Η Ορθοδοξία δεν θα επιβιώσει με τα ωραιολογήματα των θεολόγων, ή τας εντυπωσιακάς εκδηλώσεις, αλλά μόνον με την εφαρμογήν των θείων και Ιερών Κανόνων!

Την Κυριακήν της Ορθοδοξίας ακούομεν από το «Συνοδικόν» της Εβδόμης Αγίας Οικουμενικής Συνόδου : «Όλοις τοις Αιρετικοίς, ανάθεμα!» και «Άπαντα τα παρά την Εκκλησιαστικήν Παράδοσιν και την διδασκαλίαν των αγίων και αοιδίμων Πατέρων καινοτομηθέντα, ή μετά τούτο πραχθησόμενα, ανάθεμα!». Θα ερωτήσωμεν τους Προκαθημένους, των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών, καθώς και τους περί Ορθοδοξίας γράφοντας και ομιλούντας θεολόγους: Τα πάρα πάνω εντάλματα της Συνοδικής Ορθοδοξίας είναι λόγια φανατισμού, ή ὀροι ασφαλείας της Ορθοδόξου Συνειδήσεως; Εάν συμβαίνει το δεύτερον, ότι δηλαδή είναι εντάλματα της Συνοδικής Ορθοδοξίας και όροι ασφαλείας της Ορθοδόξου Συνειδήσεως, τότε επιβάλλεται να εκδιωχθούν εκ της Θεοκτίστου Αγίας Πόλεως της Ορθοδοξίας οι ψυχοβόροι Οικουμενιστές Λυκοποιμένες. Η Ορθοδοξία δεν θα επιβιώσει με τα ωραιολογήματα των θεολόγων, ή τας εντυπωσιακάς εκδηλώσεις, αλλά μόνον με την εφαρμογήν των θείων και Ιερών Κανόνων!

19 σχόλια:

  1. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ19 Ιουλίου 2014 στις 4:00 π.μ.

    ΕΝΤOΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.
    Ποιον κοροϊδεύεις Χριστιανέ Ορθόδοξε Επίσκοπε, κληρικέ, μοναχέ και λαϊκέ την ώρα των Θείων φρικτών και Ιερών μυστηρίων του Χριστού, όταν λες ένα τόσο μεγάλο ψέμα, ότι ο υπεπαναιρετικός και σχισματικός οικουμενιστής μητροπολίτης, αρχιεπίσκοπος και πατριάρχης του Π.Σ.Ε. ορθοτομεί τον λόγο της......
    αληθείας; Θέατρο παίζεις; Δεν ντρέπεσαι; Έχεις κοινωνία με όλο το συνονθύλευμα των αιρετικών διεστραμμένων και αντίχριστων και πιστεύεις πως είσαι Ορθόδοξος; Συνεχίζεις να σχίζεις την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και νομίζεις πως είσαι εντός Εκκλησίας; Όχι αδελφέ, είσαι ένας κανονικός οικουμενιστής. Ανήκεις στην Εκκλησία των οικουμενιστών. Μόνο αν αποτειχιστείς από την κοινωνία της αιρέσεως και του σχίσματος των οικουμενιστών θα βρίσκεσαι εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Και μην εκμεταλλεύεσαι και λες ότι τα μυστήρια που τελούν οι οικουμενιστές είναι έγκυρα. Ναι, είναι έγκυρα διότι ακόμη δεν καταδικάστηκαν από Σύνοδο Αγία. Οι Πατέρες όμως λένε ότι όποιος έχει κοινωνία με τους δυνάμει αιρετικούς προ συνοδικής διαγνώσεως μολύνεται, μολύνει την Εκκλησία, την κάνει αιρετική, χάνει την Ορθοδοξία, γίνεται εχθρός του Θεού, γίνεται ακοινώνητος, θα καταδικαστεί από Ορθόδοξη Σύνοδο και θα χαθεί μαζί με τους κακοδόξους όπως ο Άννας και ο Καϊάφας. Οι πατέρες όταν συγκροτούσαν τις οικουμενικές και τοπικές συνόδους εν Πνεύματι Αγίω ήταν αποτειχισμένοι από τους κακοδόξους ενώ όσοι κοινωνούσαν με τους κακοδόξους δικάζονταν. Οι αποτειχισμένοι Πατέρες προτού συγκροτήσουν τις Συνόδους εν Πνεύματι Αγίω και μέχρι να εξετάσουν τους κακοδόξους ούτε χειροτονούσαν Επισκόπους ούτε έκαναν καινούριες Αρχιεπισκοπές, ούτε δημιουργούσαν άλλες νέες Συνόδους και Ιεραρχίες τοπικών Εκκλησιών. Μόνο οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί που εφαρμόζουν τους Ιερούς Κανόνες σύμφωνα με την Πράξη της Εκκλησίας ανήκουν στο διαχρονικό ακαινοτόμητο πλήρωμα της ομολογίας και μόνο αυτοί μπορούν να κρίνουν να αναγνωρίσουν και να επικυρώσουν ως Αγίες ή να ακυρώσουν ως λυστρικές τις αποφάσεις οικουμενικών και τοπικών Συνόδων.  

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί έβγαλες την Πατερική Παράδοση από τα ιστολόγια σου;
    Για να μην στενοχωρήσεις τους φίλους σου σχισματικούς παλαιοημερολογίτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Γιατί έβγαλες την Πατερική Παράδοση από τα ιστολόγια σου;


    Αδελφέ μου "Ανώνυμε" σου απάντησα. Άραγε γνωρίζεις ελληνικά;

    Θα κάνω υπομονή και θα σου απαντήσω πάλι. Έχω δύο ιστοσελίδες, την "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ" και την "ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ". Στην "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ" είχα την "ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ" ένα χρόνο στα φιλικά μου ιστολόγια. Όμως ως συνηθίζεται πρέπει--αφού ενημερώνεται--και η "ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ" να ανεβάσει στα φιλικά της ιστολόγια την "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ". Δεν το έκαναν επί ένα χρόνο, και εγώ τους έβγαλα από τα φιλικά μου ιστολόγια. Τους έχω ακόμη στην άλλη ιστοσελίδα μου.

    Βλέπεις τίποτα λάθος στην πράξη μου;; Μην επιτρέπεις στον Πλάνο να σε εξαπατά.

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος
    Μόντρεαλ-Καναδά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ανώνυμος 4:00 πμ είναι ένας θρασύδειλος παλαιοημερολογίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Silver δεν θυμάμαι να μου απάντησες άλλη φορά. ίσως να απάντησες και να μην το είδα. Πρώτη φορά βλέπω την απάντηση σου.
    Σ΄ ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ο ανώνυμος 4:00 πμ είναι ένας θρασύδειλος παλαιοημερολογίτης.


    Νομίζω κάνεις λάθος διότι στο τέλος του κειμένου του, βάζει και εναντίον των παλαιοημερολογιτών. Πρόσεχε τι γράφει : ούτε χειροτονούσαν Επισκόπους ούτε έκαναν καινούριες Αρχιεπισκοπές, ούτε δημιουργούσαν άλλες νέες Συνόδους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ19 Ιουλίου 2014 στις 1:06 μ.μ.

    Κωσταντινε δεν πειραζει ειναι η γνωστη μοδιστρα κουδουνιστρα του διαδυκτιου.Ειναι αρωστη γιατι δεν εχει επειχηρηματα και γιαυτο δαιμονιζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάλι όμως δεν τα λέει καλά ο ανώνυμος 4:00 πμ!
    Δεν είναι σχισματικοί τόσοι σύγχρονοι άγιοι που ήταν μέσα στην Εκκλησία της Ελλάδος και αγίασαν. Σχισματικοί είναι όσοι δεν παραδέχονται τα Μυστήρια της Εκκλησίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστιανος αμαρτωλος19 Ιουλίου 2014 στις 2:12 μ.μ.

    Παντα στους επικοδομητικους διαλογους για τα θεματα πιστεως
    silver που εχεις με τους Βυζαντινους
    να ξερεις θα εχετε και κυνηγι απο δαιμονισμενους ( βλ. ανωνυνο). Οταν γινεται παντα πνευματικη δουλεια και
    οφελειται κοσμος εμφανιζεται και ο πειρασμος. Καλη συνεχεια silver για τον αγωνα της πιστεως υπερ της Ορθοδοξιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Καλη συνεχεια silver για τον αγωνα της πιστεως υπερ της Ορθοδοξιας.


    Αγαπητέ "Χριστιανέ αμαρτωλέ", αν με έχεις στο νου σου την ώρα που προσεύχεσαι θα είναι ό,τι καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις για ένα ταλαίπωρο που αγωνίζεται αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα...

    Νάσαι πάντα καλά!

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δαιμονισμένος πρέπει να είσαι εσύ
    ανώνυμε 19 Ιουλίου 2014 - 2:12 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΙΚΕΦΑΛΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ19 Ιουλίου 2014 στις 7:21 μ.μ.

    Δεν ειναι αιρετικοι τοσοι συγχρονοι αγιοι που ηταν μεσα στην εκκλησια της ελλαδος και αγιασαν
    Δεν ειναι σχισματικοι τοσοι συγχρονοι αγιοι που ηταν μεσα στην εκκλησια της ελλαδος και αγιασαν
    Δεν ειναι παρασυναγωγοι τοσοι συγχρονοι αγιοι που ηταν μεσα στην εκκλησια της ελλαδος και αγιασαν
    Ωραια λογικη τοτε δεν χρειαζεται η αποτειχιση και ποτε δεν θα χρειαστει να γινει και συνοδος αρα δεν υπαρχει ουτε η αιρεση του οικουμενισμου απο το 1900 δεν εγινε το νεο-ημερολογιτικο σχισμα το1924 αρα δεν εγινε και παρασυναγωγη το 1935. Αφου δεν υπαρχει και παρασυναγωγη τοτε ανωνυμε γιατι λες σχισματικους τους παλαιοημερολογιτες αφου δεν υπαρχει κανενα προβλημα στην εκκλησια ολα ειναι μια χαρα που τους βλεπεις τους σχισματικους παλαιοημερολογιτες πως βγηκαν χωρις λογο?
    Πρεπει να σε παρουν ανωνυμε αυτοι με τις ασπρες ποδιες να σε βαλουν μεσα διοτι εξαφανισες τον οικουμενισμο τους οικουμενιστες απο το 1900 εξαφανισες το σχισμα τους το 1924 αρα πονηρε πρεπει να εξαφανισεις και την παρασυναγωγη των παραταξεων που αρχισε το 1935
    αλλα πονηρε την παρασυναγωγη των παραταξεων την βλεπεις δεν την εξαφανιζεις παμπονηρε διαστροφεα
    εχεις χασει τα αυγα και τα πασχαλια, παρασυναγωγοι ειναι οι παραταξιακοι
    ασχετε οχι οπως θες να τους λες σχισματικους παλαιοημερολογιτες, κανεις προσπαθεια να βαλεις στους σχισματικους παλαιοημερολογιτες και το Ακαινοτομητο Πληρωμα αλλα αυτο δεν μπαινει και τζαμπα ζοριζεσαι. Αλλα την πατησες πλανεμενε σχισματικους παλαιοημερολογιτες ενοεις τους αγιορειτες οικουμενιστες ολων των μονων που εχουν κοινωνια με τον αιρετικο οικουμενιστη τον νεο-ημερολογιτη σχισματικο οικουμενιστη βαρθολομαιο, αυτους ενοεις σχισματικους παλαιοημερολογιτες τους οικουμενιστες του αγιου ορους.
    Για τους συγχρονους αγιους ενοεις οταν πηγε ο βαρθολομαιος στον Αγιο Ιωαννη τον Ρωσσο που ο Αγιος τον σιχαθηκε και γυρισε αλλου το προσωπο του? Η ενοεις για τον χρυσοστομο σμυρνης για την μασονικη "αγιοτητα" του εθνομαρτυρα?
    στο γεροντικο λεει και στον ταφο μιας πορνης γινοντουσαν θαυμαστα γεγονοτα τι πρεπει να κανουμε τωρα ολοι να πορνευουμε? Στον Αγιο Γεωργιο τον Κουδουνα στην τουρκια ο Αγιος Γεωργιος κανει θαυματα σε τουρκους τι πρεπει να κανουμε να γινουμε μουσουλμανοι?
    Ο Αγιος Ιωαννης Ο Θεολογος μας συμβουλευει και μας λεει και αγγελος εξ ουρανου να σας λεει αντιθετα απο αυτα που σας παραδωσαμε στο Αγιο Ευαγγελιο μα εχει αναθεμα.
    Δεν μας ειπε Ο Χριστος οτι σε ημερα κρισεως θα του λενε πολλοι οτι Χριστε μας στο ονομα σου βγαλαμε δαιμονια και δυναμεις πολλες εποιησαμεν και θα τους πει Ο Χριστος δεν σας ξερω φυγετε απο εμου οι εργαζομενοι την ανομια.
    Κριτηριο Ορθοδοξιας διεστραμενε ανωνυμε δεν ειναι ο καθε εναρετος παππους αλλα ΤΟ ΑΓΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ
    ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΦΟΡΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.
    Και για να μαθεις αρχιδιεστραμενε κακοδοξε πορνοκρατορα του αντιχρηστου οικουμενισμου και κατι ωφελιμο εμεις παραδεχωμαστε στο Ακαινοτομητο πανασχετε τα μυστηρια των δυναμει αιρετικοσχισματικων οικουμενιστων οτι προ συνοδικης καταδικης εχουν χαρη για τους ασχετους σαν εσενα , ενω αυτοι που γνωριζουν ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΑΣΤΟΥΝΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
    Τα μυστηρια των οικουμενιστων θα ειναι ακυρα οταν θα καταδικαστουν απο ΑΓΙΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ και μετα συνοδικης καταδικης θα ειναι και ενεργεια αιρετικοσχισματικοι οικουμενισυες. Καταλαβες τιποτα απο ολα αυτα για το μυαλο σου ειναι στην κουδουνιστρα ασχετε.
    Οσοι λενε οτι τα μυστηρια των δυναμει αιρετικοσχισματικων οικουμενιστων ειναι ακυρα προτου καταδικαστουν απο ΑΓΙΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ
    αυτοι μπερδεμενε διαστροφεα δεν λεγονται σχισματικοι οπως λες αλλα λεγονται αιρετικοι.
    Να ειχες μια πλανη να το συζητουσαμε εσυ εχεις καψει ολα τα πλανομετρα λες και αγωνιζεσε να παρεις το παγκοσμιο κυπελο ολων των πλανων του κοσμου απο το "π.σ.ε.".


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @αλλα πονηρε την παρασυναγωγη των παραταξεων την βλεπεις δεν την εξαφανιζεις παμπονηρε διαστροφεα



    Aδελφέ μου, αν θέλεις να δημοσιεύω τα σχόλιά σου θέλω λεξιλόγιο κόσμιο. Μπορείς να μου παρουσιάσεις ένα πατερικό κείμενο που να εκφράζεται όπως εκφράζεσαι εσύ;

    Γράφε, ειρηνικά με αγάπη. Απλές και σύντομες προτάσεις για να σε καταλαβαίνει εκείνος που διαβάζει το γραπτό σου.
    Όταν είσαι έτοιμος προτού το δημοσιεύσεις το κείμενό σου ρίξε του μια τελευταία ματιά να δεις αν χρειάζεται κάποια διόρθωση.

    Επίσης θα πρέπει να γνωρίζεις αυτό που λέει ο Κύριος δια του Αποστόλου : ου πάντων η πίστις, και αλλού : και επίστευσαν όσοι ήσαν τεταγμένοι εις ζωήν αιώνιον.

    Γι αυτό ομολόγησε την Πίστη σου με ωραίο τρόπο και τα υπόλοιπα είναι του Κυρίου. Εσύ είσαι ο σπορέας αλλά ο αυξάνων είναι ο Κύριος.

    Μην ξεχνάς, όλοι μας νομίζουμε ότι η πίστις μας είναι η σωστή και των άλλων λάθος. Είναι όμως έτσι;

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ανώνυμε 19 Ιουλίου 2014 - 7:21 μ.μ. είσαι τρελλός για δέσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ανώνυμε 19 Ιουλίου 2014 - 7:21 μ.μ. είσαι τρελλός για δέσιμο!


    Aδελφέ μου δεν διαβασες το σχόλιό μου; Είναι αυτός τρόπος εκφράσεως χριστιανού που ενοικεί το Πνεύμα το Άγιο εντός του; Τι γράφει ο Απόστολος Παύλος; τα σώματα ημών ναός του εν ημίν Πνεύματος», ότι «οίκος του Θεού εσμέν», και ως ο Θεός λέγει, ότι «ενοικήσω εν αυτοίς και εμπεριπατήσω και έσομαι αυτών Θεός»;

    Το γραπτό σου, λοιπόν, έχει τέτοιες ενδείξεις;

    Σας παρακαλώ όλους να μη ξεχνούμε ότι είμαστε Χριστιανοί και μάλιστα Ορθόδοξοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΔΙΚΕΦΑΛΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ20 Ιουλίου 2014 στις 5:28 π.μ.

    Συγνωμη silver δεν τον ειπα ουτε γεννημα εχιδνων που λεει το Ευαγγελιο ουτε αλητηριο που λεει η πατρολογια. Πως να ονομασουμε εναν που διαστρφει την αληθεια? Πως να ονομασουμε εναν που πνευματικα μοιχευει και το διαφημηζει?
    Οσο για το αλλο σχολιο που γραφει ανωνυμος δεν ειναι απο εμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Συγνωμη silver δεν τον ειπα ουτε γεννημα εχιδνων που λεει το Ευαγγελιο ουτε αλητηριο που λεει η πατρολογια. Πως να ονομασουμε εναν που διαστρφει την αληθεια? Πως να ονομασουμε εναν που πνευματικα μοιχευει και το διαφημηζει?


    Aδελφέ, Εκείνος που είπε γέννημα εχιδνών, είχε την δύναμη να πει : “Έγειρε, άρον τον κράβατόν σου και περιπάτει”.

    Εσύ και εγώ και οι άλλοι αδελφοί που γράφουν εδώ, είτε του νέου, είτε του πάτριου, είτε των αποτειχισμένων, κανένας μας δεν έχει την πίστη που χρειάζεται να κάνει τέτοια θαύματα, και κατ' ακολουθία να μπορεί να μιλάει έτσι, όπως μιλούσε ο Κύριος.

    Τι γράφει η Αγία Γραφή; Δείξε μου την πίστη σου από τα έργα σου.
    Αν δηλαδή ο αδελφός μας μοιχεύει πνευματικά, αφού τον νουθετήσεις μια δυο φορές σταμάτα και άρχισε εντατικά να προσεύχεσαι γι' αυτόν να τον φωτίσει ο Κύριος να βρει την αλήθεια.

    Έχει τέτοια δύναμη η προσευχή σου;; Η δική μου δεν έχει.
    Λοιπόν ας προσέξουμε --και πρώτος εγώ--μήπως μας δουλεύει ο Πλάνος...

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΙΚΕΦΑΛΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ20 Ιουλίου 2014 στις 1:21 μ.μ.

    Συμφωνω μαζι σου silver οτι χρειαζεται παντα η προσευχη ασχετα εαν η δικη μας δεν εχει δυναμη δεν ειμαστε Αγιοι προσπαθουμε με την χαρη του θεου δεν υπερασπιζομαστε τον εαυτο μας, προσπαθουμε να μεταφερουμε χωρις να προσθετουμε και χωρις να αφαιρουμε τον λογο του Αγιου θεου, δεν θα περιμενουμε να αγιασουμε για να πουμε την αληθεια .
    Αμαρτωλοι ειμαστε φουλ δεν το λεω στα λογια αυτη ειναι η αληθεια αλλα δεν θα αφησουμε να διαστρεφουν και
    να ξευτιλιζουν την Ορθοδοξια οι τυχαιοι ανωνυμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @δεν θα αφησουμε να διαστρεφουν και να ξευτιλιζουν την Ορθοδοξια οι τυχαιοι ανωνυμοι.


    O Kύριός μας, μας δίνει οδηγίες πως πρέπει να είναι η διαγωγή μας, αδελφέ, προς όλους. Ιδού λοιπόν :

    Ο δούλος δε του Κυρίου δεν πρέπει να φιλονεική και να ερίζη, αλλά να είναι ήπιος προς όλους, διδακτικός, ανεξίκακος,
    και να παιδαγωγή με πραότητα εκείνους, που αντιτίθενται εις την αλήθειαν, μήπως και ο Θεός τους δώση κάποτε μετάνοιαν, δια να γνωρίσουν έτσι καλά την αλήθειαν,
    και εξυπνήσουν και συνέλθουν από την παγίδα του διαβόλου, από τον οποίον έχουν συλληφθή ως δούλοι, δια να πράττουν το θέλημά του.

    Ας προσέχουμε λοιπόν αδελφέ σε αυτά που μας λέει ο Κύριος δια γραφίδος του Απ. Παύλου προς Τιμόθεον Β΄.

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή