Aπορρίπτομεν ως «μόλυσμα» το των Λατίνων ράντισμα


Ιδού ποία η σημασία της Αναστάσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και ποία η ανύψωσις του ανθρώπου μέχρι θεώσεως. Και αυτή η θέωσις αρχίζει από την ιεράν κολυμβήθραν μόνης της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Χωρίς την «συνταφήν» εν τω αγίω ύδατι της κολυμβήθρας, όπου θάπτεται ο παλαιός άνθρωπος και αναδύεται ο καινός, πεπληρωμένος χάριτος και φωτός, «ενδυόμενος τον Χριστόν» δια του αγίου Χρίσματος, αναγέννησις δεν υπάρχει. Ούτε απαλλαγή ενοχής εκ της προπατορικής αμαρτίας, ούτε μετάδοσις του αγίου Πνεύματος τελείται, ούτε «ενσωμάτωσις» εν τω μυστικώ Σώματι του Χριστού ενεργείται, ούτε σωτηρίας τις αξιούται. Τα μυστηριώδη αυτά τελεσιουργούνται αρρήτως μόνον εν τη Καθολική και Αποστολική Ορθοδόξω Εκκλησία! Δια τούτο φοβούμεθα παν το έξω της Εκκλησίας κείμενον. Και δια τούτο απορρίπτομεν ως «μόλυσμα» το των Λατίνων ράντισμα, ως απεφήνατο ο μέγιστος των Κανονολόγων της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.

20 σχόλια:

  1. Μόλυσμα το των Λατίνων ράντισμα!!! Πω, πω, πω !!! Τι λόγια είναι αυτά κύριε Κωνσταντίνε; Ο θεός του οικουμενικού Βαρθολομαίου είναι μόνο αγάπη. Αγάπη, αγάπη και μόνον αγάπη. Ο Θεός του αγίου Νικοδήμου είναι θεός του μίσους (πάλι κατά τον οικουμενικό Βαρθολομαίο και συνεργάτες).

    Λοιπόν, τι κάνουμε τώρα; Να σας καταγγείλω ως εχθροπαθή, ή να το παραβλέψω, περιμένοντας την καλήν σας ανάνηψη; Θα συμβουλευθώ τον πνευματικό μου, αλλά λέω να επισκεφθώ και έναν δικηγόρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ΚΧ Θα συμβουλευθώ τον πνευματικό μου,


    Αν είχες πνευματικό κάποιον μακαρίτη--ονόματα δεν λέμε..- θα σου συνιστούσε να κάνεις υπομονή "άχρι καιρού", και τότε να με καταγγείλεις...


    Μετά της εν Κυρίω αγάπης,

    Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος
    Μόντρεαλ-Καναδά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Κωνσταντίνε,

    Είναι απίστευτο πόση ζημιά έχουν κάνει οι πνευματικοί αυτοί - ονόματα δεν λέμε. Το βλέπω από την εμπάθεια που με αντιμετωπίζουν στα διάφορα σχόλια που καταθέτω σε ιστολόγια.

    Με ένα "παλιοημερολογίτη" αρχίζουν και τελειώνουν, χωρίς να μπαίνουν στον κόπο να ασχοληθούν με αυτά που γράφω. Οι πνευματικοί τους - ονόματα δεν λέμε - αυτό τους έμαθαν : "Είναι παλιοημερολογίτες, μην ασχολείσε", και αυτοί δεν ασχολούνται. Έτσι, η τύφλα πάει σύννεφο, όπως λέμε. H "θεολογία" που τους έμαθαν, ήταν μόνο η ικανότητα διάγνωσης της παλαιοημερολογιτικής "νόσου της θρησκείας". Την επί των οφθαλμών τους δοκό δεν είδαν και την χωλότητα "επ΄ αμφοτέρας τας ιγνύς", την άφησαν αδιάγνωστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντροπή σου Αργυρακόπουλε να συμφωνείς με τον σχισματικό παλαιοημερολίτη Χριστοδουλίδη και να κοροϊδεύεις τον διαπρεπή αρχιμανδρίτη ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ!

    ΝΤΡΟΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε δειλούς σαν και σένα, που φοβούνται να γράψουν το όνομά τους δεν απαντώ.

    τοις δε δειλοίς και απίστοις και εβδελυγμένοις και φονεύσι και πόρνοις και φαρμακοίς και ειδωλολάτραις και πάσι τοις ψευδέσι το μέρος αυτών εν τη λίμνη τη καιομένη εν πυρί και θείω, ο εστίν ο θάνατος ο δεύτερος.

    ου γαρ έδωκεν ημίν ο Θεός Πνεύμα δειλίας, αλλά δυνάμεως ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν δεν έχουμε επιχειρήματα να μην αλλάζουμε θέμα αλλά ζητάμε συγγνώμη και να παραδεχόμαστε το λάθος μας. Δεν ήξερες τί να απαντήσεις Αργυρακόπουλε και προσπαθείς να ξεφύγεις με τις συκοφαντίες περι δειλίας και τις κουταμάρες περι ανωνυμίας!
    Να μετανοήσεις και να το εξομολογηθείς στον πνευματικό σου αυτό το κακό που έκανες. Η συκοφαντία δεν είναι μικρό αμάρτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. " ... τον διαπρεπή αρχιμανδρίτη ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ!"

    ΚΧ
    Διαπρεπής ήταν ο Άρειος, διαπρεπέστατος και ο Νεστόριος (συμμετείχε στην Α΄ Οικουμενική) και πολλοί άλλοι. Δυστυχώς, όμως, δεν δικαίωσαν τη φήμη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Να μετανοήσεις και να το εξομολογηθείς στον πνευματικό σου αυτό το κακό που έκανες. Η συκοφαντία δεν είναι μικρό αμάρτημα.

    Δειλέ, δεν συκοφάντησα κανένα. Συκοφαντία είναι να αποδίδω εις κάποιον κακή πράξη, που δεν την έκανε, δια να τον βλάψω.

    Θα πρέπει να είσαι εμπαθής ή αδιάβαστος των γραπτών του Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου. Στις προβλέψεις του (Προφητείες;) έπεσε οικτρά έξω. Όταν θα έχω χρόνο θα παρουσιάσω τα κείμενά του.

    Επαναλαμβάνω: Γιατί έχεις δειλία να γράψεις το όνομά σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έγινες και καρδιογνώστης Αργυρακόπουλε και ξέρεις τα κίνητρα των ανώνυμων; Μήπως έχασες την ψυχραιμία σου επειδή δεν ξέρεις τί να πεις;
    Να πεις στον πνευματικό σου, ότι είπα κάποιον δειλό, χωρίς να τον ξέρω κατα πρόσωπο, χωρίς να τον γνωρίζω, χωρίς να έχω συνομιλήσει μαζί του.
    Και να δουμε τί θα σου πει, αν είναι σωστός και δίκαιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κυπριανέ είναι ασέβεια και απο τις μεγαλύτερες παλαιοημερολογιτικές βρώμικες πράξεις, να κατασυκοφαντείς και να συγκρίνεις τους αιρεσιάρχες με τον ορθόδοξο π. Επιφάνιο που τιμά όλη η Ορθοδοξία εκτός απο τους σχισματικούς και αιρετικούς παλαιοημερολογίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σου ανέβασα κείμενα του Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, που αποδεικνύουν απόλυτα την αποτυχία των προβλέψεών του ή του προφητικού λόγου.

    Γιατί δεν απαντάς;
    Τι να απαντήσεις ταλαίπωρε!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θέλεις να σου απαντήσω;
    Απλά έπεσε έξω και δεν είναι προφήτης.
    Γιατί εγώ πότε είπα ότι είναι προφήτης;
    Άλλο διαπρεπής κληρικός και θεολόγος και άλλο προφήτης.
    Περιμένω συγγνώμη.

    Στράτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στράτο αδελφέ μου, το είπες!!!

    Γράφεις : "Θέλεις να σου απαντήσω;
    Απλά έπεσε έξω"

    Αυτό "στουμποκοπανάω" τόσο καιρό.
    Επαναλαμβάνω, ότι ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος στο θέμα του υπό του Φαναρίου προβαλλομένου Οικουμενισμού είχε λανθασμένες εκτιμήσεις βλαβερές για την Εκκλησία.

    Γι΄αυτό το "έπεσε έξω" που αληθεύει και κατ΄ εσέ, πρέπει να ζητήσω συγγνώμη;

    Αν θέλεις εσύ ζήτα συγγνώμη από τον πνευματικό σου, εγώ εδώ στο Μόντρεαλ δεν έχω διότι όλοι τους μνημονεύουν τον αιρετικό Μητροπολίτη Καναδά Σωτήριο.
    Και άν είχα (πνευματικό), δεν θα ζητούσα ποτέ συγγνώμη για κάτι το αληθές. Για την Αλήθεια της Ορθοδοξίας κάνουμε ό,τι κάνουμε και αυτό όχι εμείς ο Κύριος το κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περιμένω συγγνώμη για την ύβρη σου περι δειλίας και δειλού.

    Αν δεν έχεις πνευματικό τότε δεν σώζεσαι. Ορθόδοξος χωρίς εξομολόγηση δεν νοείται στην Ορθοδοξία εκτός αν πραγματικά δεν υπάρχει ορθόδοξος που δεν νομίζω να συμβαίνει.

    Αυτό που είπες ότι και αν είχες πνευματικό δεν θα ζητούσες συγγνώμη δείχνει μεγάλο εγωισμό και πρέπει να χύσεις πολλά δάκρυα μετανοίας γι' αυτό που είπες.

    Στράτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Κυπριανέ είναι ασέβεια και απο τις μεγαλύτερες παλαιοημερολογιτικές βρώμικες πράξεις, να κατασυκοφαντείς (...) τον διαπρεπή ορθόδοξο π. Επιφάνιο"

    KX

    - Είναι απίστευτο πόση ζημιά έχουν κάνει οι πνευματικοί αυτοί - ονόματα δεν λέμε (...) η "θεολογία" που τους έμαθαν, ήταν μόνο η ικανότητα διάγνωσης της παλαιοημερολογιτικής "νόσου της θρησκείας". Διαπρεπής ήταν ο Άρειος, διαπρεπέστατος και ο Νεστόριος και πολλοί άλλοι. Δυστυχώς, όμως, δεν δικαίωσαν τη φήμη τους.

    Αυτά, ανώνυμε, κάνε μου τη χάρη και δείξετα στον πνευματικό σου. Ρώτησέ τον αν είναι "κατασυκοφαντίες" και έλα μετά να κουβεντιάσουμε τα δικά μου βρώμικα παλαιοημερολογιτικά.

    "Στη βράση κολλά το σίδερο", λέει η παροιμία και όταν το σίδερο έβραζε και ο παπισμός κόλλαγε με την Ορθοδοξία, ο π. Επιφάνιος φρόντιζε να γράφει "Τα δύο άκρα", μη τυχόν και κολλήσουν το σχισματοαιρετικό μίασμα οι καινοτόμοι της ψευδοορθοδοξίας. Ο υπερ Ορθοδοξίας αγώνας του εκεί εξαντλήθηκε. Δυστυχώς, τον συνεχίζουν οι μαθητές του, οι οποίοι ενοχλούνται σφοδρότατα, όταν βλέπουν ότι ο πνευματικός τους αρκέστηκε μόνο στα λόγια. Στην πράξη δεν έκανε απολύτως τίποτα, όπως και οι μαθητές του.

    Α, ναι, μην ξεχνάμε ότι η καινοτομία γέννησε τους εκ της καινοτομίας, αλλά εντός εκκλησίας, αντιοικουμενιστές "πάσης της εν ημίν αδελφότητος". (Το "πάσης της εν Χριστώ ημών αδελφότητος" βλέπω να καταργείται, ο Χριστός είναι ποικίλων φιλοσοφικών τάσεων, οι διαφορές μας χωρίζουν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Περιμένω συγγνώμη για την ύβρη σου περι δειλίας και δειλού.


    Όταν συλλαμβάνεις κάποιον να κλέβει νομίζω ότι μπορείς να τον αποκαλέσεις κλέπτη, και κατ΄ ακολουθία δεν τον υβρίζεις. Οπωσδήποτε δεν είναι ευγενικό, πόσο μάλλον χριστιανικό: συ τις ει ο κρίνων αλλότριον οικέτην; (Ρωμ. 14:4), όθεν ζητώ συγγνώμη!
    Όταν γράφεις ένα σχόλιο αλλά δεν βάζεις το όνομά σου είναι φανερό ότι υπάρχει κάποιος λόγος. Τον πιο πρόχειρο λόγο που μπορώ να σκεφτώ είναι της δειλίας. Υπάρχει άραγε κάποιος άλλος λόγος που δεν σου επιτρέπει να βάλεις το ολοκληρωμένο όνομά σου; Ακόμη και το Στράτος δεν λέει τίποτα. Στράτος τι; Προχωρούμε:

    @Αν δεν έχεις πνευματικό τότε δεν σώζεσαι. Ορθόδοξος χωρίς εξομολόγηση δεν νοείται στην Ορθοδοξία εκτός αν πραγματικά δεν υπάρχει ορθόδοξος που δεν νομίζω να συμβαίνει.

    Μην είσαι τόσο σίγουρος. Αν όμως γνωρίζεις καλύτερα από μένα γράψε μου το όνομά του και ευχαρίστως να πάω να εκκλησιαστώ και να εξομολογηθώ. Θα περιμένω. (Νομίζω είναι περιττό να σου υπενθυμίσω ότι θα κοινωνήσω μόνο σε Ορθόδοξο και όχι σε Οικουμενιστή).

    @Αυτό που είπες ότι και αν είχες πνευματικό δεν θα ζητούσες συγγνώμη δείχνει μεγάλο εγωισμό και πρέπει να χύσεις πολλά δάκρυα μετανοίας γι' αυτό που είπες.

    Στον πνευματικό ζητάς συγγνώμη για κάθε τι που είναι αμαρτία. Υπάρχει η ιστοσελίδα της «Ορθόδοξης Φωνής» και έχω επανειλημμένα ενημερώσει τους επισκέπτες ότι δεν απαντώ σε ανώνυμα σχόλια διότι θεωρώ ότι ο αποστολέας για λόγους δειλίας δεν γράφει το όνομά του. Πρέπει λοιπόν να αισθάνομαι ένοχος για εξομολόγηση, όταν προκαταβολικώς εκθέτω την γνώμη μου η οποία δεν γίνεται σεβαστή από κάποιον;
    Αν όμως υπάρχει κάποιος άλλος λόγος, έχω τοποθετήσει την ηλεκτρονική μου διεύθυνση έμπροσθεν της σελίδας για να είναι πανεύκολο στον κάθε επισκέπτη να μου ζητήσει να ανεβάσω ανωνύμως το σχόλιό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρέπει να ζητήσεις συγγνώμη και να το εξομολογηθείς ότι αφήνεις σχόλια σαν του Κυπριανού που χυδαιολογεί κατα του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου που τιμά όλη η Εκκλησία και εσύ τον αφήνεις ελεύθερο. Δεν τον παρατηρείς Αργυρακόπουλε και δεν του σβήνεις τα συκοφαντικά σχόλια που ούτε λίγο ούτε πολύ παρουσιάζουν τον π.Επιφάνιο επειδή κατσάδιασε τις παλαιοημερολογίτικες αιρέσεις, σαν νέο αιρεσιάρχη Άρειο και Νεστόριο.
    Και αυτή είναι πολύ μεγάλη αμαρτία που συμμετέχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαίρω που δοκιμάζεται η υπομονή μου....

    Το ξάνα υπενθυμίζω : Σε σχόλια που δεν αναγράφεται το πλήρες όνομά του αποστολέως, δεν απαντώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό λέγεται Φαρισαϊσμός.
    Διυλίζεις τον κώνωπα ότι δεν υπάρχει όνομα και καταπίνεις την κάμηλο της μεγάλης συκοφαντίας κατα του αειμνήστου Γέροντα της Εκκλησίας π. Επιφανίου.

    Στράτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παλαιοημερολογίτη Κυπριανέ θα σου έλεγα να τα εξομολογηθείς στον πνευματικό σου αλλά ζήτημα είναι αν εξομολογήσαι σε κληρικό ή λαϊκό που παριστάνει τον κληρικό και δεν έχει ιερωσύνη. Ελα στην Εκκλησία του Χριστού και μετά βρες ένα ιερέα καλό που θα έχει ιερωσύνη σίγουρα και εκεί να τα εξομολογηθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή