Χαχαχα. Βλέπετε αδελφέ Κωνσταντίνε που
βρίσκεται η αλήθεια;
Αδιαφορείτε
να μου απαντήσετε, γιατί σκέφτεστε πως «δεν υπάρχει λόγος είναι ένας άσχετος».
Όμως καταβάθος δεν ξέρετε τι να μου απαντήσετε.
Άλλωστε τι απάντηση να δώσετε στο θέμα του Αγίου φωτός που μόνο οι άθεοι και τα όργανα της μασωνίας προσπαθούν να αποδείξουν πως είναι απάτη. Αλλά χωράει απάντηση στην ακαήα του Αγίου φωτός που μαρτυρούν όσοι πηγαίνουν βάζοντάς το ακόμη και στα γένια τους. Και βέβαια όπως γνωρίζετε μόνο στον Ορθόδοξο Πατριάρχη μπορεί να γίνει αυτό, ούτε στους αρμένιους, ούτε στους κόπτες, ούτε στον πάπα ούτε, ούτε, ούτε... Αν υποτεθεί πως με τις πράξεις του καθίσταται αυτομάτως αιρετικός και ακοινώνητος όπως εσείς υποστηρίζετε αυτόαναιρείται όποιος πει κάτι τέτοιο και τρανή απόδειξη είναι ότι το Άγιο φως βγαίνει. Θα πει κάποιος μπορεί να είναι απάτη το άναμμα της λαμπάδας. Ναι, θα του απαντήσω μπορεί να είναι απάτη. Όμως η ακαήα του Αγίου φωτός; Τόσα άλλα σημεία που επιτελούνται εκείνη την ώρα; Θα συνέβαιναν αν στη θέση του Πατριάρχη ήταν ο πάπας; Όσο για την αφελή σας απάντηση που παραθέσατε το κείμενο του μακαριστού π. Θεόκλητου. Πρώτον ο π. Θεόκλητος δεν διεκδικούσε ούτε κατείχε το αλάθητο. Δεύτερον εδώ μιλούσε υποθετικώς. Τρίτον δεν έχει σχέση με την δικιά μας περίπτωση, γιατί αναφέρεται στους παπικούς και όχι στην Εκκλησία του νέου ημερολογίου και των κοινωνούντων μ΄αυτήν της οποίας ήταν και ο ίδιος μέλος για την οποία αναφερόμαστε εμείς. Και τέταρτον και κλείνω οι εξορκισμοί και το Άγιο φως στα Ιεροσόλυμα δεν είναι απλά θαύματα, γιατί τα συγκεκριμένα επιτελούνται μόνο στην αληθινή Εκκλησία και πουθενά αλλού ενώ απλά θαύματα επιτελούνται και εκτός Εκκλησίας, π.χ. η θεραπεία κάποιου ετερόδοξου ασθενή θαυματουργικώς (από τον Θεό και όχι από δαιμονική επήρεια). Χάρη στην ευσπλαχνία του Θεού. Ιδιαίτερα όμως οι εξορκισμοί δεν μπορεί να είναι δαιμονικές απάτες, διότι δαιμόνιο δεν βγάζει δαιμόνιο, θυμηθείτε και την περίπτωση του δαιμονισμένου και την βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος.
Δημήτρης Άλλωστε τι απάντηση να δώσετε στο θέμα του Αγίου φωτός που μόνο οι άθεοι και τα όργανα της μασωνίας προσπαθούν να αποδείξουν πως είναι απάτη. Αλλά χωράει απάντηση στην ακαήα του Αγίου φωτός που μαρτυρούν όσοι πηγαίνουν βάζοντάς το ακόμη και στα γένια τους. Και βέβαια όπως γνωρίζετε μόνο στον Ορθόδοξο Πατριάρχη μπορεί να γίνει αυτό, ούτε στους αρμένιους, ούτε στους κόπτες, ούτε στον πάπα ούτε, ούτε, ούτε... Αν υποτεθεί πως με τις πράξεις του καθίσταται αυτομάτως αιρετικός και ακοινώνητος όπως εσείς υποστηρίζετε αυτόαναιρείται όποιος πει κάτι τέτοιο και τρανή απόδειξη είναι ότι το Άγιο φως βγαίνει. Θα πει κάποιος μπορεί να είναι απάτη το άναμμα της λαμπάδας. Ναι, θα του απαντήσω μπορεί να είναι απάτη. Όμως η ακαήα του Αγίου φωτός; Τόσα άλλα σημεία που επιτελούνται εκείνη την ώρα; Θα συνέβαιναν αν στη θέση του Πατριάρχη ήταν ο πάπας; Όσο για την αφελή σας απάντηση που παραθέσατε το κείμενο του μακαριστού π. Θεόκλητου. Πρώτον ο π. Θεόκλητος δεν διεκδικούσε ούτε κατείχε το αλάθητο. Δεύτερον εδώ μιλούσε υποθετικώς. Τρίτον δεν έχει σχέση με την δικιά μας περίπτωση, γιατί αναφέρεται στους παπικούς και όχι στην Εκκλησία του νέου ημερολογίου και των κοινωνούντων μ΄αυτήν της οποίας ήταν και ο ίδιος μέλος για την οποία αναφερόμαστε εμείς. Και τέταρτον και κλείνω οι εξορκισμοί και το Άγιο φως στα Ιεροσόλυμα δεν είναι απλά θαύματα, γιατί τα συγκεκριμένα επιτελούνται μόνο στην αληθινή Εκκλησία και πουθενά αλλού ενώ απλά θαύματα επιτελούνται και εκτός Εκκλησίας, π.χ. η θεραπεία κάποιου ετερόδοξου ασθενή θαυματουργικώς (από τον Θεό και όχι από δαιμονική επήρεια). Χάρη στην ευσπλαχνία του Θεού. Ιδιαίτερα όμως οι εξορκισμοί δεν μπορεί να είναι δαιμονικές απάτες, διότι δαιμόνιο δεν βγάζει δαιμόνιο, θυμηθείτε και την περίπτωση του δαιμονισμένου και την βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος.
Ακόμη όμως δεν απαντήσατε αδελφέ.
ΑπάντησηΔιαγραφή