Mένομεν στερεοί και ακλόνητοι εις την Ορθόδοξον ημών Πίστιν!

Αποκηρύσσομεν τα φιλενωτικά συνθήματα και φιλενωτικάς τάσεις και μένομεν στερεοί και ακλόνητοι εις την Ορθόδοξον ημών Πίστιν, ακολουθούντες όσα προεφήτευσαν οι Θεηγόροι Προφήται και εδίδαξαν οι Θεοκήρυκες Απόστολοι, ο των Θεοφόρων Πατέρων Σύλλογος, αι επτά άγιαι Οικουμενικαί Σύνοδοι, και αι τοπικαί τοιαύται, έχοντες επί κεφαλής τον ακρογωνιαίον Λίθον Χριστόν, τον Θεόν ημών, και εν γένει εμμένομεν εις όσα η Ορθόδοξος ημών Πίστις διδάσκει είτε δια γραφίδος είτε δια παραδόσεως, αποκρούοντες την «Ένωσιν» ή «Ενότητα», όπως την αποκαλούν εσχάτως οι φιλενωτικοί παπόδουλοι οικουμενιστές.

4 σχόλια:

  1. ΔΙΚΕΦΑΛΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ21 Ιουλίου 2014 στις 3:35 μ.μ.

    Οτι πρεπει να κοπει το μνημοσυνο του οικουμενικου πατριαρχη επρεπε να εχει γινει απο το 1920 αλλα δεν ειχε γινει γνωστη η εγκυκλιος.
    Οι κανονες λεγουν κοβουμε την κοινωνια ως προς τον πρωτο, τον προεδρο της αιρεσεως, δηλ. τους οικουμενιστες πατριαρχες και αρχιεπισκοπους. Αυτο το νοημα εχει η κοινωνια του πρωτου, δεν κοβουμε
    μονο το μνημοσυνο οπως κανανε το1970 οι τρεις μητροπολιτες της εκκλησας της ελλαδος και ολοκληρο το Αγιο Ορος εκτος ολιγων προς τον αθηναγορα ενω μνημονευανε την συνοδο της εκκλησιας της ελλαδος που μνημονευε αθηναγορα, επρεπε να κοψουνε και την συνοδο και οποιον θα μνημονευε αθηναγορα.
    Το 1924 δεν εγινε αποτειχιση απο τους κληρικους μοναχους και λαικους
    που κρατησαν την λατρευτικη ενοτητα και καθολικοτητα της μιας εκκλησιας. Απλα κρατησαν την μια εκκλησια και δεν την σχισανε οπως οι σχισματικοι νεοημερολογιτες.
    Για να γινει αποτειχιση μετα απο το 1924 πρεπει να την κανουν μονο αυτοι που ακολουθησαν το σχισμα του νεου
    δηλ.αποτειχιστηκαν απο τους επισκοπους του νεου και πηγαν με το πατριο και εντειχιστηκαν με τους κληρικους τους μοναχους και τους λαικους του ακαινοτομητου πληρωματος της εκκλησιας της ελλαδος αφου τα πρωτα χρονια απουσιαζαν οι επισκοποι της εκκλησιας της ελλαδος.
    Η υποχρεωση της αποτειχισεως μας δινεται για να μην κατρακυλισουμε στον γκρεμο παρεα με τους κακοδοξους. Γιατι απο την ωρα που κηρυσεται η κακοδοξια δημοσια γυμνη τη κεφαλη μεχρι να γινει εξεταση και καταδικη απο ορθοδοξη συνοδο ζωντων επισκοπων εν Αγιω Πνευματι
    και οχι λυστρικου μπορει να περασουν παρα πολλα χρονια, δεν γινεται τοσα χρονια να κοινωνουμε με τους αιρετικους γιαυτο ειναι υποχρεωτικη η αποτειχιση. Αλλοι ανθρωποι ειναι κοντα στον θανατο δεν γινεται να παιζουν την ψυχη τους
    με την κολαση.
    Επειτα απο την αποτειχιση αρχιζει και η συγκροτηση του ομολογιακου πληρωματος ολων των αποτειχισμενων ολων των βαθμων απο τον πατριαρχη μεχρι τον τελευταιο πιστο.  Το ομολογιακο ορθοδοξο πληρωμα των αποτειχισμενων λεγεται ακαινοτομητο.
    Μεχρι να καταδικαστει η αιρεση και το σχισμα απο το ορθοδοξο ομολογιακο πληρωμα των αποτειχισμενων απαγορευται καθε αλλαγη σχηματος της ιερας αποτειχισεως για να μην καταβιβασθει στον βαθμο της παρασυναγωγης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΙΚΕΦΑΛΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ21 Ιουλίου 2014 στις 3:38 μ.μ.

    Οι τρεις πρωτοι επισκοποι στην εκκλησια της ελλαδος πολυ σωστα εκοψαν κοινωνια απο τους υπολοιπους νεοημερολογιτες οικουμενιστες επισκοπους το1935. Μετα απο μερικους μηνες αρχιζουν τις χειροτονιες νεων επισκοπων ενω ο χρυσοστομος καβουριδης στην επιστολη προς τον γερμανο βαρυκοπουλο το 1937 λεει:προς ικανοποιησιν της αληθειας ευχομαι εις τον Θεον οπως εν τω απειρω Αυτου ελεει και μακροθυμια ημας μεν να συγχωρηση δια το μεγα αμαρτημα οπερ επραξαμεν επι τη ανυψωσει Υμων επι τον επισκοπικον βαθμον, Υμας δε συνετιση και εις τας σωτηριους τριβους της συναισθησεως και της μετανοιας οδηγηση............
    ( σταυρου καραμητσου ο συγχρονος ομολογητης της ορθοδοξιας εκδοσεις " Παναγια η Θεοτοκος 1990 σελ.135).
    Το μοναδικο νομιμο κανονικο και υποχρεωτικο δικαιωμα που εχει η επισκοπικη  ηγεσια του ομολογιακου  ακαινοτομητου εκκλησιαστικου πληρωματος  προ και μεχρι  συγκροτησεως Ορθοδοξου  συνοδου  εν Αγιω Πνευματι και ουχι λυστρικου
    για την εξεταση  και   καταδικη των κακοδοξων  ειναι μονο η Ιερα  Αποτειχιση απο την κολασιμη κοινωνια τους.
    Τις Αγιες Οικουμενικες και Τοπικες Συνοδους τις συγκροτησαν αποτειχισμενοι πατερες για να δικασουν τους κακοδοξους.
    Μια ειναι η θεση του καθε επισκοπου στην καθε τοπικη εκκλησια, και κακοδοξος να ειναι εαν η ηγεσια των αποτειχισμενων επισκοπων δεν τον εχει δικασει ακομη για να βαλει ορθοδοξο στην θεση του κανενας δεν εχει το δικαιωμα να κανει καινουργεια δευτερη θεση λαθραια και να υπαρχει και δευτερος επισκοπος σε μια τοπικη εκκλησια.
    Οι Αποτειχισμενοι Πατερες προτου να συγκροτησουν τις Αγιες Συνοδους για να δικασουν τους αιρετικους ουτε χειροτονουσαν ξανα απο την αρχη νεους  επισκοπους ουτε φτιαχνανε ξανα απι την αρχη καινουργιες ιεραρχιες ουτε δημιουργουσαν  παλι απο την αρχη νεες πολλαπλες παραλληλες διαφορετικες και ξεχωριστες συνοδους.
    Ολα πρεπει να γινονται νομιμα κανονικα και με ταξη για να εχουμε ΑγιοΠνευματικα αποτελεσματα γιατι εαν εχουμε διαφορετικες  διαστροφικες και κακοδοξες πορειες οχι μονο δεν διωχνουμε τον εχθρο
    αλλα τον ενισχυουμε και αντι να λυσουμε τα προβληματα προσθετουμε και αλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν είναι στα καλά του ο ανώνυμος που γράφει με το όνομα ΔΙΚΕΦΑΛΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ανωνυμε το εσκασες απο μεσα η σε δωσανε αδεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή