Αγώνας για την αλήθεια στην Πίστη
Είναι γνωστό ότι χριστιανός σημαίνει αγωνιστής. Αυτό
άλλωστε θα πει και άγιος. Αυτός που αγωνίζεται κατά του κακού όπου κι΄ αν
βρίσκεται. Και μέσα του και στο περιβάλλον του. Αγώνας για τα επίγεια και για
τα ουράνια. Και για το εφήμερο σήμερα και για το αιώνιο αύριο. Αγώνας με τη
σημαία του Χριστού, κατά του ανθρωποκτόνου συνωμότη Σατανά! Αγώνας για την
αλήθεια στην Πίστη και για την αλήθεια στην πράξη. Αγώνας για ένα άρτιο εαυτό,
με μια άρτια ζωή.
Βανδαλισμοί στο Ελληνορθόδοξο Μοναστήρι του Τιμίου Σταυρού στα Ιεροσόλυμα--Vandals spray-paint hate graffiti on wall of Greek Orthodox church in Jerusalem
Βάνδαλοι με χρωματοβαφή έγραψαν "Θάνατο στην Χριστιανοσύνη " και "Χριστός υιός ...." στο Ελληνορθόδοξο Μοναστήρι του Τιμίου Σταυρού στην Ιερουσαλήμ. Η νυκτερινή επίθεση στο Μοναστήρι του Τιμίου Σταυρού ήταν το πιο πρόσφατο από μια σειρά βανδαλισμών σε Χριστιανικά άγια μέρη. Εξτρεμιστές Εβραίοι που συμπαθούν την κίνηση του Ισραηλιτικού αποικισμού είναι οι ύποπτοι.
By The
Associated Press December 12, 2012
JERUSALEM - Vandals have spray-painted "Death
to Christianity" and "Jesus, son of a whore" on a Greek Orthodox
monastery in Jerusalem.
The overnight attack on the Monastery of the
Cross was the latest in a series of vandalisms of Christian holy sites.
Extremist Jews sympathetic to Israel's settlement movement are suspected.
Israeli police spokesman Micky Rosenfeld said
Wednesday the vandals also sprayed "price tag" on the monastery's
outer wall — a form of retribution settlers and their sympathizers use in
retaliation for acts they consider to be pro-Palestinian.
Extremists have carried out similar
"price tag" attacks on other churches, mosques and Israeli military
bases.
Prime Minister Benjamin Netanyahu denounced
the defacing of the church.
Israel has 155,000 Christian citizens, less
than 2 per cent of its nearly 8 million people.
Δηλώσεις του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου .κ. Σεραφείμ στο BBC
Δηλώσεις στο τηλεοπτικό κανάλι ΒΒC και στον εδώ ανταποκριτή του, έκανε ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ, εντός του εορτάζοντος Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου Πειραιώς, αμέσως μετά την πανηγυρική Θεία Λειτουργία κατά την οποία συλλειτούργησε με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αιτωλοακαρνανίας κ.κ. Κοσμά.
Ερωτηθείς αρχικά υπό του δημοσιογράφου για την αρνητική εμμονή μας να μην επιτρέπουμε την ανέγερση τεμένους, ο Σεβασμιώτατος δήλωσε:
"Αυτή η χώρα και αυτός ο λαός έζησε πέντε σχεδόν αιώνες κάτω από την τουρκική και μουσουλμανική θηριωδία! Οι πρόγονοί μας, άνδρες και γυναίκες έδωσαν τη ζωή τους για να είμαστε σήμερα η ελεύθερη Χριστιανική Ελλάδα. Γιατί πρέπει σήμερα εμείς να ξεχάσουμε την προσφορά τους και να αφήσουμε τους Ισλαμιστές να ανεγείρουν τέμενος και μάλιστα με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου; Γιατί στην Κωνσταντινούπολη, και όχι στην Ινσταμπουλ όπως την αποκαλούν αυτοί, υπάρχουν ιερά μνημεία δικά μας που συμβολίζουν τον πολιτισμό μας και τα οποία οι Τούρκοι τα έχουν μετατρέψει σε μουσεία και τζαμιά! Αλλά και χώρες αμιγώς μουσουλμανικές, όπως η Σαουδική Αραβία, δεν επιτρέπουν να αναγερθούν Ορθόδοξοι ναοί... Εμείς τί πρέπει να κάνουμε γιαυτό; Και αυτό δεν το κάνουμε από φονταμενταλισμό και από θρησκοληψία, αλλά γιατί οι μνήμες που έχουμε από τα όσα υπέστημεν μας το υπαγορεύουν"
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το πώς εξηγείται το γεγονός που άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχουν επιτρέψει προ πολλών ετών την ανέγερση τεμένους, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ απάντησε ότι:
"Οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν έμειναν κάτω από τον τουρκικό ζυγό για τόσους αιώνες, ούτε είναι ποτισμένα τα χώματά τους από το αίμα χιλιάδων αθώων σφαγιασθέντων! Κι ύστερα εμείς έχουμε δείξει με τη συμπεριφορά μας ότι ξέρουμε και σεβόμαστε τους άλλους με το πώς συμπεριφερόμαστε στους μουσουλμάνους που ζουν κοντά μας ως Ελληνες Πολίτες, χρόνια τώρα, στη Θράκη, στην Κομοτηνή, και στην Ξάνθη. Έχουν τους χώρους προσευχής τους, τα τεμένη τους και επιτελούν τις θρησκευτικές τους ανάγκες! Ποιός τους εμπόδισε να είναι κάτι διαφορετικό από την μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού; Κανείς! Μάλιστα οι μουφτήδες τους είναι δημόσιοι υπάλληλοι και πληρώνονται από το ελληνικό δημόσιο, και οι Μουφτίες τους είναι Ν.Π.Δ.Δ. και έχουν περισσότερα προνόμια απ´ όσα έχει μία Μητρόπολη που ποιμαίνει Ορθοδόξους Έλληνες, οι οποίοι είναι η βαθιά πλειοψηφία του λαού μας! Επομένως εμείς έχουμε δώσει δείγματα γραφής. Γι' αυτό ζητάμε και από τους Ευρωπαίους το αυτονόητο: Να σεβασθούν την ιδιοπροσωπία μας."
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το όταν η ανέγερση του τεμένους επιβληθεί μέσα από μία απόφαση της Δικαιοσύνης, τότε ποιά θέση θα κρατήσει Εκκλησία, ο Σεβασμιώτατος δήλωσε:
"Εμείς ξέρουμε να σεβόμαστε τη νομιμότητα και αν μία απόφαση της Δικαιοσύνης είναι προς αυτή την κατεύθυνση, εμείς θα τη σεβασθούμε!"
Τέλος σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το πώς βλέπει την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας μας, ο Σεβασμιώτατος υπεραμύνθηκε λέγοντας πως:
"Δεν είναι δυνατόν να αμφισβητείται η θέση της Ελλάδος στην Ευρώπη, όταν η Ελλάδα είναι αυτή που έδωσε τα φώτα της, τον πολιτισμό της και τις γνώσεις της για να υπάρχει σήμερα η Ευρώπη! Αλλοίμονο σε αυτούς που επιβουλεύονται την παρουσία μας μέσα στην Ευρώπη! Ακόμη και αν το επιτύχουν αυτό κάποτε, τότε ένα είναι βέβαιο: αυτό που θα έχει προκύψει δε θα είναι πια Ευρώπη!"
http://www.imp.gr/
ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ Ο ΚΕΝΟΔΟΞΟΣ.
Το διδάσκει ο Άγιος Ιωάννης ο Σιναΐτης στον Λόγον ΚΑ´ της «Κλίμακος»
λέγοντας:
«Ο κενόδοξος είναι ειδωλολάτρης και ας δείχνη ότι είναι
πιστός. Σέβεται τον Θεόν φαινομενικά, αλλά επιζητεί πραγματικά
να αρέση στους ανθρώπους και όχι στον Θεόν. Και είναι κενόδο-
ξος κάθε επιδεικτικός άνθρωπος. Του κενόδοξου η νηστεία είναι
χωρίς μισθόν και η προσευχή του άκαιρη και άστοχη, γιατί και τα
δυο τα κάνει για τον ανθρώπινον έπαινο…».
λέγοντας:
«Ο κενόδοξος είναι ειδωλολάτρης και ας δείχνη ότι είναι
πιστός. Σέβεται τον Θεόν φαινομενικά, αλλά επιζητεί πραγματικά
να αρέση στους ανθρώπους και όχι στον Θεόν. Και είναι κενόδο-
ξος κάθε επιδεικτικός άνθρωπος. Του κενόδοξου η νηστεία είναι
χωρίς μισθόν και η προσευχή του άκαιρη και άστοχη, γιατί και τα
δυο τα κάνει για τον ανθρώπινον έπαινο…».
Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας :
«Καὶ “μέσ’ στὴν ἀνεμοζάλη οἱ λύκοι χαίρονται”, λέγει ὁ λαός μας. Καὶ ποιοί εἶναι οἱ λύκοι; Οἱ αἱρετικοί. Στὴν ἐποχή μας κινδυνεύουμε περισσότερο ἀπὸ δύο αἱρέσεις. Ἀπὸ τὸν παπισμὸ καὶ τὸν οἰκουμενισμό. Ὑποχρεοῦμαι, χριστιανοί μου, σὰν ποιμένας σας, νὰ σᾶς ἐνημερώσω καθαρὰ καὶ νὰ σᾶς πω: Ὁ παπισμὸς εἶναι αἵρεση καὶ ὁ οἰκουμενισμὸς εἶναι παναίρεση».
ΥΠΟΤΑΞΟΥ ΣΤΟΝ ΘΕΟΝ.
Διαβάζω στον ΙΣΤ λόγο του Αγίου Ισαάκ του Σύρου μια φοβερή και αποκαλυπτική
διδασκαλία και την μεταφέρω κατά λέξη: Όποιος υποτάξη τον εαυτόν του στον Θεό
βρίσκεται πολύ κοντά στο να υποτάξη τα πάντα στον εαυτόν του. Σε όποιον
εγνώρισε τον εαυτόν του δίνεται η γνώση των πάντων. Διότι η γνώση του εαυτού
σου είναι πλήρωμα της γνώσεως των όλων. Με την υποταγή της ψυχής σου θα
υποταγούν σε σένα τα πάντα. Όσον καιρό βασιλεύει η ταπείνωση στη διαγωγή σου,
θα σου είναι υποταγμένη η ψυχή σου και μαζί με αυτήν θα σου είναι υποταγμένα τα
πάντα. Διότι τότε γεννιέται στην καρδιά σου η εκ Θεού ειρήνη. Και όσον καιρό
βρίσκεται έξω από αυτήν την ταπείνωση, θα καταδιωχθής όχι μόνον από τα πάθη,
αλλά και από τα συναπαντήματα.
Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.
13. Αληθινόν «ε υ – α γ γ έ λ ι ο ν» δια τον
άνθρωπον δεν υπάρχει άνευ του Θεανθρώπου και εκτός του Θεανθρώπου. Ολόκληρος ο
ευ-αγγελισμός, ολόκληρον το ευαγγέλιον ευρίσκεται μόνον εν τω Θεανθρώπω… Τι
είναι «Ε υ α γ γ έ λ ι ο ν»; Ευαγγέλιον είναι παν ό,τι ο Χριστός, κατελθών από
τον ουρανόν εις την γην, έφερε μαζί Του ως Θεός, και ό,τι έκανε χάριν ημών ως
Θεάνθρωπος, και ό,τι μας έδωσεν ως Σωτήρ εις το θεανθρώπινον σώμα Αυτού—εις την
Εκκλησίαν. Αυτά αποτελούν το Ευαγγέλιον. Με άλλας λέξεις: Το Ευαγγέλιον είναι
ολόκληρος ο Θεός, άπασα η Αλήθεια του Θεού, άπασα η Δικαιοσύνη του Θεού, άπασα
η αγάπη του Θεού, άπασα η Ζωή του Θεού, όλαι αι τελειότητες του Θεού, αι οποίαι
έχουν αποκαλυφθή και δοθή εις ημάς υπό του Θεού Λόγου, του Κυρίου Ιησού… Ο
Θεάνθρωπος Χριστός, όλος εν όλω τω πληρώματι της Θεανθρωπίνης Υποστάσεώς Του,
είναι ακριβώς το μόνον αληθινόν Ευαγγέλιον, η μοναδική αληθινή Καλή Αγγελία δια
το ανθρώπινον γένος.
Συνεχίζεται.
Εκκλησιαστικά νέα
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Χριστούγεννα
στην ενορία!
Ο
Ιερός Ναός Αγίας Κυριακής Χαριλάου Θεσσαλονίκης, οργανώνει το Σάββατο 15
Δεκεμβρίου 2012, στις 6.30 το απόγευμα τη χριστουγεννιάτικη γιορτή του,
αναβιώνοντας τις παραδοσιακές γιορτές της ενορίας.
6 Δεκεμβρίου 2012
Η εκδήλωση περιλαμβάνει τη φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου,
πηγή φωτός σε όλη την ενορία. Στο Πνευματικό Κέντρο του ναού, τα παιδιά των
κατηχητικών συνάξεων και η χορωδία του ναού, θα γεμίσουν το χώρο με χριστουγεννιάτικα τραγούδια ενώ στα
τραπέζια θα προσφέρονται τα παραδοσιακά
μελομακάρονα.
Η γιορτή κορυφώνεται με τη σφραγίδα
της θεατρικής ομάδας της Αγίας Κυριακής, η οποία θα παρουσιάσει το έργο του Ευγένιου Τριβιζά «Ένα δέντρο
μια φορά», παράσταση η οποία θα επαναληφθεί και στις 8.30 το βράδυ.
Ελάτε να γιορτάσουμε όλοι μαζί τη
γέννηση του Χριστού και το μήνυμα
ελπίδας και αγάπης που μας φέρνει στον Ιερό Ναό Αγίας Κυριακής το Σάββατο
15 Δεκεμβρίου 2012.
Άγ. Ιουστίνος-Πόποβιτς :
Εις την ιστορίαν του ανθρωπίνου γένους υπάρχουν
τρεις κυρίως πτώσεις: του Αδάμ, του Ιούδα, του Πάπα. Η ουσία της πτώσεως εις
την αμαρτίαν είναι πάντοτε η ιδία: το να θέλη κάνεις να γίνη καλός δια του
εαυτού του. το να θέλη κάνεις να γίνη τέλειος δια του εαυτού του. Το να θέλη
κανείς να γίνη θεός δια του εαυτού του. Αλλά τοιουτοτρόπως ο άνθρωπος
ασυναισθήτως εξισούται με τον διάβολον. Διότι και αυτός ήθελε να γίνη Θεός δια
του εαυτού του, να αντικαταστήση τον Θεόν με τον εαυτόν του. Και εις την
υψηλοφροσύνην του αυτήν δια μιας έγινε διάβολος, τελείως κεχωρισμένος από τον
Θεόν και όλος εναντίον του Θεού. Η ουσία της αμαρτίας, λοιπόν, πάσης αμαρτίας
συνίσταται εις αυτήν την αλαζονικήν αυταπάτην. Αυτή είναι η ουσία και αυτού του
διαβόλου, του Σατανά. Αυτό δεν είναι άλλο τι παρά το να θέλη κανείς να μένη εις
την φύσιν του, το να μη θέλη εντός του τίποτε, εκτός του εαυτού του. Ο διάβολος
ευρίσκεται όλος εις αυτό: εις το να μη θέλη καθόλου τον Θεόν μέσα του, εις το
να θέλη να είναι πάντοτε μόνος, πάντοτε να ανήκη εις μόνον τον εαυτόν του,
πάντοτε όλος εις τον εαυτόν του, όλος δια τον εαυτόν του, πάντοτε ερμητικώς
κλειστός έναντι του Θεού και παντός ό,τι ανήκει εις τον Θεόν. Και τί είναι
αυτό; Ο εγωισμός και η φιλαυτία ενηγκαλισμένα εις
όλην την αιωνιότητα, δηλαδή η κόλασις.
Περί των αθέων αιρετικών
Δια τούτο πολλάκις υμάς υπέμνησα περί των αθέων αιρετικών, και τα νύν
παρακαλώ, του μη συγκαταβήναι αυτοίς εν τινι πράγματι, μη εν βρώμασιν, ή εν
πόμασιν, ή φιλία ή σχέσει, ή αγάπη ή ειρήνη. Ο γαρ εν τούτοις απατώμενος, και συγκαταβαίνων
αυτοίς, αλλότριον εαυτόν καθίστησι της καθολικής Εκκλησίας. Ο δε αληθινός και
άδολος μαθητής του Θεού μετά παρρησίας κράζει: ει τις υμάς ευαγγελίζεται παρ΄ ο
παρελάβετε, ανάθεμα έστω.
(άγιος I. Χρυσόστομος).
Εχθρούς γαρ Θεού ο άγιος Χρυσόστομος, ου μόνον τους
αιρετικούς αλλά και τους κοινωνούντας με αυτούς μεγάλη και πολλή τη φωνή
ονόμασαι.
(άγιος Θεόδωρος Στουδίτης).
(άγιος Θεόδωρος Στουδίτης).