Ένας ταλαίπωρος "ορθόδοξος" γράφει :

Ταλαίπωρε Κωστάκη δεν ήξερε ο άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής και ξέρεις εσύ; 

Θα χάσεις τον μισθό σου!
Σε παρέσυραν οι παλαιοημερολογίτικες πλάνες!
Αυτές είναι οι πλάνες αδελφέ μου και όχι να λες ότι πλανήθηκε ο άγιος Ιωσήφ που είχε θείες Αποκαλύψεις!
Κάνεις λάθος Κωστάκη, δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα. Έτσι όπως τα λέει το σχόλιο είναι και όχι όπως τα λες εσύ.
Μετανόησε πριν είναι αργά αδελφέ μου.
Μακρυά από τις σχισματικές παλαιοημερολίγιτικες πλάνες.
ΜΑΚΡΥΑ!
Ούτε αίμα μαρτυρίου ξεπλένει τα σχίσματα.


Απάντηση:


Απάντηση:
Είναι λυπηρό να μη μελετάτε για να γνωρίζετε την πίστη την Ορθόδοξη. Έτσι δίνετε την δυνατότητα να σας οδηγούν σαν πρόβατα. Θέλεις να υπερασπιστείς τον κοιμηθέντα μοναχό Ιωσήφ τον Ησυχαστή, χωρίς να έχεις κάνει τον κόπο να μελετήσεις τον βίο του, τα γραπτά του και τις ενέργειές του. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε από τα μέλη της συνοδείας του ο Ιωσήφ ο Ησυχαστής μέχρι τα πενήντα του ήταν ζηλωτής. Από τα πενήντα του έως την κοίμησή του, εννέα χρόνια αργότερα εγκατέλειψε την Σύνοδο του Φλωρίνης και ενώθηκε με τους αγιορείτες τους μνημονευτές του Αθηναγόρα. Και στις δύο τοποθετήσεις του, είχε οπτασίες, οράματα κ.λ.π. Τώρα στα βιαστικά, σε ερωτώ: Πότε ήταν σε πλάνη; Πριν τα πενήντα του στο ζηλωτισμό (με τους παλαιοημερολογίτες όπως γράφεις),  ή μετά τα πενήντα του στους μνημονευτές του Αθηναγόρα; Λογικά πρέπει να ήταν σε πλάνη ή την πρώτη περίοδο της ζωής του μαζί με τους ζηλωτές ή την δεύτερη περίοδο μαζί με τους μνημονευτές. Θα μπορούσε κάποιος να διατυπώσει την γνώμη ότι και στις δύο περιπτώσεις δεν ήταν σε πλάνη. Ότι δηλαδή όπου και αν βρίσκεται κάποιος είτε στη Σύνοδο των ζηλωτών ή με το Πατριαρχείο είναι εντός της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.

Επίσης, σχετικά με την απόφασή του να αλλάξει και να ακολουθήσει τους μνημονευτές του Αθηναγόρα, έχουμε τα γραπτά κείμενα από την συνοδεία του ότι είχε πληροφορίες δι οραμάτων ή ενυπνίων για την απόφαση της αλλαγής. Η πρώτη πληροφόρηση του συνιστούσε να «γραπωθεί» από τον  βράχο του Αγίου Όρους αν ήθελε να σωθεί. Δυστυχώς για τον Ιωσήφ τον Ησυχαστή διερμήνευσε σαν Βράχο του Αγίου Όρους την πλειοψηφία των Αγιορειτών μνημονευτών του Αθηναγόρα! 

Θα πρέπει να λάβουμε υπ΄ όψιν ότι οι γραμματικές του γνώσεις ήσαν περιορισμένες. Έτσι δεν είχε την δυνατότητα να έχει γνωρίσει τα συγγράμματα του Βράχου της Ορθοδοξίας Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά. Τώρα η δική μου απορία είναι η εξής: Δεν γνώριζε τις διδαχές του Μεγάλου αυτού Αγίου μας Γρηγορίου του Παλαμά του αντιλατινιστή, δεν γνώριζε τουλάχιστον τους 26 Οσιομάρτυρες Ζωγραφίτες που κάηκαν ζωντανοί από τους λατινόφρονες, και την θέση της Κυρίας Θεοτόκου έναντι των λατινοφρόνων;;
 Είναι δυνατόν μοναχός στο Άγιο Όρος αυτή την φοβερή εποχή με τις τόσες προδοσίες των Ταγών της Ορθοδόξου Εκκλησίας (προδοτική Εγκύκλιος του 1920, αλλαγή του ημερολογίου το 1924, ένταξη της Εκκλησίας στο Π.Σ.Ε δηλαδή αναγνώριση των αιρετικών εκκλησιών της Δύσης ως Εκκλησίες του Χριστού, τα τόσα κηρύγματα του Αθηναγόρα υπέρ του Πάπα και της Παπικής εκκλησίας, κ.λ.π.), επαναλαμβάνω είναι δυνατόν να μη γνώριζε τίποτα από όλα αυτά ---ούτε στην ευχή δεν γνώριζε του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού: τον Πάπα να καταράστε—και αποφάσισε να ενωθεί με τον Αθηναγόρα;;;  Είναι ποτέ δυνατόν;;


Αλλά αν είναι ποτέ δυνατόν για τον μοναχό Ιωσήφ τον Ησυχαστή να μη γνώριζε όλα αυτά, τότε τι να πω για σένα ταλαίπωρε Ανώνυμε και για όσους πιστεύουν τα ίδια με σένα;; Φοβερό να μη γνωρίζετε την Ορθόδοξη Πίστη μας!!!

Παναγιώτης Μακρής άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ένας ταλαίπωρος "ορθόδοξος" γράφει :":

Ο γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής ήτανε 40 χρόνια με τους ζηλωτές, ο μοναδικός λόγος για τον οποίο τους εγκατέλειψε ήταν η εγκύκλιο που κυκλοφόρησε το 1950, η οποία έκανε λόγο για απώλεια της Θείας χάριτος από τα μυστήρια του νέου ημερολογίου. Η εγκύκλιος αυτή υπογράφτηκε από τον ομολογητή Χρυσόστομο Καβουρίδη, μετά από πιέσεις, ο ίδιος αναφώνησε: υπογράφω αυτά που δεν φρονώ. Ο ίδιος ουδέποτε εφάρμοσε την βλάσφημη αυτή εγκύκλιο, καθώς και 1952 απ'όσο θυμάμαι έκανε γνωστό ότι υπέγραψε την εγκύκλιο ενώ βρισκόταν εν αμύνη.
Ο γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής όμως δεν μπορούσε να έχει εν γνώση του τα παραπάνω. Για αυτό και εγκατέλειψε τους ζηλωτές (του Χρυσόστομου Καβουρίδη), επειδή θεώρησε ότι πλανήθηκαν.
Αποφάσισε να ακολουθήσει τα μοναστήρια (μνημονευτές του Αθηναγόρα), επειδή θεώρησε μικρότερο κακό τη μνημόνευση του Αθηναγόρα από την κοινωνία με τους ζηλωτές (οι οποίοι είχαν δογματίσει πλέον ότι πρέπει να ακολουθείτε το παλαιό ημερολόγιο και μόνο αλλιώς δεν υπάρχει σωτηρία), που θεώρησε ότι πλανήθηκαν ομαδικώς (δεν γνώριζε τους λόγους για τους οποίους υπογράφτηκε η εγκύκλιος από τον Χρυσόστομο Καβουρίδη).
Αναφορικά επίσης ο Αθηναγόρας το 1950 δεν είναι εκδηλωθεί φανερά τόσο πολύ, ο γέροντας Ιωσήφ επομένως διάλεξε το μη χείρον βέλτιστον (θεώρησε ότι ήταν η μνημόνευση του Αθηναγόρα). Ο γέροντας Ιωσήφ μας κάνει γνωστό όμως από τα παραπάνω ότι: 1)Θεωρώντας ότι δεν πλανήθηκε, εφόσον βρισκόταν 20 χρόνια στους ζηλωτές σημαίνει ότι αναγνώριζε τους ζηλωτές (παλαιοημερολογίτες) ως μέσα στην Εκκλησία και όχι σχισματικούς.
2) Από γνωστή του οπτασία λόγω της οποίας εγκατέλειψε τους παλαιοημερολογίτες μετά το 1950 εξαιτίας της εγκυκλίου, μας κάνει γνωστό ότι τόσο στο παλαιό όσο και στο νέο τα μυστήρια είναι έγκυρα.
Αν και εφόσον ο γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστή είναι μεγάλος Άγιος (των οποίο έτσι θεωρώ) τότε αποκλείεται να βρισκόταν σε πλάνη για 20 χρόνια (όσο βρισκόταν στο παλαιό). Συνεπώς μας αποδεικνύει με την στάση του ότι οι παλαιοημερολογίτες δεν είναι σχισματικοί.
Όσον αφορά το ότι εγκατέλειψε τους παλαιοημερολογίτες λόγω της εγκυκλίου, αναφέρω ότι δεν ήταν ο μοναδικός. Ο γέροντας Χρυσόστομος των Σπετσών επίσης το 1950 εγκατέλειψε λόγω της εγκυκλίου τους παλαιοημερολογίτες και επέστρεψε στους νεοημερολογίτες μέχρι και το 1983 οπότε και γύρισε στο παλαιό. Δεν γνωρίζουμε ποια στάση θα είχε τηρήσει ο γέροντας Ιωσήφ αν ζούσε παραπάνω καθώς κοιμήθηκε το 1958, ίσως να επέστρεφε και αυτός στους ζηλωτές.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ένας ταλαίπωρος "ορθόδοξος" γράφει :":

Γιατί τόση ταλαιπωρία ρε παιδιά και τι είναι αυτό που σας μπερδεύει ?. Τόσα χρόνια μαλώνουν οι κοινωνούντες μετά των οικουμενιστών με τους κοινωνούντες μετά των παραταξιακών. Δεν μπορείτε να το καταλάβετε ή δεν θέλετε να το καταλάβετε ότι η αλήθεια είναι στην μέση ?
Μασονικές εντολές επισκόπων στην Εκκλησία είναι : από το 1870 αρχίζει η ΥΠΕΡ-ΠΑΝ-ΑΙΡΕΣΗ των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.
Από το 1924 αρχίζει το ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.
Από το 1935 αρχίζει η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ των ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ.
Δουλειά της σατανικής μασονίας ήταν αυτή η τριπλέτα της πλάνης.
Γιατί δεν φεύγουν οι πιστοί από αυτές τις τρεις πλάνες ? ματιασμένοι είναι ?
Είναι τόσο δύσκολο ενώ Ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ μας έδωσε μυαλό τους ανθρώπους ? Τι μας το έδωσε για να αμαρτάνουμε ?
Όλοι ασχολούνται στο διαδίκτυο τι κάνανε οι γέροντες, τι είπαν οι γέροντες. Θα πάρουμε τα καλά μόνο από τον κάθε γέροντα. Αν δούμε ότι ο γέροντας μπερδεύει δεν τον ακολουθούμε. Τι γεροντο-λατρεία είναι αυτή?
ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ακολουθάμε και ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ των ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ των ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά, όποιος θέλει να βρει την λύση υπάρχει η λύση, όποιος δεν θέλει να την βρει και κάνει ότι δεν καταλαβαίνει αυτός θα χάσει την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και θα κερδίσει την ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ.
Θες άνθρωπέ μου να φύγεις από την υπερ-παν-αίρεση των οικουμενιστών??? ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΑΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ γιατί αλλιώς θα τους κοινωνάς θες δεν θες και θα είσαι παναιρετικός οικουμενιστής.
Θες άνθρωπέ μου να φύγεις από το νεο-ημερολογιτικό σχίσμα των οικουμενιστών ???
Ακολουθείς το ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ γιατί αλλιώς θα συνεχίσεις να είσαι σχισματικός οικουμενιστής μαζί με αυτούς.
Θες άνθρωπέ μου να φύγεις από τους παρασυνάγωγους επισκόπους όλων των παρατάξεων ???
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΕΙ ΑΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ γιατί
αλλιώς θα κοινωνάς την παρασυναγωγή τους και θα είσαι παραταξιακός σαν και αυτούς.
Είναι μεγάλη κατάρα πνευματική καταδίκη και θάνατος να μην μπορεί κάποιος πιστός να ξεφύγει από τα δίχτυα της αιρέσεως του σχίσματος και της παρασυναγωγής.
Χρειάζεται πολύ προσευχή και νηστεία. Για να είναι κάποιος ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ χρειάζεται να αθλείται νομίμως κανονικώς ακριβώς δικαίως και Θεαρέστως σύμφωνα με την τάξη της ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

9 σχόλια:

  1. Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ

    Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Οι άλλοι συνασκητές του που είχαν όπως και εσύ παραδέχεσαι αγωνιστικό και ομολογιακό φρόνημα ήταν χαζοί και υπάκουσαν στον άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή;

    ΌΧΙ ΚΩΣΤΑΚΗ! Μην αφήνεις τον εγωισμό να σε παρασύρει!

    Ήξεραν ότι αυτός μόνο με θείες αποκαλύψεις ενεργεί. Και γι΄ αυτό δεν είναι τυχαίο ότι ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ.
    ΓΙΑΤΙ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ.

    Μετανόησε Κωστάκη, πριν είναι αργά.

    13 Οκτωβρίου 2014 - 5:57 π.μ.



    Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Βλασφημείς το Άγιο Πνεύμα που χαρακτηρίζεις την απόφαση του αγίου Γέροντα Ιωσήφ του Ησυχαστή σαν πλανεμένη. Την απόφαση αυτή την φώτισε το Άγιο Πνεύμα και εσύ την λες πλανεμένη;

    Κωστάκη πρόσεχε!

    Δεν παίζουμε ! Πρόσεχε Κωστάκη τον εγωισμό και τι γράφεις!

    13 Οκτωβρίου 2014 - 5:59 π.μ.




    Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Κωστάκη μην σε παρασύρουν οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες στο Σχίσμα τους ή σε απόψεις υπερ του Σχίσματος τους.

    13 Οκτωβρίου 2014 - 8:23 π.μ.
    13 Οκτωβρίου 2014 - 10:39 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ13 Οκτωβρίου 2014 στις 8:54 μ.μ.

    Γιατι τοση ταλαιπωρεια ρε παιδια και τι ειναι αυτο που σας μπερδευει ?. Τοσα χρονια μαλωνουν οι κοινωνουντες μετα των οικουμενιστων με τους κοινωνουντες μετα των παραταξιακων. Δεν μπορειτε να το καταλαβετε η δεν θελετε να το καταλαβετε οτι η αληθεια ειναι στην μεση ?
    Μασονικες εντολες επισκοπων στην Εκκλησια ειναι : απο το 1870 αρχιζει η ΥΠΕΡ-ΠΑΝ-ΑΙΡΕΣΗ των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.
    Απο το 1924 αρχιζει το ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.
    Απο το 1935 αρχιζει η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ των ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ.
    Δουλεια της σατανικης μασονιας ηταν
    αυτη η τριπλετα της πλανης.
    Γιατι δεν φευγουν οι πιστοι απο αυτες τις τρεις πλανες ? ματιαγμενοι ειναι ?
    Ειναι τοσο δυσκολο ενω Ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ μας εδωσε μυαλο τους ανθρωπους ? Τι μας το εδωσε για να αμαρτανουμε ?
    Ολοι ασχουλουνται στο δυαδυκτιο τι κανανε οι γεροντες, τι ειπαν οι γεροντες. Θα παρουμε τα καλα μονο απο τον καθε γεροντα. Αν δουμε οτι ο γεροντας μπερδευει δεν τον ακολουθουμε. Τι γεροντο-λατρεια ειναι αυτη?
    ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ακολουθαμε και ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ των ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ των ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.
    Τα πραγματα ειναι πολυ απλα, οποιος θελει να βρει την λυση υπαρχει η λυση, οποιος δεν θελει να την βρει και κανει οτι δεν καταλαβαινει αυτος θα χασει την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και θα κερδησει την ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ.
    Θες ανθρωπε μου να φυγεις απο την υπερ-παν-αιρεση των οικουμενιστων??? ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΑΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ γιατι αλλιως θα τους κοινωνας θες δεν θες και θα εισαι παναιρετικος οικουμενιστης.
    Θες ανθρωπε μου να φυγεις απο το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων ???
    Ακολουθεις το ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ γιατι αλλιως θα συνεχισεις να εισαι σχισματικος οικουμενιστης μαζι με αυτους.
    Θες ανθρωπε μου να φυγεις απο τους παρασυναγωγους επισκοπους ολων των παραταξεων ???
    ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΕΙ ΑΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ γιατι
    αλλιως θα κοινωνας την παρασυναγωγη τους και θα εισαι παραταξιακος σαν και αυτους.
    Ειναι μεγαλη καταρα πνευματικη καταδικη και θανατος να μην μπορει καποιος πιστος να ξεφυγει απο τα δυχτια της αιρεσεως του σχισματος και της παρασυναγωγης.
    Χρειαζετε πολυ προσευχη και νηστεια. Για να ειναι καποιος ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ χρειαζεται να αθλειται νομιμως κανονικως ακριβως δικαιως και Θεαρεστως συμφωνα με την ταξη της ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κουταμάρες λέει και ο Γιαννόπουλος και ο Μακρής!

    Το δίκαιο το έχει ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΣΗΦ Ο ΗΣΥΧΑΣΤΗΣ!

    Σύνελθε Κωστάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μερικα δημοσια αποχωρητηρια ειναι πιο καθαρα απο το στομα του ανωνυμου 1:49.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου δειλε και φοβιτσιαρη ανωνυμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί δεν αναρτάς τα σχόλια ΚΩΣΤΑΚΗ; Γιατί τα κρύβεις αυτά που σου έστειλα χθες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεώργιε, γίνεται ανάρτηση όλων των σχολίων, εκτός αυτών που είναι να ρίπτονται κατευθείαν στον κάλαθο των απορριμμάτων ως μη γραφέντα από ορθόδοξη γραφίδα...

    Γιατί δεν απαντάς στην ερώτησή μου:
    Πότε ο Ιωσήφ ο Ησυχαστής ήτο σε πλάνη; Στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής του με τους ζηλωτές ή τα τελευταία του εννέα χρόνια με τους μνημονευτές του Αθηναγόρα;

    Τι παθαίνει το χεράκι σου και τρέμει να απαντήσει;

    τὸ βάπτισμα ᾿Ιωάννου ἐξ οὐρανοῦ ἦν ἢ ἐξ ἀνθρώπων; οἱ δὲ συνελογίσαντο πρὸς ἑαυτοὺς λέγοντες ὅτι ἐὰν εἴπωμεν, ἐξ οὐρανοῦ, ἐρεῖ, διατί οὖν οὐκ ἐπιστεύσατε αὐτῷ; ἐὰν δὲ εἴπωμεν, ἐξ ἀνθρώπων, πᾶς ὁ λαὸς καταλιθάσει ἡμᾶς· πεπεισμένος γάρ ἐστιν ᾿Ιωάννην προφήτην εἶναι. καὶ ἀπεκρίθησαν μὴ εἰδέναι πόθεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κωστάκη δεν συμφωνώ με αυτά που γράφεις για τον Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή. Νομίζω πως άλλα λέει το βιβλίο που έγραψε ο χαρισματούχος ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ.

    Όταν σε ρώτησα πριν μέρες δεν ήξερες να μου πεις σε ποια σελίδα γράφει αυτά που λες.

    Και δεν με λένε Γιώργο.
    Καμμιά σχέση με Γιώργους που εννοείς δεν έχω.

    Φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή