Ας θυμηθούν, όσοι παρακολουθούν τα θέματα αυτά, τα
οικουμενιστικά βήματα ειδικά στη Σύρο: τον εκκλησιασμό των μαθητών, τη μια στην
Παπική Εκκλησία και την άλλη στην Ορθόδοξη και την μετάδοση της Θ. Κοινωνίας
εναλλάξ σε Ορθόδοξους και Παπικούς μαθητές, όπως μας το παρουσίασε προ ετών ο
π. Θεόδωρος Ζήσης.
Ας θυμηθούμε εκείνη την ανατριχιαστική περιγραφή στην "Ελευθεροτυπία" από τον Καθηγητή της Νομικής Κώστα Μπέη (νυν πρεσβύτερο της Μητροπόλεως Πρεβέζης), για την οικουμενική λειτουργία στον καθεδρικό καθολικό ναό της Άνω Σύρου, κατά την οποία, σύμφωνα με τη γλαφυρή περιγραφή του κ. Μπέη: «Ορθόδοξοι, καθολικοί και διαμαρτυρόμενοι, Έλληνες και ξένοι, διάβασαν και ξαναδιάβασαν σε περισσότερες γλώσσες δυνατά από την προς Γαλάτας επιστολή του Αποστόλου Παύλου ...; Κατά τις δεήσεις, μνημονεύθηκαν από κοινού» ο Πάπας Ιωάννης-Παύλος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος. «Εκ περιτροπής στην κοινή τούτη λειτουργία έψελναν η ορθόδοξη και η καθολική χορωδία. Και ρίγη διαπερνούσαν το πολυποίκιλο εκκλησίασμα... Και όταν ήλθε η ώρα της θείας κοινωνίας, εμβάπτιζε την όστια στο δισκοπότηρο με τον οίνο, έτσι ώστε κατά το λόγο του μεγάλου Αθηναγόρα να μπορούμε όλοι να κοινωνήσουμε από το ίδιο δισκοπότηρο. Και κοινωνήσαμε. Καθολικοί, ορθόδοξοι και διαμαρτυρόμενοι. Από το κοινό δισκοπότηρο της κοινής πίστης ...;»!
Σε εκείνη τη «οικουμενική λειτουργία» δεν ήταν παρών Ορθόδοξος Επίσκοπος. Να λοιπόν που αρχίζει, με τον νυν Μητροπολίτη Σύρου, να πραγματοποιείται και νομιμοποιείται τώρα, εκείνο που δεν έγινε τότε, να παίρνει δηλαδή επίσημο χαρακτήρα η ουνιτικού τύπου «ένωση των εκκλησιών», χωρίς να αφίστανται οι της Παπικής Εκκλησίας των βλασφημιών προς το Άγιο Πνεύμα και όλων των αιρετικών δοξασιών τους. Να αποδεικνύεται ότι, όλα όσα έχουν συμβεί στο πρόσφατο παρελθόν δεν είναι τυχαία, αλλά καλά σχεδιασμένα βήματα, που υπηρετούν ένα μακροπρόθεσμο στόχο: την συγχώνευση Βατικανού και Φαναρίου υπό τον Πάπα.
Θεωρήσαμε αναγκαίο να κάνουμε ευρύτερα γνωστό αυτό το περιστατικό (καταγγέλλονται και άλλα παρόμοια), γιατί η υπαρκτή αίρεση του Οικουμενισμού-Ουνιτισμού και των οικουμενιστών που την προωθούν, έχει περάσει στους περισσότερους Ορθόδοξους Έλληνες σαν κάτι το απόμακρο, ομιχλώδες και άσαρκο, εκτόπλασμα της φαντασίας νοσηρών εγκεφάλων. Εκείνοι δε που καταγγέλλονται ότι συμμετέχουν σε μια νεοφανή αίρεση, τον Οικουμενισμόκαι τον προωθούν με τις συμπροσευχές τους και τις κοινές εκδηλώσεις με το όλο πλέγμα των Οικουμενιστών, όχι μόνο δεν «συμμαζεύονται», όχι μόνο δεν αντικρούουν θεολογικά την κατηγορία που τους αποδίδεται, ότι έτσι εναντιώνονται στην πρακτική των Πατέρων και στις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, αλλά καυχιόνται κι όλας για τις «προοδευτικές» θέσεις τους, γράφουν τους Ι. Κανόνες -που απαγορεύουν αυστηρώς τέτοιες ενέργειες, με την ποινή ακόμα και της καθαίρεσης- στα παλαιότερα των υποδημάτων τους και, μάλιστα, εκτοξεύουν απειλές προς όσους αισθάνονται την ανάγκη να υπερασπιστούν την Ορθοδοξία και να Ομολογήσουν την Πίστη των Αγίων μας.
H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more
Ας θυμηθούμε εκείνη την ανατριχιαστική περιγραφή στην "Ελευθεροτυπία" από τον Καθηγητή της Νομικής Κώστα Μπέη (νυν πρεσβύτερο της Μητροπόλεως Πρεβέζης), για την οικουμενική λειτουργία στον καθεδρικό καθολικό ναό της Άνω Σύρου, κατά την οποία, σύμφωνα με τη γλαφυρή περιγραφή του κ. Μπέη: «Ορθόδοξοι, καθολικοί και διαμαρτυρόμενοι, Έλληνες και ξένοι, διάβασαν και ξαναδιάβασαν σε περισσότερες γλώσσες δυνατά από την προς Γαλάτας επιστολή του Αποστόλου Παύλου ...; Κατά τις δεήσεις, μνημονεύθηκαν από κοινού» ο Πάπας Ιωάννης-Παύλος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος. «Εκ περιτροπής στην κοινή τούτη λειτουργία έψελναν η ορθόδοξη και η καθολική χορωδία. Και ρίγη διαπερνούσαν το πολυποίκιλο εκκλησίασμα... Και όταν ήλθε η ώρα της θείας κοινωνίας, εμβάπτιζε την όστια στο δισκοπότηρο με τον οίνο, έτσι ώστε κατά το λόγο του μεγάλου Αθηναγόρα να μπορούμε όλοι να κοινωνήσουμε από το ίδιο δισκοπότηρο. Και κοινωνήσαμε. Καθολικοί, ορθόδοξοι και διαμαρτυρόμενοι. Από το κοινό δισκοπότηρο της κοινής πίστης ...;»!
Σε εκείνη τη «οικουμενική λειτουργία» δεν ήταν παρών Ορθόδοξος Επίσκοπος. Να λοιπόν που αρχίζει, με τον νυν Μητροπολίτη Σύρου, να πραγματοποιείται και νομιμοποιείται τώρα, εκείνο που δεν έγινε τότε, να παίρνει δηλαδή επίσημο χαρακτήρα η ουνιτικού τύπου «ένωση των εκκλησιών», χωρίς να αφίστανται οι της Παπικής Εκκλησίας των βλασφημιών προς το Άγιο Πνεύμα και όλων των αιρετικών δοξασιών τους. Να αποδεικνύεται ότι, όλα όσα έχουν συμβεί στο πρόσφατο παρελθόν δεν είναι τυχαία, αλλά καλά σχεδιασμένα βήματα, που υπηρετούν ένα μακροπρόθεσμο στόχο: την συγχώνευση Βατικανού και Φαναρίου υπό τον Πάπα.
Θεωρήσαμε αναγκαίο να κάνουμε ευρύτερα γνωστό αυτό το περιστατικό (καταγγέλλονται και άλλα παρόμοια), γιατί η υπαρκτή αίρεση του Οικουμενισμού-Ουνιτισμού και των οικουμενιστών που την προωθούν, έχει περάσει στους περισσότερους Ορθόδοξους Έλληνες σαν κάτι το απόμακρο, ομιχλώδες και άσαρκο, εκτόπλασμα της φαντασίας νοσηρών εγκεφάλων. Εκείνοι δε που καταγγέλλονται ότι συμμετέχουν σε μια νεοφανή αίρεση, τον Οικουμενισμόκαι τον προωθούν με τις συμπροσευχές τους και τις κοινές εκδηλώσεις με το όλο πλέγμα των Οικουμενιστών, όχι μόνο δεν «συμμαζεύονται», όχι μόνο δεν αντικρούουν θεολογικά την κατηγορία που τους αποδίδεται, ότι έτσι εναντιώνονται στην πρακτική των Πατέρων και στις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, αλλά καυχιόνται κι όλας για τις «προοδευτικές» θέσεις τους, γράφουν τους Ι. Κανόνες -που απαγορεύουν αυστηρώς τέτοιες ενέργειες, με την ποινή ακόμα και της καθαίρεσης- στα παλαιότερα των υποδημάτων τους και, μάλιστα, εκτοξεύουν απειλές προς όσους αισθάνονται την ανάγκη να υπερασπιστούν την Ορθοδοξία και να Ομολογήσουν την Πίστη των Αγίων μας.
"Τους αδελφούς μας τους εν Ελλάδι που έφυγαν από το νέο και ακολουθούν το πάτριο τους θεωρείς ασφαλώς εκτός Εκκλησίας;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφέ μου το θέμα είναι δύσκολο. Ωστόσο επειδή το θέμα αυτό δεν τεκμηριωθεί πλήρως από κανέναν και επειδή δεν γνωρίζω καλά το τι πρεσβεύουν και από που προέρχεται κάθε παράταξη (24 έμαθα τα τελευταία χρόνια θα σου πω την προσωπική μου γνώμη αφού η Εκκλησία δεν έχει πάρει επίσημη θέση επί του θέματος. Εάν όσοι απλώς διατηρούν απλώς το παλαιό ημερολόγιο και δεν μας θεωρούν αιρετικούς και σχισματικούς (όσους ακολουθούμε το νέο) και αναγνωρίζουν τα μυστήριά μας και τους σύγχρονους Αγίους μετά το '24 και απλά επιθυμούν να διατηρούν το παλαιό και ως ένδειξη διαμαρτυρίας κατά του οικουμενισμού, τότε ίσως το λέω πολύ επιφυλακτικά, ίσως είναι εντός της Εκκλησίας. Και από όσο γνωρίζω υπάρχουν κάποιες (ή κάποια) παράταξη με αυτά τα γνωρίσματα. Όσοι όμως έχουν τα αντίθετα γνωρίσματα από τα παραπάνω τότε όπως υποστηρίζει (ή υποστήριζε κάποτε) ο κ. Σωτηρόπουλος δεν είναι απλά σχισματικοί αλλά και αιρετικοί. Επίσης ίσως να υπάρχουν και απλά σχισματικοί.
Παρακαλώ τώρα θέλω και την δική σας άποψη.
Εγώ είμαι εκτός Εκκλησίας ή αιρετικός;
ΓΙΑΤΙ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΤΑΣ Τ Ο Υ Λ Α Χ Ι Σ Τ Ο Ν ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ "Ο δειλός ανώνυμος με ερωτά";
@όπως υποστηρίζει (ή υποστήριζε κάποτε) ο κ. Σωτηρόπουλος δεν είναι απλά σχισματικοί αλλά και αιρετικοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω την γνώμη ότι ο κοιμηθείς Αρχιμ. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είχε αυτή την θέση έναντι των εν Ελλάδι ακολουθούντων το πάτριο.
Πάντως εάν θέλετε μπορώ να σας δώσω σύνδεσμο που δείχνει βίντεο να το λέει ο ίδιος. Δεν θα σας έλεγα ψέματα, αλίμονο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ξαναρωτάω είμαι εκτός Εκκλησίας;
Παρακαλώ ένα ναι ή ένα όχι στο συγκεκριμένο ερώτημα.
Πιθανόν να είχε και την γνώμη αυτή ο π. Επιφάνιος θέλετε να ανατρέξω σε σχετικές πηγές να σας πω;
@Πάντως εάν θέλετε μπορώ να σας δώσω σύνδεσμο που δείχνει βίντεο να το λέει ο ίδιος. Δεν θα σας έλεγα ψέματα, αλίμονο.
ΑπάντησηΔιαγραφήEάν σου είναι εύκολο θα ήθελα τον σύνδεσμο. Σε ευχαριστώ αδελφέ Γιώργιε, εκ των προτέρων!
@ Σας ξαναρωτάω είμαι εκτός Εκκλησίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήεν τω νόμω τι γέγραπται; πως αναγινώσκεις;
(νόμος=Αγία Γραφή, Παράδοση,διαχρονική Πατερική διδασκαλία).
Θυμήθηκα ότι μερικά από αυτά που σας είπα τα διάβασα σε ένα άρθρο που τα έγραψε κάποιος άλλος λέγοντας τη γνώμη έχει ο κ. Σωτηρόπουλος για του παλαιοημερολογίτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως τα κυριότερα μπορείτε να τα δείτε εδώ (σας έχω αντιγράψει το βίντεο έτσι ώστε να πηγαίνει κατ' ευθείαν στο σημείο που θέλουμε σας μεταφέρει στην αρχή να μμου το πείτε):
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Kd_x78xtdE0#t=7423s
Επίσης σε ένα βίντεο από την ίδια εκπομπή (παρακαλώ αυτή δεν έχω όρεξη να την βρω συγχωρέστε με) λέει στον κ. ΚΟυτρουμπέλη όπως ενθυμούμαι τα μεταφέρω «... σε ρώτησα στην αρχή ανα ανήκεις σε παράταξη (παλαιοημερολογιτών) που αναγνωρίζει ως έγκυρα τα μυστήριά μας (σ.του νέου) και μου είπε ότι η παράταξή σου τα δέχεται, αν μου έλεγες ότι δεν θα δέχετε θα έλεγα ότι είσαι εκτός Εκκλησία και ακόμη αιρετικός».
Για τους σύγχρονους Αγίους (μάλλον εννοεί και τους Αγίους Γέροντες που δεν έχουν αγιοποιηθεί ακόμη όπως ο π. Πορφύριος με τον οποίο σνυδεώταν στενά και αναγνώριζε και διέδιδε τα χαρίσματά του από το Άγιον Πνεύμα, τον π. Ιάκωβο, τον π. Πορφύριο κτλ.) δεν ενθυμούμαι εάν το έχω ακούσει ή το διάβασα στο άρθρο που σας ανέφερα.
Αυτά είναι υπεκφυγές. Ζητώ τη γνώμη σας η οποία βέβαια εσείς πιστεύετε ότι δεν είναι γνώμη σας αλλά η αλήθεια, όμως επειδή και όλοι οι αιρετικοί και οι λοιποί τα ίδια λένε για να συνεννοηθούμε παρακαλώ πείτε μου τη γνώμη σας. Μην απαντάτε διπλωματικά υποτίθεται ότι κάνουμε διάλογο και δεν μου έχετε απαντήσει σε κανέναν ερώτημα. Μου είπατε να σας ρωτήσω ένα και δεν μου απαντήσατε. Δεν είστε τίμιος στο διάλογο μας. Δυστυχώς πουθενά σε χώρο που την διευθύνουν παλαιοημερολογίτες ή αποτειχισμένοι εκτός από εξαιρέσεις ακριβώς σε μια ερώτηση. Συνήθως βρίζουν και ειρωνεύονται, πετάνε κάτι άσχετα π.χ. «σταμάτα να γράφει με κεφαλαία γιατί δεν θα ξαναδημοσιεύσω σχολιό σου». Η εσείς συνέχεια λέτε ένα σωρό άσχετα για να αποφύγετε και σε τίποτα δεν απαντάτε επί παραδείγματι: «δεν θέλω να επιβάλω τη γνώμη μου», «γιατί γράφεις ανώνυμα;», «δεν απαντώνται έτσι με ορθολογισμό τέτοια θέματα», «διάβασε να διαπιστώσεις μόνος σου» κ.α.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το κάνετε αυτό;
Εσείς προηγουμένως μου ζητήσατε την άποψη μου και σας την έδωσα, τώρα εσείς δεν μου απαντάται, παρά μόνον με ρωτάτε τι συμπαίρανα εγώ!
@Αυτά είναι υπεκφυγές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφέ μου Γεώργιε, δεν είναι υπεκφυγές. Προχθές κάθισα μέχρι τις δύο η ώρα μετά τα μεσάνυχτα και έγραψα μια απάντηση. Μου πήρε περίπου είκοσι λεπτά για να την ανεβάσω και πάλι δεν μπορούσα. Αποφάσισα και την διέγραψα, με την σκέψη ότι την απάντηση αυτή δεν την ήθελε κάποιος, εννοώ όπως καταλαβαίνεις, ότι δεν την ήθελε ο Κύριος ή ο Πονηρός. Είμαι αμαρτωλός, δεν έχω διάκριση πνευμάτων δι΄ αυτό προσπαθώ να είμαι προσεκτικός σε αυτά που γράφω. Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω, αφού επιμένεις. Εγώ και εσύ--αν κατοικείς στην Ελλάδα-- έχουμε επτά ώρες διαφορά, ενώ δηλαδή εσύ έχεις τώρα επτά το βράδυ, εγώ έχω επτά το μεσημέρι της ίδιας ημέρας. Αυτά προς το παρών αδελφέ Γεώργιε!
Το θέμα κλίνει εδώ. Άλλωστε δεν βλέπω πρόθεση διαλόγου. Είναι δε και χαρμόσυνες οι μέρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφέ μου, Χριστός Ανέστη!
@Αδελφέ μου, Χριστός Ανέστη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑληθώς Ανέστη ο Κύριός μας, αδελφέ Γεώργιε!
Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα!
Εν Χριστώ,
Κων/νος Αργυρακόπουλος
Μόντρεαλ-Καναδά.