O αγαπητός αδελφός μας Κυπριανός Χριστοδουλίδης γράφει:

Αγαπητέ αδελφέ Κωνσταντίνε,


Ευχαριστώ για το σχόλιο και συμμερίζομαι τους προβληματισμούς που έχεις. Τους είχα κι εγώ, τώρα πια όχι. Θα εξηγήσω τους λόγους, δίνοντας και την απάντηση στον αγαπητό αδελφό κ. Γεώργιο Γιαννόπουλο. Τον οποίο παρακαλώ να υποπιάσει την γραφή του, αφού, άλλωστε, υμνεί το πανάγιο Πνεύμα. Καλό να θυμάται και τα χαρίσματα του αγίου Πνεύματος.

Αλλά, έστω, ας το παραβλέψουμε. Είναι νεαρός και δικαιολογείται.

Λοιπόν, είναι αλήθεια ότι αισθανόμουν φρικτά, όταν πήγαινα να λάβω την θεία Μετάληψη από μνημονευτές των Σεραφείμ, Χριστόδουλων, Ιερώνυμων Β΄. Τι γίνεται εδώ; σκεπτόμουν. Τι είναι αυτοί που εθελοτυφλούν και κωφεύουν σε όλα όσα συμβαίνουν στην Εκκλησία; «Οι της αληθείας, οι της Εκκλησίας», μονολογούσα, και απάντηση δεν έβρισκα.

Από την άλλη, γνώριζα και το Ακαινοτόμητο πλήρωμα. Όταν όμως άκουγα μνημόνευση "υπέρ πάσης επισκοπής Ορθοδόξων" με έζωναν τα φίδια. Τι είναι πάλι τούτο; έλεγα. Πάσα επισκοπή Ορθοδόξων άνευ επισκόπου πώς συμβιβάζεται; Κάτι δεν πάει καλά, μου έλεγε ο λογισμός.
 

Αν καταργήσουμε τον επίσκοπο και στη θέση του βάλουμε το "πάσαν επισκοπή" τι σημαίνει; Σημαίνει ότι αναγορεύουμε το "ανεπίσκοπο" πλήρωμα της Εκκλησίας στον υπέρτατο βαθμό της ιεροσύνης. Έχουμε δηλαδή την πλήρη έκφραση ενός απαράδεκτου θρησκευτικού λαϊκισμού, όπου ο λαός του Θεού άνευ επισκόπου, καθίσταται κυρίαρχος στα θέματα της Εκκλησίας. Βεβαίως, είναι κύριος υπερασπιστής των Δογμάτων και της Εκκλησίας ο λαός. Αλλά υπερασπιστής είναι, δεν είναι ο "καθ΄ ύλην αρμόδιος" της λογικής ποίμνης. Είναι εκείνος ο οποίος εν σώματι θα εγκρίνει, ή θα απορρίψει, την επ΄ αληθεία διδασκαλία της εκκλησιαστικής (θρησκευτικής) αρχής του.

Αντιλαμβάνεσαι, λοιπόν, αδελφέ Κωνσταντίνε, ότι αυτά τα περί "ακαινοτόμητου πληρώματος" δεν μπορούσα κατ΄ ουδένα λόγο να τα δεχθώ.

Και πάμε τώρα στους ΓΟΧ, τους οποίους μετά πάθους κατηγορεί ο αδελφός Γεώργιος, επειδή αθέτησαν τους ιερούς Κανόνες και πήγαν κι έφτιαξαν Σύνοδο και συνόδους. Ότι οι ίδιοι αθετούν, για να μη γράφω ότι καταργούν, τους βαθμούς της Ιεροσύνης, αλλά και αυτή την ίδια την Ιεροσύνη, με το "πάσα επισκοπή Ορθοδόξων", δεν το βλέπουν, δεν το καταλαβαίνουν.

Όπως λοιπόν θα αντιλαμβάνεται (ελπίζω) ο αδελφός Γεώργιος, προκειμένων δυο κακών : Κατάργηση της Ιεροσύνης ή αθέτηση των ιερών Κανόνων, "το μη χείρον βέλτιστο". Άλλο να καταργείς το θεσμό της Ιεροσύνης και έτερο να αθετείς εξ ανάγκης τους ιερούς Κανόνες, που μας απαριθμεί ο αδελφός Γεώργιος.

Εκ των πραγμάτων και εξ ανάγκης, το επαναλαμβάνω, ήταν οι ΓΟΧ υποχρεωμένοι να φτιάξουν Σύνοδο, αφού είχε περάσει 10ετία σχεδόν - τώρα κλείνουμε εκατονταετία - από την Καινοτομία. Τούτο για δυο λόγους. Ο πρώτος, ότι όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία ήταν δέσμια της πολιτικής ραδιουργίας. Άρα, Ορθόδοξη Σύνοδος υποτελής στη διπλωματία θα ήταν απαράδεκτη και ιδιοτελής. Ο δεύτερος, ότι το διασκορπισμένο λογικό ποίμνιο δεν μπορούσε να παραμένει αποίμαντο, ακατήχητο, έρμαιο πληθώρας αιρετικών διδαχών περί την πίστη.

Μετά από αυτά δεν είχα άλλη επιλογή και θλίβομαι για την υφισταμένη διαίρεση Ματθαιϊκοί - Χρυσοστομικοί. Δεν είναι δύσκολη η προσέγγιση και αδιαλείπτως προσεύχομαι να επικρατήσει η σύνεση μεταξύ των δυο πλευρών και ακολούθως η ένωση. Το θέμα της εγκυρότητας ή ακυρότητας των Μυστηρίων έργω αποδεικνύει ο βίος ενός εκάστου. Ειδικότερα, όχι αν δέχεται, ή όχι, έγκυρα ή άκυρα τα Μυστήρια, αλλά αν δέχεται, ή όχι, την ολέθρια Καινοτομία και την παραμονή του σε εκκλησία, που έχει κόψει κάθε δεσμό με την αλήθεια. Οι Ματθαιϊκοί είναι εγγύς, καιρός να πάψουν να είναι πεισματάρηδες και ας επαναλαμβάνουν διαρκώς το «Πάντα τὰ ἔθνη ἐκύκλωσάν με, καὶ τῷ ὀνόματι Κυρίου ἠμυνάμην αὐτούς». Ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο επίκαιρο.

Ὑπεραγία Θεοτόκε σῶσον ἡμᾶς
κυπριανός χ

33 σχόλια:

  1. Μια παρατήρηση μόνο. Το ότι το "υπέρ πάσης επισκοπής Ορθοδόξων" αποτελεί κατάργηση της ιερωσύνης είναι λάθος εκτίμηση του αγαπητού κ. Χριστοδουλίδη, χωρίς να σημαίνει ότι συμφωνώ με την ερμηνεία του κ. Γιαννόπουλου (συγκεκριμένα παρερμηνεία και τήρηση του γράμματος). Δύο παραδείγματα:: 1.το 1955-1960 που οι ΓΟΧ δεν είχαμε αρχιερείς τι έπρεπε να μνημονεύουν οι ιερείς μας; 2.Όταν στην ίδια πόλη υπήρχαν δύο γνήσιοι ορθόδοξοι επίσκοποι, γιατί πρέπει σον και καλά να μνημονεύαμε μόνο τον ένα και να ενισχύαμε τον διχασμό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε οι σχισματικοί του δήθεν Ακαινοτόμητου Πληρώματος ούτε οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες έχουν δίκαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ26 Ιουλίου 2014 στις 5:12 π.μ.

    Το 1935 οι τρεις κανονικοι επισκοποι του Ακαινοτομητου Πληρωματος της Εκκλησιας της Ελλαδος δεν επρεπε να χειροτονησουν επισκοπους αλλα μονο ιερεις για το ακοινωνητο της αιρεσεως και του σχισματος των οικουμενιστων.
    Απο τοτε αρχισε να δημιουργηται η παρασυναγωγη που αργοτερα εγκαινιασθηκε επισημα με τον ματθαιο.
    Για που τους κανανε τους τεσσερεις αρχιερεις?
    Για να εχουνε καβαντζα μηπως και γινουν πολλοι?
    η για να εξασφαλισουν επισκοπους των Γ.Ο.Χ. για να μην τελειωσουν οι επισκοποι
    και δεν εχουν αλλους?.
    Αφου ξεκινησαν αντικανονικα και παρανομα φυσικο ηταν να γινει μια ατελειωτη παρασυναγωγη μεχρι σημερα.
    Που ηταν τα ποιμνια ο κληρος και οι μοναχοι των τεσσαρων νεο- χειροτονηθεντων επισκοπων? Δεν υπηρχαν. Επρεπε μονο ιερεις να χειροτονουν οι τρεις κανονικοι επισκοποι που αποτειχιστηκαν το1935 για την αναγκη των μυστηριων. Δεν εχει την ενοια να τραβανε την αρχιεροσυνη οι αποτειχισμενοι επισκοποι μηπως και σταματησει η αποστολικη διαδοχη γιατι αμα ειχε αυτο τον σκοπο επρεπε να υπηρχαν σε ολη την ιστορια της Εκκλησιας παντα αποτειχισμενοι επισκοποι σε σταθερη βαση εχει δεν εχει αιρεση
    στην Εκκλησια για λογους ασφαλειας. Που τα ειδατε ολα αυτα στην ιστορια της Εκκλησιας απο τους αποτειχισμενους επισκοπους που συγκροτησαν τις Αγιες Συνοδους.
    Αμα ηταν ετσι θα υπηρχαν ετοιμοι αποτειχισμενοι επισκοποι με αποστολικη διαδοχη σε μονιμη βαση να περιμενουν παντα να εμφανιστουν κακοδοξοι επισκοποι για να πιασουν δουλεια. Αρα επρεπε με την δικη σας λογικη να μην αποτειχιστουν οι τρεις επισκοποι το 1935 διοτι εσεις λετε οτι επρεπε να παρουνε την αποστολικη διαδοχη απο αποτειχισμενους επισκοπους
    που επρεπε να υπηρχαν και πριν να εμφανιστουν οι οικουμενιστες επισκοποι.
    Αφου δεν διαβαζετε τους Ιερους Κανονες θα συνεχιζετε τις πλανες των γενητορων σας. Αντε και μετεδεδωσαν την αρχιερισυνη οι τρεις το 1935 ειδατε τι εγινε μετα απο τους τεσσερεις επισκοπους αλλοι πηγαν στους οικουμενιστες αλλοι κανανε δικα τους σχηματα και το τελικο κερδος η παρασυναγωγη να αυξανει και να ασφαλιζει με επιτυχια τους οικουμενιστες στις επισκοπικες τους θεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποσο φοβερα επιχειρηματα εχει ο ανωνυμος 4:02. Αφου τρομαξα που τα βρηκε τοσα επιχειρηματα πρεπει να ειναι πολυ (((((((( διαβασμενος ))))))
    αλλα απο που διαβασμενος μηπως απο τα πνευματα του βουνου?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ26 Ιουλίου 2014 στις 6:29 π.μ.

    Το 1935 οι τρεις κανονικοι επισκοποι του Ακαινοτομητου Πληρωματος της Εκκλησιας της Ελλαδος δεν επρεπε να χειροτονησουν επισκοπους  αλλα μονο ιερεις για το ακοινωνητο της αιρεσεως και του σχισματος των οικουμενιστων.
    Απο τοτε αρχισε να δημιουργηται η παρασυναγωγη που αργοτερα εγκαινιασθηκε επισημα με τον ματθαιο.
    Για που τους κανανε τους τεσσερεις αρχιερεις?
    Για να εχουνε καβαντζα μηπως και γινουν πολλοι?
    η για να εξασφαλισουν επισκοπους των Γ.Ο.Χ. για να μην τελειωσουν οι επισκοποι
    και δεν εχουν αλλους?.
    Αφου ξεκινησαν αντικανονικα και παρανομα φυσικο ηταν να γινει μια ατελειωτη παρασυναγωγη μεχρι σημερα.
    Που ηταν τα ποιμνια ο κληρος και οι μοναχοι των τεσσαρων νεο- χειροτονηθεντων επισκοπων?  Δεν υπηρχαν. Επρεπε μονο ιερεις να χειροτονουν οι τρεις κανονικοι επισκοποι που αποτειχιστηκαν το1935 για την αναγκη των μυστηριων. Δεν εχει την  ενοια να τραβανε την αρχιεροσυνη οι αποτειχισμενοι επισκοποι  μηπως και σταματησει η αποστολικη διαδοχη γιατι αμα ειχε αυτο τον σκοπο επρεπε να υπηρχαν σε ολη την ιστορια της Εκκλησιας παντα αποτειχισμενοι επισκοποι σε σταθερη βαση εχει δεν εχει αιρεση
    στην Εκκλησια για λογους ασφαλειας. Που τα ειδατε ολα αυτα στην ιστορια της Εκκλησιας απο τους αποτειχισμενους επισκοπους που συγκροτησαν τις Αγιες Συνοδους.
    Αμα ηταν ετσι θα υπηρχαν ετοιμοι αποτειχισμενοι επισκοποι με αποστολικη διαδοχη σε μονιμη βαση να περιμενουν παντα να εμφανιστουν κακοδοξοι επισκοποι για να πιασουν δουλεια. Αρα επρεπε με την δικη σας λογικη να μην αποτειχιστουν οι τρεις επισκοποι το 1935 διοτι εσεις λετε οτι επρεπε να παρουνε την αποστολικη διαδοχη απο αποτειχισμενους επισκοπους
    που επρεπε να υπηρχαν και πριν να εμφανιστουν οι οικουμενιστες επισκοποι.
    Αφου δεν διαβαζετε τους Ιερους Κανονες θα συνεχιζετε τις πλανες των γενητορων σας. Αντε και μετεδεδωσαν την αρχιερισυνη οι τρεις το 1935 ειδατε τι εγινε μετα απο τους τεσσερεις επισκοπους αλλοι πηγαν στους οικουμενιστες αλλοι κανανε δικα τους σχηματα και το τελικο κερδος η παρασυναγωγη να αυξανει και να ασφαλιζει με επιτυχια τους οικουμενιστες στις επισκοπικες τους θεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΠΟΙΟΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕ; Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ; Ο ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥΣ; ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ;

    "ΑΝΕΠΙΣΚΟΠΗ" ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕ ΑΙΡΕΤΙΚΗ "ΕΚΚΛΗΣΙΑ" ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΠΙΚΟΙ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΑΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ "ΥΠΕΡ ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ" ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΩΝ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΝΕΥΜΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ…

    ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ ΤΟΥ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ.
    ...


    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
    ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ Κατά του Οικουμενισμού
    (ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ)
    ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ "Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΟΥ" από την Παναίρεση του Οικουμενισμού, από τον Ευστάθιο Μοσχοβίτη http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm (συμπληρωμένο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΨΕΥΤΟΣΥΝΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΩΝ ΔΗΘΕΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ26 Ιουλίου 2014 στις 10:52 π.μ.

    "Πατερική Παράδοση"

    "Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΖΟΝΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ"

    ..."Πρακτικὰ αὐτὸ σημαίνει, ὅτι οἱ ἀποτειχισμένοι ἀπέχουν ἀπὸ ἐκκλησιαστικὲς πράξεις καὶ μυστήρια ποὺ τελοῦνται ἀπὸ ἐπισκόπους καὶ ὅσους ἱερωμένους τοὺς μνημονεύουν· καὶ (γιὰ νὰ παραμένουν στὴν Ὀρθόδοξη Ἀλήθεια καὶ Πίστη) ἀναζητοῦν ἱερεῖς ποὺ δὲν θὰ μνημονεύουν αἱρετίζοντες ἐπισκόπους, ὥστε αὐτοὶ νὰ τελοῦν τὰ διάφορα μυστήρια· ἂν δὲν τοὺς εὑρίσκουν ἢ ὁ τόπος ὅπου λειτουργοῦν εὑρίσκεται μακριά, ἀρκοῦνται νὰ ἐφαρμόζουν τὴν Παράδοση τῶν Ἁγίων, ὅπως στὸ παρακάτω κείμενο ἐκφράζει ὁ Ἅγιος Ἀθανάσιος: «Ἐὰν ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὄντες ὀφθαλμοὶ τῆς Ἐκκλησίας… σκανδαλίζωσι τὸν λαόν, χρὴ αὐτοὺς ἐκβάλλεσθαι. Συμφέρον γὰρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον, ἢ μετ' αὐτῶν ἐμβληθῆναι… εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός» (Μ. Ἀθανασίου, Ἐκ τοῦ κατὰ αἱρέσεων, P.G. 35, 33 καὶ ΒΕΠΕΣ 33, 199).
    Μιὰ τέτοια ἀπόφαση συνήθως διαστρεβλώνεται ἀπὸ τὴν διοικοῦσα Ἐκκλησία (ἤδη ἔχει γίνει σὲ μεμονωμένες περιπτώσεις) καὶ παρουσιάζεται ὡς σχίσμα ἢ ἀπείθεια στὸν οἰκεῖο ἐπίσκοπο, καὶ ὡς οἰκειοθελὴς ἔξοδος ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία. Γι’ αὐτὸ οἱ ἀποτειχιζόμενοι ὀρθόδοξα (ὅπως ἀκριβῶς συνέβαινε πάντα στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία) ἔχουν συνείδηση ὅτι παραμένουν στὴν Ἐκκλησία, τὴν «κιβωτὸ τῆς σωτηρίας», δὲν διανοοῦνται οὔτε πρὸς στιγμὴν πὼς θὰ φύγουν ἀπ’ αὐτήν, οὔτε σχεδιάζουν τὴν δημιουργία ἄλλης παρατάξεως μέσα στὴν Ἐκκλησία, οὔτε προσχωροῦν σὲ ἄλλες αἱρετικὲς ἢ σχισματικὲς ὁμάδες ἢ παρασυναγωγές, οὔτε εἶναι δυνατὸν νὰ καταφύγουν στὶς ἀλληλοκατηγορούμενες παρατάξεις τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου, κάθε μία ἀπὸ τὶς ὁποῖες θεωρεῖ τὸν ἑαυτό της ὡς τὴν γνήσια Ἐκκλησία.
    Βιώνοντας, οἱ πιστοί, ὀρθόδοξα τὴν χριστιανικὴ Παράδοση καὶ ἐφαρμόζοντας τὴν διδασκαλία τῶν Ἱερῶν Κανόνων, γνωρίζουν ὅτι ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ἐξέρχονται οἰκειοθελῶς ὅσοι ἀφίστανται τῆς ἀληθείας καὶ διδάσκουν τὴν αἵρεση, ὅσοι ἀλλοιώνουν, δηλαδή, τὴν διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ καὶ στὸ παραμικρό, ὅσοι χαράσσουν ἄλλη ὁδὸ ἀπὸ αὐτὴ ποὺ ὁριοθέτησαν οἱ Πατέρες διὰ τῶν Οἰκουμενικῶν καὶ Τοπικῶν Συνόδων, ἢ ὅσοι ἀποδέχονται συνειδητὰ οἱαδήποτε αἵρεση, ἢ ἀδιαφοροῦν γιὰ τὴν ἐπικράτησή της καί, τέλος, ὅσοι ἀκολουθοῦν τοὺς ἀνωτέρω ἐν γνώσει τους.
    Ἀντίθετα, ἐκεῖνοι ποὺ πιστεύουν καὶ ὁμολογοῦν ὅ,τι ἀείποτε διδάσκει ἡ Μία, Ἁγία, Καθολική καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως, καὶ ὅλα ὅσα ἡ Ἱερὰ Παράδοση περιέχει, καὶ ὅσα παρέδωσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως διασώζονται στὰ Ἁγιογραφικὰ κείμενα καὶ τὶς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν καὶ τοπικῶν Συνόδων, αὐτοὶ εὑρίσκονται ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας. Ἂν ἀρνοῦνται νὰ ὑπακούσουν στοὺς συγχρόνους τους ἀρχιερεῖς, αὐτὸ δὲν τὸ κάνουν ἀπὸ ἀσέβεια στοὺς ἐπισκόπους, ἀλλὰ ἀπὸ σεβασμὸ στὴν διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ καὶ πάντων τῶν Ἁγίων, τοὺς ὁποίους οἱ αἱρετικοὶ ἢ αἱρετίζοντες ἐπίσκοποι δὲν σέβονται, ἀφοῦ παραβαίνουν μέρος τῆς διδασκαλίας τῶν Ἁγίων, ἢ ἀνέχονται ἔργοις καὶ λόγοις αὐτὴν τὴν ἀλλοίωση καί, παρὰ τὴν ἐπὶ πολλὰ ἔτη ἐπισήμανση τῶν παραβάσεων, ἀγνοοῦν ἐπιδεικτικὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν καὶ τὴν ἀγωνία τους, ὡς ἐὰν νὰ μὴ ἀντιλαμβάνονται ὅτι ἔτσι διολισθαίνουν συνεχῶς πρὸς τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, παρασύροντες τὸ ποίμνιο καὶ συνεργοῦντες στὴν ἀφομοίωσή του ἀπὸ αὐτήν. Κατ’ αὐτὸν τὸν τρόπο, ὄχι μόνο δὲν φροντίζουν γιὰ τὴν προφύλαξή τους ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ ἀντίθετα, οἱ ἴδιοι τοὺς Ὀδηγοῦν στὴν αἵρεση, συμβάλλοντας στὴν ἀκύρωση τῆς σωτηρίας τους"....]
    http://paterikiparadosi.blogspot.com/p/blog-page_02.html ολόκληρο το κείμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @..."Πρακτικὰ αὐτὸ σημαίνει, ὅτι οἱ ἀποτειχισμένοι ἀπέχουν ἀπὸ ἐκκλησιαστικὲς πράξεις καὶ μυστήρια ποὺ τελοῦνται ἀπὸ ἐπισκόπους καὶ ὅσους ἱερωμένους τοὺς μνημονεύουν· καὶ (γιὰ νὰ παραμένουν στὴν Ὀρθόδοξη Ἀλήθεια καὶ Πίστη) ἀναζητοῦν ἱερεῖς ποὺ δὲν θὰ μνημονεύουν αἱρετίζοντες ἐπισκόπους, ὥστε αὐτοὶ νὰ τελοῦν τὰ διάφορα μυστήρια· ἂν δὲν τοὺς εὑρίσκουν ἢ ὁ τόπος ὅπου λειτουργοῦν εὑρίσκεται μακριά, ἀρκοῦνται νὰ ἐφαρμόζουν τὴν Παράδοση τῶν Ἁγίων, ὅπως στὸ παρακάτω κείμενο ἐκφράζει ὁ Ἅγιος Ἀθανάσιος: «Ἐὰν ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὄντες ὀφθαλμοὶ τῆς Ἐκκλησίας… σκανδαλίζωσι τὸν λαόν, χρὴ αὐτοὺς ἐκβάλλεσθαι. Συμφέρον γὰρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον, ἢ μετ' αὐτῶν ἐμβληθῆναι… εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός» (Μ. Ἀθανασίου, Ἐκ τοῦ κατὰ αἱρέσεων, P.G. 35, 33 καὶ ΒΕΠΕΣ 33, 199).



    Λοιπόν, αυτό κάνω εγώ εδώ στο Μόντρεαλ. Δεν υπάρχει Κληρικός αποτειχισμένος.

    Εν τω μεταξύ, ο Προτεστάντης δίπλα μου, που δέχεται τις Ορθόδοξες θέσεις που του παρουσιάζω από την Αγία Γραφή και τους Πατέρες, θέλει να γίνει Ορθόδοξος. Και ως είθισται αφού γίνει κατήχηση ακολουθεί το Βάπτισμα.

    Ποιο είναι το επόμενο βήμα αδελφέ;

    Υποθέτω δεν θα μου γράψεις να έρθει στην Ελλάδα, να ερευνήσει που υπάρχει αποτειχισμένος Κληρικός για να βαπτιστεί....

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κωστάκη Ούτε οι σχισματικοί του δήθεν Ακαινοτόμητου Πληρώματος ούτε οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες έχουν δίκαιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κωστάκη πρόσεχε θα χαθείς!
    Μόνο σου με το μυαλό σου θα χαθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστοδουλίδη δεν τα λες καθόλου καλά!
    Οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες νομίζεις πως έχουν Μυστήρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ26 Ιουλίου 2014 στις 2:34 μ.μ.

    ΑΔΕΛΦΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ, ΑΝ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΠΙΣΤΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΠΟ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΕΡΑ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @....ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΠΙΣΤΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΠΟ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΕΡΑ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΩΝ,


    Aδελφέ "Ανώνυμε", δεν γράφεις παρά σε ένα αδελφό σου που είναι αποτειχισμένος όπως και εσύ από τους οικουμενιστές. Τώρα μεταξύ μας θα πρέπει να κυριαρχεί η αλήθεια. Σε ερωτώ, αυτός ο κανονικός ιερέας που γράφεις από που έλαβε την χειροτονία του; Μήπως από οικουμενιστή Αρχιερέα της Εκκλησίας της Ελλάδος ; ή αν δεν είναι ο αρχιερέας οικουμενιστής δεν κοινωνεί με τους άλλους οικουμενιστές αδελφούς του Αρχιερείς και όλοι τους δεν μνημονεύουν τον Πρώτο της Συνόδου ή αν είναι των νέων χωρών δεν μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο;

    Κατ' ακολουθία έχει ο Αρχιερέας που τον χειροτόνισε Αποστολική διαδοχή και Ιερωσύνη αφού κοινωνεί με την αίρεση;

    Τώρα αν μου πεις ότι είναι υπόδικος στην μέλλουσα Πανορθόδοξο ή Οικουμενική Σύνοδο, αυτά είναι-- για μένα τουλάχιστον-- όνειρα καλοκαιρινής νυκτός.

    Ζούμε τις πραγματικές έσχατες μέρες αδελφέ μου, ώσπερ αι ημέραι του Νώε....

    Νάσαι πάντα καλά!
    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αδελφέ Κωνστνατίνε υπάρχουν ορθόδοξοι ναοί και ιερείς στον Καναδά:
    http://www.hsir.org/SynodNews_el/Ascension(Winnipeg).html
    http://www.hsir.org/SynodNews_el/Toronto.html
    http://www.hsir.org/SynodNews_el/ArchangelMichael.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΔΕΛΦΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ, ΕΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ 2001 ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΡΟΔΙΔΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ Η ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΛΑΘΗΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΔΕΛΦΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Ο ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΤΕ ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΠΛΕΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ... ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΟΤΑΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΗΚΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...

    ΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΩ ΙΕΡΕΑΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ, Ο ΜΕΧΡΙ ΧΤΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ, ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΩ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ) ΜΑΖΙ ΤΟΥ... ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΕΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ... ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ Επίσκοπος Ράσκας Αρτέμιος ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ http://www.youtube.com/watch?v=ouBQNWdMeg8 .
    ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ; Ή ΜΗΠΩΣ Ο ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ;

    ΡΩΤΑΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ: ΑΛΩΘΗΚΕ ΠΟΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ; ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΝΕΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ; Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΛΩΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΘΑ ΑΛΩΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΣΜΟΣ, ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ, ΠΑΠΙΣΜΟΣ, ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ.
    ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΩΣ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ, ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ" ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΥΠΟΤΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕ ΤΟ "ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ" ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΕΥΣΗ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ...
    ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟΤΕ Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ-ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΝΟΜΙΜΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΩΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΟ...
    ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
    Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΩΜΕΝΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ. ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΣΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΑΨΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ-ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.

    ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΙΩΓΜΩΝ ΑΠΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ, ΟΠΩΣ Ο ΝΕΡΩΝΑΣ, ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ "ΔΗΜΙΟΙ" ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΛΟΝΗΤΗ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ. ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ "ΒΑΠΤΙΣΤΗΚΑΝ" ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ "ΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝ" ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΛΙΓΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ. "ΚΟΙΜΗΘΗΚΑΝ" ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΩΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

    ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΧΑΡΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟΓΕΝΟΥΣ ΥΙΟΥ ΤΟΥ, ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΤΟΥ. ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ.


    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ
    Ευστάθιος Μοσχοβίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δασκαλε οι ορθοδοξοι ιερεις στους ναους του καναδα ειναι αποτειχισμενοι απο τον σωτηριο ?
    χωρις να ειναι εντειχισμενοι σε καποια συνοδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Αδελφέ Κωνστνατίνε υπάρχουν ορθόδοξοι ναοί και ιερείς στον Καναδά:


    Αγαπητέ αδελφέ Νικόλαε σε ευχαριστώ για την αγάπη σου να με βοηθήσεις.

    Όπως γνωρίζεις είμαι αποτειχισμένος από τους οικουμενιστές και αναμένω να γίνει αυτό που έγινε το 1935 αλλά από αντιοικουμενιστές Αρχιερείς της Ελλαδικής Εκκλησίας για να συνεχίσω την πορεία μου μαζί τους.

    Τώρα τα χρονικά περιθώριά μου δεν είναι ευνοϊκά για τέτοιες προσδοκίες, αλλά προς το παρόν θα περιμένω και βλέπουμε...

    Και πάλι σε ευχαριστώ. Εύχομαι υγεία και ευλογία στην κατ' οίκον σου εκκλησία, καλό αγώνα υπέρ της Φιλτάτης Ορθοδοξίας, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΟΙ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΟΛΑΤΗΣ "ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ"...

    ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΩ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ" ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Ή ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ" ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...
    ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΥΤΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΡΟΔΙΔΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ... ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ...
    ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 2001 ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΧΤΗΚΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ "ΑΛΑΘΗΤΟ" ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΠΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ...
    ΚΑΙ Η ΚΟΡΥΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΗΤΑΝ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ "ΑΛΑΘΗΤΟΥ" ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΤΟ 2006 ΩΣ ΑΓΙΟΤΑΤΟΥ ΣΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΩΣ ΑΓΙΟΤΑΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ, βίντεο ντοκουμέντο http://www.youtube.com/watch?v=WzFefJUAyZ8 .

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ "ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ" ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΩΝ…

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
    ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ
    Κατά του Οικουμενισμού
    (ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ δασκαλε οι ορθοδοξοι ιερεις στους ναους του καναδα ειναι αποτειχισμενοι απο τον σωτηριο ?


    Zητώ συγγνώμη από τον εκλεκτό εργάτη του αμπελώνα του Κυρίου "δάσκαλο" για την απάντηση που θα δώσω προτού την δώσει ο ίδιος.

    Αδελφέ "Ανώνυμε", ευτυχώς Ναι, είναι αποτειχισμένοι από τον σωτήριο (με μικρό "σ" όπως σε φώτισε ο Κύριος και το έγραψες), και εντειχισμένοι στον Σωτήριο της Δόξης!

    Νάσαι πάντα καλά, να σου δώσει χρόνο ο Κύριος να αποτειχιστείς και εσύ από τους σωτήριους της τοπικής "Ορθοδόξου" Εκκλησίας της Ελλάδος.

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ27 Ιουλίου 2014 στις 8:06 π.μ.

    Μια ειναι η Εκκλησια των αποτειχισμενων και απο την υπερ-παν-αιρεση των οικουμενιστων και απο την παρασυναγωγη ολων των παραταξεων των λεγομενων "Γ.Ο.Χ.". Αφου ειναι Μια η Εκκλησια ολων αυτων που εχουν αποτειχιστει απο την κοινωνια των δυο πλανων 1) της υπερ-παν-αιρεσεως των οικουμενιστων και 2) της παρασυναγωγης των παραταξιακων,αυτη λοιπον η Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων ετσι οπως δεν εχει κοινωνια ουτε με τους οικουμενιστες ουτε με τους παραταξιακους πρεπει να εχει και Ενα ιδιο ενιαιο ημερολογιο γιατι ειναι Μια Εκκλησια αποτειχισμενων. Εαν εχει δυο ημερολογια διαφορετικα ξεχωριστα και παραλληλα αυτοματος καταστρεφεται η ενοτητητα της πιστεως και η κοινωνια του Αγιου Πνευματος της Μιας Εκκλησιας των αποτειχισμενων αφου εχουμε και δευτερη καινουργια εκκλησια αποτειχισμενων ξεχωριστη διαφορετικη και παραλληλη προς την ηδη υπαρχουσα. Αυτο στην ιεροκανονικη γλωσα του Παναγιου Πνευματος λεγεται και ειναι σχισμα. Ειναι το λεγομενο σχισμα των οικουμενιστων υποδικων καινοτομων της μασονιας του διαβολου. Αυτο ειναι σχισμα στην Εκκλησια των αποτειχισμενων που δεν συγχωρηται ουτε με το αιμα μαρτυριου κατα τον Ιερο Χρυσοστομο.Επιτρεπεται να λεγεσαι αντιοικουμενιστης και να κανεις υπακοη στο θελημα της μασονιας του διαβολου και να μην κανεις υπακοη στο θελημα του Αγιου Πνευματος της διαχρονικης Εκκλησιας?Επιτρεπεται περυσι 2013 να μην νηστεψης ουτε Μια ημερα και να καταργησεις ολοκληρη αρχαια παραδοση τηςνηστειας των Αγιων Αποστολων και να θες να λεγεσαι ψευδως αντιοικουμενιστης και αποτειχισμενος.Δεν γνωριζεις οτι οποιος αθετει την εγγραφη και αγγραφη παραδοση της Ορθοδοξου πιστεως εχει στο κεφαλι του ποινες αναθεματων πολλων Ιερων Κανονων? οπως της"Ζ" Οκουμενικης?. Πως απαγγελεις στο συμβολο της πιστεως οτι πιστευεις στην Μια Εκκλησια? Γιατι λες ψεματα στον Θεο αφου εφυγες απο την Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων και ξεπηδησες σε μια δευτερη καινουργια ξεχωριστη διαφορετικη και παραλληλη με την πρωτη.Ετσι βρισκεσαι στην σχισματικη εκκλησια των οικουμενιστων και μετα λες οτι κανεις και αγωνα. Τελικα ποιον κοροιδευεις τον Θεο τους ανθρωπους η τον εαυτο σου? Σταματα να συνεχιζεις να σχιζεις την Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων απο την κοινωνια των αιρετικοσχισματικων οικουμενιστων και παρασυναγωγων παραταξιακων.Οπως αποτειχιστηκες απο την αιρεση των οικουμενιστων οπως δεν εχεις κοινωνια με την παρασυναγωγη των παραταξιακων γιατι δεν αποτειχιζεσαι και απο το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των καινοτομων υποδικων οικουμενιστων μασονων του διαβολου?αυτο δεν το καταλαβανεις η το θελεις για σουβενιρ να θυμασαι τους οικουμενιστες της μασονιας? Αλλιως δεν εξηγειται εκτος και εαν το παιζεις Ορθοδοξος και δουλευεις για αυτους.Εαν δεν φυγεις απο το σχισμα των οικουμενιστων θα εισαι υποδικος καινοτομος αξιος διακοπης πασης εκκλησιαστικης κοινωνιας και θα δικαστεις απο την Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν οι αποτειχισμενοι απο τον σωτηριο στον καναδα κρατανε το παλαιο χωρις να εχουν εντειχιστει σε καποια παραταξη ευχαριστως κωστα εχουμε κοινωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Αν οι αποτειχισμενοι απο τον σωτηριο στον καναδα κρατανε το παλαιο χωρις να εχουν εντειχιστει σε καποια παραταξη ευχαριστως κωστα εχουμε κοινωνια.



    Eγώ που έκανα αποτείχιση από την τοπική "Ορθόδοξη" Εκκλησία του Καναδά που ακολουθεί το νέο, με ρωτάς αν μαζί με την αποτείχιση έκανα και αλλαγή στο Ιουλιανό, οπότε έχουμε κοινωνία. Με ποιον "έχουμε κοινωνία" αφού δεν βάζεις ούτε το όνομά σου!

    Και μια άλλη ερώτηση: Γιατί πρέπει να αλλάξω και το ημερολόγιο;

    Και το τελευταίο. Αν θέλετε να είστε μέσα στα πλαίσιο της σοβαρότητας, γράφτε αδελφοί μου πέντε δέκα γραμμές με "ζουμί" και όχι ολόκληρες σελίδες και με κεφαλαία! Νομίζετε ότι τα διαβάζει ο κόσμος; Εγώ πάντως όχι, για να είμαι ειλικρινής. Ας σοβαρευτούμε λίγο αδελφοί μου...

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιατι το ημερολογιακο θεμα ειναι το πρωτο βημα της σατανικης εγκυκλιου του 1920

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Γιατι το ημερολογιακο θεμα ειναι το πρωτο βημα της σατανικης εγκυκλιου του 1920

    Aδελφέ μου αυτά που γράφεις ακόμη και αν είναι σωστά, το γεγονός ότι θέλεις να μιλάς για Ορθοδοξία και συγχρόνως να τρέμεις να βάλεις το όνομά σου, ξέρεις τι εντύπωση μου δίνεις; Την ιδία εντύπωση που θα σου έδινα εγώ με όλα τα Ορθόδοξα κείμενα που βάζω, και συγχρόνως στα πλάγια της σελίδας να έβαζα φωτογραφίες πορνογυναικών.

    Τι στην ευχή είναι αυτό που δεν αντιλαμβάνεστε; Για μεν τα όργανα του αντίχριστου είσαι γνωστός τι κάνεις και τι γράφεις, αλλά για μένα που δεν έχει ουδεμία σημασία το όνομά σου, μου το κρύβεις.
    Ξέρεις θα βγει ο ήλιος από την δύση, αν κάτω βάλεις : Γεώργιος ή Παναγιώτης.
    Ίσως ρωτήσεις: αφού δεν θα βγει ο ήλιος από την δύση, τότε γιατί θέλεις το όνομά μου; Διότι με το να μη βάζεις ένα απλό Γεώργιος ή Βασίλειος κ.λ.π. δείχνει το μέγεθος της δειλίας, που ο Χριστιανός δεν πρέπει να έχει.

    Λυπάμαι που θα σε στενοχώρησα, αλλά δεν μπορώ να υποκρίνομαι συνεχώς ότι δεν με ενοχλεί αυτή η ανωνυμία αυτών που θα έπρεπε να είναι λιοντάρια για την ομολογία της Ορθοδοξίας.

    Νάσαι πάντα καλά!

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χριστιανος αμαρτωλος27 Ιουλίου 2014 στις 10:41 π.μ.

    Η Γραμμη η Ορθοδοξη να ειναι ομολογιακη και σωστη το πως με λενε εαν με λενε Γιωργο Παναγιωτη η Βασιλη τι τον νοιαζει τον κοσμο διαφημιση δεν κανουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χριστιανος αμαρτωλος27 Ιουλίου 2014 στις 10:56 π.μ.

    Πες μας κυριε silver εχεις αποτειχιστει εσυ και με ποιους θα εχεις κοινωνια αμα ερθεις στην Ελλαδα με ποιους απο ολους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Η Γραμμη η Ορθοδοξη να ειναι ομολογιακη και σωστη το πως με λενε εαν με λενε Γιωργο Παναγιωτη η Βασιλη τι τον νοιαζει τον κοσμο διαφημιση δεν κανουμε.



    Tι τον νοιάζει τον κόσμο; Απλούστατα τον σκανδαλίζει!
    Δεν μπορεί ό Ορθόδοξος να ομιλεί για Κανόνες, Δόγματα και Διδασκαλία της Αγίας Γραφής και συγχρόνως να παραβλέπει "επώδυνες" διδασκαλίες Της, όπως αυτή της δειλίας που δεν πρέπει να έχει ο Χριστιανός, διότι όπως γράφει ο Απ. Παύλος : ουκ έδωκεν ημίν πνεύμα δειλίας.. (Β' Τιμ.).

    Θεία Κοινωνία πηγαίνει να πάρεις, αυτό είναι το ύψιστο, αλλά ο Ιερέας δεν σου Την δίνει από οποιοδήποτε αντικείμενο αλλά το Ποτήριο που χρησιμοποιεί είναι ό,τι καλύτερο μπορεί η Εκκλησία να διαθέσει.

    "Πάντα ευσχημόνως και κατά τάξιν γινέσθω (Α' Κορ.).

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Χριστιανος αμαρτωλος είπε...
    Πες μας κυριε silver εχεις αποτειχιστει εσυ και με ποιους θα εχεις κοινωνια αμα ερθεις στην Ελλαδα με ποιους απο ολους?



    " To έλαττον υπό του κρείτονος ευλογείται"

    Μου έχεις δώσει την εντύπωση ότι γνωρίζεις τα πάντα. Λοιπόν ας ταπεινωθώ λίγο, και να ζητήσω την συμβουλή σου.

    Σε ποιον θα πρέπει να έχω κοινωνία; (Νομίζω ότι εννοείς σε ποιον κληρικό θα πάω για τα θρησκευτικά μου καθήκοντα).

    Αναμένω την απάντησή σου, διότι εγώ δεν γνωρίζω.

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το θεμα μονο του βγαινει μην το κουραζουμε :
    Εισαι φρεσκο-αποτειχισμενος απο τον σωτηρακη τον οικουμενιστη ?
    μετα τι κανεις που πας?
    Εχετε κανενα παππα εκει?
    εισαι με το ορθοδοξο η με το παπικο εορτολογιο ?
    πας σε καμια συνοδο του πατριου?
    αμα θες να απαντησεις θα σου πω και εγω στην ελληνικη εκκλησια τι εχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ Εισαι φρεσκο-αποτειχισμενος απο τον σωτηρακη τον οικουμενιστη ?
    μετα τι κανεις που πας?


    Την απάντηση την δίνουν οι Πατέρες.

    Να μία απάντηση από τον άγιο Αθανάσιο:
    «Εάν ο επίσκοπος ή ο πρεσβύτερος, οι όντες οφθαλμοί της Εκκλησίας, κακώς αναστρέφωνται καί σκανδαλίζωσι τόν λαόν, χρή (=πρέπει) αυτούς εκβάλλεσθαι. Συμφέρον γάρ άνευ αυτών συναθροίζεσθαι εις ευκτήριον οίκον, ή μετ' αυτών εμβληθήναι, ως μετά Άννα και Καϊάφα, εις τήν γέενναν του πυρός» (Μ. Αθανασίου, ΒΕΠΕΣ, 33, 199) και "ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα, τούτους από της κοινωνίας προσήκει(=αρμόζει) φεύγειν" (PG 26, 1188 Β).

    Απ' ό,τι θα πρέπει να αντιλαμβάνεσαι, κόθομαι στο σπιτάκι μου -- στην κατ' οίκον εκκλησία μου--προσεύχομαι κλαίω για τα αμαρτήματά μου και την αθλία μου ζωή, και αναμένω...

    Έχεις εσύ καλύτερη συμβουλή από τον Μ. Αθανάσιο; Την ακούω, πες την μη ντρέπεσαι...

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να κανουμε προσευχη να βγουν επισκοποι και ιερεις για να καλυψουν τους πιστους μυστηριακα. Θελουμε την Εκκλησια οπως ηταν πριν την εμφανιση των οικουμενιστων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή