Ο Πάπας είναι πρόσωπον αναληθές και αναξιόπιστον.


Ο ρωμαίος Ποντίφηξ, η ηχηρά αυτή μορφή του Χριστιανισμού, ως απέδειξαν έως τώρα τα πράγματα, είναι ο υπ΄ αριθμόν ένα εχθρός της Ορθοδοξίας. Αδυνατούν δε να συγκαλύψουν την οδυνηράν διαπίστωσιν τα λαμπυρίζοντα οικουμενιστικά ψιμύθια, δια των οποίων προσπαθεί να ωραϊση το πρόσωπόν του ο εν τη Δύσει «αδελφός»! Ο Πάπας είναι πρόσωπον αναληθές και αναξιόπιστον. Είναι καιρός πλέον να διακόψωμεν κάθε επικοινωνίαν μετ΄ αυτού, τον διάλογον της αγάπης, ο οποίος εξελίσσεται από μέρους εκείνου εις διάλογον επιβουλής, τον θεολογικόν διάλογον, ο οποίος χρησιμεύει εις τον Πάπαν ως προγεφύρωμα, δια να εισέλθη ευχερέστερον εις την περιοχήν των θυμάτων του, όπως και τα γελοία «συλλείτουργα» και τας ποικίλας άλλας οικουμενιστικάς αβρότητας. Είναι καιρός πλέον να αποβάλωμε την παθητικότητά μας, να αναρριπίσωμε δραστικώτερα την προάσπισιν της πανταχόθεν βαλλομένης Ορθοδόξου Πίστεώς μας. Τούτο αποτελεί το υπέρτατον χρέος και δικαίωμά μας. Και ας μείνουν οπίσω οι άλλοι, όσοι βαυκαλίζονται με την ελπίδα ότι θα προωθήσουν την υπόθεσιν της Ορθοδοξίας εις τας αυλάς του Παπισμού!

1 σχόλιο:

  1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ14 Οκτωβρίου 2014 στις 3:56 μ.μ.

    Η θεσις οτι τα Μυστηρια και των  ακριτων αιρετικων ειναι ακυρα, υποδηλουται εις σχετικας ερωτησεις,υποβληθεισας κατα τας συζητησεις της Συνοδου. Ζητησεως π.χ. γινομενης επι σχετικης επιστολης του Μ.Βασιλειου, "οι ευλαβεστατοι μοναχοι" εν ερωτησει αυτων "ειπον"."ιδου γαρ και μετα την ειρηνην οι χειροτονουμενοι" παρα ακριτων αιρετικων " αδεκτοι " εισι, προφανως, καθ` οτι ειναι ακυρα τα Μυστηρια αυτων. Τοτε " Ταρασιος ο αγιωτατος Πατριαρχης ειπεν ουκ εφησεν ( δεν ειπεν ) ο πατηρ αδεκτους ειναι" και τα λοιπα. Μετα δε αναπτυξιν του θεματος, "οι ευλαβεστατοι μοναχοι ειπον προσφορα ( αρμοζοντα ) τα επιλυθεντα" (6006). Συνιστανται δε τα προσφορα ταυτα, εις το οτι οι Ορθοδοξοι δεχομεθα "τους απο" ακριτων εισετι " αιρετικων χειροτονηθεντας", καθ`  "οτι εκ του Θεου εστιν η χειροτονια" αυτων (6007). Ουτως οι σχοντες επι του θεματος κατ` αρχας διαφορον γνωμην απεδεχθησαν ταυτα, εν πνευματι μαθητειας προς την Οικουμενικην Συνοδον. Διο, ερωτηθεντες αλλαχου επι τινος ζητηματος, ειπον "δεομεθα, δεσποτα, διδασκαλιας"(6008). Ειχον γαρ αγαθην διαθεσιν εν Ορθοδοξια. Βεβαιως, τα ανωτερω δηλουσιν, οτι υπηρχον τοτε υποστηριζοντες ανορθοδοξως, οτι τα Μυστηρια των ακριτων αιρετικων δεν ειναι ισχυρα, αλλα ακυρα, ως στερουμενα Χαριτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή