Βιώνουμε συνεχώς την παναίρεση του Οικουμενισμού, δηλαδή
της αλλοτρίωσης με ένα λόγο του Ορθόδοξου ήθους, της απεμπόλησης των
Χριστιανικών Παραδόσεων και διδασκαλιών, της νοθείας των Ιερών Δογμάτων, θεσμών
και Κανόνων της Ορθοδοξίας, υπό των οικουμενιστικών ετεροδιδασκαλιών και των
Φράγκικων ηθών και εθίμων. Όθεν καλούμεθα οι πάντες εις εγρήγορση, δεδομένης
της κοσμικής υπεροπλίας και των δολίων διπλωματικών τρόπων με τους οποίους
κινούνται και δρουν οι σκοτεινές οικουμενιστικές δυνάμεις, που επιδιώκουν την
δια παντός τρόπου υποταγή και άλωση της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Άγ. Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Δοκίμασε την πίστιν σου και έλεγξέ την με το Σύμβολον της πίστεως. Εάν η πίστις σου δεν ανταποκρίνεται καθ΄ ολοκληρίαν προς το Σύμβολον—είσαι αιρετικός.
Επειδή, η έννοια και σημασία του Μνημοσύνου σημαίνει
ταυτότητα Πίστεως μνημονεύοντος και μνημονευομένου, πρέπει, εν γενικαίς
γραμμαίς, να αποδεχθώμεν την δια της
«Πατριαρχικής Εγκυκλίου» του 1920 παγκοσμίως διακηρυσσομένην παναίρεσιν του Οικουμενισμού,
η οποία δια της «Θεωρίας των κλάδων» καταβλασφημεί την Μοναδικότητα της Αγίας
ημών Ορθοδόξου του Χριστού Εκκλησίας! Κατ΄ αναπόφευκτον δε συνέπειαν και βάσει
πάντοτε της ως άνω «Πατριαρχικής Εγκυκλίου» του 1920, θα πρέπη να πιστεύσωμεν
ότι αι ετερόδοξοι αιρετικαί «χριστιανικαί» ομολογίαι, δηλαδή ο Πάπας και οι
Προτεστάντες γενικώς, είναι «αδελφαί Εκκλησίαι» του Χριστού, «μέτοχοι
απολυτρωτικής χάριτος» κλπ. με Ιερωσύνην, Μυστήρια και Αποστολικήν Διαδοχήν,
ώστε να δυνάμεθα να συμπροσευχώμεθα και συλλειτουργούμεθα μετ΄ αυτών, πράγμα το
οποίον σήμερον διενεργούν και πράττουν, όλως κακοδόξως προς την επισκοπικήν
αυτών αποστολήν, από του Αθηναγόρου μέχρι σήμερον του κ. Βαρθολομαίου, τόσον οι
του Οικουμενικού Πατριαρχείου, όσον και διάφοροι άλλοι Οικουμενισταί Αρχιερείς
των λοιπών Πατριαρχείων και Αυτοκεφάλων Εκκλησιών!
«Φασίστας είναι ο πιο αριστερός Τούρκος»
Κωνσταντίνος Χολέβας
Το Σάββατο 20 Οκτωβρίου έφευγα προβληματισμένος από το πνευματικό μνημόσυνο του Νεοκλή Σαρρή, το οποίο διοργάνωσε ο Σύλλογος Κωνσταντινουπολιτών στην Καλλιθέα. Σκεφτόμουν ότι δεν έχουμε πλέον ειδικούς τουρκολόγους όπως ήταν ο Σαρρής, που να γνωρίζουν καλά τη γλώσσα, την Ιστορία, τη ψυχοσύνθεση και τις στρατηγικές βλέψεις των Τούρκων. Επειτα από λίγες ημέρες κατάλαβα ότι ευτυχώς υπάρχουν συνεχιστές. Είχα την ευκαιρία στις 25 Οκτωβρίου να παρακολουθήσω στην Παλαιά Βουλή την παρουσίαση του βιβλίου «Ποια Τουρκία, ποιοι Τούρκοι», το οποίο συνέγραψε ο τέως αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού Φραγκούλης Φράγκος. Ο στρατηγός είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου και, όπως είπαν οι ομιλητές, το βιβλίο αποτελεί μία πιο εκλαϊκευμένη μορφή της διατριβής του.
Το Σάββατο 20 Οκτωβρίου έφευγα προβληματισμένος από το πνευματικό μνημόσυνο του Νεοκλή Σαρρή, το οποίο διοργάνωσε ο Σύλλογος Κωνσταντινουπολιτών στην Καλλιθέα. Σκεφτόμουν ότι δεν έχουμε πλέον ειδικούς τουρκολόγους όπως ήταν ο Σαρρής, που να γνωρίζουν καλά τη γλώσσα, την Ιστορία, τη ψυχοσύνθεση και τις στρατηγικές βλέψεις των Τούρκων. Επειτα από λίγες ημέρες κατάλαβα ότι ευτυχώς υπάρχουν συνεχιστές. Είχα την ευκαιρία στις 25 Οκτωβρίου να παρακολουθήσω στην Παλαιά Βουλή την παρουσίαση του βιβλίου «Ποια Τουρκία, ποιοι Τούρκοι», το οποίο συνέγραψε ο τέως αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού Φραγκούλης Φράγκος. Ο στρατηγός είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου και, όπως είπαν οι ομιλητές, το βιβλίο αποτελεί μία πιο εκλαϊκευμένη μορφή της διατριβής του.
H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more
Θα... διαγράψει και το ’21;
Τείνω να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι η βουλευτής των... 1.000 ψήφων (με τόσες περίπου εξελέγη στον Πειραιά) Μ. Ρεπούση προκαλεί βάσει σχεδίου την ελληνική κοινωνία, με απώτερο στόχο να είναι στην επικαιρότητα και να συζητείται το όνομά της. Άλλως δεν εξηγείται το γεγονός ότι αναζητεί διαρκώς αφορμές για να εξοργίζει τον κόσμο. Τελευταίο «επίτευγμά» της η πρόταση για κατάργηση των παρελάσεων στις εθνικές γιορτές, διότι -όπως ισχυρίσθηκε- «οι μαθητικές παρελάσεις είναι και αυτές μια ένδειξη της καθυστέρησης της Ελλάδας, του ελλείμματος εξευρωπαϊσμού, του ελλείμματος εκκοσμίκευσης»! Άποψη η οποία αντιμετωπίστηκε με τη δέουσα σοβαρότητα (την πήραν οι πάντες με τις πέτρες...). Πλην όμως εκείνη δηλώνει ότι θα συνεχίσει απτόητη. Οπότε με τον ρυθμό που έχει, μετά τις παρελάσεις θα καταργήσει τις εθνικές γιορτές, θα διαγράψει την Επανάσταση του '21 και την αντίσταση κατά των Ιταλών. Άλλωστε, έχει αποδεδειγμένα ταλέντο στο να διαστρεβλώνει την Ιστορία...
http://www.paron.gr/
http://www.paron.gr/
Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.
H σύγχρονος ευρωπαϊκή σχετικοκρατία ακολουθεί τον αρειανισμόν. Ο μετεφυσικός
σχετικισμός εγέννησε και τον ηθικόν τοιούτον. Δεν υπάρχει τίποτε το απόλυτον
ούτε υπεράνω του κόσμου ή του ανθρώπου, ούτε εις τον κόσμον ή τον άνθρωπον,
ούτε πάλιν πέριξ του κόσμου ή του ανθρώπου. Αλλά και από αυτόν τον νεώτερον
σχετικισμόν, όπως και από τον παλαιόν αρειανικόν τοιούτον σώζει μόνον η πίστις
εις την Θεανθρωπότητα του Σωτήρος Χριστού, εις το ομοούσιόν Του με τον Θεόν
Πατέρα, σώζει δηλαδή η θαυμαστή λέξις ο
μ ο ο ύ σ ι ο ς. δοκίμασε την πίστιν σου και έλεγξέ την με το Σύμβολον της
πίστεως. Εάν η πίστις σου δεν ανταποκρίνεται καθ΄ ολοκληρίαν προς το
Σύμβολον—είσαι αιρετικός. Εάν απορρίπτης το
ο μ ο ο ύ σ ι ο ν, δεν είσαι του Χριστού, είσαι του Αντιχρίστου, είσαι
του Ιούδα, διότι η Εκκλησία ονομάζει τον Άρειον «δεύτερον Ιούδαν» (Κυριακή των Πατέρων.
Στιχηρά Εσπερινού).
Συνεχίζεται.
ΔΙΑΛΕΞΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΡΑ ΣΤΟ ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ
Η Ιερά Μητρόπολη Αγίου Φραγκίσκου διοργανώνει διάλεξη-συζήτηση με προσκεκλημένο τον καθηγητή Χρήστο Γιανναρά με θέμα “Κρίση της Οικονομίας, κρίση της πολιτικής: Υπάρχει πολιτισμική αντιπρόταση;” Η διάλεξη θα δοθεί στα Ελληνικά με ταυτόχρονη μετάφραση στα Αγγλικά από τον κ. Νικόλαο Οικονομίδη, επισκέπτη καθηγητή Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, Berkeley. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου στις 6.30μ.μ. στον Καθεδρικό Ναό του Ευαγγελισμού, 245 Valencia Street, San Francisco. Μετά το τέλος της διάλεξης θα επακολουθήσει δεξίωση. Κορυφαία προσωπικότητα στο χώρο της Φιλοσοφίας, έχει δημοσιεύσει περισσότερα από πενήντα (50) βιβλία, μερικά από τα οποία έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ρωσικά, ρουμανικά, σερβικά, ιταλικά. Το κύριο μέρος της συγγραφικής του εργασίας αντιπροσωπεύει μακρά πορεία σπουδής και έρευνας των διαφορών ανάμεσα στην ελληνική και τη δυτικοευρωπαϊκή φιλοσοφία και παράδοση· διαφορών που δεν εξαντλούνται στατικά στον τόπο της θεωρίας, αλλά καθορίζουν τον τρόπο ή την πρακτική του βίου, δηλαδή ότι ονομάζουμε πολιτισμό. Παράλληλα, με τακτική επιφυλλιδογραφία (παλαιότερα στο Βήμα και από το 2000 στην Καθημερινή) παρεμβαίνει στην κοινωνική και πολιτική επικαιρότητα.
Ο μακαριστός μ. Θεόκλητος Διονυσιάτης για τον κ. Γιανναρά:
…Όλ΄ αυτά όμως, πλην του εμμόνου
νικολαϊτικού ερωτισμού του, αποκαλύπτουν έναν άλλο Γιανναρά, εν ετέρα μορφή,
που με εξέπληξε, αλλά και ανησύχησε, γι΄ αυτό και θυμήθηκα το «προκόψουσιν επί
το χείρον». Δηλαδή, μαζί με πληροφορίες ότι τελευταία κάνει κάποιους παράξενους
μορφασμούς, μήπως έπαθε κάτι χειρότερον η ψυχή του; Γιατί, ας το σκεφθεί
καθένας σοβαρά. Εάν δεν είναι ανεύθυνο να νοθεύει κανείς την διδασκαλία του
Χριστού, απειλήσαντος σχετικώς τους ασεβώς λύοντας έστω «μίαν των ελαχίστων
εντολών» και διδάσκοντας τους ανθρώπους πεπλανημένως, πόσο μάλλον τιμωρεί, τους
ανατρέποντας το ουσιώδες χριστιανικόν ήθος της νεκρώσεως των επιθυμιών,
παραδίδοντάς τους στο σατανά για σωφρονισμόν; Να τι φοβούμαι και παρακαλώ τον
Κύριο να του δώσει μετάνοια, κι΄ αυτός ν΄ ανανήψει και τα παιδιά του Θεού να μη
βλάπτει.
(Αθωνικά Άνθη τόμ.Δ΄ σελ. 127).