Ένας αντιλεγόμενος ιερεύς εκ της Καινοτομίας για τις Μεταμοσχεύσεις

http://kyprianoscy.blogspot.ca/


Ο π. Κων/νος Στρατηγόπουλος είχε κάποτε την εκπομπή "Παράγκα" στο ραδιοσταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος. Με την άνοδο στον αρχιεπισκοπικό θώκο του Χριστόδουλου, η εκπομπή σταμάτησε και ο π. Κων.νος αναχώρησε. Μερικοί υποστηρίζουν ότι η αιτία ήταν η κριτική που ασκούσε για τις θέσεις της Ιεραρχίας στο ζήτημα των μεταμοσχεύσεων και ένας έγραψε :

Γι' αυτό το λόγο έκοψε ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος την εκπομπή του π. Κων/νου από το ραδιοσταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος και γι' αυτό το λόγο ο π. Νικόλαος (Χατζηνικολάου) γνωμάτευσε, ότι οι μεταμοσχεύσεις είναι επιτρεπτές από την Εκκλησία. Προφανώς, για να προβεί ο Χριστόδουλος σε μεταμόσχευση.
 
Τώρα, τα περί του Νέου ημερολογίου, ως δόγματος πίστεως, τα γνωστά και χιλιοειπωμένα.
 

Επί τούτων γράφουμε τα ακόλουθα :
 
Η αποπομπή του π. Κων/νου από την "Παράγκα" είχε πολλές ... συνιστώσες, μια των οποίων ήταν και η (θεολογική) προβληματική που έθετε για τις μεταμοσχεύσεις. Τις οποίες υπερκέρασε ο Μεσογαίας Νικόλαος με την βιοηθική. Στη "μπάντα" η θεολογία, τώρα έχουμε τη βιοηθική ! και το « ... η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου αίματος εις πάντας αρμούς, εις νεφρούς, εις καρδίαν» (Εγκύκλιος ΔΙΣ 2819, 7/7/2005).



Όταν η Ιερά Σύνοδος με την Επιτροπή Βιοηθικής και πρόεδρο τον Μεσογαίας - δεν ήταν τότε μητροπολίτης - εξέδωσε το σχετικό "τόμο" με τίτλο "Εκκλησία και Μεταμοσχεύσεις", ήταν το έτος 2001, ουδαμού στον ορίζοντα υπήρχαν σημάδια ότι ο Χριστόδουλος θα ήταν υποψήφιος για μεταμόσχευση. Αγνοήθηκαν όλα όσα ο γράφων είχε πει στην Επιτροπή Βιοηθικής, αλλά και είχε συμπεριλάβει σε σχετικό ενημερωτικό μικρό βιβλίο. Αφορούσαν το περισσότερο στα αντικειμενικά στοιχεία που αναιρούσαν το νεοσύστατο όρο "εγκεφαλικός θάνατος", ο οποίος είναι παράλληλα και αντιεπιστημονικός.

Αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς στην επιστημονική ορολογία, "ο εγκεφαλικός θάνατος" εικάζεται ότι είναι θάνατος και ο ασθενής εικάζεται ότι είναι νεκρός. Και ακριβώς, επειδή πρόκειται περί εικασίας που ανατρέπει το γεγονός, ή
fact, του θανάτου, αναγκάστηκαν να φτιάξουν και να ψηφίσουν το Νόμο της εικαζόμενης συναίνεσης. Ο οποίος ουσιαστικά δεν κατοχυρώνει τη συναίνεση, αλλά, το χειρότερο, επισημοποιεί νομικά και θεσμικά την εικασία, οπότε πλέον το Δίκαιο και η δικαιοσύνη ανάγονται στη σφαίρα της εικασίας. Τα facts περιττεύουν για να ακολουθήσει συνεπέστατα και ο αντίστοιχος "Νόμος της εχθροπάθειας". Αυτές είναι οι εντολές της σιωνιστικής  θρησκευτικο-πολιτικής (μάλλον, εκκλησιαστικο-πολιτικής) παγκοσμιοποίησης

Αν τα καταλαβαίνει κανείς αυτά, τότε θα αντιληφθεί που οδηγείται η δικαιοσύνη. Θέλω να πω, τι στραβό δρόμο είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν οι ασκούντες το λειτούργημα - έπαψε να είναι - στην απόδοση του Δικαίου. Ο πρόεδρος της έδρας θα εκδίδει αποφάσεις και απόφαση, προσαρμοσμένη στις κατευθυντήριες γραμμές εικασίας που του έχουν δώσει. Αν δεν συμμορφώνεται, θα χάνει απλά τη δουλειά του.

Αυτά, και αρκετά ακόμη, ήταν τα οχληρά που δεν επέτρεψαν στον γράφοντα να γίνουν γνωστά και τα οποία, παραδόξως, ούτε ο νυν διαμαρτυρόμενος για καθοδηγούμενη και τρομοκρατική θεολογία π. Κ. Στρατηγόπουλος, δεν του επέτρεψε ποτέ να ανακοινώσει στο κοινό που τον πλαισιώνει ή τον παρακολουθεί για σωστή ενημέρωση.

Είπαμε και γράψαμε : Τα λαγωνικά της εκκλησιαστικής καινοτομίας του 1924, όταν οσφρανθούν παλαιοημερολογίτη, δηλαδή σχισματικό, αιρετικό, ρατσιστή κλπ., τον βγάζουν άχρηστο και ακατάλληλο. Η εκκλησιαστική ορθότητα, που ακολούθησε την καινοτομία, ήταν ο προπομπός της πολιτικής ορθότητας, πτυχή της είναι η καθοδηγούμενη τρομοκρατική θεολογία και αυτή πλήττει τώρα τον π. Κωνσταντίνο.
Τα υπόλοιπα βαίνουν όλα καλώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου