4. Συνεχίζοντας ο αγαπητός Misha γράφει:
Παράθεση:
|
Eάν αυτός ο μεγάλος στάρετς π. Πορφύριος , όπως και ο
γερ.Επιφάνιος, όπως και ο π. Ρωμανίδης είχε την πληροφορία από Θεού πως η Χάρις
απώλετο (μη γενοιτο!!!) από την Ελλαδική Εκκλησία νομίζεις πως θα είχε τον
ελάχιστο ενδοιασμό να εκφράσει παρρησία τον λόγο του;
|
Ο αγαπητός Misha, νομίζω ότι έχει διαπιστώσει το πόσο αγαπώ και εκτιμώ και τους τρεις πιό πάνω καλούς αυτούς κληρικούς, τον π. Πορφύριο, τον π. Επιφάνιο και τον π. Ιωάννη Ρωμανίδη. Εύχομαι να προγεύονται ήδη την μακαριότητα του Παραδείσου. Εκείνο, όμως που δεν καταλαβαίνω, είναι το γιατί θα πρέπει να ψάχνουμε να δούμε τι πληροφορία, είχαν από το Θεό για την τυχόν απώλεια της Χάριτος από τη Νεοημερολογίτικη Εκκλησία! Διερωτώμαι αν μπορεί κάποιος να υποστηρίξει την άποψη, ότι οι άγιοι για κάθε ζήτημα, λαμβάνουν «πληροφορία» από το Θεό. Ίσως! Αμφιβάλλω όμως, αν για ορισμένες απόψεις, ή ενέργειές τους είχαν αυτή την «πληροφόρηση», όπως ο π. Επιφάνιος για τα όσα έωλα έχει γράψει για τους Παλαιοημερολογίτες!
Δεν είναι αρκετά αυτά που λέει η Αγία Γραφή ( «αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού ειδώς ότι εξέστραπται ο τοιούτος και αμαρτάνει ων αυτοκατάκριτος» ( Τιτ. 3, 10-11), ή οι άγιοι Πατέρες να αποτειχιζόμαστε από τους αιρετικούς επισκόπους; Σήμερα, όλοι οι επίσκοποι του Νέου Ημερολογίου δεν είναι είτε απ΄ ευθείας αιρετικοί, ως Λατινόφρονες, ως Οικουμενιστές κτλ., είτε εκ πλαγίου, λόγω της «κοινωνίας» τους με τους απ΄ ευθείας αιρετικούς; Πρέπει να ψάχνουμε για επί πλέον «πληροφορίες» εκ του Θεού, για τη Χάρη του Θεού στο χώρο του Νέου Ημερολογίου;
Θα μου επιτραπεί να σημειώσω, ότι δεν θέλω να αποφαίνομαι περί του αν η Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου έχει, η δεν έχει Χάρη. Αυτό δεν είναι δικό μου έργο. Εκείνο, που ενδιαφέρει εμένα είναι αν η Εκκλησία, στην οποία είμαι μέλος, είναι η πραγματική Εκκλησία του Χριστού! Αν έχει τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος! Εγώ, σαν άτομο, εύχομαι να υπάρχει η Χάρη αυτή και στο Νέο Ημερολόγιο. Και να πάνε όλοι στον Παράδεισο. Να σωθούν όλοι οι άνθρωποι που ζουν, ή έζησαν στον κόσμο αυτό. Και δεν τα λέω αυτά, γιατί θέλω να κάνω τον καλό στους Νεοημερολογίτες. Άλλωστε σημασία, δεν έχει το τι λέω εγώ. Σημασία έχει τι διδάσκει η ίδια η Εκκλησία, με το στόμα των αγίων Πατέρων της. Αναγκάζομαι όμως, παρά τη θέλησή μου να χρησιμοποιήσω καμιά φορά ωμή γλώσσα, που δεν με εκφράζει από την άποψη συμπεριφοράς. Αυτό συμβαίνει, όταν είμαι υποχρεωμένος να αντιμετωπίσω ορισμένους κακοήθειες εμπαθών ανθρώπων, ότι δήθεν η πραγματική Εκκλησία του Χριστού, δηλ. του Παλαιού Ημερολογίου, είναι σχίσμα και αίρεση, άνευ Χάριτος και σωτηρίας!
Στα πλαίσια αυτά χρησιμοποίησα σε προηγούμενη καταχώρησή μου, για μία μόνο φορά, την λέξη «εκκλησία», μέσα σε εισαγωγικά, για την Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου, πράγμα το οποίο λύπησε τον αδελφό Misha. Όλες τις άλλες φορές αναφέρομαι στην Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου, με κεφαλαίο το Ε, της λέξης Εκκλησία και χωρίς εισαγωγικά. Ας με συγχωρήσει ο αδελφός για τη λύπη που του προξένησα.
Επειδή η Εκκλησία απέκτησε πολλά παρακλάδια και από Εκκλησία, έγινε εκκλησία - ας όψεται ο πάπας -, καλό είναι να θυμόμαστε τι έχει γράψει ο αγ. Γρηγόριος ο Παλαμάς : "Οι της Εκκλησίας, της Αληθείας εισί".
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο η ελλαδική εκκλησία (η ιεραρχία για να συνεννοούμαστε) της καινοτομίας αποκρύπτει τους λόγους, που την οδήγησαν στον εορτολογικό εκσυγχρονισμό, αν και τούτο φάνηκε, όταν μετά από 30 και πλέον χρόνια σκόπιμης συγκάλυψης της Αλήθειας έγινε γνωστή η πατριαρχική Εγκύκλιος "προς τις αδελφές εκκλησίες του Χριστού", τότε η εκκλησία αυτή δεν είναι Εκκλησία. Ο μασονικός διπλωματικός δάκτυλος παραμένει καλά καλυπτόμενος.
Οι ακαδημαϊκοί θεολογικοί χώροι, και όχι μόνο, καταλήφθηκαν όλοι από τους καινοτόμους. Δηλαδή έμμισθους, που αλλοίωσαν τα Ορθόδοξα Δόγματα, αφού η Εκκλησία κόπηκε στα δύο. Για ποια Αλήθεια λοιπόν να μιλήσουμε και πώς είναι δυνατόν να λογίζονται "της Αληθείας" οι πιστοί αυτής της Εκκλησίας; Στα λόγια μπορεί να είναι, στα έργα όμως δεν είναι.
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣ ΤΑΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
1920
....
...
..
Δύναται δε η φιλία αύτη και αγαθόφρων πρός αλλήλους διάθεσις εκφαίνεσθαι και τεκμηριούσθαι ειδικώτερον, κατά την γνώμην ημών, ως εξής:
α) δια της παραδοχής ενιαίου ημερολογίου προς ταυτόχρονον εορτασμόν των μεγάλων χριστιανκών εορτών υπό πασών των Εκκλησιών,
........
...
...
Βλέπεις, αδελφέ Κωνσταντίνε, βλέπεις πόσα έμεναν "χωνεμένα" για να βλαστήσει ο σπόρος του οικουμενισμού; Βλέπεις πόσα ψέμματα αναγκάστηκαν να πουν - και ακόμη τα επαναλαμβάνουν - νοθεύοντας τα θεολογικά γράμματα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦύτρωσαν λοιπόν οι νεοημερολογίτες "πιστοί" και το μόνο που έμαθαν είναι να πολεμούν τους παλαιοημερολογίτες, τους φανατικούς, τους σχισματικούς, τους αμαθείς, τους θεολογικά απαίδευτους! Κάνουν βέβαια και αγώνα κατά του οικουμενισμού μαζεύοντας υπογραφές και σηκώνοντας λάβαρα!! Έχουμε και τους ορώντες γέροντες ... .
Άστα, αδελφέ μου, άστα, φρίκη και μόνο φρίκη.
Χριστουδουλίδη παλαιοημερολογιτη σταμάτα να γράφεις αυτες τις κουταμάρες τις παλαιοημερολογίτικες που είναι αίρεση γιατί απολυτοποιουν τις 13 ημέρες. Δεν φταίει για τον οικουμενισμό, η αλλαγή του ημερολογίου. Έλεος δηλαδη με τις παλαιοημερολογιτικες εμμονές που καταντουν συμπλεγματικές!
ΑπάντησηΔιαγραφή@Δεν φταίει για τον οικουμενισμό, η αλλαγή του ημερολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά, κάνω τόσο κόπο να βρω την Εγκύκλιο του 1920, και ακόμη ισχυρίζεσαι αυτά;
Ποιος φταίει για την αλλαγή του ημερολογίου; Δεν είναι και η αλλαγή του ημερολογίου ένα από τα σχέδια των σκοτεινών κέντρων, στο γενικότερο σχέδιο διάλυσης της Εκκλησίας;
Ο τρόπος που εκφράζεσαι για έναν επιστήμονα, αγωνιστή, και αξιοπρεπή αδελφό δεν σε τιμά.
"Χριστουδουλίδη παλαιοημερολογιτη σταμάτα να γράφεις αυτές τις κουταμάρες τις παλαιοημερολογίτικες που είναι αίρεση γιατί απολυτοποιουν τις 13 ημέρες"
ΑπάντησηΔιαγραφήKX
Οι Ορθόδοξοι, τους οποίους εσείς οι καινοτόμοι ονομάζετε χλευαστικά "παλαιοημερολογίτες" δεν απολυτοποιούν, όπως γράφεις, τις ημέρες. Αλλά, έστω, ας υποθέσουμε ότι γίνεται κι αυτό. Ποιος είναι λοιπόν ο "απολυτοποιός" των ημερών; Δεν είναι ο Παλαιός των ημερών Εκείνος ο οποίος εποίησε τις ημέρες; Δεν είναι Εκείνος ο οποίος όρισε πότε να εορτάζουμε το άγιον Πάσχα; Δεν λατρεύουμε, ω αφελή, τις ημέρες, τον άγιο Θεό λατρεύουμε κατά τον ορισμένο χρόνο αφ΄ ης Ενηνθρώπησε "μορφήν δούλου λαβών".
Αν είναι έτσι, τότε τη μομφή της "απολυτοποίησης" να την απευθύνεις πρώτα προς Εκείνον και να περιμένεις την απάντηση που θα σου δώσει. Τω επ΄ εμοί, αυτά είχα να γράψω.
ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΦΩΣΤΗΡΑ , ΔΗΛΑΔΗ ΑΡΝΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΑΠΑ! ΚΡΙΜΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ! ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΩ! ΚΡΙΜΑ ! ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΕΙΠΕ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ! ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η Α΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ! ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΕΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΑ , ΑΦΟΥ ΟΙ ΦΩΣΤΕΙΡΕΣ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΕΡΓΑ ΧΕΙΡΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ! ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΟΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ , ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΔΕΚΑ ΠΑΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΗΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗΣ, ΕΛΑ ΚΑΫΜΕΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑΝ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΚΥΠΡΙΑΝΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ , ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ? ΜΕ ΜΥΣΤΗΡΙΑ, ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ, ΙΕΡΟΣΥΝΗ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κύριε Δουμάνη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινά με φέρνετε σε δύσκολη θέση με το ερώτημά σας. Αν γράψω ότι οι σχισματικοί νεοημερολογίτες δεν έχουν Μυστήρια, δεν μπορώ να εξηγήσω πώς, εδώ και πολλά χρόνια με απασχολούσε - υπάρχουν πολλοί σαν εμένα - αυτό το ζήτημα, για να καταλήξω τελικά στο συμπέρασμα, ότι αυτή η εκκλησία (σημ. οι επικεφαλής ιστάμενοι) που προέκυψε μετά το 1924, απέκρυπτε συστηματικά την αλήθεια λόγω προφανώς ιδιοτελών συμφερόντων.
Αν, πάλι, γράψω ότι έχουν έγκυρα Μυστήρια, βλέποντας το τι γίνεται, τότε μάλλον δάκρυα θα τρέξουν απ΄ τα μάτια μου. Φιέστες τα έχουν κάνει.
Εκείνο λοιπόν που σκέπτομαι, είναι αυτό που είπε ο Κύριος : "πάντα οὖν ὅσα ἐὰν εἴπωσιν ὑμῖν τηρεῖν, τηρεῖτε καὶ ποιεῖτε, κατὰ δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν μὴ ποιεῖτε· λέγουσι γάρ, καὶ οὐ ποιοῦσι".
Και εξηγούμαι. Τελούν (περίπου) ακριβώς τα Μυστήρια, για τα υπόλοιπα όμως τίποτα δεν κάνουν. Αρκούνται να ακολουθούν τις υποδείξεις των προϊσταμένων τους μητροπολιτών, επισκόπων κλπ. Οι οποίοι είναι και αυτοί υφιστάμενοι των πολιτικών, δηλαδή της διπλωματίας, όπου μόνο το ψεύδος κυριαρχεί.
Τι θέλω με αυτά να πω; Ότι Χάρι δεν έχουν οι λειτουργοί των Μυστηρίων, τουλάχιστον όσοι εξ αυτών δεν έχουν επίγνωση τι ακριβώς έγινε με την καινοτομία του 1924.
Ωστόσο, τα Μυστήρια τελούνται και η Χάρις υπάρχει σε κάθε βαφτιζόμενο (περιορίζομαι σ΄ αυτό) εφόσον το Μυστήριο "λέγεται και ποιείται" - ατελώς έστω το "ποιείται" - όπως μας έχει παραδοθεί κατά το Δόγμα.
Εναπόκειται συνεπώς στον κάθε ένα από εμάς, εφόσον έχει θρησκευτικά ενδιαφέροντα και θέλει να γνωρίζει τι ακριβώς πιστεύει, να μάθει εκείνα τα οποία του κρύβουν. Ή, αν λέγονται, είναι οι μισές αλήθειες. Διότι, έτσι, γίνεται καλύτερα η παραχάραξη.
Οι ποιμένες έπαψαν να ποιμαίνουν το λαό του Θεού. Προτίμησαν να "βόσκουσι εαυτούς" στα συνέδρια τα διαχριστιανικά, τα διαθρησκειακά και τα λοιπά διαδραστικά, παρά να επωμισθούν το βαρύ λειτούργημα, που μόνοι τους φορτώθηκαν. Ποιο είναι αυτό; Η αλήθεια και ουδέν έτερο.
"ἡ βασιλεία ἡ ἐμὴ οὐκ ἔστιν ἐντεῦθεν. 37 εἶπεν οὖν αὐτῷ ὁ Πιλᾶτος· Οὐκοῦν βασιλεὺς εἶ σύ; ἀπεκρίθη Ἰησοῦς· Σὺ λέγεις ὅτι βασιλεύς εἰμι ἐγὼ. ἐγὼ εἰς τοῦτο γεγέννημαι καὶ εἰς τοῦτο ἐλήλυθα εἰς τὸν κόσμον, ἵνα μαρτυρήσω τῇ ἀληθείᾳ· πᾶς ὁ ὢν ἐκ τῆς ἀληθείας ἀκούει μου τῆς φωνῆς"