρέμβαση Μάρτιος 2001)
Η νεόδμητη ορθόδοξη καθολική και ουνιτική εκκλησία της σήμερον
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ νεοημερολογιτική Διοικούσα Ιεραρχία έχοντας πλέον παγιώσει - ελέω πολιτικής - τη θέση της ως επίσημη εκκλησία του κράτους, προβαίνει κατά καιρούς σε καταγγελίες κατά των σχισματικών, όπως τους αποκαλεί, παλαιοημερολογιτών. Ότι η ίδια είναι σχισματική, αφού αγνόησε αποφάσεις τοπικών Συνόδων του παρελθόντος, το αγνοεί πλήρως. Θέλει, αλλά δεν επιδιώκει, να αποφανθεί περί του Ημερολογίου Πανορθόδοξη - στην πράξη ανορθόδοξη - Σύνοδος σε μια εποχή όπου όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία έχουν καταληφθεί από συμβιβασμένους επισκόπους, μητροπολίτες, πρωτοπρεσβυτέρους ή ακόμη και απλούς πρεσβυτέρους και διακόνους.
Με αυτή και αυτές τις Διοικούσες Ιεραρχίες και τις υπ΄ αυτών ελεγχόμενες «νεόδμητες εκκλησίες», επικαλούνται οι ημέτροι το γνωστό επιχείρημα «εκτός τῆς Εκκλησίας δεν υπάρχουν μυστήρια». Η δική τους «νεόδμητη εκκλησία» έχει μυστήρια, έχει αποστολική διαδοχή, οδηγεί τους πιστούς στην κάθαρση, στο φωτισμό, στη θέωση, στη σωτηρία. Σημειώνουμε, εκκλησία η οποία έχει εκδιώξει τη θρησκεία.
Και μετά από αυτά, ακούσαμε τον πολυγραφότατο π. Βασίλειο Παπαδάκη να μας ανακοινώνει στην πρόσφατη ημερίδα της μητροπόλεως Πειραιά ( θέμα ο ιε΄ Κανών της Πρωτοδευτέρας Συνόδου ) ότι σήμερα δεν κηρύσσεται ουδεμία αίρεση ! Ότι η παπική αίρεση μετά της αδελφής προτεσταντικής διαφεντεύει τον λεγόμενο Δυτικό κόσμο, στον οποίο ανήκουμε, δεν μας το είπε. Και πώς, άλλωστε, αφού η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία του νεοημερολογητισμού διολίσθησε εκουσίως στην ουνία; Έγινε νεόδμητη, δηλαδή, ορθόδοξη καθολική και ουνιτική εκκλησία ! Παρένθεση, το «ουνιτική» δέον να εκληφθεί ως μεταμόσχευση καρδιάς και πνευμόνων από τους γνωστούς (...) δότες.
Το να συζητάμε, λοιπόν, γράφοντας ότι «οι Κληρικοί των Παπικών και αυτός ο Πάπας, για μας τους Ορθοδόξους, δεν έχουν ιερωσύνη», είναι αφελές έως ύποπτο, για να μη γράφουμε κάτι βαρύτερο. Όπως, η καθ΄ όλα υποκριτική αθώωση πάσης αιρέσεως εκ μέρους του π. Βασιλείου Παπαδάκη. Ο οποίος, ατυχώς, δεν ρωτήθηκε αν έλαβε, και από ποιούς, υποτροφία για μεταπτυχιακές σπουδές επί της ορθόδοξης θεολογίας στην αλλοδαπή. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα, που μπορεί να απασχολήσουν ημερίδες μειζόνων θεολογικών θεμάτων, όπως, για παράδειγμα, η βάσει Κανόνων ενεργεία αποτείχιση από την επίσημη ορθόδοξη καθολική και ουνιτική εκκλησία της σήμερον.