Silver σε βλέπω και εσένα επηρεασμένο απο τις
παλαιοημερολογιτικες μπουρδες. Και εσύ πιστεύεις ότι για όλα φταίει το
ημερολόγιο!!!
λυπάμαι!!
αυτο γράφεις στο σχόλιο σου May 12, 2013 at 12:22 PM
λυπάμαι!!
αυτο γράφεις στο σχόλιο σου May 12, 2013 at 12:22 PM
Αδελφέ μου, με βρίσκεις σε αρνητική διάθεση
αυτή τη ώρα, και προβληματίζουμε αν θα έπρεπε να σου απαντήσω. Δεν ξέρω μήπως
βγω έξω από τα όρια της ευγένειας.
Θα ήθελα να ξέρω εσύ σαν πιστός Ορθόδοξος
δεν προβληματίζεσαι για όλα αυτά που γίνονται γύρω σου; Νοιώθεις άνετα; Κανένα
πρόβλημα; Μας γαλούχησε η Εκκλησία μας— εμένα 70 χρόνια, τόσων ετών είμαι—ότι οι
Παπικοί είναι εκτός Εκκλησίας. Εκτός των Αγίων —να μην αναφέρω όλα τα ονόματά τους
διότι είναι πάμπολλα – και των Συνόδων, έχομε την Κυρία Θεοτόκο που μας διαβεβαιώνει ότι οι Παπικοί είναι εχθροί του
Υιού Της και της Ιδίας. Εκτός της Θεοτόκου,
η Αγία Γραφή μας προειδοποιεί να προσέχουμε διότι μέσα από
την Εκκλησία θα εμφανίζονται διεστραμμένοι Ποιμένες με σκοπό να αποσπούν το ποίμνιο από τον ορθό δρόμο. Θα προσπαθήσει
ο Πονηρός- λέγει η Αγία Γραφή- αν είναι δυνατόν να πλανήσει και τους εκλεκτούς.
Και προχωράει η Αγία Γραφή ακόμη πιο πέρα, και φθάνει στο σημείο να γράφει: ότι
και αν εμείς ή Άγγελος από τον Ουρανό
κατεβεί και σας λέει διαφορετικά
πράγματα από αυτά που σας διδάξαμε μην πιστέψετε. Ανάθεμα να είναι!!!
Όταν μπροστά μου λοιπόν έχω τον
Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χρυσόστομο, ( Πανεπιστημιακός καθηγητής)
να αποφαίνεται ότι αν γίνει αλλαγή του ημερολογίου χωρίς την σύμφωνο γνώμη και
των άλλων τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών θα δημιουργηθεί σχίσμα στην Εκκλησία
διότι οι πιστοί δεν θα το δεχθούν, και όταν είναι –ο Χρυσόστομος –
Αρχιεπίσκοπος, «ξεχνά» τι έγραφε και κάνει την αλλαγή, σύμφωνα με αυτό που
έγραφε η προδοτική Εγκύκλιος του 1920, τότε αδελφέ μου χρειάζεται να είσαι
Αϊνστάιν να καταλάβεις ότι έγινε προδοσία στην Εκκλησία;
Όταν το 1948 δεχόμαστε ότι όλες οι προτεσταντικές
παρασυναγωγές είναι Εκκλησίες του Χριστού, και η Ορθοδοξία δεν είναι η Μία Αγία
Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού, χρειάζεται να είσαι Αϊνστάιν αδελφέ μου για να
καταλάβεις ότι την «Εκκλησία» την έχουν καταλάβει προδότες;
Όταν προχωρούν ακάθεκτοι και το !965
σηκώνουν τα αναθέματα της Εκκλησίας εναντίον των Παπικών και ομολογούν ότι η
Παπική παρασυναγωγή είναι Αδελφή Εκκλησία, χρειάζεται να είσαι Αϊνστάιν για να
βεβαιωθείς ότι στο τιμόνι της «Εκκλησίας» βρίσκονται προδότες;
Όταν το 1990-91 στο Σαμπεζύ «Ανακαλύπτουν»
ότι οι Ορθόδοξοι και οι Μονοφυσίτες έχουν την ιδία Χριστολογία και ότι οι
Πατέρες αν και τους καθοδηγούσε το Άγιον Πνεύμα κακώς αναθεμάτισαν τους Μονοφυσίτες,
χρειάζεται να είσαι Αϊνστάιν αδελφέ για να καταλάβεις ότι στο τιμόνι της «Εκκλησίας»
βρίσκονται προδότες;
Όταν το 1993 στο Μπαλαμάντ του Λιβάνου, οι «Ορθόδοξοι»
υπογράφουν ότι οι Παπικοί έχουν έγκυρα Μυστήρια, ιερωσύνη, και Αποστολική
Διαδοχή, --ανατρέποντας την χιλιετή διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας —
χρειάζεται να είσαι Αϊνστάιν αδελφέ για να καταλάβεις ότι στο τιμόνι της «Εκκλησίας»
βρίσκονται προδότες;
Όταν το 2001 υποδέχεται στα χώματα της Αγιοτόκου
Ελλάδος ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος τον
Αντίχριστο Πάπα, και το 2006 στο σβηστό Φανάρι ο «Άλλος» συλλειτουργεί με τον …
Αγιώτατο Πάπα Βενέδικτο, χρειάζεται να
είσαι Αϊνστάιν αδελφέ για να καταλάβεις ότι στο τιμόνι της «Εκκλησίας»
βρίσκονται προδότες;
Επομένως αδελφέ , δεν σου φταίνε οι «μπούρδες των
παλαιοημερολογιτών», όπως γράφεις, αλλά είσαι – ως φαίνεται από τα γραπτά σου –
ένας Ορθόδοξος της ταυτότητας, δεν πονάς για την Ορθοδοξία μας, δεν πονάς για
το γεγονός ότι ο Αρχηγός της Πίστεώς μας ανέβηκε στο Σταυρό, και οι Μάρτυρές
Του έχυσαν ποταμούς αιμάτων για να έχουμε εμείς σήμερα την Ορθοδοξία μας. Είθε
ο Κύριος να διανοίξει τους οφθαλμούς σου!
Αυτό συζητάμε Silver; Αν στο τιμόνι βρίσκονται προδότες; Ή συζητάμε αν φταίει για όλα το ημερολογίο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί αλλάζεις θέμα; Επειδή δεν μπορείς να απαντήσεις σε όσα έχεις άδικο;
@Επειδή δεν μπορείς να απαντήσεις σε όσα έχεις άδικο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια είναι αυτά που έχω άδικο αδελφέ; Μπορείς να μου αναφέρεις μερικά; Δεν είμαι συνηγορος των Π/Η άλλωστε δεν νομίζω να χρειάζονται. Είμαι Ορθόδοξος πιστός, προβληματίζομαι για όλα, βλέπω και μελετώ όλα αυτά που γίνονται, και δεν νομίζω να καθοδήγησα κανένα να ακολουθήση κάτι έξω από την Εκκλησία του Κυρίου!
προς ανώνημο , γιατί είστε τόσο επειθετικός?? αν έχεται επειχηρήματα παραθέστε τα , δεν σας ενοχλούν οι αιρέσεις που κυρήτουν οι οικουμενιστές και σας ενοχλούν οι αναρτήσεις του silver?? πρέπει να είναι κάποιος με το παλαιό για να καταγγέλη τα αίσχη των οικουμενιστών?? ο πατήρ θεώδορος ζήσης είναι με το παλαιό?? εγώ είμαι με το παλαιό αλλά δέν το διαφημήζω διότι θέλω έναν ειλικρινή διάλογο αρχίζοντας από τήν αρχή του προβλήματος το πού θα οδηγηση ο διάλογος ο θεός ξέρει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις άδικο να θεωρείς και εσύ αιτία όλων των κακών την αλλαγή του Ημερολογίου, σαν τους πλανεμένους παλαιοημερολογίτες.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Έχεις άδικο να θεωρείς και εσύ αιτία όλων των κακών την αλλαγή του Ημερολογίου, σαν τους πλανεμένους παλαιοημερολογίτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται δεν δίνεις προσοχή σε αυτά που γράφω.
Πότε είπα ότι αιτία όλων των κακών είναι η αλλαγή του ημερολογίου;
Η αλλαγή ήταν ένας από τους στόχους της προδοτικής Πατριαρχικής Εγκυκλίου του 1920.
Αν δεν την γνωρίζεις την Εγκύκλιο, πες μου να την ανεβάσω, την έχω στο αρχείο μου.
Αλλά υπάρχουν και οι άλλοι στόχοι της Εγκυκλίου τους οποίους--ημών κοιμωμένων-- πραγματοποιούν.
Έχεις μήπως αντίρρηση σε αυτά που γράφω;
Τηλέμαχε Δουμάνη γιατί είστε τόσο επιθετικός; Επειδή είστε παλαιοημερολογίτης και θιχτήκατε απο τις αλήθειες; Ποιός σας είπε ότι δεν μας ενοχλούν οι αιρέσεις των οικουμενιστών; Επειδή υπάρχουν οι αιρέσεις των οικουμενιστών πρέπει να δεχόμαστε τις πλάνες των παλαιοημερολογιτών που αιρετικά θεωρούν όλο το κακό άρχισε με την αλλαγή του ημερολογίου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πρέπει να είστε με το παλαιο που δεν ξερουμε αν υπάρχει κανενας που να έχει εγκυρα μυστηρια μέσα στο χαος αυτο που δημιουργησαν.
Σιλβερ αδελφέ έχεις άδικο στο σχολιο σου
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://orthodox-voice.blogspot.com/2013/05/blog-post_11.html
εκεί εχεις άδικο που συμφώνησες ότι η αλλαγή του ημερολογίου ηταν η αρχη της ξεθεμελιωσης της Πίστης μας!!! Σαν ακουω παλαιοημερολογιτη φανατικο μου φαινεται.
May 12, 2013 at 12:22 PM
@εκεί εχεις άδικο που συμφώνησες ότι η αλλαγή του ημερολογίου ηταν η αρχη της ξεθεμελιωσης της Πίστης μας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήAδελφέ μου, νομίζω ότι συμφωνούν όλοι οι αντικειμενικά κρίνοντες, ότι η Πατριαρχική Εγκύκλιος του 1920 με την εφαρμογή του πρώτου όρου της, δηλαδή της αλλαγής του ημερολογίου, ήταν η αρχή των δεινών.
Μακάρι να το έλεγα μόνο εγώ και να ήμουν λάθος.
Εσύ δεν τα γνωρίζεις αυτά;
Μετά το 1924 (την αλλαγή του ημερολογίου), δεν προχώρησαν το 1948, επίσημα και ίδρυσαν το Π.Σ.Ε. όπου καταργούν το Δόγμα της Πίστεώς μας που αναφέρεται στο Σύμβολο :Πιστεύω εις Μίαν Αγίαν Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν...;;;;
Θα γνωρίζεις ίσως οι παμπόνηροι Παπικοί δεν έλαβαν μέρος στο Π.Σ.Ε. (και αυτό τους τιμά), διότι είπαν ότι εμείς είμαστε η Εκκλησία του Χριστού επί της γης, οι Ορθόδοξοι και οι Προτεστάντες εφ΄ όσον δεν αναγνωρίζουν την υπό του Αποστόλου Πέτρου δοθείσα εξουσία στον Πάπα, είναι εκκλησίες με έλλειμμα!!!
ανώνυμε , η δέν ξέρεις τίποτα η διεστρεβλώνης επείτιδες την αλείθια! η εκκλησία του Χριστού υπάρχει και θα υπάρχει έως συντελείας του αιώνος , μου λές ότι είμαι επιθετικός πού είμαι επιθετικός? και πιά είναι η αλήθεια πού με τρομάζει? υπάρχουν εκκατοντάδες μαρτυρίες οτι η αρχή τις εισόδου της εκκλησίας τις ελλάδος στόν οικουμενισμό έγινε με το ήδη καταδικαζμένω νέο ημερολόγιο , αλλά και με τήν αποδοχή και εφαρμογή της αιρετικής εγκυκλίου του 1920 , μάλλον εσύ έχεις τρομοκρατιθεί και δέν θέλεις να ακουστή η αλήθεια ,δέν σε είδα να αναρτάς κάποιο κείμενο αγίου ή κατεγνωσμένου συνγραφέα που να στιρίζει την άποψει σου. αντιθέτος υπάρχουν σύνχρονες καταγραφές σε βιβλία σύνχρονων καθηγητών που λένε ότι το νέο έχει καταδικαστεί στο παρελθόν! σύνελθε ανώνυμε γιατί ο θεός δέν θα μακροθυμή για πάντα , θεωρείς τους του παλαιού αιρετικούς και δέχεσαι όλο το συνοθύλεμα του σατανά με ομοφυλόφυλους, με παπαδίνες και με αιρέσεις που δέν ξανακούστικαν στήν εκκλησιαστική ιστορία ,σαν αδελφούς εν Χριστό ! δέν σέβεσαι ούτε φοβάσε ούτε τους αγίους που φωνάζουν ο κοινωνών ακοινονήτω ακοινόνητος εστί, ξέρεις τι συμένη αυτό?? εκτός αν η θεολογία σου είναι υπεράνω των αγίων, όπως είναι του βαρθολομαίου που δηλώνη χωρίς να φοβάτε τον θεό ότι οι άγιοι κολάστικαν που έκαναν το σχίζμα με την δύση!βέβαια για τον βαρθολομέο και τους άλους ξέρουμε ότι δέν πιστεύη στον εν τριάδι θεό αλλά στόν αόριστο θεό τις πανθρησκίας που δεν είναι άλλος από τον ΜΑΤΣ, μήπως πιστεύης και εσύ σε αυτόν τον θεό?? γιαυτό οργίζεσαι με μία έρευνα για τήν αλήθεια που κάνη ο αγαπητός silver! είτε είσε κληρικός είτε λαικός δέν ακούς τους αγίους που λένε - ερευνάτε τάς γραφάς ίνα έχεται ζωή αιώνιω - αν δεν γίνη αυτό στίς μέρες μας του αιώνα της πλάνης πότε θα γίνει? όταν εμφανιστή ο αντίχριστος??κρίμα κρίμα!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή