Η ΑΠΟΤΕΙΧΗΣΗ του ΑΓΙΟΥ ΡΑΦΑΗΛ !

Το Δεκέμβριο του 1452 και ενώ ο Πρωτοσύγκελος πατήρ Ραφαήλ, αλλά και ο Διάκονός του Νικόλαος βρίσκονταν στην Κωνσταντινούπολη, ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος οργάνωσε επίσημο συλλείτουργο στην Εκκλησία της Αγίας Σοφίας με αντιπρόσωπο του πάπα τον καρδινάλιο Ισίδωρο, στα πλαίσια της ενωτικής πολιτικής που εφάρμοζε έχοντας την ψευδαίσθηση ότι θα σωθεί η Βασιλεύουσα με τη βοήθεια του πάπα, από τον ασφυκτικό τουρκικό κλοιό. Στις 12 Δεκεμβρίου του 1452, ανήμερα του Αγίου Σπυρίδωνος, έλαβε χώρα το συλλείτουργο αυτό. Όμως, ο Πρωτοσύγκελος Ραφαήλ δεν θέλησε να παραστεί και ούτε και τον Διάκονό του άφησε να πάει. Γνώριζε πολύ καλά ότι αυτό θα ήταν προδοσία της Πίστεως. «Όχι, και μέχρις εκεί. Σχέση ναι, βοήθεια ναι, συλλείτουργο με τους παπικούς ποτέ!...» είπε ο Άγιος. Ο Αυτοκράτορας θύμωσε πάρα πολύ και τους τιμώρησε με προσωρινή εξορία στην Αίνο. Γι’ αυτό και ο Άγιος Ραφαήλ ονομάζεται και ομολογητής, διότι παράτησε τις τιμές και δόξες του αξιώματός του και δεν υπολόγισε το κόστος της εναντίωσής του στον αυτοκράτορα, προκειμένου να υπερασπιστεί την αλήθεια της Ορθοδοξίας έναντι της αιρέσεως του παπισμού.

12 σχόλια:

  1. Σε εμάς συλλείτουργο δεν έχει γίνει ακόμα.

    Άρα η Αποτείχιση δεν είναι υποχρεωτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε εμάς συλλείτουργο δεν έχει γίνει ακόμα.

    Άρα η Αποτείχιση δεν είναι υποχρεωτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ19 Σεπτεμβρίου 2014 στις 1:01 μ.μ.

    Δειτε την ακριβεια την κανονικοτητα την νομιμοτητα και την ταξη της πραξεως των Ιερων Κανονων των Οικουμενικων και Τοπικων Πανορθοδοξων Ιερων Συνοδων των Αγιων Πατερων χωρις προσθηκες και αφαιρεσεις εφαρμοσμενη στο σημερα για την αποτειχιση απο την κοινωνια :
    1) της υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων,
    2) του νεο- ημερολογιτικου σχισματος των οικουμενιστων και
    3) της παρασυναγωγης των παραταξιακων,
    γραμμενη στα βιβλια του Πατρος Μαξιμου του Αγιοβασιλειατη που θα τα βρειτε στο μπλοκ "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ" ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Σε εμάς συλλείτουργο δεν έχει γίνει ακόμα.


    Το 2006 στον Άγιο Γεώργιο στη Κωνσταντινούπολη, τι ήταν;

    Τι σας έχουν ποτίσει αδελφέ μου;;

    Γιατί το μυαλό δεν κάνει στροφές;

    Τι θέλει αδελφέ μου ο Πάπας;
    Συλλείτουργα, Κοινά Ποτήρια, και Αγιοσύνες ή την αναγνώριση της παντοδυναμίας του, επάνω στον Πλανήτη για παγκόσμια Κυβέρνηση μαζί με τον Αντίχριστο;

    Τι κάνει άλλωστε με την Ουνία;;
    Δεν αφήνει τον κάθε ένα στους λειτουργικούς του τύπους, και ζητά μόνον την αναγνώριση του πρωτείου και του αλάθητου;

    Αυτό ήθελε τόσους αιώνες από τους Ορθοδόξους και το πέτυχε με τους εκλατινισμένους Αθηναγόρα και ιδίως με τον Βαρθολομαίο.

    Μας έκαναν Ουνίτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είναι συλλείτουργο με όλη την έννοια της λέξης. Συλλείτουργό είναι το Κοινό Ποτήριο!
    Στο Φανάρι το 2006 ἐγινε κάτι σαν συμπροσευχή.

    Τι σε έχουν ποτίσει Κωστάκη και τα βλέπεις ανάποδα τα πράγματα;

    Δεν ξέρουν οι Κορναράκηδες και οι άλλοι μεγάλοι θεολόγοι σαν τον π. Μεταλληνό και τον π. Ζήση και ξέρεις εσύ ο βοσκός;

    Αν είχε γίνει συλλείτουργο=Κοινό Ποτήρι, θα είχαν αποτειχιστεί και αυτοί. Δεν είσαι εσύ εξυπνότερος από αυτούς. Χαζότερος είσαι.

    Φίλιππος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάνεις λάθος Κωστάκη! Ο Πάπας θέλει συλλείτουργα και ένωση των θρησκειών και των δογμάτων. Θέλει αχταρμά. Προς το παρόν δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο.

    Πρόσεχε τον σχισματικό παλαιοημερολογητισμό Κωστάκη.
    Ούτε αίμα μαρτυρίου ξεπλένει τα σχίσματα που προωθείς.

    Φίλιππος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάνεις λάθος Κωστάκη! Ο Πάπας θέλει συλλείτουργα και ένωση των θρησκειών και των δογμάτων. Θέλει αχταρμά. Προς το παρόν δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο.

    Πρόσεχε τον σχισματικό παλαιοημερολογητισμό Κωστάκη.
    Ούτε αίμα μαρτυρίου ξεπλένει τα σχίσματα που προωθείς.

    Φίλιππος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Γιώργος Γιαννόπουλος κάνει λάθος και λέει πλανεμένα. Προσοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ20 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:03 π.μ.

    Δεν εισαι ο μονος ανωνυμε 10:16.
    Υπαρχουν και αλλοι με το ονομα λεγεων. Αυτο το γενος που εχεις και σε βασανιζει θεραπευεται με προσευχη και νηστεια.
    Σε ενα μοναχο που ειχε αναλογο προβλημα ο Πατερ Θεοδωρητος του ειπε να αφησει προς το παρον τα εκκλησιολογικα και να παει σε οτι παππα βρει μπροστα του για να τον θεραπευσει στο προβλημα που ειχε και να μην ασχολειται με αλλου ειδους εκκλησιαστικα θεματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν με λένε λεγεών Γιώργο Γιαννόπουλε.
    Αν πιστεύεις πραγματικά ότι με λένε λεγεών, πήγαινε σε ένα ορθόδοξο ψυχίατρο να σε εξετάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν με λένε λεγεών Γιώργο Γιαννόπουλε!
    Αν νομίζεις ότι με λένε λεγεών επειδή ελέγχω τις μπούρδες σου, πήγαινε σε κάποιον ορθόδοξο ψυχίατρο να σε εξετάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ20 Σεπτεμβρίου 2014 στις 4:53 μ.μ.

    Εγω δεν ειμαι ιερεας να σου διαβασω ειδικες ευχες. Ειμαι αντρας και βαζω το ονομα μου οπου γραφω.
    Αν ειχες επιχειρηματα θα τα ελεγες. Αλλα
    εισαι κενος και αδειος απο επιχειρηματα.
    Εισαι ομως πλουσιος σε βλασφημιες κατα του Αγιου Πνευματος εχεις τεραστια διαστροφικη ταση κατα των Ιερων Κανονων και εχεις αφθονια κακοδοξιων κατα των Αγιων Πατερων. Εχεις πνευμα σατανικης πλανης.
    Πρωτα απο ολα για να δεις οτι εισαι ενοχος και κρυβεσε αυτο το καταλαβαινει πολυ ευκολα καποιος αφου συνεχεια γραφεις ανωνυμα η βαζεις διαφορετικα ψευτικα ονοματα.
    Δεν εχεις κανονικο πατερικο θεολογικο και εκκλησιολογικο λογο,
    και ολο ψευδεσε σαν τον "πατερα" σου και συκοφαντεις. Ποτε σου δεν μιλησες σοβαρα. Αν συνεχισεις τις βλασφημιες κατα του Αγιου Τριαδικου Θεου των Ορθοδοξων μηπως θα σου ερθουν και αλλα ετερα πνευματα. Ενα θα σου πω. Σταματα αυτο το παιχνιδι γιατι δεν θα σου βγει σε καλο. Λενε οι πατερες να εξεταζεις τι λες προτου μιλησεις γιατι εαν πεις κατα του πλησιον οτι λεει μπουρδες του διαβολου και εκεινος λεει την αληθεια του Χριστου τοτε αυτο που κανεις λεγεται βλασφημια κατα του Αγιου Πνευματος που δεν συγχωρηται
    ποτε. Προσεχε γιατι οσο και να προσπαθεις να παρασυρεις και αλλους δεν θα μπορεσεις γιατι ο κοσμος διαβαζει και μελεταει ειναι εξυπνοι δεν ειναι φυτα που μπορεις να τους χειραγωγησεις σε οικουμενιστικες μασονικες σχισματικες αιρετικες και σατανικες πλανες.
    Οταν λες οτι οι Ιεροι Κανονες της αποτειχισεως των Ιερων Συνοδων των Αγιων Πατερων ειναι πλανη και μπουρδες τοτε επειδη βλασφημεις ΤΟ ΥΠΕΡ-ΠΑΝ-ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ εαν δεν μετανοησεις πραγματικα αυτο που κανεις δεν θα σου συγχωρεθει ποτε οπως λεει η Αγια Γραφη των Ορθοδοξων Χριστιανων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή