Τι προτιμάς; Μορφωμένο που μπορεί να σε ζαλίσει ή άγιο που μπορεί να σε ξυπνήσει;


Πριν από αρκετά χρόνια με πλησίασε κάποιος νεαρός φοιτητής. Με πολλή διστακτικότητα, άλλα και με την ένταση του απαιτητικού αναζητητή, μού δήλωσε ότι είναι άθεος, που όμως θα ήθελε πολύ να πιστέψει, άλλα δεν μπορούσε. Χρόνια προσπαθούσε και αναζητούσε, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Συνομίλησε με καθηγητές και μορφωμένους. Άλλα δεν ικανοποιήθηκε η δίψα του για κάτι σοβαρό. Άκουσε για μένα και αποφάσισε να μοιρασθεί μαζί μου την υπαρξιακή ανάγκη του. Μού ζήτησε μια επιστημονική απόδειξη περί υπάρξεως Θεού. 

Ξέρεις ολοκληρώματα ή διαφορικές εξισώσεις; τον ρώτησα. Δυστυχώς όχι, μού άπαντα. Είμαι της Φιλοσοφικής. Κρίμα! διότι ήξερα μία τέτοια απόδειξη, είπα εμφανώς αστειευόμενος. Ένιωσε αμήχανα και κάπου σιώπησε για λίγο. Κοίταξε, του λέω. Συγγνώμη που σε πείραξα λιγάκι. Άλλα ο Θεός δεν είναι εξίσωση, ούτε μαθηματική απόδειξη. Αν ήταν κάτι τέτοιο, τότε όλοι οι μορφωμένοι θα τον πίστευαν. Να ξέρεις, αλλιώς προσεγγίζεται ο Θεός. Έχεις πάει ποτέ στο Άγιον Όρος; Έχεις ποτέ συναντήσει κανέναν ασκητή; Όχι, πάτερ, αλλά σκέπτομαι να πάω, έχω ακούσει τόσα. πολλά.. Αν μού πείτε, μπορώ να πάω και αύριο. Ξέρετε κανέναν μορφωμένο να πάω να τον συναντήσω;
 

-Τι προτιμάς; Μορφωμένο που μπορεί να σε ζαλίσει ή άγιο που μπορεί να σε ξυπνήσει;
 

-Προτιμώ τον μορφωμένο. Τους φοβάμαι τους αγίους.
 

-Η πίστη είναι υπόθεση της καρδιάς. Για δοκίμασε με κανέναν άγιο. Πώς σε λένε; ρωτώ. Γαβριήλ, μου άπαντα.
 

Τον έστειλα σε έναν ασκητή. Του περιέγραψα τον τρόπο προσβάσεως και του έδωσα τις δέουσες οδηγίες. Κάναμε κι ένα σχεδιάγραμμα. Θα πας, του είπα, και θα ρωτήσεις το ίδιο πράγμα. Είμαι άθεος, θα του πεις, και θέλω να πιστεύσω. Θέλω μια απόδειξη περί υπάρξεως Θεού. Φοβάμαι, ντρέπομαι, μου άπαντα. Γιατί ντρέπεσαι και φοβάσαι τον άγιο και δεν ντρέπεσαι και φοβάσαι έμενα; ρωτώ. Πήγαινε απλά και ζήτα το ίδιο πράγμα.
 



Σε λίγες μέρες, πήγε και βρήκε τον ασκητή να συζητάει με κάποιον νέο στην αυλή του. Στην απέναντι μεριά περίμεναν άλλοι τέσσερις καθισμένοι σε κάτι κούτσουρα. Ανάμεσα σε αυτούς και ο Γαβριήλ βρήκε δειλά την θέση του. Δεν πέρασαν περισσότερα από δέκα λεπτά και η συνομιλία του Γέροντα με τον νεαρό τελείωσε.
 

Τι γίνεστε, παιδία; ρωτάει. Έχετε πάρει κανένα λουκουμάκι; Έχετε πιει λίγο νεράκι; Ευχαριστούμε, Γέροντα, απήντησαν, με συμβατική κοσμική ευγένεια. Έλα εδώ, λέει απευθυνόμενος στον Γαβριήλ, ξεχωρίζοντας τον από τους υπόλοιπους. θα φέρω εγώ το νερό, πάρε εσύ το κουτί αυτό με τα λουκούμια. και έλα πιο κοντά να σού πω ένα μυστικό: Καλά να είναι κανείς άθεος, άλλα να έχει όνομα αγγέλου και να είναι άθεος; Αυτό πρώτη φορά μου συμβαίνει.
 



Ο φίλος μας κόντεψε να πάθει έμφραγμα από τον αποκαλυπτικό αιφνιδιασμό. Πού εγνώρισε το όνομα του; Ποιος του αποκάλυψε το πρόβλημα του; Τι, τελικά, ήθελε να του πει ο γέροντας;
 

-Πάτερ, μπορώ να σας μιλήσω λίγο; Μόλις που μπόρεσε να ψελλίσει. Κοίταξε, τώρα σουρουπώνει, πάρε το λουκούμι, πιες και λίγο νεράκι και πήγαινε στο πιο κοντινό μοναστήρι να διανυκτερεύσεις. Πάτερ μου, θέλω να μιλήσουμε, δεν γίνεται; Τι να πούμε, ρε παλληκάρι; Για ποιόν λόγο ήλθες;
 



Στο ερώτημα αυτό ένιωσα αμέσως να ανοίγει η αναπνοή μου, αφηγείται. Η καρδιά μου να πλημμυρίζει από πίστη. Ο μέσα μου κόσμος να θερμαίνεται. Οι απορίες να λύνονται χωρίς κανένα λογικό επιχείρημα, δίχως καμία συζήτηση, χωρίς την ύπαρξη μιας ξεκάθαρης απάντησης. Γκρεμίσθηκαν μέσα μου αυτομάτως όλα τα αν, τα γιατί, τα μήπως και έμεινε μόνον το πώς και το Τι από δω κι εμπρός.
 


Ό,τι δεν του έδωσε η σκέψη των μορφωμένων, του το χάρισε ο ευγενικός υπαινιγμός ενός άγιου, αποφοίτου μόλις της τέταρτης τάξης του δημοτικού. Οι άγιοι είναι πολύ διακριτικοί. Σού κάνουν την εγχείρηση χωρίς αναισθησία και δεν πονάς. Σου κάνουν την μεταμόσχευση χωρίς να σού ανοίξουν την κοιλιά. Σε ανεβάζουν σε δυσπρόσιτες κορυφές δίχως τις σκάλες της κοσμικής λογικής. Σου φυτεύουν την πίστη στην καρδιά, χωρίς να σού κουράσουν το μυαλό.

Ο Κοσμάς :


4. Στην Εγκύκλιο αυτή, που υπογράφει ο ίδιος ο Μητροπολίτης Φιλάρετος, υποστηρίζεται μεταξύ άλλων, ότι το Φιλιόκβε, που τότε είχαν δεχθεί οι Αγγλοσάξονες της Αγγλίας, μεταξύ των οποίων και ο Εδουάρδος, δεν αποτελεί κώλυμα ανακηρύξεώς του ως αγίου, ούτε εμπόδιο σωτηρίας κανενός! Κύριε ελέησον!

Η Εγκύκλιος της Ρωσικής Συνόδου της Διασποράς έχει ως εξής:

20 Ιουλίου / 2 Αυγούστου 1984

Προς όσους ενδιαφέρονται
Την προσοχήν του Προέδρου και των μελών της Συνόδου των επισκόπων επέσυρε το γεγονός ότι γίνονται ακόμη ανακοινώσεις υπό μεμονωμένων κληρικών και λαϊκών της Εκκλησίας ημών, εις βάρος της αυθεντίας της Συνόδου των Επισκόπων, αποσκοπούσαι να αποδείξουν ότι ο φορεύς του θείου Πάθους άγιος Εδουάρδος, ο μάρτυς, ο βασιλεύς της Αγγλίας, δεν είναι άγιος της Παγκοσμίου Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού και ότι τα λείψανα του Αγίου Εδουάρδου, τα οποία πρόκειται μεγαλοπρεπώς να αποδοθούν εις την Εκκλησίαν ημών, είναι νόθα και ανάξια τιμητικής προσκυνήσεως υπό των πιστών.
Γνωστόν έστω τοις πάσι, ότι τοιούτοι μεμονωμένοι κληρικοί και λαϊκοί, οίτινες διασπείρουν τοιαύτας συκοφαντίας κατά ενός αγίου του Θεού δεν ομιλούν με την αυθεντικήν φωνήν της Ορθοδόξου Εκκλησίας, αλλά απλώς εκφράζουν προσωπικάς των γνώμας, αίτινες είμεθα πεπεισμένοι, ότι δεν θεμελιούνται επί των γεγονότων αυτού του ζητήματος, αλλά μάλλον επί προσωπικής προκαταλήψεως και νοσηρής βουλήσεως.
Η Σύνοδος των επισκόπων έχουσα εξετάσει τα εις την διάθεσίν της τεκμήρια του ζητήματος μετά προσοχής, ιδιαζόντως την ιατροδικαστικήν Έκθεσιν επί των λειψάνων, πραγματοποιηθείσαν το 1970, υπό του διακεκριμένου Δρ. Τόμας Στώουελ, παγκοσμίου φήμης ειδικού οστεολόγου, κατέληξεν επισήμως να αναγνωρίση ότι η ως άνω οστεολογική εξέτασις συνιστά αναμφισβήτητον επιβεβαίωσιν της ταυτότητος και αυθεντικότητος των λειψάνων, τα οποία παραδίδονται εις την Εκκλησίαν ημών.
Η απόφασις αύτη επανεξετάσθη επισήμως και επεκυρώθη υπό της Συνόδου των Επισκόπων της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας εκτός Ρωσίας, υψίστης διοικητικής αυθεντίας της Εκκλησίας ημών.
Εσχάτως υπεβλήθησαν ωρισμέναι επιστολαί εις την Σύνοδον υπό προσώπων ελπισάντων να πείσουν την Σύνοδον να ανακαλέση την απόφασίν της, την αναγνωρίζουσαν την αγιότητα του αγίου Εδουάρδου και την αυθεντικότητα των λειψάνων αυτού και να ματαιώση την οσονούπω μετακομιδήν των.
Γνωστόν έστω ότι εξετάσασα τας υποβληθείσας αυτή επιστολάς, η Σύνοδος ουδέν εύρεν το ουσιώδες, ώστε να δικαιολογείται η ματαίωσις της παραδόσεως των αγίων λειψάνων του Αγίου Εδουάρδου εις αυτήν, ουδέν το δυνάμενον να υποχρεώση αυτήν να επανεκτιμήση την αγιότητα του Αγίου Εδουάρδου.
Διετυπώθη η άποψις ότι ο Άγιος Εδουάρδος δεν δύναται να θεωρηθή άγιος ένεκα του ότι η προσθήκη του Φιλιόκβε είχεν ήδη εισαχθή εις το Σύμβολον της Πίστεως εν Αγγλία κατά την εποχήν του. Το να υποστηρίζη τις τοιαύτην άποψιν είναι αντίθετον προς τας εκπεφρασμένας γνώμας των μεγάλων Πατέρων της Εκκλησίας, οι οποίοι ανήρεσαν το Φιλιόκβε, δηλονότι του σεπτού Μαξίμου του Ομολογητού και του αγίου Ιεράρχου Φωτίου Πατριάρχου ΚΠόλεως. Προσέτι η δικαιοσύνη απαιτεί, όπως και πολλοί άλλοι άγιοι, οίτινες επρέσβευον ανεπιγνώστως την αυτήν προσθήκην εις το Σύμβολο της Πίστεως, να απαλειφθούν επίσης εκ του Αγιολογίου ημών, ώς π.χ. οι άγιοι Βιασεσλαύος και Λουντμίλλα της Τσεχίας, ο άγιος Μαρτίνος ο Ομολογητής, Πάπας Ρώμης κλπ.
Αμφότερα τα σώματα, η Σύνοδος και το Συμβούλιον των επισκόπων εξήτασαν το θέμα του Φιλιόκβε μετά προσοχής εν σχέσει προς την περίπτωσιν του Αγίου Εδουάρδου, και εν όψει των εκπεφρασμένων γνωμών των Πατέρων της Εκκλησίας, κατέληξαν ότι αυτό (το Φιλιόκβε) δεν αποτελεί εμπόδιον κατά την εποχήν του Αγίου Εδουάρδου, δια να επιτύχη εις χριστιανός την αγιότητα.
Όσοι αντιτίθενται εις την υποδοχήν των αγίων λειψάνων του Αγίου Εδουάρδου και εις αυτήν ταύτην την αγιότητα του Αγίου, καλώς θα πράξουν αν αναλογισθούν ότι αντιτίθενται εις αυτήν ταύτην την χάριν του ιδίου του Θεού, αμάρτημα δια το οποίον αναμφιβόλως η πνευματική ποινή δεν θα είναι αμελητέα.
Έκκλησιν ποιούμεθα προς άπαντα τα πιστά τέκνα της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας εκτός Ρωσίας να έχουν εμπιστοσύνην εις την απόφασιν του Συμβουλίου και της Συνόδου των επισκόπων, εις την αρμοδιότητα της οποίας έγκεινται τοιαύτα σοβαρά εκκλησιαστικά ζητήματα και ουχί εις την αρμοδιότητα απληροφορήτων κληρικών και λαϊκών.
Μητροπολίτης ΦΙΛΑΡΕΤΟΣ
Πρόεδρος

Επίσκοπος ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ


ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ
ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
“Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ”
600 66 ΜΕΘΩΝΗ – ΠΙΕΡΙΑΣ



          Με την ευκαιρία της Κυριακής της Ορθοδοξίας, ημέρας θριάμβου της Εκκλησίας δια της αναστηλώσεως των αγίων εικόνων, ο Σεβ. Μητροπολίτης Σάμου και Ικαρίας κ. Ευσέβιος εξέδωσε εγκύκλιον καταγγέλλοντας τα ψεύδη των Μαρτύρων του Ιεχωβά και τονίζοντας τις αλήθειες της πίστεώς μας.
          Αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των μαρτύρων του Ιεχωβά είναι η επίγνωση των αληθειών της πίστεώς μας, γι’αυτό, τονίζει ο Σεβασμιώτατος προς τους Χριστιανούς, «να έρχεσθε στις Θείες Λειτουργίες, στις κατά τόπους συνάξεις μελέτης Αγίας Γραφής και στα κηρύγματα για να ζείτε τη ζωή του Χριστού και να διδάσκεσθε τον λόγον Του μέσα από την αυθεντική ερμηνεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας…..».
          Εξ άλλου από την Ιερά Μητρόπολη Κηφισού, Αμαρουσίου και Ωρωπού εξεδόθη ανακοίνωση η οποία αναφέρει:
          «Τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται και στα όρια της Μητροπόλεώς μας έντονη προσηλυτιστική δράση της οργάνωσης των λεγομένων χριστιανών μαρτύρων του Ιεχωβά.
          Συγκεκριμένα με ποικίλους τρόπους (ακόμη και σε γραμματοκιβώτια πολυκατοικιών) αφήνουν προσωπικούς φακέλους, που περιέχουν πρόσκληση, με την οποία καλείται ο παραλήπτης την Τρίτη 26 Μαρτίου 2013 να παρευρεθεί στην “Επέτειο του θανάτου του Ιησού”.
          Η Ιερά Μητρόπολις Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού ενημερώνει το χριστεπώνυμο πλήρωμα ότι οι αιρετικοί αποσκοπούν στον προσηλυτισμό του πιστού λαού στην αντιχριστιανική δοξασία τους,

σύμφωνα με την οποία ο Κύριος Ιησούς δεν είναι Θεός αλλά κτίσμα! Καλούμε τους πιστούς μας σε επαγρύπνηση, αλλά και σε γνώση της Ορθόδοξης διδασκαλίας, τον θρίαμβο της οποίας εορτάζουμε πανηγυρικώς την Κυριακή της Ορθοδοξίας, να αντισταθούν στις προκλήσεις των αιρετικών Χριστομάχων».
          Στη Θεσσαλονίκη, κατά την 6η και 7η Απριλίου 2013 οι Μάρτυρες του Ιεχωβά απουσίασαν μεν από την πλατεία Δικαστηρίων, φοβούμενοι  την παρουσία των Ορθοδόξων, διεσπάρησαν όμως μοιράζοντας τα έντυπά τους πόρτα-πόρτα.
          Εν τω μεταξύ ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης της Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, ο οποίος έχει ενημερωθεί περί των κινήσεων των Μαρτύρων του Ιεχωβά επί της πλατείας Αριστοτέλους, σε συνάντησή του με πιστούς στον Ιερό Ναό της Αγίας Αικατερίνης την 9ην Απριλίου, όπου είχε προσέλθει για να προσκυνήσει τα Ιερά Λείψανα του Αγίου Νικολάου, τα οποία εξετίθεντο εις προσκύνησιν μεταφερθέντα εξ Άνδρου υπό του Πανοσιολογιωτάτου Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Αγίου Νικολάου κ. Δωροθέου, υποσχέθηκε να παρευρεθεί στην εν λόγω πλατεία για να ηγηθεί του αγώνα των Ορθοδόξων.
          Ευχαριστίες οφείλονται στον Άγιον Πατέρα ημών Νικόλαον, Αρχιεπίσκοπον Μύρων της Λυκίας του Θαυματουργού, για την άνωθεν ενίσχυσιν του αγώνα των Ορθοδόξων Χριστιανών, όπως το πάλαι εδόξασε την Ορθοδοξίαν ραπίζοντας τον αιρεσιάρχην Άρειον κατά την Α’ Οικουμενικήν Σύνοδον.

Στην Θεωρία των Κλάδων (ο Οικουμενισμός) ολοκληρωτικά απορρίπτει το Δόγμα της Μίας Εκκλησίας.


        Το ονομαζόμενο  « Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών », ήδη αυτό τούτο το όνομά του, περιλαμβάνει αυτή την αντιλογία, του Ορθοδόξου Χριστιανικού Δόγματος όσον αφορά την Μία Εκκλησία. Στην δε  Θεωρία των Κλάδων (ο Οικουμενισμός) ολοκληρωτικά απορρίπτει αυτό το Δόγμα της Μίας  Εκκλησίας. Το  «Παγκόσμιο  Συμβούλιο Εκκλησιών » προσπαθεί να εκπληρώση αυτή τη βασική απόρριψη δια της πολεμικής τακτικής, του « Θρησκευτικού  πλουραλισμού » (= η αρχή κατά την οποίαν άνθρωποι διαφορετικών θρησκευτικών πεποιθήσεων μπορούν να συμβιώνουν αρμονικά σε μια κοινωνία διατηρώντας τα ιδιαίτερα γνωρίσματά τους).

Επιδημία Κορανίων


Μετά τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και άλλοι Πατριάρχες, μεταξύ αυτών και ο Ιεροσολύμων, έχουν πλέον υιοθετήσει τη «μόδα»  να δίνουν ως αναμνηστικό δώρο αντίτυπο του Κορανίου σε επισήμους επισκέπτες τους. Όπως διαβάζουμε σε Ανακοινωθέν της Αρχιγραμματείας του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, την Τετάρτη 18 Απριλίου 2012 ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλος εδώρισε σε Ιορδανό πρίγκηπα αντίγραφον της Βασιλικής της Γεννήσεως εξ ελεφαντοστού. Επίσης έδωσε στον Ιορδανό πρίγκηπα και πλακέτα όπου αναγράφονται χωρία του Κορανίου! Τι να πούμε;  Ντρεπόμαστε για τον κατήφορό τους και ευχόμαστε να έλθουν σε συναίσθηση.

Περιοδικό Παρακαταθήκη
Μάρτιος-Απρίλιος 2012

Καρδινάλιος Βάλτερ Κάσπερ, «Ανοίγουμε νέες διόδους επικοινωνίας με τους ορθοδόξους….»

http://kyprianoscy.blogspot.gr/2013/04/blog-post_14.html



Ανακοινώθηκε ότι στα πλαίσια της νέας "επαναστατικής" γραμμής που θα ακολουθήσει το Βατικανό για να πλησιάσει τον κόσμο, ο νέος Πάπας διόρισε μια οκταμελή επιτροπή σοφών καρδιναλίων και αρχιεπισκόπων "που θα πρέπει να συμβουλεύσει τον πάπα Φραγκίσκο σχετικά με τη διακυβέρνηση και τη διοικητική μεταρρύθμιση της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας". Περισσότερα στο δεσμό που ακολουθεί.

Δεν είναι καθόλου νέες οι δίοδοι. Είναι μια προσπάθεια επαναφοράς του συνοδικού συστήματος, το οποίο όμως, στο παρελθόν, δεν είχε συμβουλευτικό χαρακτήρα. Οι, ας πούμε, σύμβουλοι δημόσια εξέφραζαν τη γνώμη τους και αυτή γινόταν δεκτή ή όχι, αλάλογα με το αν ήταν σύμφωνη με την Αγία Γραφή, την Ιερή Παράδοση και τα προηγηθέντα Θεσπίσματα των Οικουμενικών Συνόδων.

Το νέο, που επιχειρεί να φέρει στο προσκήνιο η παπική εκκλησία, τελεί υπό την αιγίδα και υψηλή εποπτεία του αλαθήτου, του πρωτείου, και πλείστων άλλων άθεσμων καινοτομιών, που αντιβαίνουν πλήρως προς το συνοδικό σύστημα της Ορθοδοξίας. Μη λησμονούμε ακόμη ότι ο νέος ποντίφηξ είναι του τάγματος των Ιησουϊτών. Τι σημαίνει αυτό, νομίζω, δεν χρειάζεται να το εξηγήσουμε. Η παπική δολιότης έχει πλέον τον γνησιότερο και καταλληλότερο εκφραστή της, μάλιστα δε στην κορυφή της εκκλησιαστικής (θρησκευτικής και θεολογικής) πυραμίδας.

Την διπλωματία των παπικών τη γνωρίζουμε, δεν πρόκειται να μας εξαπατήσουν με δηλώσεις τύπου :
 «Με τον τρόπο αυτό, ανοίγουμε νέες διόδους επικοινωνίας με τους ορθοδόξους, με τις μεγάλες πατριαρχικές εκκλησίες που έχουν ήδη οργανωθεί συνοδικά και που εύχονται να πράξει το ίδιο και όλη η υπόλοιπη χριστιανοσύνη» 
(Βάλτερ Κάσπερ).

Τώρα που σχεδόν όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία έχουν αλωθεί και τελούν κάτω από τις δομές που έφτιαξε ο πολύπλαγκτος παπισμός, κατόπιν επεξεργασίας του προτεσταντισμού
και της αποφλοιωμένης κατά τον νουν Ορθοδοξίας, βρήκαν την ευκαιρία οι αιρετικοί να ανοίξουν "νέες διόδους επικοινωνίας".

(σ.σ. Δεκτό το άρθρο με την προϋπόθεση ότι  η λέξη Ορθοδοξίας είναι εντός εισαγωγικών :  και της αποφλοιωμένης κατά τον νουν "Ορθοδοξίας"  )

@Δεκτές οι διορθώσεις, οι οποίες έγιναν και στην ανάρτηση, την οποία αναδημοσιεύσατε.

Ευχαριστώ πολύ
kx 

Το μέγα θαύμα που επιτέλεσε στον τετραπληγικό Σταύρο Καλκανδή ο Άγιος Νεκτάριος

http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/04/blog-post_15.html

Ἡ θαυματουργική θεραπεία τοῦ Σταύρου Καλκανδῆ
“Η θαυματουργική θεραπεία
του τετραπληγικού Σταύρου Καλκανδή ο Άγιος Νεκτάριος Αιγίνης και ο Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος”

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα του Σταύρου Καλκανδή
Ο πρώην παράλυτος, τετραπληγικός Σταύρος Γ. Καλκανδής, αντισμήναρχος της Πολεμικής Αεροπορίας σε πολεμική διαθεσιμότητα, που θαυματουργικά θεραπεύτηκε από τον Άγιο Νεκτάριο, αποτελεί σπάνια περίπτωση και ιδιαίτερα ευεργετική όχι μόνο για πονεμένους και ασθενείς συνανθρώπους μας, αλλά και για κάθε άνθρωπο.
Πριν παραθέσουμε την συνοπτική ομιλία του, σχετικά με την θαυματουργική του θεραπεία από την Χάρι του Θεού διά του Αγίου Νεκταρίου Αιγίνης, θα αναφέρουμε λίγα βιογραφικά στοιχεία.



H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ του Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς)


Αγιότης  της  Εκκλησίας.

Ο αγιασμός προέρχεται από τον Άγιον και ο φωτισμός από το Φως. Η Εκκλησία, περιλαμβάνουσα εν εαυτή τα σύμπαντα, ηδύνατο να αγιασθή μόνον υπό τοιούτου παναγίου και τα πάντα περιέχοντος όντος, όπως είναι ο Θεάνθρωπος Κύριος Ιησούς. «Ίνα αυτήν αγιάση» Αυτός «εαυτόν παρέδωκεν υπέρ αυτής» (Εφ. 5, 25. 26), παρέδωσεν ολόκληρον τον εαυτόν Του δι΄ αυτήν. Άφησεν ολόκληρον τον εαυτόν Του εις αυτήν, την εθεμελίωσεν ολόκληρον επί του ιδίου του εαυτού. Όλη η ζωή του Θεανθρώπου ουδέν άλλο είναι ειμή αγών διασώσεως του κόσμου από την αμαρτίαν, τον θάνατον και τον διάβολον, δια της ιδρύσεως και συντηρήσεως της Εκκλησίας εις τον κόσμον. Αυτός επλήρωσε το είναι της Εκκλησίας με τον εαυτόν Του, με τας αγίας θείας δυνάμεις Του, αγιάσας ούτω αυτήν ολοτελώς, ώστε αυτή τώρα να σώζη τους ανθρώπους από την αμαρτίαν, τον θάνατον και τον διάβολον, δια των αγίων μυστηρίων και των αγίων αρετών. Ιδιαιτέρως έπραξε τούτο δια της βαπτίσεως αυτής εν Αγίω Πνεύματι κατά την ημέραν της Πεντηκοστής, δια να ημπορέση και αυτή να αγιάζη βαπτίζουσα δια του Αγίου Πνεύματος και ύδατος (Εφ. 5, 26. Πρβλ. Τιμ. 3, 5 Ιω. 3, 5). Και μόνον δι΄ αυτής της τελείας και παντοδυνάμου αγιότητος αυτή καθαρίζει το ανθρώπινον είναι από παν το μη άγιον, το αμαρτωλόν και δαιμονικόν, μέσα της κάθε άνθρωπος αγιάζεται και καθαρίζεται «τω λουτρώ του ύδατος εν ρήματι» (Εφ. 5, 26. Τιτ. 3, 5 Ιω. 3, 5). Το «ρήμα» του Θεού αγιάζει το ύδωρ δια του Αγίου Πνεύματος. Το Άγιον Πνεύμα είναι κάτι το αόρατον, το δε ηγιασμένον ύδωρ κάτι το ορατόν. Δίδεται και το μεν και το δε διότι ο άνθρωπος είναι διπλούν ον, αποτελούμενον από το αόρατον πνεύμα και το ορατόν σώμα. Αφού το ρήμα του Θεού αγιάζει το νεκρόν ύδωρ, πώς να μην αγιάση την ζώσαν ανθρωπίνην ψυχήν, την θεοειδή και αθάνατον; Και πράγματι, μόνον η αγία και παναγιάζουσα δύναμις του Χριστού, η παρούσα δια του ρήματος του Θεού μέσα εις το ύδωρ, καθαρίζει τον άνθρωπον από κάθε ακαθαρσίαν, αμαρτίαν και διάβολον, πληρούσα αυτόν δια της θείας αγιότητος και του Θεού, διότι ο εις Χριστόν βαπτιζόμενος ενδύεται τον Χριστόν (Γαλ. 3, 27).

Επιδημία Κορανίων!...


Ο Μητροπολίτης Κομοτηνής και Μαρώνειας κ. Παντελεήμων επισκέφθηκε τον Μουφτή Κομοτηνής κ. Χαφίζ Τζεμαλή Μέτσο
Ημερομηνία 26/03/2013

Ο νέος Μητροπολίτης Κομοτηνής και Μαρώνειας Παντελεήμων στις 26 Μαρτίου 2013 και ημέρα Τρίτη, επισκέφθηκε τον Μουφτή Κομοτηνής κ. Χαφίζ Τζεμαλή Μέτσο στα γραφεία της Μουφτείας. Η συνάντηση που διεξήχθη σε ιδιαίτερο θετικό κλίμα, ο Μουφτής Κομοτηνής Χαφίζ Τζεμαλή Μέτσο, ευχαρίστησε τον Μητροπολίτη Κομοτηνής και Μαρώνειας κ. Παντελεήμονα για την επίσκεψη του και τόνισε αυτή η επίσκεψη αποτελεί ένδειξη σύγκλισης μεταξύ μουσουλμάνων και χριστιανών  της περιοχής. Ο Σοφολογιότατος Μουφτής επεσήμανε την σημασία να διδαχθεί ο λαός την θεϊκή κουλτούρα και τόνισε ότι σε αυτό καθοριστικό ρόλο παίζουν οι  ηγέτες και των δύο θρησκειών. 
Η συνάντηση έλαβε τέλος με την ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων.