Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "«Ο εις και η Αλήθεια αποτελούν την πλειοψηφία»":


Πολύ ωραία τα λέγει ο κ. Χριστοδουλίδης, περί του Αρείου και του μεγάλου ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ! όμως και σήμερα ή μάλλον εδώ και 90 χρόνια μία << παρόμια >> διένεξη υπάρχει για το τι είναι η κρατική εκκλησία της Ελλάδος και οι κληρικοί της, και για το εάν έχουν μυστήρια, έχουν γραφή χιλιάδες σελίδων και έχει εκδοθεί πλειάδα βιβλίων από αντιοικουμενιστές νεοημερολογίτες, και από τους λεγόμενους Γ.Ο.Χ., είναι η κρατική εκκλησία ή όχι εκκλησία Χριστού; έχει μυστήρια ή όχι; Θεολόγοι και θεολογούντες το αναλύουν, το γυρίζουν, το τραβάν, το κοντύνουν επικαλούνται το ιερό πηδάλιο πάντα κατά την δική τους άποψη και θέση χωρίς όμως να βλέπουν και να λένε την ουσία όπως αυτή διατυπώνεται στην απόφαση της πανορθοδόξου συνόδου του 1583 που λέγει :
.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθέσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....
῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».
Τα ίδια επαναλαμβάνουν και οι υπόλοιπες 3 πανορθόδοξοι σύνοδοι που ακολούθησαν με τελευταία αυτήν του 1848
Ο δε Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός γράφει: «Φεύγετε καὶ ὑμεῖς ἀδελφοί, τὴν πρὸς τοὺς ἀκοινωνήτους κοινωνίαν καὶ τὸ μνημόσυνον τῶν ἀμνημονεύτων». Ἴδε ἐγώ Μᾶρκος ὁ ἁμαρτωλός λέγω ὑμῖν, ὅτι ...ὁ λατινοφρονῶν μετά τῶν Λατίνων κριθήσεται καί ὡς παραβάτης τῆς πίστεως λογισθήσεται» (
P.G. 160, 1097D, 1100Α).
Ο ακοινώνητος έχει μυστήρια;
Και σήμερα μετά από 90 χρόνια από την αλλαγή του ημερολογίου και με όσα έχουν γίνει, ακόμα κάποιοι περιμένουν την σύνοδο των <>οικουμενιστών να καταδικάσει και να αποφανθεί εάν η νέο- ημερολογίτικη εκκλησία έχει μυστήρια !!!
Ώ της πλάνης και της υποκρισίας !!



Ο Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας 

"οὐδεὶς δὲ ἐπιβάλλει ἐπίβλημα ράκους ἀγνάφου ἐπὶ ἱματίῳ παλαιῷ"

Πολύ σοφά και λίαν επώδυνα όσα γράφει ο ανώνυμος αρθρογράφος. 
Και τι να γράψει κανείς ;

Αν η Ελλάδα που αναστήθηκε μετά την Επανάσταση του 1821 ήταν θεοσύστατο κράτος τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Αλλά το έφτιαξαν οι αντιμαχόμενοι παπικοί με τους αγγλικανούς κατόπιν συμφωνίας με την τσαρική Ρωσία : Οι αγγλικανοί πήραν προτεκτοράτο την Ελλάδα, οι Γάλλοι την Ρουμανία, οι Αυστρο-ουγγαροί την Βουλγαρία και οι Ρώσοι την Σερβία. Έτσι συμφωνήθηκε η απελευθέρωση των Βαλκανίων, αλλά η εξουσιαστική φαγωμάρα τους, για πλήρη κυριαρχία επί των απελευθερωμένων, δεν έλεγε να αφήσει ήσυχους. Και ακόμη δεν τους αφήνει.

Η πολιτική ραδιουργία, λοιπόν έφτιαξε το νεοσύστατο κράτος, δεν έλειπε όμως και ο θρησκευτικός παράγοντας. Σ΄αυτόν υποτάχθηκε η Διοικούσα την Εκκλησία ιεραρχία και εκεί βρίσκετε ακόμη παγιδευμένη, ανίκανη να σταθεί στο ύψος του θεσμού, τον οποίο καλείται να φανερώσει, να του δώσει σάρκα και οστά.

Κόμματα έφτιαξε η πολιτική ραδιουργία, φατρίες έφτιαξε και η Διοικούσα Ιεραρχία, μετά το ημερολόγιο που της φόρεσε το πολιτικό ιερατείο. Άξιοι και ικανοί Ιεράρχες βρέθηκαν, ώστε να σταματήσει το κακό που μας βρήκε, αλλά δεν τα κατάφεραν. Κάποτε τα ανθρώπινα υπερισχύουν των θείων και δεν επιθυμώ να ασχοληθώ περισσότερο με το θέμα αυτό. Οι άγιοι της Εκκλησίας διδάσκουν και, πάντως, δεν τσακώνονται μεταξύ τους για το ποιος είναι και ποιος δεν είναι.

Και σημειώνω, αν κάποιος ήθελε με ρωτήσει, θα απαντούσα ότι κατά συνείδηση, αναγνωρίζω την αγιότητα και στον κοιμηθεντα Ματθαίο και στον επίσης κοιμηθέντα Χρυσόστομο.

Οι καιροί δεν μας παρέχουν την πολυτέλεια για σχολαστικές εν τω βάθει συζητήσεις περί του θέματος αυτού. Είναι ανώφελες. Σαφώς, όμως, οφείλουμε να υπευθυμίζουμε στην Διοικούσα την Εκκλησία καινοτόμο Ιεραρχία το καθήκον της : Να βγάλει από πάνω της το "επίβλημα ράκους αγνάφου επί ιματίω παλαιώ". Το μπάλωμα που πάνω της έραψε η μαχανορράφος διπλωματία της προοδευτικότητας και του Διαφωτισμού.

Ανάγκη ιματίων δεν έχει η Εκκλησία, αλλά και αν, έστω, έχει, αυτά δεν παλαιώνουν, ώστε να χρειάζονται "επίβλημα ράκους αγνάφου". Το σημαντικότερο δε, σε κλήρο δεν μπαίνουν. Το ημερολόγιο πρέπει να πάει εκεί όθεν ήλθε, να σκεπάσει τις πομπές άλλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου