"ΖΕΚ-18376"

 Το κείμενο που ακολουθεί είναι μετάφραση από Ρωσικό βιβλίο με τίτλο 
"ΖΕΚ-18376" το νούμερο που είχε ο στάρετς Αρσένιος. 

Ήταν βράδυ. Η παράγκα είχε κλειδωθεί. Έξω ο άνεμος φύσαγε άγριος και το χιόνι είχε καλύψει τα παράθυρα. Μέσα η ατμόσφαιρα ήταν υγρή και αποπνικτική, ωστόσο ζεστή. Τα χαμηλωμένα φώτα δημιουργούσαν ένα μελαγχολικό μισοσκόταδο, πού έκανε πιο βαρύ το αίσθημα της μοναξιάς, πιο καταθλιπτικό το σκοτάδι της ψυχής.
 
Κάποιες μικροπαρέες συζητούσαν χαμηλόφωνα. Μερικοί παίζανε στο ντόμινο ή στα χαρτιά το αυριανό τους συσσίτιο. Και οι περισσότεροι προσπαθούσαν ν' αποκοιμηθούν, μάταια όμως, αφού δεν τους άφηναν μήτε των άλλων οι φωνές μήτε οι δικοί τους λογισμοί.
 
Λίγο πιο πέρα άπ' το κρεβάτι του π. Αρσενίου, γύρω από έναν ξαπλωμένο κρατούμενο, μαζεύτηκαν πέντ'-έξι άτομα. Και σε λίγα λεπτά φούντωσε η λογομαχία. Το θέμα, βλέπετε, ήταν καυτό: οι κρατούμενοι και η κρατική εξουσία.
 
Μέσα σ' ένα τέταρτο της ώρας είχαν συγκεντρωθεί είκοσι άνθρωποι, ανάμεσά τους παλαιά στελέχη του Κόμματος, διανοούμενοι, επαγγελματίες, οπαδοί του Βλάσσωφ*. Τα αίματα άναψαν.
 


H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Διακοπή μνημοσύνου

«Καιρός τω παντί πράγματι» (Εκκλη.3: 1). Και νυν, καιρός θρήνου, καιρός ομολογίας, καιρός αποφάσεως σωτηρίας.                                                                                           
«Συντετέλεσται» (1 Βασ.  20: 33) ήδη η πτώσις εν τη πίστει του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και τω συν αυτώ Πατριαρχών Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, Αγιορειτών και των κοινωνούντων αυτοίς κληρικών και λαϊκών.                                                                                            
 Κλαύσατε και αναγγείλατε: Πέπτωκε Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους  νόμους και αγίους Πατέρας και ιεράν  Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν  της Ορθοδοξίας.  Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και  την εν τη Οικουμενιστική  παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι. Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος Επισκόπου.                                                  
«Σώζων σώζε την σεαυτού ψυχήν», είναι και νυν η φωνή του ουρανού προς πάντα Ορθόδοξον (Γεν. 19:17).

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΩΣ.

Τον σκοπόν της εξομολογήσεως, μας εξηγεί ο Μέγας Βασίλειος, λέγοντας : 

Η εξομολόγηση των αμαρτημάτων έχει τον ίδιο σκοπόν, που έχει η επίδειξη
 
των σωματικών πληγών στον γιατρόν. Όπως λοιπόν οι άνθρωποι δεν δείχνουν
 
τις πληγές του σώματος σε όλους, ούτε στον πρώτον τυχόντα, αλλά στους έμπειρους για την θεραπεία των πληγών, έτσι και η εξομολόγηση των αμαρτημάτων πρέπει να γίνεται σ’ αυτούς, που μπορούν να τα θεραπεύσουν,
 κατά τον λόγον του Αποστόλου Παύλου: Υμείς οι δυνατοί τα ασθενήματα των αδυνάτων βαστάζετε (Ρωμ. ΙΕ:1 ), δηλαδή να τα αφαιρήτε με επιμέλεια.

Brothers and Sisters in Christ,

We are now entering the month of August and following the tradition of our Orthodox Church, the month of August is dedicated to the Mother of God. On the 15th of August we commemorate our Holy Mother's blessed repose and entry into Heaven to be with her Son and our God, Jesus Christ. Therefore, over the14 days leading up to this great feast in our Orthodox Church, we chant a service which is called "paraklesis" or a supplicatory canon to the Mother of God. It is also prayed in times of need, illness, distress and tribulation, asking our sweetest Mother Mary The Theotokos to pray for us and give us strength. 
We ask all of you to come and join us in praying the supplicatory canon to our Mother Mary over the next couple of weeks, asking that She give Her Heavenly Blessings and Her Protection to us and the whole world. 

In Christ,

“ORTHODOX VOICE”

Montreal-Canada.

Τέρμα τα λόγια, έργα!

«Οὐκ ἔστι γάρ ἐν λόγοις ὁ ἀγών, ἀλλ’ ἐν πράγμασιν, οὐδέ ρητῶν καί ἀποδείξεων ὁ καιρός΄ πῶς γάρ ἐν οὕτω διεφθαρμένοις κριταῖς; ἀλλά δεῖ τούς ἀγαπῶντας τόν Θεόν ἔργοις αὐτοῖς γενναίως παρατετάχθαι καί πάντα κίνδυνον ἑτοίμους εἶναι παθεῖν ὑπέρ τῆς εὐσεβείας καί τοῦ μή τῆ κοινωνία χρανθῆναι τῶν ἀσεβῶν» 


(Ἅγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός, Σπ. Λάμπρου, Παλαιολόγεια καί Πελλοπονησιασκά, τόμος Α, σελ. 20).

Να σταματήσει η βία στο Περιβόλι της Παναγιάς

http://www.dimokratianews.gr/

Οι εικόνες ταραχών, επέμβασης των αστυνομικών δυνάμεων και η ένταση στη Μονή Εσφιγμένου προκαλούν θλίψη στις καρδιές όλων των πιστών ορθόδοξων χριστιανών. Οι εσφιγμενίτες μπορεί να είναι ζηλωτές, να μη δέχονται ούτε σεντ από τα ταμεία της Ευρωπαϊκής Ενωσης και να εκφράζονται με σκληρά λόγια για εκείνους που θεωρούν ότι ξεφεύγουν από τους ιερούς κανόνες, ωστόσο ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει την προσήλωσή τους στην πίστη μας και στις διδαχές του Χριστού. Η αποστολή ενός μοναχού δεν είναι να είναι αρεστός, αλλά να λέγει την αλήθεια και να πράττει το καλό, όπως αυτά έχουν αποκαλυφθεί και εξηγηθεί στις Γραφές.

Σημειώνεται ότι τα επεισόδια προκλήθηκαν επειδή η νέα αδελφότητα της Μονής Εσφιγμένου κέρδισε ασφαλιστικά μέτρα, σύμφωνα με τα οποία πρέπει η προηγούμενη αδελφότητα να φύγει από το κονάκι ούτως ώστε να μπορέσουν να ξεκινήσουν οι εργασίες αποκατάστασης και αναστήλωσης της μονής.

Αυτό το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ με σχεδόν μισό εκατομμύριο ευρώ. Ως γνωστόν, το ΕΣΠΑ είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα, αντλεί πόρους από τα Ταμεία Συνοχής της Ε.Ε. και οι εσφιγμενίτες μοναχοί της παλιάς αδελφότητας δεν επιθυμούν να έχουν καμία σχέση με τους πλήρως αποχριστιανοποιημένους ευρωπαϊκούς θεσμούς.

Ποιος θα μπορούσε να κατηγορήσει ελαφρά τη καρδία αυτούς τους μοναχούς ότι πράττουν κάτι κακό, κάτι ενάντιο στο σχήμα και την αποστολή τους; Από πού κι ως που τα ευρωπαϊκά κονδύλια και η υποταγή σε μη εκλεγμένους άρχοντες ενός υπερκράτους έχουν υποκαταστήσει την υποταγή στον Λόγο του Κυρίου;

Δεν χρειάζεται η παρουσία της Αστυνομίας στο Περιβόλι της Παναγιάς. Δεν μπορεί να προσφέρει κάτι. Η παρουσία της εκεί δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από τα ήδη υπάρχοντα και γίνεται αφορμή για κακεντρεχή σχόλια εις βάρος ιερών θεσμών της Ορθοδοξίας.

Ειρήνευση χρειάζεται, διάλογος και πρόθεση ειλικρινούς συνεννόησης. Η εμπλοκή στη Μονή Εσφιγμένου είναι εσωτερικό διοικητικό θέμα του Αγίου Ορους και μπορεί να ξεπεραστεί χωρίς βία και περιττές εντάσεις.

ΑΝΕΛ: Πολίτες σφάζονται στα σπίτια τους και εσείς στέλνετε τα ΜΑΤ στη Μονή Εσφιγμένου;

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=39&t=8130


Κύριε Υπουργέ Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κε. Δένδια ποιος είναι ο πραγματικός λόγος της απαράδεκτης εικόνας που παρακολουθήσαμε όλοι οι Έλληνες πολίτες και την εμπλοκή των Σωμάτων ασφαλείας, με σκοπό την απομάκρυνση των Πατέρων της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου από τον τόπο μετανοίας τους;;

Γιατί κύριε Υπουργέ δεν ασχολείστε με την εγκληματικότητα εισαγόμενη και μη, που έχει χτυπήσει κόκκινο αλλά ξοδεύετε τα χρήματα του Ελληνικού Λαού με το στέλνετε
αστυνομικές δυνάμεις επεμβαίνοντας στα εσωτερικά προβλήματα του Αγίου Όρους;;


H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

π. Θεόδωρος Ζήσης: ὁδηγήσαμε σὲ εὐτελισμὸ καὶ ξεγύμνωμα τὴν “νύμφην Χριστοῦ”

π. Θεόδωρος Ζήσης: «Ἡ ὑπερπεντηκονταετὴς παρουσία τῶν Ὀρθοδόξων Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν στὸ ΠΣΕ, μέσα στὴν πανσπερμία, στὸ πλῆθος καὶ στὴν θεολογικὴ ἀναρχία καὶ σύγχυση τῶν Προτεσταντικῶν Ὁμολογιῶν, συνδεόμενη οὕτως ἢ ἄλλως στὴν πράξη, παρὰ τὶς ἀντίθετες διακηρύξεις, μὲ ἐκκλησιολογικὲς παραχωρήσεις, συμβιβασμοὺς καὶ ὑποχωρήσεις, δὲν ἦταν δυνατὸν ἀθροιστικὰ καὶ οὐσιαστικὰ νὰ ἔχει τὴν εὐλογία τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν προσδοκώμενη καρποφορία. Ἐξαφανιστήκαμε, χαθήκαμε οἱ Ὀρθόδοξοι ἀριθμητικά, δὲν εἴχαμε καμιὰ δυνατότητα μὲ τὸν ἐλάχιστο ἀριθμὸ ψήφων, ποὺ διαθέταμε, νὰ ἐπηρεάσουμε τὶς συζητήσεις καὶ τὶς ἀποφάσεις…Νομιμοποιήσαμε ἐκκλησιολογικὰ μὲ τὴν παρουσία μας τὶς ποικίλες προτεσταντικὲς ὁμάδες καὶ παραφυάδες ὡς «ἐκκλησίες», καὶ ὁδηγήσαμε σὲ εὐτελισμὸ καὶ ξεγύμνωμα τὴν “νύμφην Χριστοῦ”, ὑπὲρ τῆς ὁποίας ὁ Χριστὸς ἔχυσε τὸ πανάγιον αὐτοῦ αἷμα, τὴν ἐδόξασε καὶ τὴν λάμπρυνε ὑπὲρ τὸν ἥλιον».

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ, ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ ΜΕΘΟΔΙΟΥ

Πηγή : http://esfigmenou.blogspot.ca/2009/12/blog-post.html

Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Ὀρθόδοξοι Ἕλληνες ἀδελφοί,

«Δέν πάσχομεν οὔτε ὡς κλέπται, οὔτε ὡς κακοποιοί, οὔτε ὡς ἀλλοτριοεπίσκοποι, ἀλλά διά δικαιοσύνην», ὡς λέγει ὁ ἀπόστολος Πέτρος.

Ὅθεν βροντοφωνοῦμεν καί διασαλπίζομεν στεντορείᾳ τῇ φωνῇ πρός ἅπαντας ὅτι ὁ μοναδικός λόγος διά τόν ὁποῖον διωκόμεθα εἶναι διότι δέν ἐπιθυμοῦμεν νά προδώσωμεν τήν Ὀρθόδοξον Πίστιν καί νά μολύνωμεν τήν συνείδησιν ἡμῶν ἐπικοινωνοῦντες μέ τούς ἐχθρούς τοῦ Θεοῦ, τούς Οἰκουμενιστάς, τούς παποφίλους, τούς καινοτόμους τοῦ Φαναρίου.

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Ιερά Μητρόπολις Πειραιώς---ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 31ῃ Ἰουλίου 2013


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν


ΜΙΣΘΟΙ ΚΛΗΡΙΚΩΝ - ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ – ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
Υπό Αντωνίου Κασιμάτη, Δικηγόρου
Νομικού Συμβούλου Ι. Μητροπόλεως Πειραιώς

Κάθε φορά που θέλει η εξουσία να αποπροσανατολίσει από τα καυτά και υπαρκτά προβλήματα που η ίδια δημιούργησε, επανέρχεται στην επικαιρότητα η εκκλησιαστική περιουσία και η από το κράτος μισθοδοσία των Ιερέων. Κραυγές λαϊκισμού ακούγονται για το πως είναι δυνατόν η Εκκλησία να διαθέτει τεράστια ακίνητη περιουσία, πώς ανέχεται η Πολιτεία να αμείβει αυτή τους Ιερείς και ως επιστέγασμα των κραυγών έρχεται η επωδός περί χωρισμού Εκκλησίας και κράτους.
Ας εξετάσουμε μέσα από την πορεία του χρόνου πώς έχουν τα πράγματα αναφορικά προς την μισθοδοσία του Κλήρου :

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ του Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς)

Το προσφιλέστερον πράγμα εις τον ευρωπαίον άνθρωπον είναι ακριβώς το να παριστά τον θεόν, παρ΄ ό,τι εις τούτο το σύμπαν είναι ως ποντικός μέσα εις την φάκαν. Δια να δείξη και αποδείξη την «θεότητά» του διεκήρυξεν ότι όλοι οι κόσμοι επάνω μας είναι άδειοι, άνευ Θεού και άνευ ζώντων όντων. Ούτος θέλει πάση θυσία να κυριαρχήση επί της φύσεως, να υποτάξη αυτήν εις τον εαυτόν του. Δια τούτο έχει οργανώσει μίαν συστηματικήν εκστρατείαν εναντίον της φύσεως, την οποίαν εκστρατείαν έχει ονομάσει «κουλτούραν» και πολιτισμόν. Εις αυτήν έχει συζεύξει την φιλοσοφίαν και την επιστήμην του, την θρησκείαν και την ηθικήν του, την πολιτικήν και την τεχνικήν του. Και έχει μεν κατορθώσει να λειάνη μερικά κομμάτια επί του φλοιού της ύλης, δεν μετεμόρφωσεν όμως την ύλην. Πολεμών με αυτήν ο άνθρωπος δεν κατώρθωσε να την ανθρωποποιήση. Αντιθέτως, αυτή επέτυχε να στενεύση τον άνθρωπον και να τον κάμη μόνον επιφάνειαν, δηλαδή να τον καταστήση ύλην. Αυτός πάλιν περικυκλωμένος από αυτήν, συνειδητοποιεί τον εαυτόν του ως ύλην και μόνον ως ύλην. Και γνωρίζετε ποίος ενίκησεν; Ειρωνεία, διότι ο πολιτισμός κατέστησε τον άνθρωπον δούλον της ύλης, δηλαδή δούλον των πραγμάτων. 

Τι βοάτε προς με; Δεν βλέπετε ότι καρπόν ου φέρει η άμπελος αύτη;

Ο π. Θεοφάνης είδεν εις όραμά του, εις τας αρχάς του ιθ΄ (19ου) αιώνος, τη βοηθεία του Οσίου Νείλου, όρασιν φοβεράν και προφητικήν δια τους Αγιορείτας Πατέρας των ημερών μας και δι΄ ολόκληρον την Ελλάδα, της οποίας Σκέπη μοναδική ην και εστίν η Θεοτόκος. Εόρακε ούτος εν πλήθος παλαιών Αγιορειτών Πατέρων λέγοντες: 

«Ω, ποία ταλαιπωρία συνέβη εις την άμπελον ταύτην ; πως ησθένησαν τα κλήματα όλα ταύτα;» Και πλείστα άλλα τοιαύτα, εκφράζοντες δε ούτοι την ανησυχίαν των δια τους νυν πατέρας τους καλλιεργούντας νωχελικώς και νεωτεριστικώς το Περιβόλιον της Παναγίας. Ηκούσθη κατόπιν φωνή ερχομένη έσωθεν βροντής λέγουσα: «Άρατε την σκέπην ταύτην ότι η άμπελος αυτή ηχρειώθη και ου χρήζει της σκέπης ταύτης». Οι πολιοί ούτοι Όσιοι Πατέρες ήρχισαν βοώντες μεγαλοφώνως: «Παύσον Κύριε την οργήν σου κατά της αμπέλου ταύτης, μη αποστρέψης το πρόσωπόν σου από την άμπελον ταύτην. Επάκουσον της φωνής του στεναγμού ημών και παύσον την αγανάκτησίν σου, ότι πολλούς και μεγάλους κόπους κατεβάλομεν εις την άμπελον». Και πάλιν φωνή ηκούσθη εκ της βροντής λέγουσα: «Τι βοάτε προς με; Δεν βλέπετε ότι καρπόν ου φέρει η άμπελος αύτη; Ηβουλήθην πέμψας αγγέλους Σατανά του ερημώσαι την άμπελον ταύτην, ότι ατιμίαν αντί καρπόν φέρει». Ο π. Θεοφάνης βλέπει εν συνεχεία Γυναίκα ερχομένην από την Εκκλησίαν της Παναγίας κρατούσαν Βρέφος εις τας αγκάλας Της και είπε προς τους πατέρας εκείνους: «Παύσατε, ω οσιώτατοι πατέρες τι; Δεν βλέπετε την άμπελον ότι εξέκλινε και αντί καρπού φέρει εργασίαν ψυχοφθορίας;» Οι δε πατέρες εστράφησαν τότε προς την Θεοτόκον με θρήνον και κλαυθμόν λέγοντες: «Παντάνασσα Δέσποινα, φείσαι της αμπέλου ταύτης της παρά Σου φυτευθείσης. Δέξαι την δέησιν ημών των αναξίων δούλων σου. Μη παραδώσης εις αιχμαλωσίαν την άμπελον ταύτην». Και ευθύς το Βρέφος Αυτής εβόησε: «Που είναι ο καρπός της αμπέλου ταύτης;» και έκαμε νεύμα δια της χειρός Του να συμμαζώσουν το πανίον (την σκέπην). Η δε Κυρία Θεοτόκος εκράτησε την χείρα του Βρέφους και έβαλε την δεξιάν Της εις το στόμα Τούτου και ημπόδισε να ποιήση νεύμα και να κράξη την εγκατάλειψιν του Αγίου Όρους.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ

Άγιος Ησύχιος ο Πρεσβύτερος (Λόγος προς Θεόδουλον ) : 

Τυφλώνεται ο νους με τα εξής τρία πάθη: την φιλαργυρία, την κενοδοξία και την ηδονή. 
Η γνώση και η πίστη, που είναι σύντροφοι της ανθρώπινης φύσεως, από τίποτε άλλο δεν αδυνάτισαν παρά από τις τρεις αυτές κακίες. Ο θυμός και η οργή και οι πόλεμοι και οι φόνοι και όλος ο κατάλογος των λοιπών κακών εξ αιτίας των προηγουμένων αυτών παθών ισχυροποιήθηκαν πάρα πολύ μεταξύ των ανθρώπων.
 

H Oρεινή Γυναίκα

ΤΟΥ ΚΥΡ ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ

Αν γυρίσεις τον κόσμο, θα δεις πως δεν θα βρεις παρά σπάνια ευτυχισμένους ανθρώπους και εκείνους με λιγόχρονη και άστατη ευτυχία, πικραμένους όμως θα βρεις πολλούς σε κάθε σου πάτημα. Αδέρφια σου στην χαρά δεν θα βρεις πολλά, μα αδέρφια στην πίκρα θα βρεις πάρα πολλά. Αυτό φανερώνει πως τούτος ο κόσμος είναι ένας τόπος που έρχεται ο άνθρωπος για να δοκιμαστεί, όπως το χρυσάφι στην φωτιά. Αφήνω πως ευτυχία δεν είναι η καλοπέραση του κορμιού, κι αυτό φαίνεται τρανώτατα από το ότι οι καλοπερασμένοι και οι πλούσιοι δεν είναι ευτυχισμένοι, αλλά κάνουνε τον ευτυχισμένο και στο τέλος βαριούνται την ζωή τους. Η ευτυχία τους είναι μάλλον ρηχή και ψεύτικη, κι ολοένα ζητάνε να βρούνε την αληθινή ευτυχία, κ' επιχειρούνε κάθε τόσο ν' αλλάξουνε την ζωή τους. Η ευτυχία τους είναι μάλλον ρηχή και ψεύτικη, κι ολοένα ζητάνε να βρούνε την αληθινή ευτυχία, κ' επιχειρούνε κάθε τόσο ν' αλλάξουνε την ζωή τους. Μπορεί η ψυχή να είναι ευτυχισμένη και μέσα σε ένα κορμί δυστυχισμένο; Μπορεί να ισχύει αυτό το παράδοξο;


H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΕΝ ΑΓΙΩ ΌΡΕΙ…«Πάλιν η Ηρωδιάς μαίνεται…!»

Τρίτη, 30 Ιουλίου 2013

 Αθήνα, 29/07/2013

 Είπεν ο Κύριος: «…εί εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσι…!»
Τώρα διώκουν την Ι.Μ.Εσφιγμένου, αύριο ΕΛΛΗΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΕ, θα διώξουν και εσένα ήρθε η σειρά σου…! Θυμήσου…
Ξανά στο προσκήνιο η Ι.Μ.Εσφιγμένου του Αγίου Όρους, διώκεται για την πίστη της! Ο σύγχρονος διωγμός που άρχισε το 1972 και κορυφώθηκε το 2002, σε έναν εντελλόμενο άνισο αγώνα, όπου η νομιμοποίηση της παρανομίας και η δικαίωση του αδίκου έγινε αφορμή για να γνωρίσουμε τους Σύγχρονους Διοκλητιανούς και δη στο Προπύργιο της Ορθοδοξίας, το Άγιον Όρος. Όλα διαδραματίζονται στο Κονάκι ήτοι το αντιπροσωπείο στις Καρυές της Ι.Μ.Ε, όπως μας έχουν συνηθίσει και κατά το παρελθόν.

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Ι.Μ.Εσφιγμένου : ΕΚΤΑΚΤΟ: Ετοιμάζονται να πάρουν και το Μοναστήρι μετά το Κονάκι




Τρίτη, 30 Ιουλίου 2013 


ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 36 ΑΝΤΡΕΣ ΤΩΝ ΕΚΑΜ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΟΠΚΕ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 80...
ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΟΥΝΙΜΑΚ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΕΜΑΣ ΕΔΩ ΣΤΟ ΚΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ!!!
ΟΣΟΙ ΑΔΕΡΦΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ.


ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΣΤΕ.

O ἀείμνηστος καθηγητὴς τοῦ Κανονικοῦ Δικαίου τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Παν. Ἀθηνῶν Κων. Μουρατίδης, παρατηρεῖ:

 «Ἡ ἀλλόκοτος καὶ  τερατώδης καὶ καταλυτική τῆς ὀρθοδόξου κανονικῆς τάξεως καὶ Ἱερᾶς Παραδόσεως    συμμετοχὴ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς τὸ Παγκόσμιον Συνοθύλευμα τῶν Αἱρέσεων  συνιστᾶ τὴν μεγίστην παγίδα τοῦ Ἀντικειμένου ἐν τῇ ἱστορίᾳ τῆς στρατευομένης Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, πρὸς διάβρωσιν καὶ ἀποσύνθεσιν τοῦ ἀπολυτρωτικοῦ ἔργου τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας…  Αὐτὸ καθʼ ἑαυτὸ τὸ γεγονὸς τῆς συμμετοχῆς  τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας εἰς τὸ συνονθύλευμα τῶν αἱρέσεων τοῦ ΠΣΕ  προσκρούει  “a priori” καὶ ἐξʼ  ἀπόψεως ἀρχῆς εἰς τεράστια καὶ τοῦτʼ αὐτὸ ἀνυπέρβλητα  ἐμπόδια, προερχόμενα ἐξʼ αὐτῆς τῆς φύσεως καὶ τοῦ χαρακτῆρος τῆς Ἐκκλησίας, ὡς τῆς  μιᾶς, ἁγίας καθολικῆς καὶ ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας».

Ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος υπογράφει κατά των διωγμών της Μονής Εσφιγμένου.

Δευτέρα 29/7/13




Υπογράφω για να σταματήσει ΤΩΡΑ ο διωγμός των μοναχών της Γνήσιας Ιεράς Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Όρους... και δηλώνω ότι δεν συμφωνώ και δεν συναινώ με τις κινήσεις του πατριάρχη Βαρθολομαίου κατά των μοναχών...

H Ορθόδοξος Εκκλησία αυτοκαταργήθηκε στην πράξη ως η μοναδική ενσάρκωση και συνέχεια της Una Sancta (της Μίας Αγίας...)

Ο Παπισμός διεκδικώντας για τον εαυτό του μέχρι και σήμερα την εκκλησιολογική αποκλειστικότητα, υπεύθυνος και πρωτουργός της διαιρέσεως, δεν διέπραξε το σφάλμα να μετάσχει ως μέλος στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και να μεταλλαγεί σε μία από τις πολλές «εκκλησίες». Φραστικά πάντως και υποκριτικά επαινεί την Οικουμενική Κίνηση, την οποία επευλογεί ως προεργασία για την μετά της Ρώμης του Πέτρου και του πάπα ενότητα. Ιδιαίτερα επιχαίρει και συγχαίρει για την συμμετοχή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η οποία αυτοκαταργήθηκε στην πράξη ως η μοναδική ενσάρκωση και συνέχεια της Una Sancta, εκχωρήσασα το ιδικό της πεδίο, την ιδική της ταυτότητα, στην σχισματική και αιρετική Ρώμη, στη Ρώμη του filioque, του πρωτείου εξουσίας του πάπα, των αζύμων, του καθαρτηρίου πυρός, της κτιστής χάριτος και όλων των άλλων καινοτομιών και παρεκκλίσεων.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ερωτά τον Οικ. Πατριάρχη Τζιοβάνι Βέκκο τον νέον :

Μετά ταῦτα, ἐρωτοῦμεν Ὑμᾶς, Παναγιώτατε Δέσποτα: Πῶς χρησιμοποιεῖτε τόν ὅρο «ἀδελφές ἐκκλησίες», ὅταν αὐτός εἶναι ἁγιοπατερικῶς ἀμάρτυρος καί μάλιστα πανορθοδόξως ἔχει ἀπορριφθεῖ καί ἀκυρωθεῖ; Διατί κάνετε ἐπιλεκτική χρήση τῶν πανορθοδόξων ἀποφάσεων;

Πλέον συγκεκριμένως, ἐρωτοῦμεν εὐλόγως: Κατά τήν Θεοτίμητον Παναγιότητα Ὑμῶν, πόσες Ἐκκλησίες ὑπάρχουν; Μία ἤ πολλές; Ὁ Χριστός ἵδρυσε Μία ἤ πολλές ἐκκλησίες; Ὁ Χριστός δέν ἵδρυσε μόνο τήν Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία, ὅπως ὁμολογοῦμε ἅπαντες οἱ Ὀρθόδοξοι στό Σύμβολο τῆς Πίστεως Νικαίας-Κων/λεως; Ἀφοῦ, λοιπόν, συμφώνως πρός τούς Ὑμέτερους Λόγους ὑπάρχουν πολλές ἐκκλησίες καί ὅλοι οἱ αἱρετικοί ἀνήκουν στήν Ἐκκλησία, τότε ὑπάρχουν καί πολλοί Κύριοι, πολλές πίστεις, πολλά βαπτίσματα. Ὅμως, ὁ Ἀπόστολος τῶν Ἐθνῶν Παῦλος, τό στόμα τοῦ Χριστοῦ, λέει ὅτι ὑπάρχει«εἷς Κύριος, μία πίστις, ἕν βάπτισμα». Στόν ὀρθόδοξο χῶρο κάνουμε λόγο γιά Ὀρθοδοξία (ὀρθή δόξα περί Θεοῦ) καί γιά αἵρεση, πλάνη (πλανεμένη, ἐσφαλμένη, διαστρεβλωμένη δόξα περί Θεοῦ). Ἀπό πότε, ὅμως, οἱ αἱρέσεις καί οἱ αἱρετικοί ἀποτελοῦν ἐκκλησίες;

Είχαμε κάποτε μια ωραία ελληνική γλώσσα

Κωνσταντίνος Χολέβας.
Τα ελληνικά ήταν και παραμένουν μία δύσκολη γλώσσα. Υπήρχε, όμως, στα παλαιότερα χρόνια μία ηθική υποχρέωση των πολιτικών, των δημοσιογράφων και των διαμορφωτών της κοινής γνώμης να μιλούν και να γράφουν σωστά ελληνικά. Για να δείχνουν τον σεβασμό τους προς την πανάρχαια γλώσσα μας και για να γίνονται παράδειγμα προς μίμησιν από τον λαό. Σήμερα δυστυχώς ακούμε και διαβάζουμε σοβαρά γλωσσικά ολισθήματα από –υποτίθεται- μορφωμένους ανθρώπους. Καταγράφω χαρακτηριστικά τα ακόλουθα:

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

π. Γεωρ. Μεταλληνός:

 «Ἀντὶ ἡ Ὀρθοδοξία νὰ ἐπηρεάζει σωτηριολογικὰ τὸν μὴ Ὀρθόδοξο κόσμο, ἐφθάσαμε στὴν ἀποδοχὴ στὴν πράξη τῆς “βαπτισματικῆς Θεολογίας”, τῆς ‘Θεολογίας τῶν “ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν” (πρβλ. συμφωνίας Balamand 1993), τῆς “κοινῆς διακονίας” τῆς “διευρυμένης Ἐκκλησίας” καὶ τοῦ “πολιτιστικοῦ πλουραλισμοῦ”, ὅπως ὀρθότατα ἔχει ἐπισημανθεῖ…Ὁ Οἰκουμενισμὸς σ’ ὅλες τὶς διαστάσεις καὶ ἐκδοχὲς του ἔχει ἀποβεῖ ἀληθινὴ βαβυλώνιος αἰχμαλωσία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ ὅλων των τοπικῶν ἡγεσιῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, μὲ ἐλάχιστες ἐξαιρέσεις, ποὺ δέχονται ὅμως ἀφόρητη πίεση. Ἡ καύχηση καὶ ὁ αὐτοθαυμασμὸς τῶν οἰκουμενιστῶν μας γιὰ μιὰ δῆθεν νέα ἐποχή, ποὺ ἄνοιξε τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο μὲ τὶς πατριαρχικὲς ἐγκυκλίους τῶν ἐτῶν 1902, 1904, καὶ 1920, δὲν δικαιώνονται, διότι αὐτὸ ποὺ κατορθώθηκε εἶναι νὰ νομιμοποιήσουμε τὶς αἱρέσεις καὶ τὰ σχίσματα τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Προτεσταντισμοῦ».

Προϊον φωτομοντάζ οι φωτό που κυκλοφορούν σήμερα στο Internet

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ:

Γιατί περίμεναν την επόμενη ημέρα να δώσουν την φωτό στην δημοσιότητα και όχι από εχθές...με ψευδή στοιχεία (φωτομονταζ) προσπαθούν οι Κατσουλιέρηδες να ανακινήσουν το θέμα. Όποιος γνωρίζει ελάχιστα από photoshop καταλαβαίνει ότι οι φωτό ειναι προϊόντα φωτομοντάζ.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ του Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς)

ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ  ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ


Ο ευρωπαϊκός πολιτισμός έχει ως θεμέλιον τον άνθρωπον. Δια του ανθρώπου εξαντλείται το πρόγραμμα και ο σκοπός του ευρωπαϊκού πολιτισμού, το περιεχόμενον και τα μέσα του. Ο ουμανισμός είναι ο κύριος αρχιτέκτων του. Αυτός είναι εξ ολοκλήρου οικοδομημένος επί της σοφιστικής αρχής: πάντων χρημάτων, ορατών τε και αοράτων, μέτρον άνθρωπος, και δη ο Ευρωπαίος άνθρωπος. Αυτός είναι ο ύψιστος δημιουργός και δοτήρ αξιών. Αλήθεια είναι ό,τι αυτός θα ανακηρύξη ως αλήθειαν, το νόημα της ζωής είναι εκείνο το οποίον ούτος θα ανακηρύξη ως νόημά της, καλόν ή κακόν είναι εκείνα τα οποία αυτός θα ανακηρύξη ως τοιαύτα. Απλώς και ειλικρινώς ειπείν: Ο Ευρωπαίος άνθρωπος ανεκήρυξε τον εαυτόν του θεόν. Δεν παρετηρήσατε πόσον πολύ του αρέσει να συμπεριφέρεται ως Θεός και δια της επιστήμης και τεχνικής και δια της φιλοσοφίας και κουλτούρας και δια της θρησκείας και πολιτικής και δια της τέχνης και μόδας,--να συμπεριφέρεται ως Θεός πάση θυσία, έστω και με την Ιεράν Εξέτασιν και τον Παπισμόν, έστω και με πυρ και μάχαιραν, έστω και με τον τρωγλοδυτισμόν και την ανθρωποφαγίαν; Αυτός εδήλωσε δια της γλώσσης της ουμανιστικο-θετικιστικής επιστήμης του, ότι Θεός δεν υπάρχει. Και υπ΄ αυτής της λογικής καθοδηγούμενος, εξήγαγε θαρραλέως το εξής συμπέρασμα: --Αφού Θεός δεν υπάρχει, τότε εγώ είμαι ο θεός! 

Δεν είναι δυνατόν ο κηρύττων αίρεσιν επίσκοπος να επιτελή χρέη Ποιμένος, εφ΄ όσον ήδη είναι "λύκος".

Δεν θα πρέπει να αγνοηθή η θεμελιώδης εκκλησιολογική αρχή, ότι τα θεμέλια της ενότητος της Εκκλησίας δεν είναι διοικητικά/θεσμικά, αλλά ευχαριστιακά και χαρισματικά· δεν είναι δυνατόν ο κηρύττων αίρεσιν επίσκοπος, χαρακτηριζόμενος πλέον ως «ψευδοεπίσκοπος» και «ψευδοδιδάσκαλος» (IE Kανών  της  AB Αγίας Συνόδου), να αποτελή ούτε το κέντρον της Ευχαριστιακής Συνάξεως, ούτε να επιτελή χρέη Ποιμένος, εφ΄ όσον ήδη είναι «λύκος». Μόνον υπό τοιαύτας προϋποθέσεις ήτο δυνατόν ο Άγιος Κύριλος Αλεξανδρείας προ ακόμη της Γ΄ Αγίας Οικουμενικής Συνόδου, να προτρέπη το Ορθόδοξο Ποίμνιο της Κωνσταντινουπόλεως: «Ασπίλους και αμώμους εαυτούς τηρήσατε, μήτε κοινωνούντες τω μνημονευθέντι (Νεστορίω), μήτε μην ως διδασκάλω προσέχοντες, ει μένει λύκος αντί ποιμένος»

 (Αγίου Κυρίλλου Αλεξανδρείας, PG τ. 99 στλ. 1645D)

Αγίου Συμεών του νέου θεολόγου - Πώς να διώχνεις τους κακούς λογισμούς.

Κανένας αρχάριος στην πνευματική ζωή δεν μπορεί να διώξη τον κακό λο­γισμό, αν ίσως δεν τον διώξη ο Θεός. Δυνατές ψυχές μπορούν να πολεμήσουν και να διώξουν τούς κακούς λογισμούς, πλην κι αυτές όχι από λόγου τους, αλλά μαζί με τον Θεό τους πολεμούν και τούς διώχνουν.
Όταν σου έρχονται κακοί λογισμοί να επικαλήσαι ακατάπαυστα τον Κύριον Ιησούν, ήγουν να λες την ευχή «Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με τον αμαρτωλόν», κι αυτοί θα φυγαδευθούν γιατί δεν υποφέρουν τη θέρμη πού ανά­βει στην καρδιά η προσευχή. Η θέρμη αυτή είναι φωτιά που τους καίει, καθώς λέγει και ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος. Με το όνομα του Ιησού χτύπα και λάβωνε τους εχθρούς. Επειδή και ο Θεός ημών είναι φωτιά που αφανίζει την κακία.

Πλην ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία, εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, καν ορθόδοξος είη ο αναφέρων.

Το 1274 επί αυτοκράτορος Μιχαήλ του αζυμίτου γίνεται ενωτική Σύνοδος εις Λυών, η οποία απεφάσισε την μετά των Λατίνων ένωσιν. Μεταξύ  των αντιδρασάντων διεκρίθησαν οι Αγιορείται Πατέρες, οι οποίοι απέστειλαν ωραιοτάτην δογματικήν επιστολήν εις τον αυτοκράτορα, αρνούμενοι σταθερώς το μνημόσυνον «των καπηλευσάντων τα θεία». Μετά ταύτα ακολούθησαν τα γνωστά μαρτύρια των Αγιορειτών Πατέρων. Το πνεύμα της επιστολής περικλείεται εις την εξής πρότασιν: Πλην ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία, εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, καν ορθόδοξος είη ο αναφέρων.


(P.G.  99,  1669  A).

Η μόνη Ορθόδοξη φωνή του Αγίου Όρους δέχεται σφοδρή επίθεση του νέου Τζιοβάνι Βέκκου και οι αντιοικουμενιστές ήρωες του χαρτοπόλεμου σιωπούν...

Του αείμνηστου Ιωάννη Κορναράκη:

....Οι βαρείς λύκοι, λοιπόν, των αιρέσεων, και, μάλιστα, της λοιμώδους νόσου της οικουμενιστικής παναιρέσεως, δεν εξορκίζονται με έναν χαρτοπόλεμο αντιαιρετικών κειμένων -ανιαρό και ανίερο-, ο οποίος χαρτοπόλεμος, κάθε φορά, πληροφορεί το ποίμνιο, απλώς, τι είναι η αίρεσις και ποια καταστροφικά αποτελέσματα προκαλεί στην ζωή της Εκκλησίας!
Μέχρι σήμερα, έχει κυκλοφορήσει μεγάλος αριθμός τέτοιων κειμένων, από την ηγουμενική διοίκηση του Αγίου Όρους, από την δική σας ομάδα κληρικών και μοναχών, αλλά και από άλλες αντιοικουμενιστικές προσπάθειες.
Έχει χυθεί πολύ μελάνι και έχει ξοδευθεί πολύ χαρτί, για τα ίδια θέματα, το ίδιο μοτίβο, το δήθεν «μαχητικό», χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα εις βάρος των εκκλησιαστικών οικουμενιστών....

Κακός και καλός τρόπος.

Στο «Γεροντικό» διαβάζομε:
Δύο μοναχοί συναντούν, χωριστά ο καθένας, έναν ιερέα των ειδώλων στην έρημο. Ο πρώτος μιλάει δογματικά, όπως τον έβλεπε υπό το πρίσμα του δόγματος, ότι η ειδωλολατρεία είναι δαιμονική θρησκεία και οι ιερείς της υπηρέτες του διαβόλου. Του λέει:
-Αί, αι δαίμον! Πού τρέχεις;

Ο άλλος του μιλάει με την χριστιανική καλωσύνη και αγάπη. Του λέει:
-Σωθείης· σωθείης, καματηρέ!

Αυτό σημαίνει καλή μεθόδευση· καλή στρατηγική.

Ερωτάει με απορία ο ιερέας τον άγιο Μακάριο.
-Τι καλό είδες επάνω μου, χριστιανός συ, και μου μιλάς με τόσο καλό τρόπο;
Απαντάει ο άγιος:
-Βλέπω, ότι εργάζεσαι για την ψυχή σου με ζήλο. Και σε λυπάμαι, γιατί δεν το έχεις καταλάβει, ότι ο κόπος σου θα παέι χαμένος!...

Αποτέλεσμα:

* Τα λόγια του πρώτου εξόργισαν τον ιερέα τόσο, που όρμησε επάνω του και τον «εσάπισε» στο ξύλο.
* Τα λόγια του δευτέρου, τον κατένυξαν τόσο, που άφησε την ειδωλολατρεία και το επίζηλο αξίωμά του, και έγινε χριστιανός και μοναχός (Αββά Μακαρίου, λθʼ).


Το πιστεύω και των δύο μοναχών ήταν το ίδιο. Ο ένας έκαμε μία άκριτη μετωπική επίθεση εναντίον του ιερέα των ειδώλων. Ο άγιος Μακάριος εφάρμοσε μια στρατηγική· έκαμε μια μεθόδευση. Και εκέρδισε μια μεγάλη νίκη. Εκέρδισε έναν άνθρωπο. Εκέρδισε τον αδελφό του. Για την αιωνία ζωή.

ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΘΑΡΡΟΣ.

Αυτό το θάρρος το χρειαζόμαστε όλοι και ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος, μας εξηγεί πως θα το βρούμε (Πρακτικά και Θεολογικά Κεφάλαια ) : 

«Εκείνος, που έχει οδηγόν του τον φόβον του Θεού, δεν φοβάται και όταν ακόμα ζη ανάμεσα σε πονηρούς ανθρώπους. Διότι, όταν έχει μέσα του τον φόβον του Θεού, κρατά το ανίκητον όπλον της πίστεως, ένα όπλον με το οποίον μπορεί να επιτύχη τα πάντα, ακόμα και αυτά, που φαίνονται δύσκολα και ακατόρθωτα σε πολλούς. Ο άνθρωπος, που φοβάται τον Θεόν, ζη μεν ανάμεσα σε κακούς και πονηρούς ανθρώπους, αλλά μοιάζει με γίγαντα ανάμεσα σε μαϊμούδες, ή με λιοντάρι, που βρυχάται ανάμεσα σε αδύνατα σκυλιά και σε αλεπούδες, γιατί το θάρρος του το βρίσκει και το αντλεί από τον φόβον του Θεού, που νοιώθει μέσα του».
 

Ο Καπερνάρος για την αστυνομική επέμβαση στη Μονή Εσφιγμένου

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=39&t=8122

Ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, εξέδωσε ανακοίνωση για όσα συνέβησαν στη Μονή Εσφιγμένου.

Διαβάστε την ανακοίνωση:

"Ουδέποτε σε εκτέλεση απόφασης ασφαλιστικών μέτρων ιδιωτικής διαφοράς δεν παραστάθηκαν τα ΜΑΤ, μπουλντόζες και εισαγγελείς. Αυτά συμβαίνουν σήμερα, μόνον εναντίον της Μονής Εσφιγμένου στο Άγιο Όρος.

Όμως, πρέπει να γνωρίζει ο ελληνικός λαός ότι η πολιτική απόφαση αυτή, στηρίζεται σε λόγους που αφορούν οικονομικά συμφέροντα και μόνον. Οι συνέπειες από αυτή την εκτέλεση σκοπιμοτήτων εις βάρος των Μοναχών της Μονής Εσφιγμένου βαρύνουν, αποκλειστικά, την κυβέρνηση και τον Δένδια". 

Ιδού τα έργα του νέου Τζιοβάνι Βέκκου (Βαρθολομαίου) :

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=39&t=8121

(σ.σ. ο τίτλος  της καταχώρησης είναι της "ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΦΩΝΗΣ")



Μετά τους λοστούς και τις βαριές οι Κατσουλιέρηδες τώρα και με σκαπτικό τύπου CAT προσπάθησαν να μπουν στο κονάκι μας με την βοήθεια της ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ. Όχι μόνο οι αστυνομικοί δεν απέτρεψαν την προσπάθεια των Κατσουλιέρηδων που με αλλοδαπούς εργάτες προσπάθησαν να σπάσουν την πόρτα στο κονάκι μας. Αλλά όπως βλέπετε στην φωτό τους έδιναν οδηγίες και τους συνόδευσαν ... αλλιώς δεν θα είχε φτάσει ποτέ το σκαπτικό στην πόρτα μας. Δείτε το video και πείτε μας γιατί ως αμυνόμενοι διαπράξαμε και έγκλημα κατά ζωής. Πετάξαμε λέει εκρηκτικά μετά στουπί μετά πέτρες, την ίδια ώρα που το σκαπτικό έπεφτε στην πόρτα μας. Εκρηκτικά δεν πετάξαμε ΠΟΤΕ... αφορμή ήταν για να νομιμοποιήσουν την όποια αστυνομική επέμβαση εναντίον των μοναχών μας ... είδαν απλά ότι η αστυνομική συνοδεία απλά δεν βοήθησε και έψαχναν αφορμή για να μπουν τα ΜΑΤ να δείρουν τα γερόντια. Πότε ξανά έχετε δει αστυνομική παρουσία - συνοδεία σε ιδιωτική προβοκάτσια; ΕΛΕΟΣ


ΠΗΓΗ

http://esfigmenou.blogspot.gr/

Υπενθύμιση Κατάνυξης :




Ἡ Ὁμιλία θὰ πραγματοποιηθεῖ τὴν Τετάρτη 7 Αὐγούστου στὶς 7.30 μμ., στὸ πνευματικὸ κέντρο τοῦ Ἱεροῦ Βυζαντινοῦ Ναοῦ Προφήτου Ἡλιού τῆς Ι.Μ. Θεσσαλονίκης, στὴν διεύθυνση, Ὀλυμπιάδος 53(ἀπέναντι ἀπὸ τὸ Ναό).

Ενισχύουμε την μόλυνση και την επαινούμε, συλλακτίζοντες κι εμείς μέσα εις τα Άγια των Αγίων.

Η οργή του Θεού έχει καταλάβει την Εκκλησία εδώ και πολλές δεκαετίες. Ο Παπισμός και ο Οικουμενισμός θριαμβεύουν. Τότε ο Μ. Αθανάσιος και οι άλλοι Πατέρες κατενόησαν τον κίνδυνο, που περιέγραφε το όραμα του Μ. Αντωνίου. Τώρα βλέπουμε να μολύνονται οι ναοί και τα θυσιαστήρια απο συμπροσευχές και συλλείτουργα με τους «αλόγους» αιρετικούς και ενισχύουμε την μόλυνση και την επαινούμε, συλλακτίζοντες κι εμείς μέσα εις τα Άγια των Αγίων. Αν παρακολουθήσει κανείς οικουμενίστικα συλλείτουργα και συμπροσευχές, σαν αυτό που έγινε στην Καμπέρα, στην Ζ' Γενική Συνέλευση του Παγκόσμιου Συμβουλίου των δήθεν Εκκλησιών, και σαν αυτά που γίνονται συχνά με τη συμμετοχή ιερέων ομοφυλοφίλων που τολμούν και κρατούν το Άγιο Δισκοπότηρο και γυναικών επισκόπων και ιερειών, η εικόνα υπερβαίνει και το όραμα του Μ. Αντωνίου. Μόνη ελπίδα για να επανεύρει η Εκκλησία την ομορφιά της είναι η σύσταση και συμβουλή του Μ. Αντωνίου: «Μόνον μη μιάνετε εαυτούς μετά των Αρειανών». Μόνο να μη μιανθούμε από την κοινωνία μας με τον Παπισμό και Οικουμενισμό, με τους φιλοπαπικούς και οικουμενιστάς Ορθοδόξους. Επειδή μέχρι τώρα δεν το επράξαμε δυναμικά και αποφασιστικά, γι' αυτό παρατείνει ο Θεός επί έτη την οργή του, την αιχμαλωσία των Ορθοδόξων στην παναίρεση του Οικουμενισμού. Μέχρι πότε επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί θα επιτρέπουμε τα άλογα κτήνη, τους αιρετικούς, να λακτίζουν και να μιαίνουν τα Ιερά και τα Άγια της Ορθοδοξίας; Όσο απρακτούμε και βρίσκουμε διάφορες προφάσεις πνευματικοφανείς, το βδέλυγμα της ερημώσεως θα ίσταται εν τόπω αγίω.

Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης :

 Ἀθηναγόρας, ὄχι μόνο δὲν ὀπισθοχώρησε, ἀλλὰ καὶ αὐτὸς καὶ οἱ διάδοχοί του προχώρησαν καὶ προχωροῦν, ὅπως διαρκῶς τὸ ἐπισημαίνουμε καὶ ὅπως τὸ εἴδαμε ὅλοι κατὰ τὴν κατὰ τὴν τελευταία συνάντηση Πατριάρχου καὶ Πάπα στὸ Φανάρι στὶς 30 Νοεμβρίου τοῦ 2006.  πρωτόθρονη Ἐκκλησία ἔχει πλέον ἁλωθεῖ ἀπὸ τὸν Οἰκουμενισμό, καὶ ὡς πρώτη, ἐπηρεάζει καὶ τὶς ἄλλες τοπικὲς Ἐκκλησίες. Ὅλη αὐτὴ  τραγικὴ ἱστορία τῆς ἀποστασίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ διαζωγραφήθηκε στὸ μεγάλο σχετικὸ Συνέδριο ποὺ κάναμε στὴν Θεσσαλονίκη τὸ 2004. 


Στὶς περισσότερες ἐκκλησίες, οἱ οἰκουμενιστικὲς ἡγεσίες ἐλέγχουν πλήρως τὴν κατάσταση καὶ μὲ ἀπειλές, διώξεις καὶ ἀφορισμοὺς καταπνίγουν καὶ φιμώνουν τὶς ὀρθόδοξες φωνές.
 

ΕΝΩΣΗ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ

 Κόνιτσα 28 Ιουλίου 2013




ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ



          Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία από 26 - 28 Ιουλίου 2013, στην Ιερά Μονή  Ταξιαρχών Γκούρας, στο Αηδονοχώρι Κονίτσης, το ετήσιο   Σεμινάριο Στελεχών τής ΣΦΕΒΑ υπό την αιγίδα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης κ. Ανδρέου.
         Έγινε επισκόπηση των τελευταίων εξελίξεων του Βορειοηπειρωτικού Ζητήματος και επαναβεβαιώθηκε η θέση ότι το Βορειοηπειρωτικό συνιστά ενεργό εθνικό ζήτημα, το οποίο συναρτάται άμεσα τόσο με την πλήρη κατοχύρωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Βορειοηπειρωτών όσο και με τα γενικότερα εθνικά συμφέροντα της Ελλάδας.
          Παράλληλα συζητήθηκαν εκτενώς τα προβλήματα που αφορούν στο θεσμό των Φροντιστηρίων Ελληνικής Γλώσσας στην Βόρειο Ήπειρο και αποφασίστηκε η περαιτέρω ενίσχυσή τους προς όφελος των αδελφών μας Βορειοηπειρωτών.   
          Αποτιμήθηκαν οι πρόσφατες βουλευτικές εκλογές στην Αλβανία και η θέση της ελληνικής μειονότητας στη νέα πολιτική κατάσταση στη γειτονική χώρα.
           Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώθηκε το υψηλό φρόνημα των μελών μας  και η  απόφασή μας να συνεχίσουμε αταλάντευτα τον Αγώνα για την πλήρη κατοχύρωση των δικαίων και δικαιωμάτων των αδελφών μας της Βορείου Ηπείρου.



Το Κεντρικό Δ.Σ.