Golden Dawn Sets Anti-Mosque Rallies
Angry that the government has awarded a 946,000 euros contract to pay for the construction of an official mosque for Muslims without demanding reciprocation from Turkey, the neo-Nazi Golden Dawn party said it would organize mass protests to rally opponents and protest the government’s decision go go ahead.
The extremist party said the awarding of the contract was an “unprecedented provocation” and that it would use its position “within Parliament and mainly through mass, powerful demonstrations” to prevent the mosque being built. It has support from some clerics in the Greek Orthodox Church as well as the right-wing Independent Greeks party which opposes the mosque and said it was against national interests.
Ex-Independent Greeks MP Christos Zois, who leads his own party, Nea Mera, said the location of the mosque in Votanikos, “just a few meters from the sacred rock of the Acropolis and Plato’s olive tree” was disrespectful to Greek history.
“This comes at a time when the government does not dare to demand that Hagia Sophia [in Istanbul] be recognized as a place of worship of worldwide importance and the reopening of the Halki theological seminary,” said Zois.
The Infrastructure Ministry said it had awarded the contract for the mosque’s construction to a consortium comprising the firms J&P Avax, Terna, Aktor and Intrakat.
The mosque will be built on land that belonged to the Hellenic Navy in Votanikos, near central Athens. Ministry officials said the construction work should begin early next year.
http://greece.greekreporter.com/
Μεγάλη η χάρη σου, Άϊ- Νικόλα!
http://www.osotir.org/2011-05-01-08-29-38
Ξενιτεμένος χρόνια τώρα στὸ Σικάγο τῆς μακρινῆς Ἀμερικῆς ὁ γερο-Δια-
μαντὴς θυμᾶται τοῦτες τὶς μέρες τ’ ὄμορφο χωριό του. Καὶ πιὸ πολὺ τὸ ἁγια-
σμένο μοναστήρι τους, τοῦ Ἅϊ-Νικόλα τῶν Βαρσῶν, σκαρφαλωμένο σὲ μιὰ
πλαγιὰ τῆς Μαντινείας στὴν Ἀρκαδία. Ὅλους τοὺς εὐλογοῦσε ἀπὸ κεῖ ψηλὰ ὁ
Ἅγιος. Τό ’ξεραν. Σὲ κάθε τους πρόβλημα ντόπιοι καὶ ξένοι καὶ οἱ καλόγεροι
κατέφευγαν στὸν Ἅγιο καὶ τοῦ τό ’λεγαν μὲ πίστη τὸ μεγάλο ἢ τὸ μικρό τους
πρόβλημα, τὸ προσωπικὸ ἢ τὸ οἰκογενειακό. Κι ἐκεῖνος τοὺς τὸ ἔλυνε, μὲ τὶς
πρεσβεῖες του πρὸς τὸν Ὕψιστο. Σὲ πόσους δὲν εἶχε φανερώσει τὸ θεῖο
θέλημα γιὰ τὸ δρόμο τῆς ζωῆς τους! Πόσους δὲν εἶχε θεραπεύσει ἀπὸ ἀρ-
ρώστιες! Πόσους δὲν εἶχε ἐλευθερώσει ἀπὸ πάθη καὶ κακίες!
Ἀλλὰ καὶ πόσους ὁ Ἅγιος δὲν εἶχε τιμωρήσει ὑποδειγματικὰ γιατὶ πρόσβαλλαν
τῆς ἁγίας μας θρησκείας τοὺς θεσμοὺς καὶ τοὺς ἀνθρώπους καὶ βεβήλωναν μὲ
ἀτιμίες καὶ βλαστήμιες τὴ γύρω περιοχή.
Ἕνας τέτοιος σκληρὸς καὶ βλάστημος ἄνθρωπος ἦταν καὶ ὁ Στρατής, ποὺ κα-
θὼς πήγαινε κάποτε νὰ ποτίσει τὰ μεγάλα του ζῶα τιμωρήθηκε. Ἕνα ἀπ’ αὐτὰ
ξαφνικὰ ἀφηνίασε καὶ τὸν κτύπησε μ’ ὁρμὴ στὸ πρόσωπο καὶ τὸν ἄφησε νεκρό.
Ποῦ νὰ τολμήσουν ξανὰ ἄλλοι τότε νὰ βλαστημήσουν καὶ νὰ βρίσουν τοὺς ταπεινοὺς
ἱερωμένους τοῦ μοναστηριοῦ καὶ τὰ θεῖα!...
Θυμᾶται ἀκόμη ὁ γερο-Διαμαντὴς τὸν προτελευταῖο ἡγούμενο τῆς Μονῆς (Μη-
τροπολίτη τώρα) ποὺ εἶχε βρεθεῖ σὲ ἀδιέξοδο. Τὸν πίεζαν οἱ ἐργάτες τὸν ἄξιο καὶ
καθαρὸ Προϊστάμενο τῆς μικρῆς τότε συνοδείας νὰ πληρώσει πρὶν ἀπὸ τὴν ὥρα
τους τὰ ἔξοδα ποὺ εἶχαν συμφωνήσει γιὰ τὸν ἀνακαινισμὸ μιᾶς πτέρυγας. Καὶ
κεῖνος, ὁ ἐνάρετος ἡγούμενος, ξαγρύπνησε ὅλη νύχτα προσευχόμενος μὲ
καυτὰ δάκρυα λέγοντας στὸν Ἅγιο: «Λύσε μας, Ἅγιε, τὸ πρόβλημα».
Καὶ τὴν ἑπόμενη μέρα, πρὶν καλά-καλὰ μεσημεριάσει, κατέφθανε ἕνας ἄγνωστος
καλοβαλμένος κύριος ποὺ ἄνοιξε τὸ σακάκι καί ’βγαλε ἀπ’ τὸν κόρφο του ἕνα φά-
κελο καὶ τοῦ εἶπε:
«Πάρε τα, παππούλη μου, πάρε τα, ἅγιε ἡγούμενε. Μὴν τά ’χω βάρος πάνω
μου. Εἶναι ταμένα ἀπὸ τὴ γυναίκα μου –ποὺ συγχωρέθηκε πρὶν ἀπὸ λίγες μέρες.
– Μοῦ τό ’χε πεῖ: Νὰ τὰ πᾶς στὸν Ἅγιο!».
Καὶ ἦταν τὰ χρήματα 350.000 δρχ. Ἀκριβῶς ὅσο ἦταν τὸ χρέος.
Ἦταν φτωχὸ ἀλλὰ βαρυφορτωμένο ἀ πὸ μνῆμες θαυμάτων πολλῶν τὸ Μοναστήρι
τους τῶν Βαρσῶν, σημάδια φανερὰ τῆς μεγάλης ἀγάπης τοῦ ἁγίου Νικολάου, τοῦ
ζωντανοῦ Ἁγίου τοῦ λαοῦ μας.
μαντὴς θυμᾶται τοῦτες τὶς μέρες τ’ ὄμορφο χωριό του. Καὶ πιὸ πολὺ τὸ ἁγια-
σμένο μοναστήρι τους, τοῦ Ἅϊ-Νικόλα τῶν Βαρσῶν, σκαρφαλωμένο σὲ μιὰ
πλαγιὰ τῆς Μαντινείας στὴν Ἀρκαδία. Ὅλους τοὺς εὐλογοῦσε ἀπὸ κεῖ ψηλὰ ὁ
Ἅγιος. Τό ’ξεραν. Σὲ κάθε τους πρόβλημα ντόπιοι καὶ ξένοι καὶ οἱ καλόγεροι
κατέφευγαν στὸν Ἅγιο καὶ τοῦ τό ’λεγαν μὲ πίστη τὸ μεγάλο ἢ τὸ μικρό τους
πρόβλημα, τὸ προσωπικὸ ἢ τὸ οἰκογενειακό. Κι ἐκεῖνος τοὺς τὸ ἔλυνε, μὲ τὶς
πρεσβεῖες του πρὸς τὸν Ὕψιστο. Σὲ πόσους δὲν εἶχε φανερώσει τὸ θεῖο
θέλημα γιὰ τὸ δρόμο τῆς ζωῆς τους! Πόσους δὲν εἶχε θεραπεύσει ἀπὸ ἀρ-
ρώστιες! Πόσους δὲν εἶχε ἐλευθερώσει ἀπὸ πάθη καὶ κακίες!
Ἀλλὰ καὶ πόσους ὁ Ἅγιος δὲν εἶχε τιμωρήσει ὑποδειγματικὰ γιατὶ πρόσβαλλαν
τῆς ἁγίας μας θρησκείας τοὺς θεσμοὺς καὶ τοὺς ἀνθρώπους καὶ βεβήλωναν μὲ
ἀτιμίες καὶ βλαστήμιες τὴ γύρω περιοχή.
Ἕνας τέτοιος σκληρὸς καὶ βλάστημος ἄνθρωπος ἦταν καὶ ὁ Στρατής, ποὺ κα-
θὼς πήγαινε κάποτε νὰ ποτίσει τὰ μεγάλα του ζῶα τιμωρήθηκε. Ἕνα ἀπ’ αὐτὰ
ξαφνικὰ ἀφηνίασε καὶ τὸν κτύπησε μ’ ὁρμὴ στὸ πρόσωπο καὶ τὸν ἄφησε νεκρό.
Ποῦ νὰ τολμήσουν ξανὰ ἄλλοι τότε νὰ βλαστημήσουν καὶ νὰ βρίσουν τοὺς ταπεινοὺς
ἱερωμένους τοῦ μοναστηριοῦ καὶ τὰ θεῖα!...
Θυμᾶται ἀκόμη ὁ γερο-Διαμαντὴς τὸν προτελευταῖο ἡγούμενο τῆς Μονῆς (Μη-
τροπολίτη τώρα) ποὺ εἶχε βρεθεῖ σὲ ἀδιέξοδο. Τὸν πίεζαν οἱ ἐργάτες τὸν ἄξιο καὶ
καθαρὸ Προϊστάμενο τῆς μικρῆς τότε συνοδείας νὰ πληρώσει πρὶν ἀπὸ τὴν ὥρα
τους τὰ ἔξοδα ποὺ εἶχαν συμφωνήσει γιὰ τὸν ἀνακαινισμὸ μιᾶς πτέρυγας. Καὶ
κεῖνος, ὁ ἐνάρετος ἡγούμενος, ξαγρύπνησε ὅλη νύχτα προσευχόμενος μὲ
καυτὰ δάκρυα λέγοντας στὸν Ἅγιο: «Λύσε μας, Ἅγιε, τὸ πρόβλημα».
Καὶ τὴν ἑπόμενη μέρα, πρὶν καλά-καλὰ μεσημεριάσει, κατέφθανε ἕνας ἄγνωστος
καλοβαλμένος κύριος ποὺ ἄνοιξε τὸ σακάκι καί ’βγαλε ἀπ’ τὸν κόρφο του ἕνα φά-
κελο καὶ τοῦ εἶπε:
«Πάρε τα, παππούλη μου, πάρε τα, ἅγιε ἡγούμενε. Μὴν τά ’χω βάρος πάνω
μου. Εἶναι ταμένα ἀπὸ τὴ γυναίκα μου –ποὺ συγχωρέθηκε πρὶν ἀπὸ λίγες μέρες.
– Μοῦ τό ’χε πεῖ: Νὰ τὰ πᾶς στὸν Ἅγιο!».
Καὶ ἦταν τὰ χρήματα 350.000 δρχ. Ἀκριβῶς ὅσο ἦταν τὸ χρέος.
Ἦταν φτωχὸ ἀλλὰ βαρυφορτωμένο ἀ πὸ μνῆμες θαυμάτων πολλῶν τὸ Μοναστήρι
τους τῶν Βαρσῶν, σημάδια φανερὰ τῆς μεγάλης ἀγάπης τοῦ ἁγίου Νικολάου, τοῦ
ζωντανοῦ Ἁγίου τοῦ λαοῦ μας.
Μεγάλη ἡ χάρη σου, Ἅϊ-Νικόλα!
«Εκατοντάδα κεφαλαίων» του Αγίου Νικήτα του Στηθάτου:
«Να μη παραδέχεσαι τοὺς λογισμούς, που σπέρνει μέσα σου ο
εχθρός (διάβολος) από υποψίες εναντίον του πλησίον. Είναι ψεύτικοι και ολέθριοι και τελείως απατηλοί. Γνώριζε ότι με αυτόν τον τρόπο προσπαθούν οι δαίμονες να σπρώξουν σε βάραθρον καταστροφής τις ψυχές εκείνων, που προοδεύουν στις αρετές. Γιατί με άλλον τρόπο δεν μπορούν οι δαίμονες να ρίξουν κανένα αγωνιστή στο βυθό της κατακρίσεως και της έμπρακτης αμαρτίας, παρά εάν τον πείσουν να δεχθή πονηρές υποψίες από την εξωτερική διαγωγή και τις διαθέσεις του πλησίον».
εχθρός (διάβολος) από υποψίες εναντίον του πλησίον. Είναι ψεύτικοι και ολέθριοι και τελείως απατηλοί. Γνώριζε ότι με αυτόν τον τρόπο προσπαθούν οι δαίμονες να σπρώξουν σε βάραθρον καταστροφής τις ψυχές εκείνων, που προοδεύουν στις αρετές. Γιατί με άλλον τρόπο δεν μπορούν οι δαίμονες να ρίξουν κανένα αγωνιστή στο βυθό της κατακρίσεως και της έμπρακτης αμαρτίας, παρά εάν τον πείσουν να δεχθή πονηρές υποψίες από την εξωτερική διαγωγή και τις διαθέσεις του πλησίον».
Ορθόδοξε Έλληνα, νυν υπέρ πάντων ο αγών!
Αυτοί που αποφασίζουν την κατασκευή του
μουσουλμανικού τεμένους στο Βοτανικό, στα ιερά χώματα της Αγιοτόκου Ελλάδος,
διαγράφουν δίχως αιδώ, τους μεγαλειώδεις και ματωμένους Εθνικούς Αγώνες
του Ελληνισμού για την απελευθέρωση από τον αντίχριστο οθωμανικό ζυγό. Η
ανέγερση ισλαμικού τεμένους στην πρωτεύουσα της χώρας συνιστά εθνική
προδοσία!!!
ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! ΓΙΑ ΤΖΑΜΙΑ!
http://www.elkeda.gr/
Oι Έλληνες πεινάνε, πένονται, αυτοκτονούν, όμως η αποικία χρέους Ελλάς και πιό συγκεκριμένα η συγκυβέρνηση των μνημονίων έχει χρήματα για τζαμιά! "Η κατασκευή του τζαμιού συνάδει με την πολιτική μιας χώρας που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα", είχε δηλώσει πιό παλιά ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς. Μετά από πέντε άγονους διαγωνισμούς λοιπόν, το τέμενος στο Βοτανικό θα ανεγερθεί τελικά, και μάλιστα το έργο κατοχυρώθηκε στην κοινοπραξία των εταιρειών που είναι οι παραδοσιακοί εθνικοί μας εργολάβοι: J&P Άβαξ (όμιλος Ιωάννου), ΤΕΡΝΑ Α.Ε. (όμιλος Περιστέρη), ΑΚΤΩΡ (όμιλος Μπόμπολα) και ΙΝΤΡΑΚΑΤ (όμιλος Κόκκαλη). Συνολικός προϋπολογισμός, 946.000 ευρώ...
Μπορεί οι Τούρκοι να μετατρέπουν τις εκκλησιές στην κατεχόμενη Κύπρο σε στάβλους, μπορεί στη Μέση Ανατολή να αποκεφαλίζονται νεομάρτυρες του χριστιανισμού, μπορεί το σουνιτικό Ισλάμ να μας προικοδοτεί με 2.000.000 λαθρομετανάστες, όμως εμείς εκεί, με εθνικό μαζοχισμό και πολυπολιτισμική διαστροφή: Για πρώτη φορά μετά την απελευθέρωση της Αθήνας και την ίδρυση του νέου ελληνικού κράτους το 1830, στο ιερό έδαφος της Αθήνας, θα λειτουργήσει επίσημο ισλαμικό τέμενος...
Φυσικά, υπάρχει έντονο οικονομικό παρασκήνιο τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος (Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Κουβέιτ, εννοείται Τουρκία), και αυτό που μέχρι και πριν από κάποια χρόνια θα φάνταζε ως αδιανόητο, αποτελεί δυστυχώς πραγματικότητα. Η δημιουργία τεμένους, συνιστά μια ακόμη ήττα της Ελλάδας απέναντι στο κύμα της παγκοσμιοποίησης και του σχεδίου της κατευθυνόμενης λαθρομετανάστευσης.
Oι Έλληνες πεινάνε, πένονται, αυτοκτονούν, όμως η αποικία χρέους Ελλάς και πιό συγκεκριμένα η συγκυβέρνηση των μνημονίων έχει χρήματα για τζαμιά! "Η κατασκευή του τζαμιού συνάδει με την πολιτική μιας χώρας που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα", είχε δηλώσει πιό παλιά ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς. Μετά από πέντε άγονους διαγωνισμούς λοιπόν, το τέμενος στο Βοτανικό θα ανεγερθεί τελικά, και μάλιστα το έργο κατοχυρώθηκε στην κοινοπραξία των εταιρειών που είναι οι παραδοσιακοί εθνικοί μας εργολάβοι: J&P Άβαξ (όμιλος Ιωάννου), ΤΕΡΝΑ Α.Ε. (όμιλος Περιστέρη), ΑΚΤΩΡ (όμιλος Μπόμπολα) και ΙΝΤΡΑΚΑΤ (όμιλος Κόκκαλη). Συνολικός προϋπολογισμός, 946.000 ευρώ...
Μπορεί οι Τούρκοι να μετατρέπουν τις εκκλησιές στην κατεχόμενη Κύπρο σε στάβλους, μπορεί στη Μέση Ανατολή να αποκεφαλίζονται νεομάρτυρες του χριστιανισμού, μπορεί το σουνιτικό Ισλάμ να μας προικοδοτεί με 2.000.000 λαθρομετανάστες, όμως εμείς εκεί, με εθνικό μαζοχισμό και πολυπολιτισμική διαστροφή: Για πρώτη φορά μετά την απελευθέρωση της Αθήνας και την ίδρυση του νέου ελληνικού κράτους το 1830, στο ιερό έδαφος της Αθήνας, θα λειτουργήσει επίσημο ισλαμικό τέμενος...
Φυσικά, υπάρχει έντονο οικονομικό παρασκήνιο τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος (Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Κουβέιτ, εννοείται Τουρκία), και αυτό που μέχρι και πριν από κάποια χρόνια θα φάνταζε ως αδιανόητο, αποτελεί δυστυχώς πραγματικότητα. Η δημιουργία τεμένους, συνιστά μια ακόμη ήττα της Ελλάδας απέναντι στο κύμα της παγκοσμιοποίησης και του σχεδίου της κατευθυνόμενης λαθρομετανάστευσης.
9th Sunday of St. Luke.
Luke
l2:l6-2l
By
His Eminence
Metropolitan Panteleimon of Antinoes
His Eminence
Metropolitan Panteleimon of Antinoes
In today's Gospel
reading, our Lord and Saviour Jesus Christ emphasied the importance of laying up
treasure toward God. He used the example of a very rich man, whose "ground
yielded plentifully" (Luke l2:l6). His mind was troubled of what he should do?
So many new things were added to his riches. What now? Where is the space to
gather all these riches?
The rich man, as one
can see clearly through the Gospel, was considered only for himself. He spoke
only with himself. He desides things, which are profitable to him. In his
thoughts about what to do, he never, even for once, thanked God for all the
plentifully goods, which God had provided him with. The rich man is very
selfish and does not think for anyone else except for his own
benefits.
π. Θεόδωρου Ζήση : Διαθρησκειακὲς Συναντήσεις, Ἄρνησις τοῦ Εὐαγγελίου καὶ προσβολὴ τῶν Ἁγίων Μαρτύρων.
Γράφει: «Ἂς μᾶς ξεκαθαρίσουν λοιπὸν μερικοὶ ἐκκλησιαστικοὶ
ἡγέτες ὅτι ἔχουν προσχωρήσει σ' αὐτὴν τὴν “προοδευτικὴ”
ἄποψη, γιὰ νὰ καθορίσουμε καὶ ἐμεῖς τὴν στάση μας ἀπέναντί τους,
τὴν ὁποία οὕτως ἢ ἄλλως εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νὰ καθορίσουμε, διότι
διαφορετικά, κοινωνοῦμε καὶ ἐμεῖς “τοῖς ἔργοις αὐτῶν
τοῖς πονηροῖς” (Β' Ἰω. 11). Ἐμεῖς ἐπιθυμοῦμε νὰ ἔχουμε
κοινωνία ὄχι πρὸς τοὺς ἀκοινωνήτους, ἀλλὰ πρὸς τοὺς ἁγίους καὶ πιστοὺς
ὅλων τῶν ἐποχῶν, νὰ πιστεύουμε ὅπως ἐπίστευαν ὅλοι οἱ πρὸ ἡμῶν Ἅγιοι
Πατέρες, στοὺς ὁποίους πειθόμεθα καὶ ὑπακούουμε»