Αγαπητοί και σεβαστοί επισκέπτες της «ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΦΩΝΗΣ», σας πληροφορώ την διακοπή αυτής της
ιστοσελίδας. Ο λόγος, είναι η αδυναμία μου για λόγους Ορθοδόξου Πίστεως, να
συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου, ως διαχειριστής της ιστοσελίδας της
αδελφότητας «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΦΩΝΗ».
Συγκεκριμένα, δεν μπορεί η αδελφότητα να μου ζητά την προβολή
αντιοικουμενιστικών άρθρων από την Πατερική γραμματεία και συγχρόνως να
υπακούει στον κύριο Σωτηρόπουλο, και τον Γέροντα Εφραίμ για παραμονή τους και
κοινωνία με τον λατινόφρονα Οικουμενιστή Μητροπολίτη Καναδά κ. Σωτήριο, και
τους Κληρικούς του. Υπηρετώ την αδελφότητα σε ό,τι μου ζητούν, αλλά οι
συνεχόμενες συστάσεις μου ότι δεν βαδίζουνε τον Ορθόδοξο δρόμο, δεν βρίσκουν τόσα χρόνια ανταπόκριση.
Λυπάμαι, αλλά δεν πάει άλλο. Νομίζω ότι η συνεχιζόμενη βοήθειά μου, προς την αδελφότητα που δεν υπηρετεί την Πίστη σύμφωνα με την
Αγία Γραφή και την Πατερική διδασκαλία, μου δημιουργεί πρόβλημα ενοχής. Η ανορθόδοξη
«κατήχηση» του Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου «υπομονή άχρι καιρού», δεν με αγγίζει.
Για μένα υπάρχουν δύο δρόμοι. Ο ένας του κ. Σωτηρόπουλου, του Γέροντα Εφραίμ
και των «αντιοικουμενιστών» --αγώνας εντός της "Εκκλησίας"--, και ο άλλος είναι αυτός που αντηχεί συνεχώς στα
αυτιά μου. Είναι η επιθυμία της Κυρίας Θεοτόκου που θέλει τα τέκνα Της να
γνωρίζουν ότι οι εχθροί «εμού τε και του Υιού μου» μας πλανούν. Όθεν έχουμε
εντολή: «Εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε» και : «εάν ημείς ή άγγελος εξ
ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ΄ ο ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω». Αυτό και
κάνω. Είμαι παναμαρτωλός αλλά πιστεύω ότι είμαι Ορθόδοξος.
Σας ευχαριστώ!
«Πάντα ισχύω εν τω ενδυναμούντί με Χριστώ» (Φιλιπ. 4, 13)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Κωνσταντίνε, δεν έχω άλλο τίποτα, εκτός από αυτό, να σου γράψω και να σου ευχηθώ.
Σήμερα έχει αλλάξει το γνωστό από την εποχή της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας "άρτον και θεάματα". Σήμερα παρέχουν στον ακατήχητο λαό του Θεού "άρτον και θαύματα".
Οι σημερινοί άγιοι παραμένουν άγνωστοι και ας ευχαριστήσουμε γι΄ αυτό την υπεραγία Θεοτόκο λέγοντας κι εμείς οι ανάξιοι μαζί της :
" ... Μεγαλύνει ἡ ψυχή μου τὸν Κύριον 47 καὶ ἠγαλλίασε τὸ πνεῦμά μου ἐπὶ τῷ Θεῷ τῷ σωτῆρί μου, 48 ΟΤΙ ΕΠΕΒΛΕΨΕΝ ΕΠΙ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΙΝ τῆς δούλης αὐτοῦ "
Παρενθετικά και αυτό, για να δεις πού οδηγούνται οι πιστοί
Ανώνυμος ...
"Διότι αυτοί που κάνουν φανερά τα έργα της δικαιοσύνης για να αρέσουν στον κόσμο, μέσα από τα σχίσματα που δημιουργούν, σύμφωνα και με τον Όσιο Νήφων, δεν πρόκειται να ελεηθούν από Τον Κύριο"
Σχολιαστής
"20 Ἡσαΐας δὲ ἀποτολμᾷ καὶ λέγει· εὑρέθην τοῖς ἐμὲ μὴ ζητοῦσιν, ἐμφανὴς ἐγενόμην τοῖς ἐμὲ μὴ ἐπερωτῶσι" ( Ρμ. ι' )
Με άλλα λόγια, μας λέτε ότι όλοι εκείνοι οι εθνικοί που μαρτύρησαν για την Χριστιανοσύνη κάνοντας φανερά τα έργα της δικαιοσύνης, και στην κυριολεξία ξέσκισαν την ειδωλολατρεία, το έκαναν για να αρέσουν στον κόσμο. Και όσοι πατέρες της Εκκλησίας έκαναν αγώνες κατά των αιρετικών, το έκαναν κι αυτοί "στα φανερά" για να αρέσουν στον κόσμο. Δεν πρόκειται λοιπόν να ελεηθούν από τον Κύριο, άρα, ορθώς ελέχθη "οι πατέρες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου"!
Σας συμβουλεύω να πάτε να ανάψετε ένα κεράκι, στον όσιο Νήφωνα, να φωτιστεί ο νους σας. Διότι, έτσι, καθώς τον διαστρεβλώνεται - από διδαχές ίσως ορώντων γερόντων - , δεν βλέπω να σας ανοίγει την πόρτα, όταν θα πάτε να του ζητήσετε την βοήθεια του.
" 21 πρὸς δὲ τὸν Ἰσραὴλ λέγει· ὅλην τὴν ἡμέραν ἐξεπέτασα τὰς χεῖράς μου πρὸς λαὸν ἀπειθοῦντα καὶ ἀντιλέγοντα "
Ο νέος Ισραήλ εκεί που ήταν νέος, μεταστράφηκε συγχρωτιζόμενος την αίρεση και έγινε όπως ήταν ο παλαιός, δηλαδή αποστάτης, αντιλέγων και απειθής.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΣΕ ΠΑΡΕΣΥΡΕ Ο ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΡΙΜΑ! ΚΡΙΜΑ!
ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ!
Νουθεσίες γερόντων περί διακρίσεως
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος έγραψε:
Να εύχεστε, λέει ο γ.Παϊσιος σε κάποιο λόγο του, να έρθουν τα χρόνια εκείνα του αντίχριστου και να εκπληρωθούν οι προφητείες προκειμένου να γίνουμε μάρτυρες ομολογίας της πίστεως μας προς Τον Χριστό. Αν η ένωση με τους αιρετικούς παπικούς μας οδηγήσει στο να γίνουμε μάρτυρες Κυρίου, τότε τόσο το καλύτερο να έρθει μια ώρα νωρίτερα .
Αν είχατε έστω και λίγο διάκριση θα καταλαβαίνατε ότι εγώ εστιάζομαι στα χρόνια και στις καταστάσεις του αντίχριστου και όχι στο πρόσωπο του αντίχριστου που εστιάζεται εσείς.
Σχολιαστής (παρασύρων) :
Λαμπρά, εστιάζεται στα χρόνια και στις καταστάσεις του αντίχριστου, όχι στο πρόσωπο του Αντίχριστου. Εδώ χρειάζεται θαυμαστικό καθόσον το κακό είναι ανυπόστατο - άνευ προσώπου - κατά τους πατέρες της Εκκλησίας. Αυτό λένε, τουλάχιστον, τα δικά μου θρησκευτικά. Καθόλου απίθανο να κάνω λάθος.
Εσείς λοιπόν που έχετε την αρετή της διακρίσεως, πείτε σε μένα και στους αναγνώστες, αν υπάρχουν, που διαβάζουν αυτό που γράψατε, προς ποιον θα εύχονται οι πιστοί, ώστε (ποιος;) να τους στείλει τον Αντίχριστο, ή τα χρόνια του Αντίχριστου, για να μαρτυρήσουν "ένεκεν αληθείας"; Αλλά και τι θα λένε ευχόμενοι και άγνωστο πού απευθυνόμενοι; "Σε παρακαλούμε Κύριε, ή άγνωστε Χ, κάνε μας μάρτυρες και συντόμευσε τα έτη ελεύσεως (των καταστάσεων) του Αντίχριστου;". Μήπως θα εύχονται και θα παρακαλούν αορίστως τον χρόνο να συντομεύει, ώστε να εκπληρωθούν οι προφητείες; Όταν ευχόμαστε, σε κάποιον προς-ευχόμαστε.
Είναι σοβαρά πράγματα αυτά διακριτικέ κύριε ;
Και ως να μην έφθανε αυτό, γράφετε μετά παρρησίας ότι θέλετε να γίνει το ποθούμενο - η επίσπευση ετών και καταστάσεων sic του Αντίχριστου - αλλά καλού κακού, ας μη δίνουμε στη δημοσιότητα το ονοματάκι μας. Βλέπετε, είμαστε και ταπεινόφρονες, δεν θέλουμε να ... τελαλήσουμε ονομαστικά την πρόθεσή μας, ενώ ο γράφων είναι ταπεινολογών, υπερήφανος και παρασύρων. Εντάξει, δεκτό κι αυτό.
Ωστόσο, εξακολουθώ να ελπίζω ότι νοήμονες αναγνώστες υπάρχουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΔΕΛΦΕ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΤΕ.ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΠΑΤΡΩΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ. ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ!!
Mιχάλης Καρακατσάνης.
ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΗΛΘΕ ΑΠΟΨΕ ΑΠ' ΤΑ ΠΑΛΙΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μένα υπάρχουν δύο δρόμοι. Ο ένας του κ. Σωτηρόπουλου, του Γέροντα Εφραίμ και των «αντιοικουμενιστών», και ο άλλος είναι αυτός που αντηχεί συνεχώς στα αυτιά μου. Είναι η επιθυμία της Κυρίας Θεοτόκου που θέλει τα τέκνα Της να γνωρίζουν ότι οι εχθροί «εμού τε και του Υιού μου» μας πλανούν. Όθεν έχουμε εντολή: «Εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε» και : «εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ΄ ο ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω». Αυτό και κάνω. Είμαι παναμαρτωλός αλλά πιστεύω ότι είμαι Ορθόδοξος.
Justin...
Αδελφέ σε συγχαίρω,όχι μόνο για την αποφασή σου,αλλά και για την γνωστοποιησή της δημοσίως!Εύγε!Αυτό είναι πραγματική Ομολογία Πίστεως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα θερμά συγχαρητήρια μου στο αδελφό Κωνσταντίνο για την απόφασή του και το κείμενο που δημοσίευσε. Τα όσα γράφει είναι πέρα για πέρα αληθινά και όσοι πράγματι αγαπούν τον Κύριό μας μπροστά στην αλήθεια πάντα υποκλίνονται λέγοντας το θεοφιλές και όχι υποκριτικό " ευλόγησον "
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφε Κωσταντινε χαρηκα πολυ επειδη ολα αυτα που ειπες δειχνουν την αληθινη κατασταση με τις αχρικαιρικες δυνητικες πλανες των ορωντων φιλοοικουμενιστων σχισματοαιρετικων στην πραξη και ορθοδοξων στην θεωρια. Ο Θεος να σε ευλογει στον αγωνα της ομολογιας. Ολοι αυτοι αδελφε ξερουν την αληθεια αλλα δεν τολμουν να αποτειχιστουν απο τους οικουμενιστες γιατι θα χασουν τις θεσεις τους. Σημερα στην Εκκλησια ολοι το παιζουν ομολογητες ενω δεν εχουν ουτε ακριβεια ουτε κανονικοτητα ουτε πραξη βλεπε(συναξη κληρικων και μοναχων παραταξεις γοχ νεοημερολογιτικη ομαδα αποτειχισμενων) ολα αυτα τα κανουν για εντυπωσεις για να παρασερνουν τους νεροβραστους Θελουν μια ομολογια χωρις θυσιες. Την αληθεια την λενε μεχρι εκει που δεν θιγονται τα συμφεροντα τους. Αδελφε καλα και ευλογημενα Χριστουγεννα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαννοπουλος Γεωργιος
Νικόλαος Σωτηρόπουλος, Θανάσιμο λάθος Ορθοδόξων εξαιτίας των Οικουμενιστών
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://thriskeftika.blogspot.gr/2013/12/blog-post_1399.html
πηγαινε στις ΑΚΤΙΝΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους !!! χαίρομαι στ΄αλήθεια αδελφέ μου !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήRomfaia
Η προφητεία του Καϊάφα και ο κ. Σωτηρόπουλος
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ Ἀρχιερεὺς Kαϊάφας ἀντίχριστος ἦταν. Ἀπέρριψε, καταδίκασε καὶ σταύρωσε τὸ Xριστό. Kαὶ ὅμως, ἐπειδὴ ἦταν Ἀρχιερεύς, φωτίσθηκε ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα καὶ εἶπε προφητεία (Ἰωάν. ια΄ 49-51)
ΚΧ
Τα ανωτέρω είναι του κ. Σωτηρόπουλου, εμείς, δε, γράφουμε τα ακόλουθα.
Η προφητεία του Καϊάφα δεν περατούται στον στίχο ια΄ 51. Αφορά και στον στίχο ια΄ 52 : καὶ οὐχ ὑπὲρ τοῦ ἔθνους μόνον, ἀλλ' ἵνα καὶ τὰ τέκνα τοῦ Θεοῦ τὰ διεσκορπισμένα συναγάγῃ εἰς ἕν.
Ο στίχος αυτός παραπέμπει στο ι΄ 16, όπου διαβάζουμε : 16 καὶ ἄλλα πρόβατα ἔχω, ἃ οὐκ ἔστιν ἐκ τῆς αὐλῆς ταύτης· κἀκεῖνά με δεῖ ἀγαγεῖν, καὶ τῆς φωνῆς μου ἀκούσουσι, καὶ γενήσεται μία ποίμνη, εἷς ποιμήν.
Αυτό οραματίζονται οι οικουμενιστές-σιωνιστές και το ερώτημα που τίθεται στον αντιοικουμενιστή κ. Σωτηρόπουλο είναι το εξής :
Έχει τη γνώμη ότι οι εκκλησιαζόμενοι και μετέχοντες στα ιερά Μυστήρια, τελούμενα από ιερείς αφανώς μεν αντιοικουμενιστές, εμφανώς δε οικουμενιστές - ως μη αντιδρώντες έμπρακτα κατά της λοιμικής του οικουμενισμού -, έχουν βεβαία την σωτηρία; Αρκούν μόνο τα εδώ κι εκεί ακουόμενα, ή αναγιγνωσκόμενα, κηρύγματα (εκτός άμβωνα) κατά του οικουμενισμού; Ή μήπως περιμένει τη σύγκληση Οικουμενικής Συνόδου για την καταδίκη του κυρίαρχου πλέον οικουμενισμού;
Και ακόμη, μπορεί να μας απαντήσει τι γίνεται με όλες τις ψυχές που χάνονται από φυσικά αίτια, αν και μετέχουν στα ιερά Μυστήρια και στον εκκλησιασμό; Εννοείται, από ιερείς οι οποίοι αφανώς είναι αντιοικουμενιστές, έμπρακτα όμως τυγχάνουν μνημονευτές των αιρετικών (οικουμενιστών). Αυτές οι ψυχές πώς θα κριθούν - σε πρώτο στάδιο εννοείται - μέχρις ότου συγκληθεί η οικουμενική σύνοδος; Αφανώς ή εμφανώς;
Αλλά υπάρχει και κάτι άλλο σχετικά με την προφητεία του Καϊάφα. Και ο Βαλαάμ ήταν προφήτης, αντί όμως να καταραστεί τον Ισραήλ, τον ευλόγησε, δίνοντας στη συνέχεια τη δική του ερμηνεία για το πώς θα μπορούσε ο μωαβίτης Βαλάκ να τους αφανίσει. Πολύ φοβάμαι μη τυχόν, εν αγνοία του, κάνει και ο κ. Σωτηρόπουλος το ίδιο λάθος.
Βεβαίως, ο φωτισμός του αγίου Πνεύματος πάντα υπήρχε και θα υπάρχει, ακόμη και όταν οι ψευδοπροφήτες καλώς προφητεύουν. Διότι ανέκαθεν ισχύει το των προγόνων σοφό γνωμικό : Ουδέν κακόν αμιγές καλού. Όσο κυρίαρχο και αν είναι το ψεύδος, το υποδυόμενο την αλήθεια, η αλήθεια του Παρακλήτου (το πνεύμα της αληθείας) καταυγάζει τα σκότη της διανοίας, ότι
51 Ἐποίησε κράτος ἐν βραχίονι αὐτοῦ, διεσκόρπισεν ὑπερηφάνους διανοίᾳ καρδίας αὐτῶν· 52 καθεῖλε δυνάστας ἀπὸ θρόνων καὶ ὕψωσε ταπεινούς ( Λκ. α΄ )
Πιστεύω ότι οι πτώσεις του κυρίου Σωτηρόπουλου δεν θα σταματήσουν αν δεν ανακαλέσει την βλασφημία του για το πρόσωπο της Κυρίας Θεοτόκου. Πιστεύει ότι η Πάναγνος ήγουν κατά πάντα αγνή, όχι μόνον κατά το σώμα, αλλά και κατά την ψυχήν, όχι μόνον κατά τας σωματικάς αισθήσεις και ενεργείας, αλλά και κατά τας ψυχικάς, πριν τον Ευαγγελισμό: "είχε και Αυτή μικρές προσωπικές αμαρτίες".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) γράφει: κάθε αμαρτία είναι μία μικρή κόλασις (Ανθρωπος και Θεάνθρωπος σελ. 96).
Κατά τον κύριο Σωτηρόπουλο, έζησε και η Κυρία Θεοτόκος, πριν τον
Ευαγγελισμό, "μικρές προσωπικές κολάσεις"!!!
Ὁ Θεοτοκόφιλος Ἅγιος Γρηγόριος διδάσκει ὅτι ὁ Θεὸς θέλοντας νὰ δημιουργήσει, νὰ ζωγραφίσει μία εἰκόνα, ἕνα πίνακα, πάνω στὸν ὁποῖο θὰ ἦταν συγκεντρωμένα ὅλα τὰ καλά, ἕνα κρᾶμα ὅλων τῶν θείων καὶ ἀνθρωπίνων χαρισμάτων, στολίδι καὶ καλλονὴ καὶ τοῦ ὁρατοῦ καὶ τοῦ ἀοράτου κόσμου, ἀπὸ τὴν ὁποία εἰκόνα θὰ ἀποδεικνυόταν καὶ ἡ δύναμη τοῦ δημιουργοῦ της ὡς καλλιτέχνου, κατασκεύασε τόσο πάγκαλη τὴν Θεοτόκο, ἀφοῦ συγκέντρωσε ἐπάνω Της ὅλα τὰ καλὰ τῶν ἀνθρώπων καὶ τῶν ἀγγέλων.
Ο ιερός Κοσμάς ο Μελωδός (ΕΟΡΤΟΔΡΟΜΙΟΝ σελ. 156)γράφει: Η δε του Κυρίου Μήτηρ μηδέ κατά τον νουν μολυνθήναι ποτε πιστεύεται
διο και αμόλυντος κέκληται.
Ο Βρυέννιος Ιωσήφ γράφει: η γαρ εν τω της ζωής αυτής παντί χρόνω και οράσει και γεύσει και ακοή και αφή και οσφρήσει και νω και διανοία και δόξη και φαντασία και αισθήσει και, ενί λόγω, πάσαις δυνάμεσι και ψυχικαίς και σωματικαίς άβατον λογισμοίς ρυπαροίς εαυτήν όλην τηρήσασα, εικότως αν Αειπάρθενος λέγοιτο.
Ο Θεοφύλακτος Βουλγαρίας γράφει: Ης γαρ η αγιωσύνη την κτιστήν πάσαν φύσιν εκβέβηκεν, ουκ αν λόγος κτίσματος ταύτην αξίως υμνήσαι δύναιτο.
Ἅγιος Σιλουανός ὁ Ἀθωνίτης:
Μιά ἄλλη φορά ἄκουγα στήν ἐκκλησία τήν ἀνάγνωση τῶν προφητειῶν τοῦ Ἡσαΐα, καί στίς λέξεις «Λούσασθε καί καθαροί γίνεσθε» (Ἡσ. α ́ 16) σκέφτηκα: «Μήπως ἡ Παναγία ἁμάρτησε ποτέ, ἔστω καί μέ τό λογισμό;». Καί, ὤ τοῦ θαύματος! Μέσα στήν καρδιά μου μιά φωνή ἑνωμένη μέ τήν προσευχή πρόφερε ρητῶς: «Ἡ Θεοτόκος ποτέ δέν ἁμάρτησε, οὔτε κἄν μέ τήν σκέψη». Ἔτσι τό Ἅγιο Πνεῦμα μαρτυροῦσε στήν καρδιά μου γιά τήν ἁγνότητά Της.
Ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης γράφει: Διότι τόσον η Θεοτόκος ήτον καταπεπυκνωμένη κύκλω κατά την ψυχήν και τω σώμα από τας αρετάς και τας θείας και υπερφυσικάς χάριτας, ώστε δεν ευρήκεν ουδέ την παραμικράν είσοδον ο Διάβολος, δια να εμβάση εις το πανάγιον αυτής υποκείμενον καμμίαν προσβολήν πονηρού λογισμού.
Λέγει ο Μέγας Αθανάσιος: Αυτή ήτον όντως η επτάφωτος λυχνία των επτά χαρισμάτων τού αγίου Πνεύματος, με τα οποία έλαμπε από τους πρώτους χρόνους της ηλικίας. Αυτή ήτον η ζωηφόρος τράπεζα του άρτου της ζωής. Αυτή το χρυσούν θυμιατήριον όπου εκράτησεν αφλέκτως το πυρ της Θεότητος. Αυτή η στάμνος η χρυσή, οπού εβάσταξε το ουράνιον μάννα. Αυτή η πλάκα, οπού έφερε σωματούμενον τον ενυπόστατον Λόγον. Αυτή η ράβδος, όπου εβλάστησε παραδόξως το άνθος της αφθαρσίας. Αυτή η κιβωτός, οπού έσωσεν εκ τού κατακλυσμού της αμαρτίας το ανθρώπινον γένος. Αυτή το θείον ιλαστήριον, οπού επεσκίαζεν, όχι τα Χερουβίμ, άλλ' αυτή η δύναμις τού Υψίστου. Αυτή η θεοδόχος γαστήρ, τα όντως άγια των αγίων, οπού άπαξ εισήλθεν ασπόρως και εξήλθεν αφθόρως ο αθάνατος Αρχιερεύς, όταν ο Λόγος σαρξ εγένετο.
Η Κυρία Θεοτόκος ήτο και κατά τα δύο καθαρά και αμόλυντος : και κατά το σώμα και κατά την ψυχήν και κατά την πράξιν και κατά τον λογισμόν. Όθεν ο προφήτης Ιεζεκιήλ αινιγματωδώς είπε περί της Κυρίας Θεοτόκου : Και ιδού δόξα Θεού Ισραήλ ήρχετο κατά την οδόν την προς ανατολάς (ήτοι εις την ψυχήν της Παρθένου), και η γη (ήτοι το σώμα της Παρθένου), εξέλαμπεν ως φέγγος από της δόξης κυκλόθεν.
«Ω των υπέρ έννοιαν θαυμάτων σου, Πανάχραντε! Ξένη σου η γέννησις υπάρχει∙ ξένος ο τρόπος ο της αυξήσεως∙ ξένα και παράδοξα τα σα πάντα, Θεονύμφευτε, και βροτοίς ανερμήνευτα».
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος
Μόντρεαλ-Καναδά.
Εκτός άλλων, ο αντιοικουμενιστής θεολόγος κ. Σωτηρόπουλος, υποστηρίζει την άποψη ότι οι αλλόθρησκοι ( όχι όλοι ) σώζονται κατά το στάδιο του θανάτου. Έχει γράψει : " Όταν απέρχονται τότε μανθάνουν ότι ο Χριστός είναι ο Σωτήρ και σώζονται ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε άλλα λόγια, σώζονται στη κατάσταση της προθανάτιας αγωνίας. Αλλά τι μανθάνουν δεν μας το λέγει. Προφανώς, δεν θέλει να μας πει ότι τα σημερινά μαθήματα της Χριστιανοσύνης, είναι μαθήματα ενός αιρετικότατου χριστιανισμού, αφού οι αιρέσεις παπικών και προτεσταντών κρατούν τα σκήπτρα, έχοντας και το ενισχυτικό πέλμα του δικού μας οικουμενικού Βαρθολομαίου : Κοινή κληρονομιά έχουμε με τους Εβραίους, άγιο το Κοράνι, αδελφές εκκλησίες οι άλλες ψευδοεκκλησίες, όλες οι θρησκείες είναι δρόμοι που οδηγούν στον ένα θεό (του).
Αυτά μαθαίνουν οι απερχόμενοι αλλόθρησκοι και σώζονται. Έτσι, απλά !
περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν
Αδελφέ Κώστα οι πολυετείς αγώνες σου υπέρ Χριστού τώρα κορυφώνονται. Μάλλον χωρίς το βήμα αυτό θα ήταν ατελής η όλη προσπάθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήXαίρομαι από τα βάθη της καρδιάς μου.
Ένας αδελφός από τα παλιά.
Ιωάννης patient
Αδελφέ μου Ιωάννη, "Ἀλήθειαν λέγω ἐν Χριστῷ, οὐ ψεύδομαι", όλα αυτά τα χρόνια δεν σε έχω ξεχάσει. Κάθε μέρα είσαι στη προσευχή μου μαζί με τα άλλα γνωστά ονόματα, άσχετα αν ο "Θεός αμαρτωλών ουκ ακούει".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινά χαίρομαι γι΄ αυτή τη συνάντηση!
Αδελφέ μου Ιωάννη, όπως αντιλαμβάνεσαι δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση.
Σε ευχαριστώ για τα ειλικρινή αισθήματά σου για τον ταλαίπωρο Κωνσταντίνο, και σου ζητώ συγγνώμη που τόσες φορές στο παρελθόν σε πίκρανα.
Νάσαι πάντα καλά, καλό αγώνα, υγεία και ευλογία στην οικογένειά σου, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος
Μόντρεαλ-Καναδά.
==================================
PATIENT Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 09, 2009 11:48 pm Θέμα δημοσίευσης:
________________________________________
Θα ήθελα να μάθω , αυτή η Αδελφοτης από τον Καναδά που καταγγέλει τόσο ορθά, τόσο σοβαρά πράγματα δηλαδή αιρέσεις, αν κοινωνεί από το Ποτήριο του Βαρθολομαίου και των συν αυτώ.
Πως εννοούν άραγε ότι "Δεν θα αφήσωμε την Ορθοδοξίαν μας, να την βεβηλώση ο επάρατος Οικουμενισμός" ;
Γιατί σε υποθετικά παρόμοια δήλωση των χριστιανών των πρώτων αιώνων ότι "Δεν θα αφήσωμε την Ορθοδοξίαν μας, να την βεβηλώση ο επάρατος Αρειανισμός" νομίζω ότι όχι μόνο δεν θα κοινωνούσαν από Αρειανιστές επισκόπους ούτε θα τους μημόνευαν ,αλλά ούτε και θα κοινωνούσαν με εκείνους που κοινωνούσαν απο τους Αιρετικούς.
Ετσι τους παρήγγελε ο άγιος Αθανάσιος.
ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ Η ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΤΗΡΟΥΝ ΑΥΤΟ.
Αμοιβαία τα αισθήματα Κώστα, ούτε εγώ σε ξέχασα βεβαίως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο email μου το έχεις γιατί έχω σχετικά αποσυρθεί από τα διάφορα φόρουμ κλπ.
Η Παναγία σκέπη μας πάντοτε, αμήν
Ιωάννης