Γράφει ο Γεώργιος Γιαννόπουλος
Περίμενα από την νεο- ημερολογιτική οικουμενιστική σχισματική παράταξη των αποτειχισμένων μόνο από την αίρεση των οικουμενιστων να δώσει μια απάντηση αλλά μάταια περιμένω να μου πουν για την σύναξη κληρικών εάν έχει έγκυρα η άκυρα μυστήρια. Ποτέ δεν πρόκειται να απαντήσουν διότι τα έκαναν σαλάτα και έγιναν σαν την παρασυναγωγή, παραταξιακή, σύνοδο των Γ.Ο.Χ. Καλλίνικου, που ενώθηκε με τους κυπριανίτες και δεν ξέρουν και αυτοί τι να πουν και τι να πιστεύουν για τα μυστήρια των οικουμενιστών.
Η δική μου γνώμη είναι αντιγραφή από τα πρακτικά των Ιερών Συνόδων και της Πράξεως της Εκκλησίας.
Τα μυστήρια της συνάξεως κληρικών είναι έγκυρα και δυνατά εφόσον έχουν κανονική Αποστολική διαδοχή, αλλά είναι δυνάμει αιρετικοί και σχισματικοί διότι δεν έχουν καταδικαστεί ονομαστικά από Ορθόδοξη Σύνοδο και Αγία, δηλαδή είναι άκριτοι προ συνοδικής εξετάσεως. Όταν η επισκοπική ηγεσία των αποτειχισμενων από την κοινωνία των οικουμενιστών και των παραταξιακών συγκροτήσει Ορθόδοξη Σύνοδο εν Αγίω-Πνεύματι και εξετάσει τους αμετανόητους αιρετικο-σχισματικούς υπόδικους καινοτόμους οικουμενιστές και τους καταδικάσει ονομαστικά και στις θέσεις που κατέχουν σήμερα βάλει Ορθοδόξους τότε πια θα είναι κεκριμένοι και ενεργεία αιρετικοί και σχισματικοί με άκυρα και ανυπόστατα μυστήρια ασχέτως από την ιεροσύνη που έχουν και η οποία μένει για πάντα. Αλλά όσοι γνωρίζουν ότι η σύναξη κληρικών έχει κοινωνία με όλους τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές εάν δεν αποτειχιστούν από την κοινωνία τους, ενώ είναι υποχρεωμένοι, θα κολαστούν μαζί με τους οικουμενιστές από την μόλυνση, διότι δεν πήγανε μόνο οι αιρετικοί στην κόλαση αλλά και αυτοί που συγκοινωνούσαν μαζί τους.
Η εκκλησιαστική κοινωνία προ συνοδικής διαγνώσεως με τους άκριτους μολυσμένους και δυνάμει αιρετικο-σχισματικούς οικουμενιστές κολάζει όλους αυτούς που έχουν γνώση επί του θέματος, ασχέτως από την εγκυρότητα των μυστηρίων των υποδίκων καινοτόμων. Συνοδικά δικαιώματα και υποχρεώσεις έχει η μόνο η επισκοπική ηγεσία των αποτειχισμένων του Ομολογιακού Ακαινοτόμητου Πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας όταν συγκροτήσει Αγία και Ορθόδοξη Σύνοδο για την εξέταση, την διάγνωση, την δίκη, την καταδίκη, τις καθαιρέσεις, τα επιτίμια των αιρετικών, σχισματικών, και παρασυναγώγων, τις χειροτονίες των νέων Ορθοδόξων Επισκόπων και την κρίση για τα ανυπόστατα και άκυρα μυστήρια των κεκριμένων και εν ενεργεία κακοδόξων σφαλλομένων ποιμένων και όχι οι μεμονομένοι αποτειχισμένοι Πατέρες προ συνοδικής διαγνώμης.
Ο Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας
"ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΙ
ΠΑΛΑΙΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤ...":
Όταν η επισκοπική ηγεσία των αποτειχισμενων από την κοινωνία των οικουμενιστών
και των παραταξιακών ( σαν την παρασυνάγωγο σύνοδο των Γ.Ο.Χ. Καλλίνικου, που
ενώθηκε με τους κυπριανίτες ) συγκροτήσει Ορθόδοξη Σύνοδο εν Αγίω-Πνεύματι και
εξετάσει τους αμετανόητους αιρετικο-σχισματικούς υπόδικους καινοτόμους
οικουμενιστές και τους καταδικάσει ονομαστικά και στις θέσεις που κατέχουν
σήμερα βάλει Ορθοδόξους τότε πια θα είναι κεκριμένοι και ενεργεία αιρετικοί και
σχισματικοί με άκυρα και ανυπόστατα μυστήρια ασχέτως από την ιεροσύνη που έχουν
και η οποία μένει για πάντα.
κχ
Καλό Παράδεισο σας εύχομαι και καλήν απολογία επί του φοβερού βήματος του
Χριστού.
Ὑπομένων ὑπέμεινα τὸν Κύριον, καὶ προσέσχε μοι καὶ εἰσήκουσε τῆς δεήσεώς μου.
Ψαλ. 39,2
Τι θα πει το υπομένων υπέμεινα ; Μήπως, "σε υπέμεινα Κύριε με την υπομονή
τη δική σου, όχι την δική μου" ;
Έτσι κάναμε κι εμείς οι παραταξιακοί και παρασυνάγωγοι με τις Συνόδους. Τις
φτιάξαμε, επειδή δεν γινόταν διαφορετικά, και περιμένουμε Σύνοδο Πανορθόδοξη
και Οικουμενική να μας καταδικάσει ή να μας δικαιώσει. Αυτή θα είναι η δική μας
απολογία.
Ο κύριος Γιαννόπουλος και οι όμοιοι, θα καταθέσουν απολογούμενοι - άνευ
επισκόπου ή επισκόπων - τα πρακτικά των ιερών Συνόδων του παρελθόντος και την
πρακτική της Εκκλησίας άλλων εποχών. Εποχών όμως όχι σαν την σημερινή, όπου όλα
τα ορθόδοξα Πατριαρχεία και όλοι οι επίσκοποι, πλήν ενίων, είναι δέσμιοι των
σιωνιστών και της διπλωματίας τους.
Τέτοια Σύνοδο περιμένει ; Υποθέτω όχι, όπως και οι ΓΟΧ, με την παρασυνάγωγη -
κατά Γιαννόπουλο - Σύνοδο.
Όταν η επισκοπική ηγεσία των αποτειχισμενων από την κοινωνία των οικουμενιστών και των παραταξιακών ( σαν την παρασυνάγωγο σύνοδο των Γ.Ο.Χ. Καλλίνικου, που ενώθηκε με τους κυπριανίτες ) συγκροτήσει Ορθόδοξη Σύνοδο εν Αγίω-Πνεύματι και εξετάσει τους αμετανόητους αιρετικο-σχισματικούς υπόδικους καινοτόμους οικουμενιστές και τους καταδικάσει ονομαστικά και στις θέσεις που κατέχουν σήμερα βάλει Ορθοδόξους τότε πια θα είναι κεκριμένοι και ενεργεία αιρετικοί και σχισματικοί με άκυρα και ανυπόστατα μυστήρια ασχέτως από την ιεροσύνη που έχουν και η οποία μένει για πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήκχ
Καλό Παράδεισο σας εύχομαι και καλήν απολογία επί του φοβερού βήματος του Χριστού.
Ὑπομένων ὑπέμεινα τὸν Κύριον, καὶ προσέσχε μοι καὶ εἰσήκουσε τῆς δεήσεώς μου. Ψαλ. 39,2
Τι θα πει το υπομένων υπέμεινα ; Μήπως, "σε υπέμεινα Κύριε με την υπομονή τη δική σου, όχι την δική μου" ;
Έτσι κάναμε κι εμείς οι παραταξιακοί και παρασυνάγωγοι με τις Συνόδους. Τις φτιάξαμε, επειδή δεν γινόταν διαφορετικά, και περιμένουμε Σύνοδο Πανορθόδοξη και Οικουμενική να μας καταδικάσει ή να μας δικαιώσει. Αυτή θα είναι η δική μας απολογία.
Ο κύριος Γιαννόπουλος και οι όμοιοι, θα καταθέσουν απολογούμενοι - άνευ επισκόπου ή επισκόπων - τα πρακτικά των ιερών Συνόδων του παρελθόντος και την πρακτική της Εκκλησίας άλλων εποχών. Εποχών όμως όχι σαν την σημερινή, όπου όλα τα ορθόδοξα Πατριαρχεία και όλοι οι επίσκοποι, πλήν ενίων, είναι δέσμιοι των σιωνιστών και της διπλωματίας τους.
Τέτοια Σύνοδο περιμένει ; Υποθέτω όχι, όπως και οι ΓΟΧ, με την παρασυνάγωγη - κατά Γιαννόπουλο - Σύνοδο.
Εαν νομιζετε κυριε χριστοδουλιδη οτι η μασονια πηγε μονο στους νεο-ημερολογιτες και αφησε τους παλαιο-ημερολογιτες απο εξω, δεν ξερω αν υπαρχει ανθρωπος λογικος που μπορει να σας πιστεψει ? Εσεις κυριε χριστοδουλιδη το πιστευετε αυτο η κρυφιως το καλυπτετε?????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς διερωτάστε, κ. Γιαννόπουλε, αν πιστεύω ότι η μασονία πήγε μόνο στους μασόνους και άφησε έξω τους παλαιοημερολογίτες. Σας πληροφορώ ότι "πιστεύω εις ένα θεόν, πατέρα, παντοκράτορα" και τα ακολουθούντα άρθρα του καθ΄ ημάς Συμβόλου Πίστεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μασόνοι με απέρριψαν. Όταν με πλησίασαν και μου είπαν ότι "τους κάνω", το μόνο που ζήτησαν ήταν να ορκιστώ. Είπα, αν τίθεται θέμα όρκου, μόνο στην Αγία Τριάδα ορκίζομαι. Μου απάντησαν "δεν μας κάνεις" και με άφησαν ήσυχο.
Είχα όμως και άλλο ένα περιστατικό. Σε μια από τις ελάχιστες ομιλίες μου, κάποιοι - το έμαθα αργότερα - ήταν στην Κύπρο - είπαν "μα αυτός είναι προτεστάντης, πώς τον καλέσατε, πώς τον δεχθήκατε;". Θεολόγοι σημειωτέον. Την απάντηση την έδωσε ένας άλλος, καθ΄ όλα καταξιωμένος - τα γραπτά του ουδείς αμφισβήτησε - Ορθόδοξος με πλούσιο συγγραφικό έργο. Δεν αναφέρω το όνομά του και άσχετο ότι είναι εκ του νέου ημερολογίου. Ελπίζω, παρακολουθεί αυτά που γράφω. Αυτός λοιπόν τους απάντησε : "Δεν ξέρετε τι σας γίνεται, είναι ορθοδοξότατος". Λεπτομέρειες άλλες δεν χρειάζονται.
Αν εσείς έχετε διαφορετική γνώμη, να μου υποδείξετε τα σφάλματα, τα λάθη μου, τα γραπτά ατοπήματα. Απαντήσεις άφθονες σας έχω δώσει, πολλές οι αφορμές, δώστε σεις τη συνέχεια. Για να μάθω εγώ και οι άλλοι ότι, ενδεχομένως, καλύπτω τους μασόνους.
Και κάτι που ίσως αγνοείτε. Όταν είχε εγερθεί το ζήτημα με τα κόλυβα (σαπροκόλυβα έγραφε ο άγ. Αθανάσιος ο Πάριος) η κατηγορία, μεταξύ άλλων, κατά των Κολλυβάδων ήταν, ότι είναι μασόνοι! Καλά το διαβάσατε, τους κατηγορούσαν επί μασονία.
Τέλος, ειλικρινά δεν γνωρίζω "τι καπνό φουμάρουν" - χρήσιμη κάποτε η διάλεκτος του πεζοδρομίου - όλοι οι παλαιοημερολογίτες.