Οραματιζόμαστε την αυγή μιας νέας «Κυριακής της Ορθοδοξίας» να ανατέλλη!


Οι Λατίνοι και οι προτεστάντες, δυστυχώς, εφ’  όσον ακολουθούν πεπλανημένον τρόπον σαρκικής ζωής, δεν πρόκειται να δουν το φως της Ορθοδοξίας και της Θεογνωσίας. Αποθανούνται εν ταις αμαρτίαις των, εκτός εάν ο Θεός,--οις επίσταται κρίμασι—φωτίση το σκότος των. Δια τούτο αδιστάκτως φρονούμε ότι το επαναλαμβανόμενο τροπάριο εκ των Πατριαρχικών χειλέων, «δεν έχομεν διαφοράς, ουδέν μας χωρίζει προς την ένωσιν», μόνο εχθρός των ανθρώπων θα μπορούσε να το είπη, μόνο «ο απ’  αρχής ανθρωποκτόνος» ηδύνατο να το διακηρύξη, μόνο ο Άδης θα ηδύνατο να το εφεύρη, ως αντίθεον. Διότι δεν φθάνει ότι φθείρει το σωτήριο ορθόδοξον φρόνημα των ήδη ορθοδόξων λαών, αλλά στερεώνει εις την δαιμονική πλάνη και αίρεσιν τόσα εκατομμύρια αιρετικών, αυτών που ζουν σήμερα και εκείνων που θα έλθουν μέχρι συντελείας. Εάν κηρύγματα τοιαύτης τρομακτικής σημασίας και από τόσον υψηλάς καθέδρας, μας αφήνουν αδιάφορους, δεν έχουμε κάθε δικαίωμα να υποστηρίζουμε ότι, οι ηγετικήν έχοντες θέση εις την Εκκλησία κληρικοί και λαϊκοί εις κάποιο σημείο εκ των τριών—πίστη, γνώση, βίωση—νοσούν; Αλλ’  υπάρχει ευσεβής κλήρος και λαός, που έχει αντιληφθή την έκταση και το βάθος της κατάστασης. Και φυσικά θα αναλάβη την πρωτοβουλία προς εκκαθάριση της θέσης του. Ζήτημα χρόνου είναι η εκδήλωση μιας ορθοδόξου κίνησης προς αναστολή της φθοράς, που προσγίνεται εις την Εκκλησία από τους ποιμένες και τους διδασκάλους της, των μεν κακώς διδασκόντων, των δε αθλίως σιωπώντων. Αυτός ο κλήρος και ο λαός, αναλαμβάνοντες τις ευθύνες των θα σαλπίσουν το «στώμεν  καλώς εις την βάση της Ορθοδόξου Εκκλησίας». Κάποιοι Επίσκοποι θα συγκινηθούν και θα ηγηθούν του Ορθοδόξου αγώνα προς περισυλλογή και αναστολή του ενεργουμένου Ουνιτισμού μας. Οραματιζόμαστε την αυγή μιας νέας «Κυριακής της Ορθοδοξίας» να ανατέλλη!

Εκκλησιαστικά νέα


 Στον Ιερό Ναό Αγίου Αντωνίου Χαλανδρίου-Βριλησσίων
πραγματοποιούνται εορταστικές εκδηλώσεις μέχρι τις  17/1  με την
ευκαιρία της  μνήμης του Αγίου Αντωνίου.

Στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Κανηθου Χαλκίδας  τίθεται
σε προσκύνηση η Τιμία Κάρα του Αγίου Ραφαήλ  του εν Λέσβω  μέχρι τις 22 Ιανουαρίου. 

Ιερές αγρυπνίες επί τη μνήμη του Αγίου Αντωνίου του  Μεγάλου θα
τελεσθούν σήμερα Τετάρτη 16/1 το βράδυ στους Ιερούς Ναούς:
-Αγίου Σπυρίδωνος Πειραιώς  8:30μμ-12:30πμ.
-Αγίου Βασιλείου Πειραιώς 8:30μμ-1:00πμ.
-Αγίου Νικολάου Αλίμου 9:00μμ-1:00πμ.
-Κοιμήσεως Θεοτόκου Χρυσοκαστριωτίσσης στην Πλάκα 8:00μμ-
11:30πμ.
-Αγίου Γεωργίου Ακαδημίας Πλάτωνος 8:00μμ.
-Τιμίου Σταυρού Χολαργού 8:30μμ-1:00πμ.+λείψανα αγίων.
-Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στη Μεταμόρφωση 8:30μμ-12:30πμ.
-Κοιμήσεως Θεοτόκου στο Μάτι Αττικής 8:30μμ-12:30πμ.
-Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Νέας Μάκρης 9:00μμ-1:00πμ.

Νυχτερινή Θεία Λειτουργία θα τελεσθεί σήμερα Τετάρτη 16/1 το βράδυ
(8:00-9:30μμ) στο παρεκκλήσιο του Αγίου Λουκά του Ιατρού που
βρίσκεται στο Πνευματικό Κέντρο του  Ιερού  Ναού  Αγίων
Κωνσταντίνου και Ελένης στον Πειραιά.

Νυχτερινή Θεία Λειτουργία θα τελεσθεί σήμερα Τετάρτη 16/1 το βράδυ 
6:30μμ  στον Ιερό Ναό Αγίων Ισιδώρων Λυκαβηττού.

Πανηγυρίζουν  αύριο Πέμπτη 17/1 με την ευκαιρία της εορτής του Αγίου
Αντωνίου  οι Ιεροί Ναοί:
-Αγίου Αντωνίου Αμφιάλης-Κερατσινίου όπου στις Ιερές Ακολουθίες θα
προεξάρχει ο Σεβασμ. Μητροπολίτης Νικαίας κ. Αλέξιος.
-Αγίου Αντωνίου Χαλανδρίου –Βριλησσίων  όπου στον πανηγυρικό
εσπερινό θα χοροστατήσει ο  θεοφιλέστατος Επίσκοπος Σαλώνων κ.
Αντώνιος.
-Αγίας Τριάδος Γλυφάδας.
Στους ως άνω Ιερούς Ναούς θα τελεσθούν οι Ιερές Ακολουθίες σήμερα
Τετάρτη 16/1 το απόγευμα και την Πέμπτη 17/1 το πρωί.


O Συναξαριστής της ημέρας.


 Τετάρτη, 16 Ιανουαρίου 2013

Προσκύνησις αλύσεως αποστόλου Πέτρου, Πευσίπτου μάρτυρος.

Τὴν ἡμέρα αὐτὴ τελοῦμε τὴν προσκύνηση τῆς τιμίας ἁλυσίδας τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Πέτρου, μὲ τὴν ὁποία τὸν ἔδεσε καὶ τὸν ἔριξε στὴν φυλακὴ ὁ τετράρχης Ἡρώδης, σύμφωνα μὲ τὴν ἐξιστόρηση τοῦ Εὐαγγελιστοῦ Λουκᾶ στὶς Πράξεις τῶν Ἀποστόλων.
Ὁ Ἡρώδης ἔβαλε τοὺς Ἰουδαίους καὶ συνέλαβαν τὸν Ἀπόστολο Πέτρο κατὰ τὶς ἡμέρες τῆς ἑορτῆς τῶν ἀζύμων. Καὶ ὅταν τὸν ἔπιασε, τὸν ἔβαλε στὴν φυλακή. Τὴ νύκτα, πρὶν τὴν ἡμέρα κατὰ τὴν ὁποία ὁ Ἡρώδης ἔμελλε νὰ τὸν παρουσιάσει στὸν λαό, ὁ Ἀπόστολος Πέτρος κοιμόταν μεταξὺ δύο στρατιωτῶν καὶ φρουροὶ φύλαγαν μπροστὰ στὸ κελί του. Ξαφνικὰ ἦλθε Ἄγγελος Κυρίου καὶ ἔλαμψε φῶς στὸ κελί. Ἀφοῦ κτύπησε τὴν πλευρὰ τοῦ Πέτρου, τὸν ξύπνησε καὶ τοῦ εἶπε: «Σήκω γρήγορα». Καὶ ἔπεσαν οἱ ἁλυσίδες ἀπὸ τὰ χέρια του.
Κάποιοι Χριστιανοὶ εὐσεβεῖς διαφύλαξαν αὐτὴ τὴν ἁλυσίδα διαδοχικὰ ἀπὸ γενεὰ σὲ γενεά, μέχρι ποὺ τὴν μετέφεραν στὴν Κωνσταντινούπολη καὶ τὴν ἐναπέθεσαν στὸ ναὸ τοῦ Ἁγίου Πέτρου, ποὺ βρίσκεται μέσα στὴ μεγάλη Ἐκκλησία, ὅπου ἐτελεῖτο καὶ ἡ Σύναξη τοῦ Ἀποστόλου.

ΔΙΩΧΝΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ.


Ο Άγιος Ισαάκ ο Σύρος γράφει σε έναν «Λόγον» του ότι: 

«Τα πάθη μοιάζουν σαν μικρά σκυλάκια, που συνηθίζουν
 
να συχνάζουν έξω από τα κρεοπωλεία. Αυτά,
 
μόλις τους βάλης μια φωνή, φεύγουν αμέσως. Ὅταν όμως τα αφήσης
 
ελεύθερα, επιτίθενται σαν μεγάλα λιοντάρια. Διώξε, λοιπόν, την μικρή
 
επιθυμία, που μόλις άρχισε να φυτρώνη στην ψυχή σου, για να μη
 
μεγαλώση μέσα σου καὶ σε κάψη. Αν δεν νικήσης τα μικρά
 

πάθη, θα γίνουν μεγάλα και φοβερά».

Αφήνομεν κραυγήν πόνου δια το κατάντημά μας.


Μόνον τυφλοί τον νουν δεν δύνανται να ίδουν την απερίγραπτον ζημίαν που προσγίνεται εις την αδαμαντίνην Ορθοδοξίαν μας, επί μειώσει του γοήτρου της, επί συγχύσει των συνειδήσεων, επί στραβλώσει της αληθείας, από τας φιλενωτικάς ενεργείας από Ορθοδόξου πλευράς. Εις ποίου αγίου Πατρός της Ορθοδόξου Εκκλησίας τον νουν ηδύνοτο να χωρέση η ιδέα της ενώσεως ή ενότητος, των Λατίνων εμμενόντων εις τας χωριζούσας από τον Θεόν αιρέσεις των; Ακόμη και οι ίδιοι οι Λατίνοι δεν δύνανται να πιστεύουν, ότι οι τοσάκις απωθηθέντες υπό των Ορθοδόξων, ότε τους εκάλουν πονήρως προς υποταγήν, τώρα, αντιστρεφομένων των όρων, ικετεύονται δια προσέγγισιν, ενότητα, ένωσιν, αγάπην! Και πότε όλα αυτά; Όταν οι πολυτρόπως καταστάντες αιρετικοί Κατόλικοι, είναι τόσον ευαίσθητοι εις τας «αληθείας» της «Εκκλησίας» των και δηλούν, ότι δεν πρόκειται εις το ελάχιστον να αποστούν εκ των γραμμών των! Αφήνομεν κραυγήν πόνου δια το κατάντημά μας. Εις τόσην καθίζησιν ορθοδόξου φρονήματος εφθάσαμεν, εις τόσην αφιλοτιμίαν, ώστε σπανίως να ακούεται μία φωνή διαμαρτυρίας, μία φωνή, ένα σφύριγμα ορθοδόξου ποιμένος, εν όψει επιδρομής των κατολίκων; Γνωρίζουν οι ημέτεροι, ότι οι Λατίνοι πανηγυρίζουν τον εκλατινισμόν μας;

Δικαιώθηκε βρετανίδα υπάλληλος που φορούσε σταυρό----British Airways Christian employee Nadia Eweida wins case



A British Airways employee suffered discrimination at work over her Christian beliefs, the European Court of Human Rights has ruled.
Judges ruled Nadia Eweida's rights had been violated under Article 9 of the European Convention on Human Rights.
She took her case to the European Court of Human Rights after BA made her stop wearing her white gold cross visibly.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-21025332


Σταυρός - Απόφαση Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων



Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δικαίωσε υπάλληλο της British Airways (ΒΑ), καταλήγοντας ότι υπέστη διάκριση λόγω των θρησκευτικών της πεποιθήσεων επειδή η εταιρεία την ανάγκασε να μην φοράει σταυρό σε ορατό σημείο.
Στην περίπτωση της Νάντια Εουέιντα, το δικαστήριο απεφάνθη ότι η «επιθυμία της ΒΑ να προβάλει μια συγκεκριμένη εταιρική εικόνα» δεν είναι πιο σημαντική από τα θρησκευτικά δικαιώματα της υπαλλήλου.
Οι οδηγίες που έδινε η ΒΑ για το ντύσιμο των υπαλλήλων της το 2006, όταν η κ. Εουέιντα τέθηκε σε διαθεσιμότητα, επέτρεπε τα τουρμπάνια των σιχ και τις μουσουλμανικές μαντήλες, όχι όμως τους σταυρούς.
Η υπάλληλος επέστρεψε στη δουλειά μετά από 17 μήνες, όταν οι οδηγίες άλλαξαν ώστε να επιτρέπεται να φορούν και χριστιανικά ή εβραϊκά σύμβολα.  
Με μήνυμά του στο Twitter, ο βρετανός πρωθυπουργός, που έχει δεσμευτεί να εισαγάγει νομοθεσία που θα επιτρέπει στους υπαλλήλους να φορούν θρησκευτικά σύμβολα στον χώρο εργασίας, δήλωσε «πολύ χαρούμενος που στηρίχθηκε η ελευθερία να φοράμε θρησκευτικά σύμβολα στη δουλειά – δεν πρέπει να υπάρχουν διακρίσεις λόγω των θρησκευτικών πεποιθήσεων».
Ωστόσο το δικαστήριο κατέληξε ότι δεν παραβιάστηκαν τα δικαιώματα τριών άλλων χριστιανών που απολύθηκαν ή δέχτηκαν επιπλήξεις λόγω των θρησκευτικών τους πεποιθήσεων.
‘Ετσι το δικαστήριο απέρριψε τις εφέσεις που είχαν καταθέσει μία ληξίαρχος που αρνείτο να εγκρίνει σύμφωνα συμβίωσης μεταξύ ομοφυλόφιλων, ένας σύμβουλος σχέσεων που δεν επιθυμούσε να συμβουλεύει ζευγάρια ομοφυλοφίλων αναφορικά με τη σεξουαλική τους ζωή και μια νοσοκόμα που δεν δεχόταν να βγάλει το σταυρό της για λόγους ασφαλείας.
http://www.naftemporiki.gr/story/514587

Σκοπιανό: Ευπρόσδεκτη η «Δημοκρατία του Βαρδάρη»

Κωνσταντίνος Χολέβας

Το βουλγαρικό περιοδικό «ΦΟΚΟΥΣ» και η σκοπιανή εφημερίδα «ΝΟΒΑ ΜΑΚΕΝΤΟΝΙΑ» δημοσίευσαν πληροφορίες, συμφώνως προς τις οποίες ο μεσολαβητής του ΟΗΕ Μάθιου Νίμιτς πρότεινε στην κυβέρνηση της ΦΥΡΟΜ δύο εναλλακτικές λύσεις για το ζήτημα του ονόματος: Τη «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» και τη «Δημοκρατία του Βαρδάρη». Αν όντως αυτό αληθεύει, έχουμε ένα θετικό βήμα ως προς τα εθνικά μας θέματα. Η δεύτερη πρόταση, η «Δημοκρατία του Βαρδάρη», είναι η πρώτη πρόταση από τότε που ασχολείται ο κ. Νίμιτς η οποία δεν περιέχει τον όρο «Μακεδονία».

Πιθανόν στη θετική εξέλιξη να έπαιξε ρόλο και η προσωπική συμμετοχή του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στις πρόσφατες διαβουλεύσεις του Νίμιτς με την ηγεσία του ελληνικού ΥΠΕΞ. Αποτελεί δε μία ένδειξη ότι, παρά τα οικονομικά μας προβλήματα, μπορούμε να στεκόμαστε αξιοπρεπώς στα εθνικά μας θέματα, αρκεί να το πιστέψουμε και να το θέλουμε. Ως λαός και ως ηγεσία.


H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more


Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.


Βυθισμένοι εις την αμαρτίαν και τα θανάσιμα πάθη, οι άνθρωποι όλων των αιώνων και των γενεών, έκρυπτον και από τον ίδιον τον εαυτόν των εις το σκότος του κακού την μοναδικήν αγιότητα, το σωτήριον ευαγγέλιον, το μυστήριον:  τον Θεόν Λόγον. Και αφ΄ ετέρου το ίδιον αυτό το πανάγιον μυστήριον ήτο αποκεκρυμμένον εις τους μη αγίους. «Νυνί δε εφανερώθη» δια της σαρκώσεως του Θεού Λόγου, δια της ζωής Του, του πάθους, του θανάτου, της αναστάσεως, της αναλήψεως, της καθόδου του Αγίου Πνεύματος,--εφανερώθη ως Εκκλησία και παρέμεινεν εις τον κόσμον ως Εκκλησία. Και η Εκκλησία είναι ο θείος σκοπός και το νόημα όλων των κόσμων, όλων των όντων, και προπαντός των ανθρώπων. Η Εκκλησία είναι το ιερόν του Θεού, το ουράνιον αγιαστήριον, τα θεία «Άγια των Αγίων», τα οποία, αγιάζοντα, σώζουν από κάθε τι το μη άγιον: από την αμαρτίαν, το κακόν και τον διάβολον. Η Εκκλησία είναι το θείον κατοικητήριον της Παναγίας Τριάδος—«το σώμα της Τριάδος»--, εις το οποίον ζουν τα πάντα εκ του Πατρός δι΄ Υιού εν Αγίω Πνεύματι.

Συνεχίζεται.  

Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΥΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ, Η ΔΕ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ


+ π. Ιωάννης Σ. Ρωμανίδης

Μεταξύ άλλων εχρησιμοποίησαν οι Αρειανοί και Ευνομιανοί τον ισχυρισμόν, ότι ο Άγγελος της δόξης εγένετο ορατός εις τους προφήτας δια να αποδείξουν, ότι είναι κτιστός. Ομοίαζε η διδασκαλία των με αυτήν των Γνωστικών που εταύτιζον τον εν λόγω Άγγελον της Παλαιάς Διαθήκης με τον κατώτερον ορατόν θεόν, ή και τον σατανά, όστις δήθεν από άγνοιαν του καλού θεού έκτισε τον τάχα κακόν τούτον υλικόν κόσμον και παρεπλάνησε μέσω της σωματικής οράσεως τους προφήτας των Εβραίων.
http://www.romanity.org/htm/im/w.gifΟι Αρειανοί και Ευνομιανοί ή ηγνόουν ή απέρριπτον την αποκάλυψιν, ότι οι θεούμενοι ευρίσκοντο εν θεοπτία γενόμενοι κατά χάριν θεοί και μόνον μέσω του Θεού έβλεπον την εν τω Κυρίω της δόξης πρίν και μετά την ενσάρκωσίν Του άκτιστον βασιλείαν και θεότητα του Θεού. Επρόσβαλον το βασικόν δόγμα της παραδόσεως των προφητών, ότι ο Θεός αποκαλύπτει εαυτόν τοις φίλοις Του μόνον μέσω του ακτίστου Μεγάλης Βουλής Αγγέλου και της ανθρωπίνης φύσεως Του αφού εγένετο σάρξ. Η χάρις και βασιλεία του φωτισμού και της δόξης, ήν κοινωνεί ο Λόγος του Θεού μέσω της ανθρωπίνης φύσεώς Του εις τα μέλη του σωματός Του είναι άκτιστος. Η διδασκαλία των Φραγκο-Λατίνων, ότι η χάρις ήν κοινωνεί η ανθρωπίνη φύσις του Χριστού είναι κτιστή ουδεμίαν θέσιν έχει εις την παράδοσιν των Οικουμενικών Συνόδων.

Συνεχίζεται.