"Να ασχολείσαι με τα ιατρικά, άφησε τα θεολογικά και μη κρίνεις ἀλλότριον οἰκέτην", απαντητικό σχόλιο
Βλέπε http://apotixisi.blogspot.gr/2014/09/blog-post_4.html
Για τους κ.κ. ΝΠ και S,
και το : "Αλήθεια, δεν θα ήταν κρίμα και κοροϊδία να τολμούσα να δια-φημίζομαι, ο άσχετος εγώ να σου κάνω το γιατρό όταν δεν είναι καθόλου το αντικείμενό μου αυτό, και όχι μόνο δεν γνωρίζω τίποτα και είμαι όντως άσχετος αλλά να προσπαθώ και από πάνω να σε βγάζω αποτυχημένο γιατρό "για τα μπάζα;" Ας σοβαρευτούμε λίγο..."
κχ.
Σωστά, ας σοβαρευτούμε λίγο. Η Ιατρική είναι ο μόνος και μοναδικός κλάδος της Επιστήμης, ο οποίος απαιτεί, αν θέλεις να ασκείς τα σχέση έχοντα με σωματικά νοσήματα, πλήρη πανεπιστημιακή και νοσοκομειακή μαθητεία. Όλα τα άλλα επιτηδεύματα μπορεί κανείς να τα κάνει - μιλώ γενικά και όχι εξειδικευμένα - φτάνει να έχει παρατηρητικότητα και λίγες στροφές παραπάνω να παίρνει το μυαλό.
Με τη Θεολογία όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Δεν είναι προσβάσιμη στον καθένα, ανεξάρτητα αν διαθέτει πτυχίο επιστημονικής κατάρτησης του αντικειμένου (έστω, το αντικειμένου). Πάντως ένα είναι γεγονός, ότι στα Θρησκευτικά οφείλουμε όλοι να δίνουμε το παρόν, αφού αυτός είναι άλλωστε και ο σκοπός της Εκκλησίας. Μικροί και ασήμαντοι δάσκαλοι - κατόπιν μαθητείας - καλούμαστε να γίνουμε, σύμφωνα με το πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τὰ ἔθνη ... διδάσκοντες αὐτοὺς τηρεῖν πάντα ὅσα ἐνετειλάμην ὑμῖν.
Ουδένα ανταγωνίζομαι ή επιθυμώ να δρέψω δάφνες, που κατά τεκμήριο του ανήκουν. Γι΄ αυτό, κύριε ΝΠ, εν καινοτομία αποτειχισθέντα, βρίσκω εντελώς άστοχο αυτό που γράψατε μόλις παραπάνω, για να δικαιολογήσετε το "όπως εγώ δεν κάνω το γιατρό, άσε κι εσύ τα θεολογικά ". Ιδού η λαμπρή σας σύσταση :
" Κι' άν θέλεις να μη σου βγει οριστικά η ρετσινιά, (αν και είναι κάπως αργά) ΑΦΗΣΕ τη θεολογία, "δε σου πάει" αλλά ούτε και συ "την πας" εκεί που θέλει ο Θεός αλλά εκεί που θέλεις εσύ και τη φέρνεις και τη γέρνεις στα δικά σου μέτρα. Τα όριά σου μέτρα... Τουλάχιστον όμως, δόξα τω Θεώ, έχεις και λίγη συναίσθηση, για να μην σε αδικώ. Λες: "Ότι δεν θεολογώ, όπου και τα εισαγωγικά, το γνωρίζω καλώς." Αφού λοιπόν το γνωρίζεις καλώς, ποίει καλώς και απόφευγέ την, αδελφέ μου, για καλό σου το λέγω ".
Κι εγώ λέω για το καλό σας, αν διδάσκετε τους μαθητές να μην ασχολούνται με τα Θρησκευτικά, τους κάνετε πολύ κακό. Θα πηγαίνουν στην εκκλησία και το σανό που έχουν στην κεφαλή τους θα γίνεται πίτουρο. Κάτι που δεν έκανα γιατί συνάντησα τους παλαιοημερολογίτες στη διαδρομή. Πρώτα θα μάθεις τη ζημία που πάθαμε, μου είπαν, και ύστερα θα αποφασίσεις. Ο Θεός μου χάρισε την υπομονή. Πήγαινα στην εκκλησία «με το νου και με τη γνώση». Δεν άλλαξα νου, όπως είπε σχολιαστής Μ. αναφερόμενος στη μετάνοια. Με νου και γνώση βρήκαν καμπόσοι τον Θεό, έλεγαν οι παλαιοί. Στην εκκλησία λοιπόν άκουγα άπειρες αναφορές στους πατέρες, εδάφια ολόκληρα από στήθους της Αγίας Γραφής, τίποτα όμως από αυτά δεν έδενε με όσα γράφονταν, ακούγονταν ή παρέπεμπαν στις αιτίες, που μας έφεραν στην άθλια σημερινή κατάσταση.
Ο κ. S την περιγράφει με το ανεπανάληπτο χωρίο από τον Προφήτη Ησαΐα : «τας νουμηνίας υμών και τα σάββατα και ημέραν μεγάλην ουκ ανέχομαι· νηστείαν και αργίαν και τας νουμηνίας υμών και τας εορτάς υμών μισεί η ψυχή μου· εγεννήθητέ μοι εις πλησμονήν, ουκέτι ανήσω τας αμαρτίας υμών.»
Δεν το συνδέει με την Καινοτομία, ούτε κι εσείς,. Πάντως οι οπτικοακουστικές και άλλες ορατές ασχήμιες σας ώθησαν στην άτακτη, όπως χαρακτηρίστηκε, αποτείχιση. Η εύτακτη είναι απευκταία με επιχείρημα : «αν θελήσω να πάω με τους παλαιοημερολογίτες σε ποια παράταξη να ενταχθώ;». Αφελές βέβαια. Επειδή θυμίζει την ερωτηματική απάντηση που θα έδινε ένας αγνωστικιστής σε άλλον, ίσως, φοβούμενο κάποιον από τους πολλούς θεούς. Αν του ζητούσε τη συμβουλή του για την απόφαση να γίνει Χριστιανός, ο αγνωστικιστής θα του απαντούσε : «Και με ποιον θα πας; Με τους καθολικούς, με τους προτεστάντες, με τους ορθόδοξους; ή με τους Μονοφυσίτες, ή ... ή ...;». Τι θα έκανε λοιπόν ο θεοσεβούμενος ; Θα μάζευε τα κουβαδάκια του και θα πήγαινε σε άλλη παραλία. Καλύτερη η δια στοών φέρουσα σε υπήνεμα ακρογιάλια. Θα έχετε, ίσως, πέρα εκεί στην Αυστραλία. Έχετε όμως τους καρχαρίες, που εμείς δεν έχουμε. Εδώ έχουμε τεράστια κήτη, που μας καταπίνουν, δεν μας χωνεύουν, και μας αποβάλλουν. Είμαστε ξένο σώμα, μας απορρίπτουν όπως τα μοσχεύματα.
Μετά από αυτά, και την εντός Καινοτομίας αποτείχιση, κύριε Π, δεν θα είχε άδικο να παρατηρήσει κάποιος ότι τα στραβά αυτής τα βλέπετε, όπως βλέπετε ένα σκύλο, την ουρά του οποίου προσπαθείτε να ισιώσετε. Μάταια όμως. Πολλές οι παρατάξεις των ΓΟΧ, το γνωρίζουμε, αλλά πιστεύουμε και ελπίζουμε σύντομα η ακαταστασία να τελειώσει. Εσείς τι θα κάνετε τότε ; Τι θα μας προσκομίσετε από τα βιβλία της εκκλησιολογίας, της κανονολογίας ή της παραδοσιολογίας, αφού το Δόγμα δεν σας είναι αρκετό ; Σας έμαθαν ότι το ημερολογιακό δεν αφορά στο Δόγμα και αλλάξατε πλευρό. Τις Κυριακές όμως ακούτε το «σταυρωθέντα επί Ποντίου Πιλάτου (δηλώνει χρόνο) ... Και αναστάντα τη τρίτη ημέρα (δηλώνει ημέρα)». Πείτε μας λοιπόν, άσκοπη η, όπως χλευαστικά και ανόητα λέτε, χρονολατρεία και ημερολατρεία μας ; Φυσικά, τον ποιητή των ημερών και του χρόνου προσκυνούμε, λατρεύουμε και τιμούμε, επειδή εντός χρόνου και ημερών χρόνου υπάρχουμε. Δεν γίναμε ακόμη αδιάστατοι όπως εσείς.
Τέλος, για τον κύριο S. που μας ρώτησε τι θα απαντούσαμε στον Απ. Παύλο με το : Ρμ. 14,4 "σὺ τίς εἶ ὁ κρίνων ἀλλότριον οἰκέτην; τῷ ἰδίῳ Κυρίῳ στήκει ἢ πίπτει· σταθήσεται δέ· δυνατὸς γάρ ἐστιν ὁ Θεὸς στῆσαι αὐτόν"; του λέμε :
Αβλεψία ; Μάλλον. Άλλοι κρίνουν εμάς, εμείς δεν κρίνουμε (κρίναμε) κανένα ἀλλότριον οἰκέτην. Τότε φωνάξαμε "μας φραγκέψανε", όπως σήμερα φωνάζουμε "μας πουλήσανε". Αρνηθήκαμε να γίνουμε οικέτες αλλότριων κυρίων ψευδώς και κακόβουλα επικαλουμένων το όνομα του Κυρίου. Το τι τραβήξαμε δεν λέγεται. Η νονά μου, αδελφή της μητέρας μου και δασκάλα, έπρεπε να δηλώσει νεοημερολογίτισα για να διοριστεί - σημείωσε, χήρα με ένα παιδί. Ο Κύριος να την αναπαύσει. Όταν κάποτε, επηρεασμένος από τις σαχλαμάρες τις νεοορθοδοξίας, της είχα πει : Το συναίσθημα δεν έχει σχέση με την εκκλησία και την πίστη μας, μού απάντησε : Και πού βάζεις τότε το "ο Θεός αγάπη εστί;". Τα μάζεψα, κλείστηκα στο "ταμιείον" μου και προσευχήθηκα. Προσευχόμουν για πολλά χρόνια, κάποτε βγήκα.
Για τους κ.κ. ΝΠ και S,
και το : "Αλήθεια, δεν θα ήταν κρίμα και κοροϊδία να τολμούσα να δια-φημίζομαι, ο άσχετος εγώ να σου κάνω το γιατρό όταν δεν είναι καθόλου το αντικείμενό μου αυτό, και όχι μόνο δεν γνωρίζω τίποτα και είμαι όντως άσχετος αλλά να προσπαθώ και από πάνω να σε βγάζω αποτυχημένο γιατρό "για τα μπάζα;" Ας σοβαρευτούμε λίγο..."
κχ.
Σωστά, ας σοβαρευτούμε λίγο. Η Ιατρική είναι ο μόνος και μοναδικός κλάδος της Επιστήμης, ο οποίος απαιτεί, αν θέλεις να ασκείς τα σχέση έχοντα με σωματικά νοσήματα, πλήρη πανεπιστημιακή και νοσοκομειακή μαθητεία. Όλα τα άλλα επιτηδεύματα μπορεί κανείς να τα κάνει - μιλώ γενικά και όχι εξειδικευμένα - φτάνει να έχει παρατηρητικότητα και λίγες στροφές παραπάνω να παίρνει το μυαλό.
Με τη Θεολογία όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Δεν είναι προσβάσιμη στον καθένα, ανεξάρτητα αν διαθέτει πτυχίο επιστημονικής κατάρτησης του αντικειμένου (έστω, το αντικειμένου). Πάντως ένα είναι γεγονός, ότι στα Θρησκευτικά οφείλουμε όλοι να δίνουμε το παρόν, αφού αυτός είναι άλλωστε και ο σκοπός της Εκκλησίας. Μικροί και ασήμαντοι δάσκαλοι - κατόπιν μαθητείας - καλούμαστε να γίνουμε, σύμφωνα με το πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τὰ ἔθνη ... διδάσκοντες αὐτοὺς τηρεῖν πάντα ὅσα ἐνετειλάμην ὑμῖν.
Ουδένα ανταγωνίζομαι ή επιθυμώ να δρέψω δάφνες, που κατά τεκμήριο του ανήκουν. Γι΄ αυτό, κύριε ΝΠ, εν καινοτομία αποτειχισθέντα, βρίσκω εντελώς άστοχο αυτό που γράψατε μόλις παραπάνω, για να δικαιολογήσετε το "όπως εγώ δεν κάνω το γιατρό, άσε κι εσύ τα θεολογικά ". Ιδού η λαμπρή σας σύσταση :
" Κι' άν θέλεις να μη σου βγει οριστικά η ρετσινιά, (αν και είναι κάπως αργά) ΑΦΗΣΕ τη θεολογία, "δε σου πάει" αλλά ούτε και συ "την πας" εκεί που θέλει ο Θεός αλλά εκεί που θέλεις εσύ και τη φέρνεις και τη γέρνεις στα δικά σου μέτρα. Τα όριά σου μέτρα... Τουλάχιστον όμως, δόξα τω Θεώ, έχεις και λίγη συναίσθηση, για να μην σε αδικώ. Λες: "Ότι δεν θεολογώ, όπου και τα εισαγωγικά, το γνωρίζω καλώς." Αφού λοιπόν το γνωρίζεις καλώς, ποίει καλώς και απόφευγέ την, αδελφέ μου, για καλό σου το λέγω ".
Κι εγώ λέω για το καλό σας, αν διδάσκετε τους μαθητές να μην ασχολούνται με τα Θρησκευτικά, τους κάνετε πολύ κακό. Θα πηγαίνουν στην εκκλησία και το σανό που έχουν στην κεφαλή τους θα γίνεται πίτουρο. Κάτι που δεν έκανα γιατί συνάντησα τους παλαιοημερολογίτες στη διαδρομή. Πρώτα θα μάθεις τη ζημία που πάθαμε, μου είπαν, και ύστερα θα αποφασίσεις. Ο Θεός μου χάρισε την υπομονή. Πήγαινα στην εκκλησία «με το νου και με τη γνώση». Δεν άλλαξα νου, όπως είπε σχολιαστής Μ. αναφερόμενος στη μετάνοια. Με νου και γνώση βρήκαν καμπόσοι τον Θεό, έλεγαν οι παλαιοί. Στην εκκλησία λοιπόν άκουγα άπειρες αναφορές στους πατέρες, εδάφια ολόκληρα από στήθους της Αγίας Γραφής, τίποτα όμως από αυτά δεν έδενε με όσα γράφονταν, ακούγονταν ή παρέπεμπαν στις αιτίες, που μας έφεραν στην άθλια σημερινή κατάσταση.
Ο κ. S την περιγράφει με το ανεπανάληπτο χωρίο από τον Προφήτη Ησαΐα : «τας νουμηνίας υμών και τα σάββατα και ημέραν μεγάλην ουκ ανέχομαι· νηστείαν και αργίαν και τας νουμηνίας υμών και τας εορτάς υμών μισεί η ψυχή μου· εγεννήθητέ μοι εις πλησμονήν, ουκέτι ανήσω τας αμαρτίας υμών.»
Δεν το συνδέει με την Καινοτομία, ούτε κι εσείς,. Πάντως οι οπτικοακουστικές και άλλες ορατές ασχήμιες σας ώθησαν στην άτακτη, όπως χαρακτηρίστηκε, αποτείχιση. Η εύτακτη είναι απευκταία με επιχείρημα : «αν θελήσω να πάω με τους παλαιοημερολογίτες σε ποια παράταξη να ενταχθώ;». Αφελές βέβαια. Επειδή θυμίζει την ερωτηματική απάντηση που θα έδινε ένας αγνωστικιστής σε άλλον, ίσως, φοβούμενο κάποιον από τους πολλούς θεούς. Αν του ζητούσε τη συμβουλή του για την απόφαση να γίνει Χριστιανός, ο αγνωστικιστής θα του απαντούσε : «Και με ποιον θα πας; Με τους καθολικούς, με τους προτεστάντες, με τους ορθόδοξους; ή με τους Μονοφυσίτες, ή ... ή ...;». Τι θα έκανε λοιπόν ο θεοσεβούμενος ; Θα μάζευε τα κουβαδάκια του και θα πήγαινε σε άλλη παραλία. Καλύτερη η δια στοών φέρουσα σε υπήνεμα ακρογιάλια. Θα έχετε, ίσως, πέρα εκεί στην Αυστραλία. Έχετε όμως τους καρχαρίες, που εμείς δεν έχουμε. Εδώ έχουμε τεράστια κήτη, που μας καταπίνουν, δεν μας χωνεύουν, και μας αποβάλλουν. Είμαστε ξένο σώμα, μας απορρίπτουν όπως τα μοσχεύματα.
Μετά από αυτά, και την εντός Καινοτομίας αποτείχιση, κύριε Π, δεν θα είχε άδικο να παρατηρήσει κάποιος ότι τα στραβά αυτής τα βλέπετε, όπως βλέπετε ένα σκύλο, την ουρά του οποίου προσπαθείτε να ισιώσετε. Μάταια όμως. Πολλές οι παρατάξεις των ΓΟΧ, το γνωρίζουμε, αλλά πιστεύουμε και ελπίζουμε σύντομα η ακαταστασία να τελειώσει. Εσείς τι θα κάνετε τότε ; Τι θα μας προσκομίσετε από τα βιβλία της εκκλησιολογίας, της κανονολογίας ή της παραδοσιολογίας, αφού το Δόγμα δεν σας είναι αρκετό ; Σας έμαθαν ότι το ημερολογιακό δεν αφορά στο Δόγμα και αλλάξατε πλευρό. Τις Κυριακές όμως ακούτε το «σταυρωθέντα επί Ποντίου Πιλάτου (δηλώνει χρόνο) ... Και αναστάντα τη τρίτη ημέρα (δηλώνει ημέρα)». Πείτε μας λοιπόν, άσκοπη η, όπως χλευαστικά και ανόητα λέτε, χρονολατρεία και ημερολατρεία μας ; Φυσικά, τον ποιητή των ημερών και του χρόνου προσκυνούμε, λατρεύουμε και τιμούμε, επειδή εντός χρόνου και ημερών χρόνου υπάρχουμε. Δεν γίναμε ακόμη αδιάστατοι όπως εσείς.
Τέλος, για τον κύριο S. που μας ρώτησε τι θα απαντούσαμε στον Απ. Παύλο με το : Ρμ. 14,4 "σὺ τίς εἶ ὁ κρίνων ἀλλότριον οἰκέτην; τῷ ἰδίῳ Κυρίῳ στήκει ἢ πίπτει· σταθήσεται δέ· δυνατὸς γάρ ἐστιν ὁ Θεὸς στῆσαι αὐτόν"; του λέμε :
Αβλεψία ; Μάλλον. Άλλοι κρίνουν εμάς, εμείς δεν κρίνουμε (κρίναμε) κανένα ἀλλότριον οἰκέτην. Τότε φωνάξαμε "μας φραγκέψανε", όπως σήμερα φωνάζουμε "μας πουλήσανε". Αρνηθήκαμε να γίνουμε οικέτες αλλότριων κυρίων ψευδώς και κακόβουλα επικαλουμένων το όνομα του Κυρίου. Το τι τραβήξαμε δεν λέγεται. Η νονά μου, αδελφή της μητέρας μου και δασκάλα, έπρεπε να δηλώσει νεοημερολογίτισα για να διοριστεί - σημείωσε, χήρα με ένα παιδί. Ο Κύριος να την αναπαύσει. Όταν κάποτε, επηρεασμένος από τις σαχλαμάρες τις νεοορθοδοξίας, της είχα πει : Το συναίσθημα δεν έχει σχέση με την εκκλησία και την πίστη μας, μού απάντησε : Και πού βάζεις τότε το "ο Θεός αγάπη εστί;". Τα μάζεψα, κλείστηκα στο "ταμιείον" μου και προσευχήθηκα. Προσευχόμουν για πολλά χρόνια, κάποτε βγήκα.
Ο/Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ είπε...
Η ενότητας της Πίστεως
ορίζεται μόνο εντός της Μίας Αγίας Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού, δηλαδή,
όταν ακολουθούμε την αληθινή Πίστη που μας παρέδωσε ο Χριστός και οι άγιοι
Θεοφόροι Πατέρες μας για την Σωτηρία της Αθάνατης ψυχής μας ιδιαίτερα σήμερα
που η πνευματική πανούκλα της παναίρεσης πανθρησκείας του οικουμενισμού απαιτεί
αποτείχιση, απομάκρυνση από τους αιρετικούς ΖΗΛΩΤΕΣ οικουμενιστές δήθεν
ορθόδοξους του νέου και παλαιού ημερολογίου των σχισματικών παρασυναγωγών.
13 Σεπτεμβρίου 2014 - 9:47 π.μ.
Ο/Η Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Θλίβομαι όταν βλέπω αντιπαραθέσεις μεταξύ αγωνιζομ...":
Οργανωμένος αποσυντονισμός
Δεν θα μπορούσαν να απουσιάσουν οι υπερθετικά ακαινοτόμητοι, για να μεγαλώσουν ακόμη περισσότερο τη θλίψη μας.
Δεν τους αρέσει η συντταγμένη αποτείχιση, η οποία έλαβε χώρα και διασπάστηκε, για λόγους που θα χρειαζόταν χώρος και χρόνος να εξηγήσουμε.
Από την άλλη, έχουμε και τους υπ΄ ατμόν φευγάτους του Νέου. Ασύντακτοι και αυτοί, μένουν στην Καινοτομία, και όπως οι πρώτοι, κλείνουν κι αυτοί τα μάτια και τα αυτιά. Αποτείχιση θέλουν, αλλά να είναι υπερθετικά ακαινοτόμητη : Να γίνει βάσει εκκλησιολογικών, κανονολογικών και λοιπών παραδοσιακών αρχών, αφήνοντας έξω τις αρχές του Δόγματος. Πανορθόδοξη Σύνοδο θέλουν, αλλά ποιοι θα είναι οι πανορθόδοξοι δεν μας το λένε, δεν τους ενδιαφέρει, ο λαός ξέρει.
Τι να τους πει κανείς ; Βλέπουν την καταιγίδα να έρχεται (ηνωμένες θρησκείες) και ο ένας λεέι "θα μας φυλάξει ο Θεός", ο άλλος λέει "κρατώ ομπρέλλα". Δεν θέλουν να μπουν σε παλαιοημερολογίτικα σπίτια : Σε ποια παράταξη να πάω;
Πώς να μην θλιβεται κανείς, μετά από αυτά, αδελφέ Κωνσταντίνε ; Ο οργανωμένος αποσυντονισμός καλά κρατεί. Τους θυμίζεις την περίπτωση του Μακκαβαίου Ιούδα - κατάργησε την αργία του Σαββάτου - τίποτα αυτοί. Δεν έχουμε τώρα, λένε, ορατούς εχθρούς όπως τότε οι Εβραίοι. Τους αόρατους - όχι και τόσο - που μας κομμάτιασαν, δεν θέλουν να τους δουν.
Ο/Η Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Θλίβομαι όταν βλέπω αντιπαραθέσεις μεταξύ αγωνιζομ...":
Οργανωμένος αποσυντονισμός
Δεν θα μπορούσαν να απουσιάσουν οι υπερθετικά ακαινοτόμητοι, για να μεγαλώσουν ακόμη περισσότερο τη θλίψη μας.
Δεν τους αρέσει η συντταγμένη αποτείχιση, η οποία έλαβε χώρα και διασπάστηκε, για λόγους που θα χρειαζόταν χώρος και χρόνος να εξηγήσουμε.
Από την άλλη, έχουμε και τους υπ΄ ατμόν φευγάτους του Νέου. Ασύντακτοι και αυτοί, μένουν στην Καινοτομία, και όπως οι πρώτοι, κλείνουν κι αυτοί τα μάτια και τα αυτιά. Αποτείχιση θέλουν, αλλά να είναι υπερθετικά ακαινοτόμητη : Να γίνει βάσει εκκλησιολογικών, κανονολογικών και λοιπών παραδοσιακών αρχών, αφήνοντας έξω τις αρχές του Δόγματος. Πανορθόδοξη Σύνοδο θέλουν, αλλά ποιοι θα είναι οι πανορθόδοξοι δεν μας το λένε, δεν τους ενδιαφέρει, ο λαός ξέρει.
Τι να τους πει κανείς ; Βλέπουν την καταιγίδα να έρχεται (ηνωμένες θρησκείες) και ο ένας λεέι "θα μας φυλάξει ο Θεός", ο άλλος λέει "κρατώ ομπρέλλα". Δεν θέλουν να μπουν σε παλαιοημερολογίτικα σπίτια : Σε ποια παράταξη να πάω;
Πώς να μην θλιβεται κανείς, μετά από αυτά, αδελφέ Κωνσταντίνε ; Ο οργανωμένος αποσυντονισμός καλά κρατεί. Τους θυμίζεις την περίπτωση του Μακκαβαίου Ιούδα - κατάργησε την αργία του Σαββάτου - τίποτα αυτοί. Δεν έχουμε τώρα, λένε, ορατούς εχθρούς όπως τότε οι Εβραίοι. Τους αόρατους - όχι και τόσο - που μας κομμάτιασαν, δεν θέλουν να τους δουν.
Η ενότητας της Πίστεως ορίζεται μόνο εντός της Μίας Αγίας Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού, δηλαδή, όταν ακολουθούμε την αληθινή Πίστη που μας παρέδωσε ο Χριστός και οι άγιοι Θεοφόροι Πατέρες μας για την Σωτηρία της Αθάνατης ψυχής μας ιδιαίτερα σήμερα που η πνευματική πανούκλα της παναίρεσης πανθρησκείας του οικουμενισμού απαιτεί αποτείχιση, απομάκρυνση από τους αιρετικούς ΖΗΛΩΤΕΣ οικουμενιστές δήθεν ορθόδοξους του νέου και παλαιού ημερολογίου των σχισματικών παρασυναγωγών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟργανωμένος αποσυντονισμός
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα μπορούσαν να απουσιάσουν οι υπερθετικά ακαινοτόμητοι, για να μεγαλώσουν ακόμη περισσότερο τη θλίψη μας.
Δεν τους αρέσει η συντταγμένη αποτείχιση, η οποία έλαβε χώρα και διασπάστηκε, για λόγους που θα χρειαζόταν χώρος και χρόνος να εξηγήσουμε.
Από την άλλη, έχουμε και τους υπ΄ ατμόν φευγάτους του Νέου. Ασύντακτοι και αυτοί, μένουν στην Καινοτομία, και όπως οι πρώτοι, κλείνουν κι αυτοί τα μάτια και τα αυτιά. Αποτείχιση θέλουν, αλλά να είναι υπερθετικά ακαινοτόμητη : Να γίνει βάσει εκκλησιολογικών, κανονολογικών και λοιπών παραδοσιακών αρχών, αφήνοντας έξω τις αρχές του Δόγματος. Πανορθόδοξη Σύνοδο θέλουν, αλλά ποιοι θα είναι οι πανορθόδοξοι δεν μας το λένε, δεν τους ενδιαφέρει, ο λαός ξέρει.
Τι να τους πει κανείς ; Βλέπουν την καταιγίδα να έρχεται (ηνωμένες θρησκείες) και ο ένας λεέι "θα μας φυλάξει ο Θεός", ο άλλος λέει "κρατώ ομπρέλλα". Δεν θέλουν να μπουν σε παλαιοημερολογίτικα σπίτια : Σε ποια παράταξη να πάω;
Πώς να μην θλιβεται κανείς, μετά από αυτά, αδελφέ Κωνσταντίνε ; Ο οργανωμένος αποσυντονισμός καλά κρατεί. Τους θυμίζεις την περίπτωση του Μακκαβαίου Ιούδα - κατάργησε την αργία του Σαββάτου - τίποτα αυτοί. Δεν έχουμε τώρα, λένε, ορατούς εχθρούς όπως τότε οι Εβραίοι. Τους αόρατους - όχι και τόσο - που μας κομμάτιασαν, δεν θέλουν να τους δουν.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ" ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΚΕΦΑΛΗ ΕΧΟΥΜΕ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ-ΠΑΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΙΔΡΥΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΝΕΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ, ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΔΗΘΕΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΤΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΓΙΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ, ΟΙ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ, ΟΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ, ΟΙ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ…
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΓΓΕΛΟ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΛΗΘΙΝΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ… ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχος: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω". ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ".
ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΣΑΝ ΩΣ ΘΕΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΝΕΡΩΝΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΙΔΩΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΠΡΩΤΑ ΚΑΠΟΙΑ "ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ" ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΤΑΓΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΡΟΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΕ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΑΡΕΝΕΣ.
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΩΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ, ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ.
Η ΕΝΤΕΙΧΙΣΗ ΣΕ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ, ΟΥΤΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ, ΟΥΤΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, Ο ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, Ο ΜΕΓΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΦΟΡΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΔΕΝ ΔΙΑΝΟΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΝ ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ…
Μέγας Αθανάσιος
«Εάν ο επίσκοπος ή ο πρεσβύτερος οι όντες οφθαλμοί της Εκκλησίας, κακώς αναστρέφονται και σκανδαλίζουν τον λαόν είναι συμφερότερο να τους εκβάλουμε από τους ευκτήριους οίκους παρά να βρεθούμε μετ’ αυτών ως μετά Άννα και Καϊάφα εις την γέενναν του πυρός» (P.G. 35, 33 - ΒΕΠΕΣ 33, 199) και «ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα, τούτους από της κοινωνίας προσήκει φεύγειν» ( βλ. Μ. Αθανασίου, Τοις τον μονήρη βίον ασκούσι P.G. 26, 1188ΒC).
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ…
http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm