Τις Κυριακές κάνουν δεύτερη Θεία Λειτουργία που τελειώνει κατά τις 1 το μεσημέρι και μαζεύεται πολύς κόσμος (τα παιδάκια κάθονται σταυροπόδι στο πάτωμα
κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας
κοντά στην Ωραία Πύλη.) Η Θεία Λειτουργία γίνεται στα ελληνικά στα αγγλικά και μικρά κομματάκια στα ρωσσικά. Ακολουθεί
τράπεζα για όλο το κόσμο..στρωμένα τραπέζια
έτοιμα γεμάτα ευλογίες και οι προσκυνητές γευματίζουν
με τους μοναχούς και τις μοναχές. Μετά κάνουν παράκληση στην Παναγία και στο τέλος μιλάει λίγο ο πάτερ Ζαχαρίας. Επιστροφή στην τράπεζα για τσάι.
με τους μοναχούς και τις μοναχές. Μετά κάνουν παράκληση στην Παναγία και στο τέλος μιλάει λίγο ο πάτερ Ζαχαρίας. Επιστροφή στην τράπεζα για τσάι.
Ο αγωνιστής
Ορθόδοξος κληρικός π. Ζήσης, έχει ένα ωραίο άρθρο
εναντίον των προδοτών οικουμενιστών και γράφει μεταξύ άλλων:
Θα μπορούσε ποτέ κανείς να διαννοηθεί τον Μ. Αντώνιο να παρακάθεται
με τον Άρειο σε τράπεζα για να συσκεπτούν.......
Και ερωτώ: Θα μπορούσε κανείς να διαννοηθεί τον Μ. Αντώνιο
με τους μοναχούς του να συντρώγει και να συμπίνει με μοναχές σε μικτό Μοναστήρι;......
εναντίον των προδοτών οικουμενιστών και γράφει μεταξύ άλλων:
Θα μπορούσε ποτέ κανείς να διαννοηθεί τον Μ. Αντώνιο να παρακάθεται
με τον Άρειο σε τράπεζα για να συσκεπτούν.......
Και ερωτώ: Θα μπορούσε κανείς να διαννοηθεί τον Μ. Αντώνιο
με τους μοναχούς του να συντρώγει και να συμπίνει με μοναχές σε μικτό Μοναστήρι;......
«Ἀπό τοῦ παρόντος ὁρίζομεν μὴ
γίνεσθαι διπλοῦν Μοναστήριον, ὅτι σκάνδαλον καὶ πρόσκομμα τοῖς πολλοῖς γίνεται
τοῦτο... Μὴ διαιτάσθωσαν ἐν ἑνί Μοναστηρίω. Μοναχοί καί Μοναχαί. μοιχεία γὰρ
μεσολαβεῖ τὴν συνδιαίτησιν. Μὴ εχέτω Μοναχός παρρησίαν πρὸς Μονάστριαν ἤ
Μονάστρια πρὸς Μοναχόν, ἰδία προσομιλεῖν. Μὴ κοιταζέσθω Μοναχός ἐν γυναικίω
Μοναστηρίω, μηδέ συνεσθιέτω Μονάστρια κατὰ μόνας...»
(Κ΄ Ἱεροῦ Κανόνος Ζ΄ Οἰκουμενικῆς
Συνόδου).
Η Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος κατεδίκασαε το 1987 διὰ συνοδικοῦ δικαστηρίου εἰς τὴν ἐσχάτην ποινήν τῆς καθαιρέσεως τὸν ἱερομόναχον Ἄγγελον Ἀναστασίου, μὲ πρωτίστην κατηγορίαν «τὴν σύμπηξιν μικτῆς μοναστικῆς ἀδελφότητος» ἐν Ἀθήναις .....
Η Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος κατεδίκασαε το 1987 διὰ συνοδικοῦ δικαστηρίου εἰς τὴν ἐσχάτην ποινήν τῆς καθαιρέσεως τὸν ἱερομόναχον Ἄγγελον Ἀναστασίου, μὲ πρωτίστην κατηγορίαν «τὴν σύμπηξιν μικτῆς μοναστικῆς ἀδελφότητος» ἐν Ἀθήναις .....
Ποιος ο ιδρυτής; Ένας νεοάγιος, πρώην καλλιτέχνης και μετέπειτα μοναχός ρωσικής καταγωγής, ονόματι Σωφρόνιος. Μάλλον, πράκτορας των μυστικών βρετανικών υπηρεσιών. "Ένας θεός για όλους" και μικτά μοναστήρια : Κλόγριες μαζί με καλόγερους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας δουλεύουν κανονικότατα
Αδελφέ, όταν ο Μέγας Αρσένιος είπε εις την Ρωμαία συγκλητική που του ζήτησε να προσεύχεται γι αυτήν: «είθε ο Θεός να εξαλείψει το μνημόσυνό σου από την σκέψι μου» και αυτό ο Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας Θεόφιλος το ανέλυσεν ότι δεν εννοούσε ο Άγιος κάτι το κακό αλλά δεν ήθελε να την φέρνη εις την σκέψιν, καθ’ ότι ο διάβολος, είπε, πολεμεί τους μοναχούς δια των γυναικών. Τώρα εάν οι μοναχοί της ωραίας Αγγλίας είναι ανώτεροι του Μεγάλου Αρσενίου και δεν πολεμούνται πλέον διά των γυναικών, τότε είναι άξιοι προσκυνήσεως. Αλλά κι άξιοι προσκυνήσεως εάν είναι, το ότι το παράδειγμα των αγίων αυτών δημιουργεί προηγούμενον εις την Εκκλησίαν, αυτό και μόνον νομίζω είναι ένας λόγος να τους παρακαλέσωμεν να διορθώσουν τα του οίκου των.
ΑπάντησηΔιαγραφή