Ένα επίκαιρο ερώτημα είναι: Η μέλλουσα να συνέλθει πανορθόδοξος Σύνοδος τι θα κάνει; Ετοιμάζεται αυτή η Σύνοδος, για να μας οδηγήσει, όπως διαβάζουμε και όπως βλέπουμε, στην αποδοχή του παπισμού και του Προτεσταντισμού ως αυθεντικών χριστιανισμών. Αυτό είναι το τραγικό. Εύχομαι να μη γίνει ποτέ. Αλλά εκεί οδηγούνται τα πράγματα. Εάν, λοιπόν, συνέλθει η Πανορθόδοξος Σύνοδος, που θα έχει τον χαρακτήρα για μας Οικουμενικής Συνόδου, εάν συνέλθει και δεν δεχθεί μεταξύ των Οικουμενικών Συνόδων την 8η και την 9η, θα είναι ψευδοσύνοδος. Όπως η Σύνοδος Φεράρας-Φλωρεντίας. Και τότε επεβλήθη από κάποιους δεσποτάδες Ανατολικούς και Δυτικούς, επεβλήθη η Σύνοδος Φεράρας-Φλωρεντίας, αλλά ήταν αρκετή η αντίσταση εν Αγίω Πνεύματι κάποιων κορυφών της παραδόσεώς μας, όπως ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, ώστε τελικά να χαρακτηριστεί ψευδοσύνοδος. Αιρετική Σύνοδος, αποτυχημένη Σύνοδος, η Σύνοδος Φεράρας-Φλωρεντίας. Η μέλλουσα να συνέλθει, λοιπόν, Πανορθόδοξος Σύνοδος θα κριθεί σ’ αυτό το σημείο. Εάν παρακάμψει αυτές τις δύο Συνόδους που τοποθετούν την Ορθοδοξία απέναντι στον Δυτικό χριστιανισμό. Εκεί είναι το κρίσιμο ερώτημα. Αυτοί θέλουν να παρουσιάσουν την ενότητα, ότι ο Δυτικός Χριστιανισμός είναι παράλληλη μορφή της Ορθοδοξίας των Αγίων Πατέρων. Εκεί κάποιοι εργάζονται, προς τα εκεί κάποιοι θέλουν να οδηγήσουν. Ο Θεός όμως είναι πάνω από όλους μας.
Σχόλιο του αδελφού μας ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ :
Η Μέλλουσα " Πανορθόδοξος Σύνοδος " θα είναι σε μεγάλο βαθμό μία απάντηση της σύγχρονης εκκοσμικευμένης " Ορθοδοξίας" στην αντίστοιχη Β΄ Βατικάνειο Ψευδοσύνοδο των Παπικών. Εκείνη ανάμεσα στα άλλα νομιμοποίησε τον Παπικό Οικουμενισμό και το Παπικό άνοιγμα στην Πανθρησκεία. Τούτη εδώ, η Μέλλουσα, ανάμεσα στα άλλα προβλέπεται να νομιμοποιήσει και μάλιστα "Πανορθόδοξα" την αντίστοιχη συμμετοχή των " Ορθοδόξων " στην Οικουμενική Κίνηση, στους διαλόγους που εξυπηρετούν τελικά την σταδιακή Ψευδοένωση με τους Αιρετικούς, καθώς και το αντίστοιχο άνοιγμα στην Πανθρησκεία. Μία τέτοια όμως νομιμοποίηση και μάλιστα σε ανώτατο βαθμό ουσιαστικά καταργεί την Ορθοδοξία των Πατέρων και διακηρύσσει επισήμως μία νέα " Ορθοδοξία " φίλη του Κόσμου και αντίπαλο Του Θεού. Μήπως αδελφοί έφθασε ο καιρός να επαληθευθούν οι λόγοι του Οσιομάρτυρος Κοσμά του Φλαμιάτου στις ημέρες μας;
Η Μέλλουσα " Πανορθόδοξος Σύνοδος " θα είναι σε μεγάλο βαθμό μία απάντηση της σύγχρονης εκκοσμικευμένης " Ορθοδοξίας" στην αντίστοιχη Β΄ Βατικάνειο Ψευδοσύνοδο των Παπικών. Εκείνη ανάμεσα στα άλλα νομιμοποίησε τον Παπικό Οικουμενισμό και το Παπικό άνοιγμα στην Πανθρησκεία. Τούτη εδώ, η Μέλλουσα, ανάμεσα στα άλλα προβλέπεται να νομιμοποιήσει και μάλιστα "Πανορθόδοξα" την αντίστοιχη συμμετοχή των " Ορθοδόξων " στην Οικουμενική Κίνηση, στους διαλόγους που εξυπηρετούν τελικά την σταδιακή Ψευδοένωση με τους Αιρετικούς, καθώς και το αντίστοιχο άνοιγμα στην Πανθρησκεία. Μία τέτοια όμως νομιμοποίηση και μάλιστα σε ανώτατο βαθμό ουσιαστικά καταργεί την Ορθοδοξία των Πατέρων και διακηρύσσει επισήμως μία νέα " Ορθοδοξία " φίλη του Κόσμου και αντίπαλο Του Θεού. Μήπως αδελφοί έφθασε ο καιρός να επαληθευθούν οι λόγοι του Οσιομάρτυρος Κοσμά του Φλαμιάτου στις ημέρες μας;
Ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος άφησε ένα σχόλιο:
Αδελφέ Ιωάννη στην Εκκλησιαστική ιστορία που μελετώ δεν έχω δει ποτέ μου αποτειχισμένους επισκόπους να χειροτονούν πολλούς καινούργιους επισκόπους και αυτοί με την σειρά τους να δημιουργούν καινούργια σύνοδο δίπλα σε αυτή που υπήρχε της κανονικής τοπικής εκκλησίας. Έχεις δει πουθενά εσύ κάτι τέτοιο ? Δηλαδή : υπήρξε ποτέ στο παρελθόν σε μια τοπική Ορθόδοξη εκκλησία πατριαρχείου η αρχιεπισκοπής να έχουμε δεύτερη ιεραρχία και σύνοδο ? κτισμένη από αποτειχισμένους επισκόπους ?
διότι οι κανόνες μας δείχνουν τον δρόμο που θα ακολουθήσουμε από την στιγμή που θα αποτειχιστούμε μέχρι να συνέλθει η Ορθόδοξη Σύνοδος που θα αποτελείται μόνο από αποτειχισμένους πατέρες που θα ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας και θα ξαναεπιβάλουν την νόμιμη τάξη στην Εκκλησία. Δεν έχω δει ποτέ στην ιστορία της Εκκλησίας οι αποτειχισμένοι επίσκοποι από τους αιρετικούς σε μια τοπική Ορθόδοξη εκκλησία να χειροτονούν άλλους τόσους επισκόπους όσοι είναι και οι αιρετικοί, και αφού δημιουργήσουν καινούργια δεύτερη σύνοδο δίπλα στην παλιά την κανονική, να καταδικάσουν μετά την πρώτη σύνοδο με τους αιρετικούς.
Δεν υπάρχει αυτή η παράνομη και αντικανονική πράξη στην ιστορία της Εκκλησίας διότι έτσι ακυρώνεται και καταστρέφεται η έννοια και ο θεσμός της αποτειχίσεως.
Δεν λένε οι Ιεροί Κανόνες πουθενά εάν ο επίσκοπος κηρύττει αίρεση δημόσια στην Εκκλησία χειροτονήστε καινούργιο επίσκοπο και αφήστε τον αιρετικό στην ησυχία του. Δεν γράφει τέτοια πράγματα στο Πηδάλιο. Μόνο για ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ γράφει στο Πηδάλιο ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ, τελεία και παύλα.
Οι επισκοπικές χειροτονίες είναι δουλειά της ενωμένης συνόδου μιας Ορθόδοξης τοπικής Εκκλησίας. Από την στιγμή που έχουμε σε μια τοπική Εκκλησία όπως στην Εκκλησία της Ελλάδος το 1935
από την μια Ορθοδόξους αποτειχισμένους επισκόπους και από την άλλη αιρετικούς επισκόπους δεν έχουμε ενωμένη σύνοδο για να χειροτονήσει επισκόπους.
Αλλά από την στιγμή που οι αποτειχισμένοι επίσκοποι στην Εκκλησία της Ελλάδος παράνομα και αντικανονικά χειροτόνησαν επισκόπους το 1935 έχουμε σήμερα την τραγική και διαστροφική κατάσταση να έχουμε το λιγότερο πέντε εκκλησίες της Ελλάδος με πέντε αρχιεπισκόπους Αθηνών και πέντε μητροπολίτες Θεσσαλονίκης, με πέντε ιεραρχίες και πέντε συνόδους.
Η ένωση της συνόδου λένε οι Ιεροί Κανόνες γίνεται όταν θα την συγκαλέσουν οι αποτειχισμένοι επίσκοποι ΠΡΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ.
Σε αυτή την διαδρομή που χάραξε το Πνεύμα το Άγιον κανένας δεν έχει το δικαίωμα να αλλάξει κάτι να προσθέσει και να αφαιρέσει, διότι θα καταστρέψει όλη την κατάσταση και το αποτέλεσμα θα είναι αυτό που βλέπουμε σήμερα δηλ. Η αποτείχιση αντί να γίνεται προ και μέχρι συνοδικής καταδίκης να υποβαθμίζεται σε μορφή κατασκευής οργανωμένης παρασυναγωγής, με σκοπό να μένουν οι οικουμενιστές στην εκκλησία και να μην καταδικάζονται.
Όλοι οι Άγιοι Πατέρες που καταδίκαζαν τους αιρετικούς στις Οικουμενικές και Τοπικές Συνόδους ήταν πρώτα αποτειχισμένοι, από αυτούς. Σήμερα το ότι δεν έχουν καταδικαστεί ακόμη συνοδικώς οι οικουμενιστές από τους αποτειχισμένους πατέρες είναι διότι το εμπόδιο που δημιουργεί τα προβλήματα αυτά είναι οι διπλές-τριπλές τετραπλές και πενταπλές έως πολλές ιεραρχίες των συνόδων στις κανονικές ορθόδοξες τοπικές εκκλησίες.
διότι οι κανόνες μας δείχνουν τον δρόμο που θα ακολουθήσουμε από την στιγμή που θα αποτειχιστούμε μέχρι να συνέλθει η Ορθόδοξη Σύνοδος που θα αποτελείται μόνο από αποτειχισμένους πατέρες που θα ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας και θα ξαναεπιβάλουν την νόμιμη τάξη στην Εκκλησία. Δεν έχω δει ποτέ στην ιστορία της Εκκλησίας οι αποτειχισμένοι επίσκοποι από τους αιρετικούς σε μια τοπική Ορθόδοξη εκκλησία να χειροτονούν άλλους τόσους επισκόπους όσοι είναι και οι αιρετικοί, και αφού δημιουργήσουν καινούργια δεύτερη σύνοδο δίπλα στην παλιά την κανονική, να καταδικάσουν μετά την πρώτη σύνοδο με τους αιρετικούς.
Δεν υπάρχει αυτή η παράνομη και αντικανονική πράξη στην ιστορία της Εκκλησίας διότι έτσι ακυρώνεται και καταστρέφεται η έννοια και ο θεσμός της αποτειχίσεως.
Δεν λένε οι Ιεροί Κανόνες πουθενά εάν ο επίσκοπος κηρύττει αίρεση δημόσια στην Εκκλησία χειροτονήστε καινούργιο επίσκοπο και αφήστε τον αιρετικό στην ησυχία του. Δεν γράφει τέτοια πράγματα στο Πηδάλιο. Μόνο για ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ γράφει στο Πηδάλιο ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ, τελεία και παύλα.
Οι επισκοπικές χειροτονίες είναι δουλειά της ενωμένης συνόδου μιας Ορθόδοξης τοπικής Εκκλησίας. Από την στιγμή που έχουμε σε μια τοπική Εκκλησία όπως στην Εκκλησία της Ελλάδος το 1935
από την μια Ορθοδόξους αποτειχισμένους επισκόπους και από την άλλη αιρετικούς επισκόπους δεν έχουμε ενωμένη σύνοδο για να χειροτονήσει επισκόπους.
Αλλά από την στιγμή που οι αποτειχισμένοι επίσκοποι στην Εκκλησία της Ελλάδος παράνομα και αντικανονικά χειροτόνησαν επισκόπους το 1935 έχουμε σήμερα την τραγική και διαστροφική κατάσταση να έχουμε το λιγότερο πέντε εκκλησίες της Ελλάδος με πέντε αρχιεπισκόπους Αθηνών και πέντε μητροπολίτες Θεσσαλονίκης, με πέντε ιεραρχίες και πέντε συνόδους.
Η ένωση της συνόδου λένε οι Ιεροί Κανόνες γίνεται όταν θα την συγκαλέσουν οι αποτειχισμένοι επίσκοποι ΠΡΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ.
Σε αυτή την διαδρομή που χάραξε το Πνεύμα το Άγιον κανένας δεν έχει το δικαίωμα να αλλάξει κάτι να προσθέσει και να αφαιρέσει, διότι θα καταστρέψει όλη την κατάσταση και το αποτέλεσμα θα είναι αυτό που βλέπουμε σήμερα δηλ. Η αποτείχιση αντί να γίνεται προ και μέχρι συνοδικής καταδίκης να υποβαθμίζεται σε μορφή κατασκευής οργανωμένης παρασυναγωγής, με σκοπό να μένουν οι οικουμενιστές στην εκκλησία και να μην καταδικάζονται.
Όλοι οι Άγιοι Πατέρες που καταδίκαζαν τους αιρετικούς στις Οικουμενικές και Τοπικές Συνόδους ήταν πρώτα αποτειχισμένοι, από αυτούς. Σήμερα το ότι δεν έχουν καταδικαστεί ακόμη συνοδικώς οι οικουμενιστές από τους αποτειχισμένους πατέρες είναι διότι το εμπόδιο που δημιουργεί τα προβλήματα αυτά είναι οι διπλές-τριπλές τετραπλές και πενταπλές έως πολλές ιεραρχίες των συνόδων στις κανονικές ορθόδοξες τοπικές εκκλησίες.
Ο Παναγιώτης Μακρής άφησε ένα νέο
σχόλιο για την ανάρτησή σας "Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Μεταλληνός :
Χαίρετε αδελφοί!
Δίνω απάντηση σχετικά με τις παράνομες χειροτονίες επισκόπων σε περιοχές που υπάρχουν ήδη επίσκοποι.
Ο αδελφός Γεώργιος Γιαννόπουλος καθώς και λοιποί αδελφοί, είναι καλό να έχουν εν γνώση τους ότι στην Εκκλησιαστική ιστορία, αρκετές φορές σε μια επισκοπή μπορεί να υπήρχαν παραπάνω από 1 επίσκοποι.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ρωσική Εκκλησία των κατακομβών. Η οποία είχε τοποθετήσει επισκόπους σε περιοχές που υπήρχαν ήδη επίσκοποι της επίσημης Ρωσικής Εκκλησίας. Όχι μόνο τοποθέτησε τους επισκόπους, αλλά συγκάλεσε και τοπική σύνοδο και καταδίκασε την επίσημη Ρωσική Εκκλησία ως αιρετική Σεργιανιστική.
Αυτά τα λίγα απλά και μόνο πληροφοριακά, όσον αφορά το θέμα αυτό.
Χαίρετε αδελφοί!
Δίνω απάντηση σχετικά με τις παράνομες χειροτονίες επισκόπων σε περιοχές που υπάρχουν ήδη επίσκοποι.
Ο αδελφός Γεώργιος Γιαννόπουλος καθώς και λοιποί αδελφοί, είναι καλό να έχουν εν γνώση τους ότι στην Εκκλησιαστική ιστορία, αρκετές φορές σε μια επισκοπή μπορεί να υπήρχαν παραπάνω από 1 επίσκοποι.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ρωσική Εκκλησία των κατακομβών. Η οποία είχε τοποθετήσει επισκόπους σε περιοχές που υπήρχαν ήδη επίσκοποι της επίσημης Ρωσικής Εκκλησίας. Όχι μόνο τοποθέτησε τους επισκόπους, αλλά συγκάλεσε και τοπική σύνοδο και καταδίκασε την επίσημη Ρωσική Εκκλησία ως αιρετική Σεργιανιστική.
Αυτά τα λίγα απλά και μόνο πληροφοριακά, όσον αφορά το θέμα αυτό.
Μήπως δεν καταλάβατε τι λέω θα το ξαναπώ πιο αναλυτικά.
Δεν έχω δει στην ιστορία της Εκκλησιάς οι ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ επίσκοποι από τους αιρετικούς σε μια τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία πατριαρχείου η αρχιεπισκοπής να χειροτονούν επίσκοπους ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ και μετά αν
Έκαναν ποτέ οι Ρώσοι μέσα στην Ρωσία μια δεύτερη παράλληλη με την πρώτη ιεραρχία και σύνοδο με ίδιο αριθμό επισκόπων που υπήρχαν μέσα στην μια κανονική σύνοδο ασχέτως εάν στην μια κανονική σύνοδο υπήρχαν κακόδοξοι????????????????????
Χειροτόνησαν οι Ρώσοι των κατακομβών άλλους τόσους επίσκοπους όσους είχε η κανονική ρωσική εκκλησία???????????????????
Έκαναν συνοδικό δικαστήριο στην Ρωσία ?????????? για να τους δικάσουν ονομαστικα εναν προς εναν???????????, να τους καθαιρεσουν ????????????? και να βαλουν στις ιδιες μοναδικες επισκοπικες θεσεις της Ρωσικης Εκκλησιας Ορθοδοξους Αρχιερεις???????????????????
εστω παρανομα και αντικανονικα?????????????????
Η ρωσικη εκκλησια των κατακομβων, της αμερικης, της διασπορας, τι δουλεια εχει με αυτα που αναφερουμε?????????
Μιλαμε σε μια ΤΟΠΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ Η ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ δεν γινεται να υπαρχει τετοιο παραδειγμα γιατι απο την φυση του ειναι αντικανονικο και παρανομο δηλ. : οι αποτειχισμενοι επισκοποι απο τους αιρετικους να χειροτονησουν ιδιο αριθμο επισκοπων, μετα αυτοι να συγκροτησουν συνοδικο δικαστηριο να εξετασουν, να κρινουν και να καταδικασουν τους αιρετικους, και να τοποθετησουν ξανα Ορθοδοξους στις μοναδικες επισκοπικες θεσεις και να αρχισει ξανα η λειτουργεια της κανονικης ταξης στην συγκεκριμενη Εκκλησια. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ κυριε Παναγιωτη Μακρη??????????????????????
Αν λεγαμε οτι οι αποτειχισμενοι επισκοποι χειροτονουσαν μερικους επισκοπους και αυτοι πηγανε σε αλλο κρατος και εγκατασταθηκαν και απο εκει κανανε εναν προφορικο αναθεματισμο να μας τα λεγατε για την ρωσικη εκκλησια του εξωτερικου. ( δειτε και το βιβλιο " ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑ"που εχουμε στο μπλοκ "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ" ) Εγω δεν κανω τετοια ερωτηση. Ειμαι συγκεκριμενος και μην μου λετε για μια επισκοπη που ειχε δυο επισκοπους. Η ερωτηση παει ολη μαζι ( η ολη η ερωτηση μαζι η τιποτα ) δεν παιρνουμε απο την ερωτηση οτι θελουμε και οτι μας βολευει και τα αλλα τα αφηνουμε επειδη δεν μας βολευουν και δεν τα θελουμε. Αφου κανουμε συγκεκριμενη ερωτηση θελουμε και συγκεκριμενη απαντηση.
Μόνο οι Αποτειχισμένοι Επίσκοποι από τους αιρετικούς επισκόπους σε μια τοπική Εκκλησία έχουν την υποχρέωση κανονικού δικαιώματος για να συγκροτήσουν Ορθόδοξη Σύνοδο που θα εξετάσει και θα καταδικάσει τους αιρετικούς και στις θέσεις τους θα τοποθετήσει Ορθοδόξους, επιστρέφοντας στην κανονική τάξη.
Με εν Χριστώ αγάπη στους αδελφούς και στον Κωνσταντίνο Αργυρακοπουλο που μας παρέχει το αγωνιστικό του βήμα για την καταπολέμηση των κακοδόξων και την άθληση υπέρ της αληθείας.
Δεν έχω δει στην ιστορία της Εκκλησιάς οι ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ επίσκοποι από τους αιρετικούς σε μια τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία πατριαρχείου η αρχιεπισκοπής να χειροτονούν επίσκοπους ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ και μετά αν
Έκαναν ποτέ οι Ρώσοι μέσα στην Ρωσία μια δεύτερη παράλληλη με την πρώτη ιεραρχία και σύνοδο με ίδιο αριθμό επισκόπων που υπήρχαν μέσα στην μια κανονική σύνοδο ασχέτως εάν στην μια κανονική σύνοδο υπήρχαν κακόδοξοι????????????????????
Χειροτόνησαν οι Ρώσοι των κατακομβών άλλους τόσους επίσκοπους όσους είχε η κανονική ρωσική εκκλησία???????????????????
Έκαναν συνοδικό δικαστήριο στην Ρωσία ?????????? για να τους δικάσουν ονομαστικα εναν προς εναν???????????, να τους καθαιρεσουν ????????????? και να βαλουν στις ιδιες μοναδικες επισκοπικες θεσεις της Ρωσικης Εκκλησιας Ορθοδοξους Αρχιερεις???????????????????
εστω παρανομα και αντικανονικα?????????????????
Η ρωσικη εκκλησια των κατακομβων, της αμερικης, της διασπορας, τι δουλεια εχει με αυτα που αναφερουμε?????????
Μιλαμε σε μια ΤΟΠΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ Η ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ δεν γινεται να υπαρχει τετοιο παραδειγμα γιατι απο την φυση του ειναι αντικανονικο και παρανομο δηλ. : οι αποτειχισμενοι επισκοποι απο τους αιρετικους να χειροτονησουν ιδιο αριθμο επισκοπων, μετα αυτοι να συγκροτησουν συνοδικο δικαστηριο να εξετασουν, να κρινουν και να καταδικασουν τους αιρετικους, και να τοποθετησουν ξανα Ορθοδοξους στις μοναδικες επισκοπικες θεσεις και να αρχισει ξανα η λειτουργεια της κανονικης ταξης στην συγκεκριμενη Εκκλησια. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ κυριε Παναγιωτη Μακρη??????????????????????
Αν λεγαμε οτι οι αποτειχισμενοι επισκοποι χειροτονουσαν μερικους επισκοπους και αυτοι πηγανε σε αλλο κρατος και εγκατασταθηκαν και απο εκει κανανε εναν προφορικο αναθεματισμο να μας τα λεγατε για την ρωσικη εκκλησια του εξωτερικου. ( δειτε και το βιβλιο " ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑ"που εχουμε στο μπλοκ "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ" ) Εγω δεν κανω τετοια ερωτηση. Ειμαι συγκεκριμενος και μην μου λετε για μια επισκοπη που ειχε δυο επισκοπους. Η ερωτηση παει ολη μαζι ( η ολη η ερωτηση μαζι η τιποτα ) δεν παιρνουμε απο την ερωτηση οτι θελουμε και οτι μας βολευει και τα αλλα τα αφηνουμε επειδη δεν μας βολευουν και δεν τα θελουμε. Αφου κανουμε συγκεκριμενη ερωτηση θελουμε και συγκεκριμενη απαντηση.
Μόνο οι Αποτειχισμένοι Επίσκοποι από τους αιρετικούς επισκόπους σε μια τοπική Εκκλησία έχουν την υποχρέωση κανονικού δικαιώματος για να συγκροτήσουν Ορθόδοξη Σύνοδο που θα εξετάσει και θα καταδικάσει τους αιρετικούς και στις θέσεις τους θα τοποθετήσει Ορθοδόξους, επιστρέφοντας στην κανονική τάξη.
Με εν Χριστώ αγάπη στους αδελφούς και στον Κωνσταντίνο Αργυρακοπουλο που μας παρέχει το αγωνιστικό του βήμα για την καταπολέμηση των κακοδόξων και την άθληση υπέρ της αληθείας.
Μηπως δεν καταλαβατε τι λεω θα το ξαναπω πιο αναλυτικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχω δει στην ιστορια της Εκκλησιας οι ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ επισκοποι απο τους αιρετικους σε μια τοπικη Ορθοδοξη Εκκλησια πατριαρχειου η αρχιεπισκοπης να χειροτονουν επισκοπους ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ και μετα αν
Κανανε ποτε οι ρωσοι μεσα στην ρωσια μια δευτερη παραλληλη με την πρωτη ιεραρχια και συνοδο με ιδιο αριθμο επισκοπων που υπηρχαν μεσα στην μια κανονικη συνοδο ασχετως εαν στην μια κανονικη συνοδο υπηρχαν κακοδοξοι????????????????????
Χειροτονησανε οι ρωσοι των κατακομβων αλλους τοσους επισκοπους οσους ειχε η κανονικη ρωσικη εκκλησια???????????????????
Κανανε συνοδικο δικαστηριο στην ρωσια ?????????? για να τους δικασουν ονομαστικα εναν προς εναν???????????, να τους καθαιρεσουν ????????????? και να βαλουν στις ιδιες μοναδικες επισκοπικες θεσεις της Ρωσικης Εκκλησιας Ορθοδοξους Αρχιερεις???????????????????
εστω παρανομα και αντικανονικα?????????????????
Η ρωσικη εκκλησια των κατακομβων, της αμερικης, της διασπορας, τι δουλεια εχει με αυτα που αναφερουμε?????????
Μιλαμε σε μια ΤΟΠΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ Η ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ δεν γινεται να υπαρχει τετοιο παραδειγμα γιατι απο την φυση του ειναι αντικανονικο και παρανομο δηλ. : οι αποτειχισμενοι επισκοποι απο τους αιρετικους να χειροτονησουν ιδιο αριθμο επισκοπων, μετα αυτοι να συγκροτησουν συνοδικο δικαστηριο να εξετασουν, να κρινουν και να καταδικασουν τους αιρετικους, και να τοποθετησουν ξανα Ορθοδοξους στις μοναδικες επισκοπικες θεσεις και να αρχισει ξανα η λειτουργεια της κανονικης ταξης στην συγκεκριμενη Εκκλησια. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ κυριε Παναγιωτη Μακρη??????????????????????
Αν λεγαμε οτι οι αποτειχισμενοι επισκοποι χειροτονουσαν μερικους επισκοπους και αυτοι πηγανε σε αλλο κρατος και εγκατασταθηκαν και απο εκει κανανε εναν προφορικο αναθεματισμο να μας τα λεγατε για την ρωσικη εκκλησια του εξωτερικου. ( δειτε και το βιβλιο " ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑ"που εχουμε στο μπλοκ "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ" ) Εγω δεν κανω τετοια ερωτηση. Ειμαι συγκεκριμενος και μην μου λετε για μια επισκοπη που ειχε δυο επισκοπους. Η ερωτηση παει ολη μαζι ( η ολη η ερωτηση μαζι η τιποτα ) δεν παιρνουμε απο την ερωτηση οτι θελουμε και οτι μας βολευει και τα αλλα τα αφηνουμε επειδη δεν μας βολευουν και δεν τα θελουμε. Αφου κανουμε συγκεκριμενη ερωτηση θελουμε και συγκεκριμενη απαντηση.
Μονο οι Αποτειχισμενοι Επισκοποι απο τους αιρετικους επισκοπους σε μια τοπικη Εκκλησια εχουν την υποχρεωση κανονικου δικαιωματος για να συγκροτησουν Ορθοδοξη Συνοδο που θα εξετασει και θα καταδικασει τους αιρετικους και στις θεσεις τους θα τοποθετησει Ορθοδοξους, επιστρεφωντας στην κανονικη ταξη.
Με εν Χριστω αγαπη στους αδελφους και στον Κωσταντινο Αργυρακοπουλο που μας παρεχει το αγωνιστικο του βημα για την καταπολεμηση των κακοδοξων και την αθληση υπερ της αληθειας.