Όλο το άρθρο εδώ : http://kyprianoscy.blogspot.ca/2013/11/o.html
…..Και ερχόμαστε τώρα στο δεύτερο σημείο του "
ραντεβού με τον (εγκεφαλικό) θάνατο ". Στην φωτογραφία και δεξιά
διαβάζουμε τι μας είπε ο επίσκοπος της βιοηθικής μητροπολίτης Μεσογαίας
Νικόλαος. Αν σας ξενίζει ο όρος "επίσκοπος βιοηθικής", παρακαλώ
ηρεμήστε. Σκεφθείτε ότι έχουμε και "πατριάρχη οικολογίας", άλλως
επονομαζόμενο "πράσινο πατριάρχη", που δεν είναι άλλος από τον
οικουμενικό Βαρθολομαίο. Τι μας είπε λοιπόν ο επίσκοπος της βιοηθικής : "Αντί
να ασχολούμαστε με τη λεπτομέρεια ποια είναι η στιγμή που βγαίνει η ψυχή κλπ.,
να βγει μια τέτοια αγάπη που θα το σκεπάσει αυτό". Και ρωτάμε
εμείς : "Ποιο είναι το αυτό; Και αυτό που βγαίνει, πώς
βγαίνει, πότε βγαίνει και τι βγαίνει; Και ακόμη, το σκέπαστρο της αγάπης, που
σκεπάζει αυτό που βγαίνει, τι είδους σκέπαστρο είναι; Μας προστατεύει ή μας
πλακώνει;".
Είμαι βέβαιος ότι ο επίσκοπος της βιοηθικής δεν θα μου απαντήσει, όπως δεν θα μου απαντήσει για όσα προφανή και υποκριτικά προσκομίζει σαν δικαιολογία, ήτοι, " να μην ασχολούμαστε με τη λεπτομέρεια, με το πότε βγαίνει η ψυχή κλπ. ". Λεπτομέρεια είναι γι΄ αυτόν το ομοιούσιο, λεπτομέρεια το εκ δυο φύσεων, λεπτομέρεια το χριστοτόκος, λεπτομέρεια και το φιλιόκβε. Αυτά όλα και πολλά συναφή, τα θεωρεί λεπτομέρειες, ουδέποτε όμως θα τολμούσε να θεωρήσει λεπτομέρεια την στιγμή-στίγμα της χρονολογικής καινοτομίας, με την οποία μας έκαναν ακριβείς, ως προς τη στιγμή του χρόνου, αλλά θρησκευτικά ή εκκλησιαστικά ανακριβείς, ασυνεπέστατοι, άπιστοι, γιατί δε όχι εικονικά ένθεοι και πρακτικά σιωνιστές, δηλαδή, αιρετικοί και άθεοι. Τέλος, αξίζει να του θυμίσουμε ότι η στιγμή της "άκρας συλλήψεως", μάλλον, τον ενδιαφέρει, όχι όμως τόσο, όσο η στιγμή διάσπασης της ψυχοσωματικής οντότητας, που λέγεται και είναι " Άνθρωπος ".
Είμαι βέβαιος ότι ο επίσκοπος της βιοηθικής δεν θα μου απαντήσει, όπως δεν θα μου απαντήσει για όσα προφανή και υποκριτικά προσκομίζει σαν δικαιολογία, ήτοι, " να μην ασχολούμαστε με τη λεπτομέρεια, με το πότε βγαίνει η ψυχή κλπ. ". Λεπτομέρεια είναι γι΄ αυτόν το ομοιούσιο, λεπτομέρεια το εκ δυο φύσεων, λεπτομέρεια το χριστοτόκος, λεπτομέρεια και το φιλιόκβε. Αυτά όλα και πολλά συναφή, τα θεωρεί λεπτομέρειες, ουδέποτε όμως θα τολμούσε να θεωρήσει λεπτομέρεια την στιγμή-στίγμα της χρονολογικής καινοτομίας, με την οποία μας έκαναν ακριβείς, ως προς τη στιγμή του χρόνου, αλλά θρησκευτικά ή εκκλησιαστικά ανακριβείς, ασυνεπέστατοι, άπιστοι, γιατί δε όχι εικονικά ένθεοι και πρακτικά σιωνιστές, δηλαδή, αιρετικοί και άθεοι. Τέλος, αξίζει να του θυμίσουμε ότι η στιγμή της "άκρας συλλήψεως", μάλλον, τον ενδιαφέρει, όχι όμως τόσο, όσο η στιγμή διάσπασης της ψυχοσωματικής οντότητας, που λέγεται και είναι " Άνθρωπος ".
Αδελφέ Κωνσταντίνε, σε ευχαριστώ και πάλι. Θα έγραφα "φωνή βοώντος", νά, όμως, που ο ωκεανός απηχεί τα εδώ λιθάρια που ροβολούν ("και οι λίθοι κεκράξονται").
ΑπάντησηΔιαγραφήΔόξα τη μακροθυμία σου, Κύριε, δόξα σοι.
Με αδελφικό ασπασμό προς εσέ και τους αναγνώστες της ιστοσελίδας.
«Μη φοβού το μικρόν ποίμνιον. ότι ευδόκησεν ο πατήρ υμών δούναι υμίν την βασιλείαν»
ΑπάντησηΔιαγραφήMε τη Χάρη του Κυρίου μας, την σκέπη της Κυρίας Θεοτόκου μας συν πάσι τοις Αγίοις, συνέχιζε αγαπητέ αδελφέ μας Κυπριανέ τον αγώνα σου!
Νάσαι πάντα καλά!