«ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΜΟΣ», Ἡ παρασιτικὴ αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

«ΟΜΕΛΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΓΑ» ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ

Ν ποκαλυφθον τ νόματα τν αρετικν
στ
ν αριαν μερίδα


Τ
ν Πέμπτη 14/3/2013 πραγματοποιεται π τν «Πανελλήνιο Χριστιανικ μιλο ρθοδόξου εραποστολς» μερίδα μ θέμα «Παγκοσμιοποίηση, Οκουμενισμς κα Οκουμενικότητα τς κκλησίας» στν αθουσα «Παρνασσός» (πλατεα Καρύτση).
Ε
ναι, λοιπόν, μι καλ εκαιρία ν τεθον κα πάλι τ πρακτικ κα οσιαστικ ρωτήματα πρς τος κλεκτος μιλητς τς μερίδος, πέρα π σα θεωρητικ θ μ
ς παραθέσουν.
Τ
ζητούμενο ν προκειμέν, περ τς αρέσεως το Οκουμενισμο, δν εναι τ ν εναι αρεση. Τοτο τ ποδέχονται λοι ο ρθόδοξοι δ κα δεκαετίες, μ πρτο τν γιο ουστνο Πόποβιτς, ποος νόμασε τν Οκουμενισμ Παναίρεση. κόμα κα οκουμενιστς ρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος τ δέχτηκε κα τ μολόγησε π μικροφώνου το Ραδιοφωνικο σταθμο τς κκλησίας τς λλάδος, παντώντας πίσημα σ ρώτηση πο το γινε (π τν π. Κωνσταντνο Στρατηγόπουλο): Περ το τι Οκουμενισμς εναι αρεση, επε, οδεμία μφιβολία
πάρχει.
Τ ζητούμενο, λοιπόν, κα καίριο κα πεγον, δν εναι τόσο, νημέρωση το λαο, τσι μάλιστα, πως π δεκαετίες πραγματοποιεται. Διότι μέχρι τώρα πίσημη νημέρωση, ναφέρεται στ φάντασμα το Οκουμενισμο κα χι στν πραγματικ κα σαρκωμένο Ο
κουμενισμό.





H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more






κενοι ο πιστο πο νδιαφέρονται γι τν κκλησία γνωρίζουν περ Οκουμενισμο. Γνωρίζουν κα τ πρωτοκλασάτα νόματα τν γετν τς αρέσεως καί, λογικά, εναι ατο πο (ς συνειδητο πιστοί), θ ντι-δροσαν δυναμικ στν πέκτασή του, πο θ βοηθοσαν, στε ν κδιωχθον π τν κκλησία ο Οκουμενιστές, πο θ νημέρωναν τ περίγυρό τους. ν... Γιατ δ γκειται τ
πρόβλημα.
Π
ς δηλαδ θ νημερώσουν τος λλους, ταν ο ποιμένες κα πίσκοποι (πο τος χουν μάθει ν κάνουν σ λα πακοή) χουν κλείσει πεισματικ τ στόμα κα δν κατονομάζουν τος Οκουμενιστές, μ ποικίλες προφάσεις; Ποιά τύχη μπορε ν χει μι νημέρωση περ νς όριστου κα όρατου Οκουμενισμο; Ποιός θ πεισθε γι τν παρξη μις σαρκης αρεσης, ταν ποκρύπτονται ο φυσικοί της διδάσκαλοι, τν στιγμ πο κα γνωστο ν εναι ο αρετικοί, κα πάλι πάρχουν μφιβολίες, δισταγμο κα φόβος στν ντιμετώπισή τους; Πς πολεμεται μι αρεση, ταν πιστς νενημέρωτος π τν ποιμένα, φήνεται ν πικοινωνε κα ν «κοινωνε» μ τν αρετικ πίσκοπο κα Πατριάρχη, πο ο γιοι Πατέρες
νομάζουν «λύκο»;
Τ
ζητούμενο, ρα, εναι συγκεκριμενοποίηση το προβλήματος, πο μποδίζει τν καταπολέμηση τς αρέσεως. Κα καταπολέμηση τς αρέσεως, κατ τν διαχρονικ γιοπατερικ Παράδοση, εναι ποκάλυψη τν νομάτων τν Οκουμενιστν, ο ποοι εναι δόλιοι κα σπέρνουν τς αρετικς κακοδοξίες τους μ ποικίλους τρόπους κα μεθόδους· πότε τς κηρύττουν, πότε τς ρνονται· λλοτε τς διαφοροποιον κι λλοτε τς συμπληρώνουν· πότε μφανίζονται ς συντηρητικο ρθόδοξοι κι πότε ς προοδευτικοί, κα πάντα προσαρμόζονται ς χαμαιλέοντες στ δεδομένα τς ποχ
ς.
Κα
βέβαια, εναι φυσικ κα ναντίρρητο, τι τν πρτο λόγο στν ποκάλυψη τν αρετικν τν χουν ο Ποιμένες. λλ δυστυχς, σήμερα ο Ποιμένες εναι λαλίστατοι γι λα τ λλα θέματα, κτς π τν καταγγελία τς αρέσεως. Θέτουν πάνω π τν Πίστη στ Χριστό, τ θρόνο τους κα ποσιωπον τ νόματα τν γετν τς αρέσεως. Κα ς κ τούτου εναι ο κυρίως πεύθυνοι γι τν πέκτασή της, γι τν λλοίωση τς κκλησιαστικς συνειδήσεως τν πιστ
ν.
Προκλήθηκαν
ντι-οκουμενιστς Μητροπολίτες, Ναυπάκτου, Πειραις, Ατωλοακαρνανίας, Μεσογαίας νομαστικά, λλ κα λλοι πίσκοποι τς λλαδικς κκλησίας δι’ ρθρων στ διαδίκτυο, ν ποκαλύψουν τ νόματα τν Οκουμενιστν. ρνήθηκαν. Οτε θέλησαν ν παντήσουν, γιατί βάζουν πι πάνω π τν Πίστη τν δεσποτικ ξουσία· γιατί φοβονται κα τρέμουν τν ρχηγέτη τς παναιρέσεως πατριάρχη Βαρθολομα
ο.
Προσφυ
ς π. Θεόδωρος Ζήσης, πρίν μι βδομάδα, τν ρνηση τν ποιμένων ν λένε τ πράγματα μ τ νομά τους, ν κατονομάσουν δηλαδ δημόσια κα μ παρρησία τ νόματα τν Οκουμενιστν, χαρακτήρισε ς τν «αρεση το νοματοκρυπτισμο». Νέος ρος, λλ κφράζει τν ρθόδοξη διαχρονικ Παράδοση, φο ο Πατέρες πάντοτε κατονόμαζαν τος αρετικούς, γι ν βοηθήσουν κα τος διους ν προβληματισθον κα ν κατανοήσουν τ λάθος του, κα τος πιστος ν προφυλαχθον π τος συγκεκριμένους αρετικος ποιμένες, τος «λύκους» πο μ νδυμα προβάτου ρχονται γι ν κατασπαράξουν τ
πρόβατα.
ρνηση τν Ποιμένων ν νοματίσουν τος αρετικούς, εναι πράξη φιλάδελφη, φο τος φήνουν στν πλάνη τους νεξέλεγκτους, τος φήνουν βοήθητους ν δηγηθον στν
πώλεια.
π’ ατν τν ννοιαν, λάχιστη πηρεσία προσφέρει πρς τν κατεύθυνση τς καταπολεμήσεως τς αρέσεως, πραγματοποίηση λλης μις μερίδος, ν ατ δν σχοληθε μ τ καίριο κα πεγον πρόβλημα, πο εναι ποκάλυψη τν νομάτων κείνων τν «ρθόδοξων» ποιμένων πο εναι ο γέτες τς Παναιρέσεως το Οκουμενισμο
.
νδεικτικά, θεωρομε τι αριο, πρέπει ν παρακαμφθε τ λλο γκάθι πο προκαλε τριβς κα χωρίζει τος ρθοδόξους πο γωνίζονται κατ το Οκουμενισμο κα δυσχεραίνει κυρώνει τν ποτελεσματικότητα το γνα μας· τ ν δηλαδή, πρέπει μεσα ν πομακρυνθομε π τος «ρθόδοξους» Οκουμενιστές πισκόπους , ν πρέπει ατ ν γίνει κατόπιν καταδικαστικς ποφάσεως Συνόδου. Σημαντικ κα χρήσιμο εναι ν στιάσουν ο μιλητς τν προσοχή τους στ ν εναι δυνατν ν πάρχει αρεση χωρς τος αρετικος πο τν διδάσκουν κα τν προωθον. Κα κυρίως ν καταγγείλουν νομαστικ τος αρετικος οκουμενιστς κα
λατινόφρονες.
Τ
τι ο αρετικο χαρακτηρίζονται ς τέτοιοι πρν καταδικασθον π Σύνοδο, εναι λίου φαεινότερον. ρειος κα Νεστόριος π.χ., σαν αρετικο πρν καταδικασθον π Σύνοδο, π τν στιγμ πο Ποιμένες κα πιστο πεσήμαναν τς αρετικς κακοδοξίες τους. ξ λλου γι’ ατ συγκλήθηκε Σύνοδος, γι ν τος καταδικάσει, φ’ σον πέμεναν σ’ ατές. Ο γιοι Πατέρες τος νόμαζαν αρετικος κα «λύκους», πρν καταδικασθον. γιος Κελεστνος κα κυρίως γιος Κύριλλος νίσχυε κα παινοσε τος πιστος τς Κωνσταντινουπόλεως πο ντιτάχθηκαν πρς τν Νεστόριο, ς πρς αρετικό, πρν συγκληθε Γ΄ Οκουμενικ
Σύνοδος.
λλ κα σ λλες περιόδους τς κκλησιαστικς στορίας ο γιοι Πατέρες πολεμοσαν τν κάστοτε μφανιζόμενη αρεση στ πρόσωπα τν συγκεκριμένων αρετικν, τ ποα κατονόμαζαν κα γραφαν λόγους ναντίον τν «ρθοδόξων» στ νομα, λλ’ αρετικν στ φρόνημα, πο κατεχαν θρόνους πισκοπικούς, λλ πεδεικνύοντο χθρο τς Πίστεως κα ρπακτικο «λύκοι», ς αρετικοί. τσι κανε π.χ. γιος Μάξιμος μολογητής, γιος Θεόδωρος Στουδίτης, γιος Γρηγόριος Παλαμς κ.
.
Σήμερα
χουμε τος ντίστοιχους «ρθόδοξους»–αρετικούς, τος γέτες δηλαδ τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο, ο ποοι δν χουν καταδικασθε κόμα π Σύνοδο, λλ συνεχίζουν ν διδάσκουν τς κακοδοξίες τους, παρ τν πισήμανση τι ατς ντιβαίνουν πρς τν διαχρονικ ρθόδοξη Παράδοση κα Πίστη. Θ κατονομάσουμε μερικούς, μαζί κα τς αρετικές τους βλασφημίες, στς ποες μμένουν κα διδάσκουν μ πεσμα κα δολιότητα αρετικο π
δεκαετίες.
Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομα
ος (ρχοντώνης): ποδέχεται κα διδάσκει τι Παπισμς κα Προτεσταντισμς εναι κκλησίες, τι Πάπας κα ο ερες του χουν ερωσύνη, τι Παπισμς κα ο Προτεστάντες χουν Βάπτισμα, τι λες ο θρησκεες χουν τν διο Θεό, κ.. Ατ λα, μως, ρχονται σ ντίθεση κα καταλύουν τ Σύμβολο τς Πίστεως, δι το ποίου μολογομε ο ρθόδοξοι πίστη «ες να Θε» Τριαδικό, πίστη «ες Μίαν κκλησίαν» κα ες «
ν βάπτισμα».
Μητροπολίτης Περγάμου
ωάννης (Ζηζιούλας): ποδέχεται κα διδάσκει τς διες αρετικς κακοδοξίες μ τν κ. Βαρθολομαο δη π τ 1985, κα π πλέον κηρύττει μ συγγραφς κα μιλίες, σ μερίδες, Συνέδρια κα Συμπόσια τν αρεση περ Πρώτου στν γία Τριάδα κα, κατ’ ναλογίαν, περ Πρώτου στν εραρχία τς κλησίας. τελευταία του αρεση, ρχεται σ πλήρη ντίθεση μ τν ρθόδοξη διδασκαλία, πως τν δίδαξαν πολλο Πατέρες τς κκλησίας. δίως μως ρχεται σ πλήρη ντίθεση μ τν διδασκαλία το γίου Συμεν το Νέου Θεολόγου, τος τρες θεολογικος λόγους του, κα π πλέον χει καταδικασθε π Συνόδους τς ποχς το
γίου.
Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος: Διδάσκει μ
μελέτη δημοσιευμένη σ κκλησιαστικ περιοδικό, λλ κα μ ρθρα πο γραψε ναντίον σων τν κατήγγειλαν γι τν κακοδοξία του, τν αρετικ διδασκαλία περ «διηρημένης κκλησίας». Παρ τν σκανδαλισμ πισκόπων, καθηγητν κα πιστν πο τν λεγξαν, ρνεται ν
πανορθώσει.
Μητροπολίτης Δημητριάδος
γνάτιος: ποδέχθηκε ς κπρόσωπος τς λλαδικς κκλησίας στ Πόρτο λέγκρε τς Βραζιλίας τι τν κκλησία τν ποτελον λες μαζί, ο 350 αρετικς “κκλησίες” το Π.Σ.Ε.» κα τι πληθώρα τν κακοδοξιν τν “κκλησιν” το Π.Σ.Ε., εναι “διαφορετικο τρόποι διατυπώσεως τς δίας Πίστης κα ποικιλία Χαρισμάτων το γίου Πνεύματος”! Πέραν ατν εναι κατ πάντα πιστς κόλουθος στν οκουμενιστικ κατήφορο το Πατριάρχη Βαρθολομαίου, κα το στενο συνεργάτου του στν καδημία Θεολογικν Σπουδν το Βόλου, το Περγάμου
ωάννου Ζηζιούλα.
Τ
νόματα ατ εναι νδεικτικά, φο σκοπς σων γράφονται δ, δν εναι ν παρουσιάσει τν κατάλογο τν αρετικν Οκουμενιστν ( ποος θ δημοσιευθε προσεχς), λλά, μ τν μνημόνευση ατν τν συγκεκριμένων παραδειγμάτων, ν θέσει τ
ρώτημα:
Α
τς ο διδασκαλίες τν παραπάνω Οκουμενιστν —περ «δελφν κκλησιν», περ «βαπτισματικς θεολογίας», περ «κκλησίας τν δύο πνευμόνων», περ «μετα-πατερικς θεολογίας», περ το «Πρώτου» στν γία Τριάδα— καθιστον αρετικος σους τς διδάσκουν; Ναί,
χι;
Α
τς ο κακοδοξίες πάρχουν στ γραπτ κείμενα κα στς δημοσιευμένες μιλίες τν παραπάνω; Ναί,
χι;
φ’ σον λοιπόν, χουν ρευνηθε κα πισημανθε ο αρετικς ατς διδασκαλίες —ξ λλου μ βάση ατς τς καταγεγραμμένες κακόδοξες διδασκαλίες, κι χι μ φαντασίες κα ποθέσεις, θ μιλήσουν περ Οκουμενισμο ο μιλητές— γιατί ποσιωπνται τ νόματά τους; Δν περιπίπτουν κα σοι τ ποκρύπτουν στν (κατ τν π. Θεόδωρο Ζήση) αρεση το «νοματοκρυπτισμο
»;
Δ
ν εναι καιρς –σως σχάτη ρα– ν ποκαλυφθον ατά, γι ν γνωρίσουν κα ο πιστο κα ν πομακρυνθον κατ συνείδηση– π τος α
ρετικούς;
Θεσσαλονίκη, 13 Μαρτίου 2013


«Φιλορθόδοξος
Ἕνωσις “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”»

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=14&t=7434

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου