Αγάπη και αλήθεια

(Παρατηρήσεις επί της επιστολής του π. Επιφανίου Θεοδωροπούλου)

Σεβαστοί Πατέρες,
Εν τω υμετέρω εγκρίτω οργάνω της αγωνιζομένης και αγωνιώσης Ορθοδοξίας,  «Ορθόδοξος Τύπος» (αρ. φύλ.  109/10-10-1969) δημοσιεύεται μακροσκελεστάτη επιστολή του Πανοσιολογιωτάτου Αρχιμανδρίτου κ. Επιφανίου Θεοδωροπούλου προς τον Οικουμενικόν Πατριάρχην. Καίτοι στερούμαι προσόντων, εφαμίλλων προς τον σεβαστόν και εξαίρετον επιστολογράφον, όντα σύμβουλον εξ απορρήτων επισήμων Εκκλησιαστικών ανδρών και πλειστάκις προβληθέντα δια το επισκοπικόν αξίωμα, εν τούτοις αποτολμώ να παρακαλέσω Υμάς, όπως φιλοξενήσητε πενιχράς τινας σκέψεις μου· τούτο δε ουχί προς προβολήν ασήμου και ασημάντου τινός λαϊκού, μη αξιωθέντος παρά του Προκαθημένου της Ελλαδικής Εκκλησίας ουδέ θέσεως διδασκάλου εν εκπαιδευτικοίς Αυτής Ιδρύμασιν, ως αθεραπεύτου συντηρητικού, αναδίδοντος την οσμήν του λιβάνου, και της κανδήλας των παραδόσεων, αλλά χάριν αυτής ταύτης της Ορθοδοξίας, του προσφιλούς εντρυφήματος των καρδιών μας και της αποκλειστικής ελπίδος σωτηρίας. Συνεταί, πράγματι, αι παραινέσεις, συμπλέκουσαι αριστουργηματικόν δοκίμιον επιστολιμαίας ρητορικής διατριβής. Συνεταί, αλλά άσκοποι και … επικίνδυνοι! Άραγε αγνοεί ο προς ον η επιστολή όσα εν τη επιστολή αναφέρονται; Έχει την γνώμην ο συμπαθής συντάκτης, ότι είναι ο πρώτος, όστις ανακαλεί εις την τάξιν τον προ πολλού ατακτήσαντα; Δεν είναι ο εκλεκτός π. Επιφάνιος εκ των αφελών ή των βραδέως πληροφορουμένων! Γνωρίζει επομένως, ότι πλειστάκις εγράφησαν τοιαύται παραινέσεις υπό τε μετριωτέρων, αλλά και ικανωτέρων τω λόγω. Πλην ο Γέρων του Φαναρίου «ουκ ηβουλήθη συνιέναι». Αι τοιαύται λοιπόν παραινέσεις ου μόνον πίπτουσιν εις το κενόν αλλά και βαρύτατα τραυματίζουν την Ορθόδοξον συνείδησιν. Και ιδού πως! Κατέστη πανορθοδόξως γνωστόν, ότι ο κρίμασιν οις οίδεν Κύριος προκαθήμενος του Φαναρίου και ο τούτου ομόφρων, ο Αμερικής Ιάκωβος π ρ ο  π ο λ λ ο ύ  έπαυσαν να θεωρούν, ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία είναι η μόνη κιβωτός σωτηρίας. Έργω δε και λόγω ε υ ρ ί σ κ ο ν τ α ι  εκτός εδάφους Ορθοδοξίας, ως τούτο άλλωστε ομολογεί και ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος. Δια των αιρετικών και πεπλανημένων αυτών δοξασιών α σ φ α λ ώ ς  κρημνίζουν συνειδήσεις και βλασφημούν κατά του Παναγίου Πνεύματος, συστήσαντος και συντηρούντος την Ορθόδοξον Εκκλησίαν! Ερωτώμεν λοιπόν τον επαϊοντα π. Επιφάνιον πως οι Πατέρες συμβουλεύουν να συμπεριφερώμεθα κατά των γυμνή πλέον τη κεφαλή διδασκόντων αιρέσεις; Πως θα ωμίλουν οι Βασίλειοι, οι Αθανάσιοι κατά των αιρετικών; Τι συνιστούν οι θείοι και Ιεροί Κανόνες; Ασφαλώς όχι ρητορικάς επιθέσεις, καλολογίας και παραινέσεις! Μία γλώσσα μόνον απομένει· η γλώσσα των επιτιμίων της Εκκλησίας. Τοιαύται συνεταί παραινέσεις, ενώ υπεγείρουν την θυμηδίαν και τον οίκτον του προς ον αι παραινέσεις, συγκλονίζουν τας συνειδήσεις των πιστών τέκνων της Ορθοδοξίας, τα οποία, επί τέλους, δεν κατανοούν διατί υ π ο χ ρ ε ο ύ ν τ α ι  να αναμένουν «άχρι καιρού» και να μη καταδικάσουν, ως πρέπει, τας διαδιδομένας αιρέσεις, τας πασών των αιρέσεων αιρετικωτέρας! Ερωτούν δε τον επιστολογράφον: Μόνον η ανηθικότης αποκόπτει τον οιουδήποτε βαθμού κληρικόν εκ της Εκκλησίας, ουχί δε και η κατεγνωσμένη και γυμνή τη κεφαλή διακηρυσσομένη αίρεσις; Μόνον ο ηθικός καθαρμός του κλήρου πρέπει να αποτελή πόνον και μέλημα των τέκνων της Ορθοδόξου Εκκλησίας ουχί δε και η πλάνη και αίρεσις; Δύναται να ίδη Θεού πρόσωπον ενάρετος τις και των αγγέλων αγνότερος κληρικός, εφ΄ όσον είναι αιρετικός; Οι θείοι και ιεροί κανόνες μόνον το ήθος ελέγχουν, ουχί δε και την πίστιν; Κρημνίζουν λοιπόν αι παραινέσεις του π. Επιφανίου και τας συνειδήσεις και την Ορθοδοξίαν. Τον παταγώδη δε αυτόν κρημνισμόν δεν επανορθώνει η απειλή «Αν τελικώς προχωρήσητε ακόμη, αν προβήτε εις «ενώσεις», τότε θα ίδητε ποίαν στάσιν θα τηρήση έναντι Υμών η Εκκλησία της Ελλάδος», διότι δεν γνωρίζομεν κατά πόσον ομιλεί ο γράφων, κατ΄ εξουσιοδότησιν της Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά και διότι γεννάται η απορία: δικαιολογείται ανεκτικότης να προχωρήση έτι περαιτέρω, όταν ήδη εφήρμοσε και αυτό το κοινόν ποτήριον της Θείας Ευχαριστίας, ώστε να μεταλαμβάνουν, τη συστάσει του, από ορθοδόξους ιερείς αιρετικοί χωρίς προηγουμένην ομολογίαν ορθοδόξου πίστεως; Και έπειτα αμφιβάλλει ο π. Επιφάνιος, θιασώτης αυτός της διοικητικής εννοίας της Εκκλησίας, ότι τα πάντα δύνανται να αποτολμηθώσι και να περιβληθώσι με συνοδικόν κύρος, οπόταν ουδείς θα δύναται να διαμαρτυρηθή, διότι όλοι θα «κήδωνται της ειρήνης της Εκκλησίας» και θα «σκέπτωνται τας εξελίξεις και καταλήξεις των σχισμάτων, ως γράφει, δια να δικαιολογήση τους συμπαθείς «αχρικαιρισμούς» του; Καθ΄ ημάς η Αίρεσις αποκόπτει τον τε κληρικόν και πιστόν εκ της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Επιβάλλεται λοιπόν μόνον συνοδικός έλεγχος και καταδίκη των θιασωτών και κηρύκων της Αιρέσεως του Οικουμενισμού Οικουμενικού Πατριάρχου και Αμερικής Ιακώβου, Θυατείρων Αθηναγόρου κλπ. Μέχρι δε της τοιαύτης επισήμου εκκλησιαστικής ενεργείας, οι πιστοί, κληρικοί τε και λαϊκοί, δύνανται να κάμωσιν χρήσιν έναντι του Πατριάρχου και των ομοφρόνων Αυτώ, του δικαιώματος, όπερ αναγνωρίζει αυτοίς ο ΙΕ΄ Κανών της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, της αποκοπής δηλονότι του Μνημοσύνου και προ Συνοδικής διαγνώμης. Αυτό επιβάλλει η Ορθόδοξος συνείδησις, η ευθύτης και η συνέπεια. Δεν δύναμαι να λέγω: «Παναγιώτατε, είσαι αιρετικός, το οικουμενικόν πνεύμά σου σείει, τον Οίκον, ου εσμέν καθήμενοι, την Ορθόδοξον του Χριστού Εκκλησίαν, αλλά εγώ δεν κόπτω τον Μνημόσυνόν σου άχρι καιρού»! Εάν προσήρχετο εις τον π. Επιφάνιον λαϊκός τις και του έλεγε, ότι φρονεί όσα ο Πατριάρχης διακηρύσσει περί Οικουμενισμού και πανθρησκευτισμού, θα του επέτρεπε να μεταλάβη, εάν δεν ηρνείτο τας πλάνας αυτάς; Η τοιαύτη δε ενέργειά του δεν θα ήτο επιτίμιον, μικρός αφορισμός, α κ ο ι ν ω ν η σ ί α;  Πρόσχωμεν! Πριν ο λαός της Ορθοδοξίας λιθοβολήση κληρικούς και λαϊκούς δια την χλιαράν στάσιν ή διαρρεύση αλλού, λόγω των περιέργων κοκτεϊλισμών μας, ας είπωμεν γυμνήν την αλήθειαν, χωρίς ρητορισμούς. Και η αλήθεια είναι Μία: Πας όστις ευαγγελίζηται ημάς, παρ΄ ο παρελάβομεν, καν Άγγελος εξ ουρανού η, ανάθεμα έστω. Αυτάς τας σκέψεις γεννά εν εμοί η επιστολή του εκλεκτού Αρχιμανδρίτου. Ίσως να μυρίζουν λάδι κανδήλας και λιβάνι! Ίσως να είναι αναχρονιστικά! Δεν γνωρίζω! Ένα μόνον γνωρίζω, ότι η εν τη Ορθοδόξω Εκκλησία Αλήθεια σταθμίζεται μόνον με την Παράδοσιν και τους Κανόνας και ουχί με ασαφείς ρευστότητας.


Διονύσιος Μπατιστάτος.

16 σχόλια:

  1. ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ8 Αυγούστου 2014 στις 4:36 μ.μ.

    Ο Αγιορείτης ιερομόναχος π.Θεοδώρητος Μαύρος αναιρεί κανονικά τις δαιμονικές πλάνες του ορώντος αχρικαιρικού και δυνητικόπληκτου αρχιμανδρίτου π.Επιφανείου Θεοδωρόπουλου.
    Αν όλοι οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας έλεγαν ''Θεός φυλάξει'' ότι οι Ιεροί Κανόνες δεν είναι υποχρεωτικοί αλλά δυνητικοί, δεν θα είχαν αποτειχιστεί ποτέ, ούτε θα είχε συγκροτηθεί καμμία Αγία Οικουμενική και Τοπική Σύνοδος και ούτε θα καταδίκαζαν όλους τους αιρετικούς και τους κακοδόξους και θα είχε καταντήσει η Εκκλησία μας ταμείο αιρέσεων και σχισμάτων ''μη γένοιτο''. 
    Αυτή την τρισάθλια σχιζοφρενική εωσφορική αντικανονικότητα στο χώρο της Ορθοδόξου Εκκλησίας την διδάσκουν σήμερα όλα τα ευνουχισμένα πνευματικά φυτά του εν λόγω Αρχιμανδρίτη για να ασφαλίζουν τους πιστούς σε εκκλησιαστική κοινωνία με το σχίσμα και την αίρεση του αντίχριστου οικουμενισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ8 Αυγούστου 2014 στις 4:43 μ.μ.


    Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ''Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΟΣ ΔΥΝΗΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗ''.

    Σελ 161-164 από το βιβλίο ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του ιερομονάχου Μάξιμου Αγιοβασιλειάτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε 8 Αυγούστου 2014 - 4:43 μ.μ.
    ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ ΜΕ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αγάπη και αλήθεια":

    Ανώνυμε 8 Αυγούστου 2014 - 4:43 μ.μ.
    ΕΙΣΑΙ .... ΜΕ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ!



    Εκφράζονται έτσι αδελφέ, αυτοί που κοινωνούν Σώμα και Αίμα Χριστού;

    Δεν γνωρίζεις τι γράφει ο Απ. Παύλος, ότι είμαστε μέλη του αυτού σώματος με κεφαλή τον Χριστόν μας;

    Τις ασθενεί και δεν ασθενώ εγώ; ποιος πονάει και δεν πονώ εγώ; κ.λ.π.

    Εάν νομίζεις ότι σφάλει ο αδελφός σου με ωραίο τρόπο προσπάθησε να τον βοηθήσεις. Συγχρόνως εντατική προσευχή για τον αδελφό σου να τον φωτίσει ο Κύριος. Η Ορθοδοξία δεν είναι πολιτικό κόμμα ή ποδοσφαιρικός όμιλος αδελφέ μου για να εκφραζόμαστε έτσι. Αυτό το γράφω για όλους μας!

    Νάσαι πάντα καλά!

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κωστάκη κάνεις λάθος! Οι σχισματικοί δεν κοινωνούν Σώμα και Αίμα Χριστού!

    Κωστάκη και οι Πατέρες έτσι μιλούσαν στους σχισματικούς.

    Κωστάκη μην σε πιάνει η ψευτοευγένεια.
    Κωστάκη σύνελθε!
    Ούτε αίμα μαρτυρίου δεν ξεπλένει να σιγοντάρεις το σχίσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κωστάκη μοιάζεις να είσαι υποκριτής και Φαρισαίος! Δεν σε πειράζει τα όσα έγραψε ο ανώνυμος ΒΛΑΚΑΣ ΜΕ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ για τον π. Επιφάνιο και σε πείραξε αυτό που του είπα και είχα δίκαιο;
    Ντροπή σου Κωστάκη! Ντροπή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Κωστάκη κάνεις λάθος! Οι σχισματικοί δεν κοινωνούν Σώμα και Αίμα Χριστού!


    Γιατί "Γιωργάκη" δεν προσέχεις;
    Απευθύνομαι όχι στον σχισματικό όπως τον αποκαλείς, αλλά στον άλλον που ομιλεί άσχημα εναντίον του "σχισματικού".

    Από ότι καταλαβαίνω, εσύ βρίσκεσαι σε ηρεμία με τη σκέψη ότι αν αναχωρήσεις θα σου έχουν στρωμένο κόκκινο χαλί να σε υποδεχθούν στον Παράδεισο, και το μόνο πράγμα που σε απασχολεί σε αυτή τη ζωή είναι του Κωστάκη η σωτηρία!

    Λοιπόν Γεωργάκη μην εκπλαγείς αν βρίσκεσαι μαζί μου όχι σε τόπους χλοερούς αλλά σε τόπους ... πυρακτωμένους!
    Νομίζεις ταλαίπωρε ότι η σωτηρία σου είναι αποτέλεσμα μόνο του γεγονότος ότι είσαι μέλος της σωστής Εκκλησίας του Χριστού (αν είσαι);
    Τα πάθη σου τα έχεις λάβει υπ΄ όψιν;;
    Μη μου πεις ότι εσύ δάμασες τα πάθη σου, πέρασες το στάδιο της κάθαρσης και βρίσκεσαι στο στάδιο του φωτισμού και προχωρείς για την θέωση!
    Φίλε Γεωργάκη είσαι υποχρεωμένος να τα κάνεις όλα αυτά και πάλι να πεις: δούλος αχρείος είμαι! Η σωτηρία δεν είναι αποτέλεσμα έργων αλλά Χάριτι Κυρίου εστέ σεσωσμένοι λέει το Πνεύμα Κυρίου δια στόματος Απ. Παύλου.
    Ωραίο να σκέπτεσαι για την σωτηρία των αδελφών σου, αλλά πρόσεχε μήπως δεν έχεις φροντίσει πρώτα για την δική σου.
    Όταν βλέπω ανθρώπους τόσο σίγουρους γι΄ αυτό που ακολουθούν, χαίρομαι και συγχρόνως τρέμω για την σιγουριά τους. Πόσες φορές στη πολυτάραχη ζωή μου νόμιζα ότι ακολουθούσα το σωστό, και πόσες φορές διαπίστωσα ότι ακολουθούσα λανθασμένη πορεία...

    Δοξάζω τον Κύριο που έστω και δυναμικά, μου άλλαξε την πορεία στα σαράντα μου χρόνια. Ευχαριστώ συνεχώς την Κυρία Θεοτόκο και τον άγιο Νικόλαο που μια ολόκληρη ζωή δεν με εγκατέλειψαν και τους άλλους αγίους της Εκκλησίας μας που σε δύσκολες στιγμές έκαναν τον θαύμα τους ( άγιος Χαράλαμπος, άγιος Διονύσιος αγία Μαρίνα, αγία Παρασκευή).
    Τέλος δεν ξεχνώ να ευχαριστώ καθημερινώς τους αγίους Ιωακείμ και Άννα για το υπέρτατο δώρο που έκαναν σε όλη τη Δημιουργία, που μας έδωσαν την Κυρία Θεοτόκο μας!

    Νάσαι πάντα καλά, και προσοχή...

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αγάπη και αλήθεια":

    Κωστάκη μοιάζεις να είσαι υποκριτής και Φαρισαίος! Δεν σε πειράζει τα όσα έγραψε ο ανώνυμος ..... ΜΕ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ για τον π. Επιφάνιο και σε πείραξε αυτό που του είπα και είχα δίκαιο;
    Ντροπή σου Κωστάκη! Ντροπή σου!



    Για δέκα χρόνια συμφωνούσα με τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο. Το βιβλίο του "Τα δύο άκρα" βρίσκεται πάντα δίπλα μου.

    Επειδή μελετώ τα βιβλία, παίρνω σημειώσεις ο δε Kύριος, μου έχει δώσει υπομονή να περιμένω να επαληθεύσουν ή όχι τα γραπτά τους. Όταν επαληθεύονται τότε τα δέχομαι.

    Και πάλι νάσαι καλά!
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ9 Αυγούστου 2014 στις 6:03 μ.μ.

    Καλα μπορεις ανωνυμε να κοροιδευεις ολο το πληρωμα της Ορθοδοξου Εκκλησιας?
    Νομιζεις οτι δεν εχουνε μυαλο οι πιστοι οταν με αποδειξεις χειροπιαστες και ατρανταχτες με κανονικα και πατερικα επειχειρηματα ο Πατερ Θεοδωρητος εξαφανισε τον πατερ επιφανειο. Ολοι μπορουν να βαλουν κατω τα δυο βιβλια και να τα συγκρινουν. Υπαρχουν ανθρωποι που ασχετως οτι ειναι αμαρτωλοι οπως ο γραφων εχουν ομως το νοητικο επιπεδο για να καταλαβουν τοσα χρονια τι παιχνιδια παιζονται στην Εκκλησια απο την επιφανειο δυνητικη πλανη των αχρικαιρικων ορωντων των νεων ζωναραδων.
    Ο Πατηρ Θεοδωρητος ασχετα απο την κοντρα των εκκλοσιολογικων θεματων πηγε και στο νοσοκομειο να επισκεφτει τον πατερ επιφανειο.
    Δεν πρεπει να λεμε την αληθεια οτι ποτε δεν μπορεσε να απαντησει ο πατερ επιφανειος στον Πατερ Θεοδωρητο ? και μεχρι τους πατερες στην τροιζηνα ειπε ο Πατερ Θεοδωρητος αν μπορουν ας γραψουν να τον απαντησουν πραγμα που δεν εγινε ποτε μεχρι σημερα. Ο Πατηρ Θεοδωρητος εκανε μεγαλη δουλεια στην Εκκλησια αφου επιμεληθηκε την επιτομη των ιερων κανονων που πρεπει να το εχουν ολο οι επισκοποι και οι ιερεις αφου ειναι πακετο με το Ιερο Πηδαλιο. Τα γραπτα του πατρος θεοδωρητου ηταν αφορμη για να αφορισει η ιερα συνοδος της Εκκλησιας της Ελλαδος την αγιομαχο μαγδαληνη της κοζανης. Αυτοι οι Πατερες Κωσταντινε με Γεροντα τον Πατερα Μαξιμο τον Αγιοβασειλιατη που κοιμηθηκε με σημεια Θεου την ωρα που ηθελε θα ανεφερθουμε αλλη φορα στο θεμα, ηταν η συνεχεια των κολλυβαδων πατερων. Δεν ειναι το οτι ο Παπα Μαξιμος ειχε τα σημεια αγιασμου οπως και αλλοι Αγιοι Πατερες. Ο Παπα Μαξιμος ξεχωριζε διοτι πραγματικα σου το λεω Κωσταντινε δεν εχω συναντησει ειτε σε επιισκοπους ειτε σε ιερεις ειτε σε διακους ειτε σε μοναχους σε αυτα τα χρονια να υπαρχει καποιος που να τα συνδυαζει ολα, δηλ : να μην κοινωναει την αιρεση το σχισμα την παρασυναγωγη να εχει την κανονικη γραμμη για την θεια Κοινωνια λειτουργουσαν καθε ημερα και οταν γερασε και δεν μπορουσε να λειτουργησει κοινωνουσαν με Αγιον Αρτο παλι καθε ημερα τηρουσαν τις νηστειες οπως λεει το Πηδαλιο δουλευανε πολυ την ευχη του Χριστου, ακομη και στα τυπικα οτι λεει η κανονικη παραδοση ειχαν γενεια μεχρι κατω και μαλι κουρεμενο. Σε πολλα τετοια θεματα ειχα κανει ερευνα και δεν ειχα βρει αλλον ιερεα να τηρει σε ολα τα θεματα την κανονικη τους ταξη, ειναι στον ανθρωπο Κωσταντινε. Ο Πατερ Μαξιμος χειροτονηθηκε απο τον Αγιο Φιλαρετο και ο Πατερ Θεοδωρητος απο τον Βιταλιο. Γιαυτο ο Θεος μας εδωσε νομους αμα τους τηρουμε οσο αμαρτωλοι και αν ειμαστε ολοι οι ανωνυμοι του κοσμου να σου στελνουν σχολια δεν μπορουν να σε αγγιξουν.
    Η Χαρη του Θεου να ειναι με ολους μας Κωσταντινε και με τον ανωνυμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ο Γιώργος Γιαννόπουλος γράφει ΠΛΑΝΕΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!

    ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ!

    ΣΕΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ!

    ΜΑΚΡΥΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιώργο Γιαννόπουλος νομίζεις πως θα χάψουμε αυτά τα πλανεμένα που γράφεις;
    Αν νομίζεις κάτι τέτοιο, είσαι βαθιά νυχτωμένος!

    Αυτά που γράφεις τα πλανεμένα τα πετάμε στον κάλαθο των αχρήστων!

    ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!

    Σπυρίδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ10 Αυγούστου 2014 στις 7:54 μ.μ.

    Νομιζεις ανωνυμε οτι μπορεις να κοροιδευεις τους πιστους????????????
    Τον εαυτο σου κοροιδευεις μονο και κανεναν αλλον.
    Απο τον Θεο δεν θα μπορεσεις με κανενα τροπο να του ξεφυγεις.
    Οταν πεσει η αυλαια τοτε θα καταλαβεις τι εκανες.
    Αυτο ισχυει για ολους μας.
    Νομιζεις δεν σε εχει καταλαβει ο κοσμος οτι εισαι αδειος απο επιχειρηματα???
    Βαζεις σχολια χωρις νοημα γιατι σε βαζει ο πειρασμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιώργο Γιαννόπουλε είσαι σε μεγάλη πλάνη και σε μεγάλο σκοτάδι!
    Ξύπνα πριν είναι αργά!
    Απο τον Θεο δεν θα μπορεσεις με κανενα τροπο να του ξεφυγεις.
    Οταν πεσει η αυλαια τοτε θα καταλαβεις τι εκανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιώργο Γιαννόπουλε είσαι σε μεγάλη πλάνη και σε μεγάλο σκοτάδι!
    Ξύπνα πριν είναι αργά!
    Απο τον Θεο δεν θα μπορεσεις με κανενα τροπο να του ξεφυγεις.
    Οταν πεσει η αυλαια τοτε θα καταλαβεις τι εκανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ11 Αυγούστου 2014 στις 7:45 μ.μ.

    Ανωνυμε ποσα λεφτα σου δινει η στοα????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ12 Αυγούστου 2014 στις 4:49 μ.μ.

    Τακτοποιηθικε ο ανωνυμος στο μπλοκ
    Ρωμαικο οδοιπορικο και μετα αφερεσαν τα σχολια και ψαχνει τωρα να βρει ποιος τα λεει στους αλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή