Ταυτίζεται ὁ σωματικός θάνατος μέ τόν «ἐγκεφαλικό
θάνατο»;
Ὁ «ἐγκεφαλικὰ νεκρὸς» ἀσθενὴς μπορεῖ νὰ βρίσκεται σὲ κατάσταση
κώματος καὶ ἄπνοιας, ὅμως τὰ περισσότερα ὄργανά του λειτουργοῦν μὲ τὴν
κατάλληλη ἰατρικὴ ὑποστήριξη· ἔτσι, ὅταν τοῦ ἀφαιροῦν τὰ ὄργανα, εἶναι ἀκόμα
ροδαλός καὶ ζεστός, ἡ καρδιά του ἀκόμα καί τό αἷμα του κυκλοφορεῖ (Dr Alan
Shewmon, διεθνοῦς φήμης Καθηγητὴς Παιδ. Νευρολογίας στὸ UCLA(Πανεπιστήμιο τῆς Καλιφόρνιας,
Λὸς Ἄντζελες). Θὰ σοῦ ποῦν ὅτι τὰ ὄργανα τὰ παίρνουν, ὅταν ὁ ἄνθρωπος εἶναι νεκρός.
Αὐτὸ δὲν εἶναι ἀλήθεια. Ἂν εἶναι νεκρὸς τότε γιατί τοῦ κάνουν ἀναισθησία πρὶν
τοῦ πάρουν τὰ ὄργανα;
Ὑπάρχουν καταγραμμένες ἀρκετὲς περιπτώσεις "ἐγκεφαλικὰ
νεκρῶν", ποὺ ἐπανῆλθαν μερικῶς ἀπὸ αὐτὴ τὴν κατάσταση. Στὸ διαδίκτυο μπορεῖς
νὰ βρεῖς σχετικὰ παραδείγματα καὶ συγκλονιστικὰ βίντεο. Τὰ ζωτικά ὄργανα τῶν
"δωρητῶν" παίρνονται, ἐνῶ αὐτοὶ εἶναι ἀκόμα ΖΩΝΤΑΝΟΙ μὲ ἀποτέλεσμα νὰ
γίνεται βίαιη διακοπὴ τῆς ζωῆς τους κατὰ τὴ διαδικασία τῆς λήψης τῶν ὀργάνων
τους. Πολλοὶ καὶ κορυφαῖοι ἐπιστήμονες στὴν Ἑλλάδα (Κ. Καρακατσάνης 2001, Ἐ.
Παναγόπουλος 1998, Μ. Βρεττὸς 1999, Ἰ. Κουντουρᾶς 1999, Κ. Χριστοδουλίδης 1995,
Ν. Μπαλαμότσος 1999, Ν. Κωνσταντινίδης 1999, Μ. Γκιάλα 1999, Ἀ. Ἀβραμίδης 1995,
Π. Κούγιας 1999, Ἀ. Γουλιανὸς 1999, κ.ἄ.) καὶ στὸ ἐξωτερικό (R. D. Truog 1992,
D. A. Shewmon 1997, R. M. Taylor 1997, κ.ἄ), ἐκφράζουν σοβαρὲς ἐπιστημονικὲς ἐνστάσεις
καὶ δὲν διστάζουν νὰ προτείνουν ἀκόμη καὶ τὴν πλήρη ἐγκατάλειψη τῆς ἔννοιας τοῦ
"Ἐγκεφαλικοῦ Θανάτου".
Ὁ Καθηγητὴς Παιδ. Ἀναισθησιολογίας στὸ κορυφαῖο Πανεπιστήμιο
τῶν Η.Π.Α. Harvard, καὶ Διευθυντὴς τῆς Μονάδας Ἐντατικῆς Θεραπείας στὸ
Πανεπιστημιακό, Παιδιατρικὸ Νοσοκομεῖο Βοστώνης Dr. Robert D. Truog δηλώνει: «Ὁ
Ἐγκεφαλικὸς Θάνατος παραμένει ἀσυνάρτητος στὴ θεωρία καὶ συγκεχυμένος στὴν
πράξη.Ἐπιπλέον, ὁ μόνος σκοπός, ποὺ ἐξυπηρετεῖται ἀπὸ τὴν ἔννοια (τοῦ ἐγκεφαλικοῦ θανάτου), εἶναι ἡ διευκόλυνση
ἐξεύρεσης ὀργάνων πρὸς μεταμόσχευση». (Γι᾽ αὐτὸ ἄλλωστε, καὶ «ἐφευρέθηκε» μόλις
τὸ 1968 ἡ ἔννοια τοῦ «ἐγκεφαλικοῦ θανάτου» ἀπὸ κάποιους ἐπιστήμονες τοῦ Harvard). Τὸ γεγονὸς τοῦ θανάτου εἶναι
μεγάλο μυστήριο, θὰ μᾶς ποῦν οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, καὶ κανεὶς δὲν
γνωρίζει οὔτε πρόκειται ποτὲ νὰ γνωρίσει, πότε (ποιὰ ἀκριβῶς χρονικὴ στιγμὴ) ἡ
ψυχὴ ἀποχωρίζεται ἀπὸ τὸ σῶμα. Ὅσο ἡ καρδιὰ λειτουργεῖ, ἡ ψυχὴ εἶναι ἑνωμένη μὲ
τὸ σῶμα! Ὁ Γέροντας Παΐσιος, ὅταν ρωτήθηκε περὶ μεταμοσχεύσεων, ἀντιτάχθηκε
κατηγορηματικὰ στὴ μεταμόσχευση ζωτικῶν ὀργάνων (ὄργανα χωρὶς τὰ ὁποῖα ὁ δότης
δὲν μπορεῖ νὰ συνεχίσει νὰ
ζεῖ), γιὰ δύο λόγους: Πρῶτον: «ἀποτελεῖ ἀνεπίτρεπτη
παρέμβαση, ἀντιστρατευόμενη στὸ δημιουργικὸ ἔργο τοῦ Θεοῦ, ἀπὸ τὴν μία
θανατώνοντας τὸν δότη, καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη δημιουργώντας μας τὴν ἔπαρση γιὰ τὴν
ζωοποίηση τοῦ λήπτη». Καὶ δεύτερον: «Θὰ γίνει αἰτία ἐφευρέσεως τρόπων νὰ
σκοτώνουν τοὺς ἀσθενεῖς, γιὰ νὰ πάρουν τὰ ὄργανά τους». Ὁ π. Πορφύριος ἦταν ἀντίθετος
μὲ τὴν μεταμόσχευση συμπαγῶν ὀργάνων ἀπὸ «ἐγκεφαλικῶς νεκρούς». Ἔκανε τὴν ἑξῆς
σύσταση σὲ ζεῦγος, ποὺ ἤθελε νὰ δωρίσει τὰ ὄργανα τοῦ παιδιοῦ τους μετὰ ἀπὸ
σοβαρὸ ἀτύχημα: «ΕΝΑΣ θάνατος ὑπάρχει. Νὰ δώσετε μόνον τοὺς κερατοειδεῖς χιτῶνες
τῶν ὀφθαλμῶν». Ὁ εὑρισκόμενος στὴν κατάσταση τοῦ λεγόμενου "ἐγκεφαλικοῦ
θανάτου" εἶναι βαριὰ πάσχων ἀσθενὴς καὶ ὄχι νεκρός. Μὲ
τὴ λήψη τῶν ζωτικῶν ὀργάνων ἀπὸ "ἐγκεφαλικῶς νεκρὸ" ἀσθενή αὐτὸς ὁδηγεῖται
διά τῆς βίας στὸν ὁριστικὸ κλινικὸ θάνατο·
αὐτὴ ἡ ἐνέργεια, μὲ τὰ κριτήρια τῆς Ὀρθόδοξης Θεολογίας, ἰσοδυναμεῖ
μὲ ΦΟΝΟ.
Θὰ σοῦ ποῦν ὅτι ἡ δωρεὰ ὀργάνων εἶναι αὐτοθυσία καὶ πράξη
εὐγενική, πράξη ἀνθρωπιᾶς καὶ ἀλτρουϊσμοῦ. Αὐτὸ δὲν εἶναι ἀλήθεια. Αὐτός, ποὺ ὁρίζει
πότε θὰ πεθάνουμε, εἶναι ὁ Δημιουργός μας καὶ ὄχι ἐμεῖς. Στὴν Παλαιὰ καὶ στὴν
Καινὴ Δισθήκη, ἀλλὰ καὶ στὴν Ὑμνογραφία
τῆς Ἐκκλησίας μας, μὲ ἔμφαση τονίζεται ὅτι Κύριος τῆς ζωῆς
καὶ τοῦ θανάτου εἶναι μόνον ὁ Δημιουργός. Ἀκόμη καὶ ὅταν ὑπάρχει συναίνεση, ἡ
«ΔΩΡΕΑ» ζωτικῶν ὀργάνων δέν εἶναι αὐτοθυσία, ἀλλὰ ἰδιόμορφη αὐτοκτονία καὶ
μέγιστη ἁμαρτία, διότι ἀφαιρεῖ ἀπὸ τὸν δότη τὴν δυνατότητα τῆς μετάνοιας (νὰ πεῖ
δηλαδή, ἔστω καὶ τελευταία στιγμή, «Συγχώρα με, Θεέ μου» καὶ νὰ σώσει ὁ Θεὸς ἐνδεχομένως
τὴν ψυχή του). Γνωρίζεις γιὰ τὸν Νόμο 150/3984 ἄρθρο 95 παρ. 2 περὶ "εἰκαζόμενης
συναίνεσης"; Ἂν ὄχι, σὲ ἐνημερώνουμε: Ἀπὸ τὴν 1η Ἰουνίου 2013: «...Ἡ ἀφαίρεση
ἑνὸς ἢ περισσοτέρων ὀργάνων ἀπὸ ἐνήλικο, "θανὸν" πρόσωπο
πρα γματοποιεῖται ἐφόσον, ὅσο ζοῦσε, δὲν εἶχε ἐκφράσει τὴν
ἀντίθεσή του σύμφωνα μὲ τὴν παρ. 3...», δηλαδή, ἂν δὲν ἔχεις δηλώσει ἀρνητικά,
σὲ θεωροῦν "δωρητή"! Ἂς δηλώσουμε στὸν Ἐθνικὸ Ὀργανισμὸ
Μεταμοσχεύσεων τὴν ἄρνησή μας, (Τμῆμα Προώθησης Δωρεᾶς Ἱστῶν καὶ Ὀργάνων, Ἀν.
Τσόχα 5, 115 21 Ἀθήνα) κάνοντας μία ὑπεύθυνη δήλωση, μὲ βεβαιωμένο τὸ
γνήσιο τῆς ὑπογραφῆς μας ὅτι: «Σὲ καμία περίπτωση δὲν ἐπιθυμῶ
νὰ ληφθοῦν τὰ ὄργανά μου πρὸς μεταμόσχευση κατόπιν διαπιστώσεως τοῦ θανάτου μου
εἴτε μὲ κριτήριο τὴ θεωρούμενη "νέκρωση τοῦ ἐγκεφαλικοῦ στελέχους" εἴτε
μὲ ὁποιοδήποτε ἄλλο κριτήριο. Ἐπίσης δὲν ἐπιθυμῶ νὰ λάβω ὄργανα πρὸς
μεταμόσχευση ἀπὸ "ἐγκεφαλικῶς νεκρὸ" ἀσθενῆ».
Κίνηση Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν ἐναντίον τοῦ «Ἐγκεφαλικοῦ
Θανάτου» καί τῆς «εἰκαζόμενης συναίνεσης»
ΠΟΙΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω, αυτό που πρέπει να προστεθεί στην καλώς γενόμενη "Κίνηση Ορθοδόξων Χριστιανών κατά της εικαζόμενης συναίνεσης", είναι και το εξής.
Η σιωπηλή αποδοχή των μεταμοσχεύσεων εκ μέρους της Διοικούσας Ιεραρχίας, όπως και η όμοια τοιαύτη της εξωσωματικής γονιμοποίησης, προδιαγράφει λίαν δυσοίωνο το μέλλον της Εκκλησίας
Θα δημιουργηθούν στρατιές ατόμων μεταμοσχευμένων, ή εξωσωματικά συλληφθέντων και γεννηθέντων, για να συμβεί στο τέλος ό,τι ακριβώς συνέβη και συμβαίνει με τον οικουμενισμό, τους οικουμενιστές, και τα εντεταλμένα (διορισμένα) όργανα της νέας παγκόσμιας αυτοκρατορίας.
Ήδη, ουδείς γίνεται δεκτός προκειμένου να εκφέρει διαφορετική γνώμη. Πόσο, μάλλον, αν θέλει να έχει καλήν επαγγελματική σταδιοδρομία ή να κατακτήσει πανεπιστημιακούς τίτλους και συναφείς σημαντικές θέσεις.
Το είδαμε αυτό να γίνεται αφ΄ότου επιβλήθηκε - από την ελεγχόμενη μασονική και σιωνιστική πολιτειοκρατία - η εορτολογική καινοτομία. Οι πανεπιστημιακοί τίτλοι και τα σχετικά, που καθιστούσαν έγκυρα και αδιαμφισβήτητα όσα μας έλεγαν οι κατά καιρούς ειδικοί επί του θέματος, αποδίδονταν μόνο σε όσους είχαν συμμαχήσει με τον Καίσαρα και είχαν δεχθεί την καινοτομία. Οι άλλοι όλοι ήταν σχετικώς άσχετοι, αφού δεν είχαν να προσκομίσουν τα έγκυρα επιστημονικά τους διαπιστευτήρια.
Όσο λοιπόν η Διοικούσα την Εκκλησία Ιεραρχία σιωπά και αφήνει τόσο σημαντικά θέματα να τραβούν το δρόμο τους - κατ΄άλλους να σέρνονται - θα έρθη η στιγμή που θα το βρει μπροστά της. Και αντί να διδάσκει το "ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωή· οὐδεὶς ἔρχεται πρὸς τὸν πατέρα εἰ μὴ δι' ἐμοῦ", άλλα άτοπα, άλογα και παράλογα, θα υποχρεωθεί να λέει στους κατηχούμενους. Το "εγώ" θα είναι ο κάθε ένας επιστήμονας, που θα μας λέει, αυτά που θα τον υποχρεώνουν να λέει. Η "οδός" θα είναι η οδός που η επιστήμη μας δείχνει, η "αλήθεια" θα είναι σήμερα αυτή, αύριο κάποια άλλη, σύμφωνα πάντα με τα ισχύοντα οικονομικά μέτρα. Όσο για τη "ζωή", θα είναι συνάρτηση της επιστημονικής οδού και της οικονομικής αλήθειας. Πατέρας και πηγή όλων ο Μαμωνάς.
Έτσι θέλει να καταντήσει την Εκκλησία η Ιεραρχία; Αυτόν έχει Πατέρα, Θεμέλιο λίθο και Ιδρυτή; Σε αυτή την αλήθεια μας οδηγεί το Άγιον Πνεύμα;
@KX : Έτσι θέλει να καταντήσει την Εκκλησία η Ιεραρχία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με αυτά που γράφεις, αλλά σήμερα σε πιάνω απρόσεκτο ολίγον τι.
Για ποια εκκλησία γράφεις; Με "Ε" ή με "ε";
Για την Εκκλησία την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική ή την εκκλησία της Πατριαρχικής Εγκυκλίου του 1920 πιστή εφαρμογή της οποίας είναι η ισότιμη συμμετοχή στο σατανικό ΠΣ"Ε";
Για την Εκκλησία του Κυρίου μας, των Αποστόλων και των Πατέρων μας ή του Μπελαμάντ της αδελφής εκκλησίας του Πάπα;
Για την Εκκλησία των επτά (9) Αγίων Οικουμενικών Συνόδων ή την εκκλησία του Σαμπεζύ όπου οι "ορθόδοξοι" ανακάλυψαν ότι το Άγιον Πνεύμα λανθασμένα οδήγησε τους Πατέρες της Τετάρτης Αγίας Οικ. Συνόδου, διότι οι Μονοφυσίτες έχουν την ιδίαν Χριστολογίαν με τους Ορθοδόξους. Έτσι τώρα στην Αντιόχεια οι "ορθόδοξοι" ασπάζονται την εικόνα του "αγίου" Διόσκορου ο οποίος είναι φονέας του Αγίου Φλαβιανού Πατριάρχου Κων/πόλεως!
Την Εκκλησία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού : Τον Πάπα να καταράσθε
ή
την εκκλησία του "κ". Βαρθολομαίου:
Έτι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου Επισκόπου και Πάπα Ρώμης Βενεδίκτου..…
Ναι, καλά το γράφεις, λες και μπήκες στη σκέψη μου. Είπα στην αρχή να το γράψω με μικρό, σκέφθηκα όμως ύστερα ότι η Εκκλησία του αγίου Τριαδικού Θεού, η Εκκλησία της Αληθείας, παρότι ανάξιοι ιερείς την εκπροσωπούν, εξακολουθεί να υπάρχει και θα υπάρχει. Όπως την εποχή των διωγμών ή σε περιόδους όπου κυριαρχούσαν ψευδεπίσκοποι και ψευδοσύνοδοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έγραψα με Κεφαλαίο το "Ε", με την ελπίδα να αφυπνισθούν οι καθεύδοντες, να επωμισθούν το βάρος του Θεσμού, ένθα προΐστανται, διοικούν, διακονούν και τον παραμορφώνουν τα ανυπόστατα πρόσωπά τους. Οι καθ΄ ημάς ιεροί Θεσμοί, όπως η Εκκλησία, είναι ενυπόστατοι, όχι ανυπόστατοι.
"Ουδείς άξιος"!!!
Ναι, όντως, όχι όμως να κάνουμε δεκτή την προδοσία της αγίας Πίστεως που μας κληροδότησαν οι άγιοι πατέρες. Αυτό δεν έχει θέση εδώ και αν κάποιος το επικαλεσθεί, είναι διότι βρίσκεται σε πέλαγος πλάνης.
Ελπίζω στη δικαιοσύνη της κρίσης σου.
Ο Χριστοδουλίδης είναι παλαιοημερολογίτης. Ίσως είναι και της Γ.Ο.Χ. των Παλαιοημερολογιτών. Προσοχή.
ΑπάντησηΔιαγραφή