ΤΟ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΟΝ ΒΔΕΛΥΓΜΑ «CORPUS CHRISTI» ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΙΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ


Το κ. Χρήστου Κων. Λιβανο

πάρχουν στιγμς στ ζω το ρθοδόξου χριστιανο, πο ψυχή
του γεμίζει γανάκτησι κα ργή, κα μοιάζει μ νεργ φαίστειο, πο
κοχλάζει κα εναι τοιμο ν κραγ. Πότε συμβαίνει ατό; ταν τν
θίγουν, τν δικον, τν βρίζουν κα τν συκοφαντον; χι, δελφοί,
χριστιανός, ληθινς χριστιανός, δν γανακτε κα δν ργίζεται ταν
δικται, χλευάζεται, βρίζεται κα συκοφαντται. ντιθέτως μάλιστα
χαίρεται γι τς δικίες, βρεις κα συκοφαντίες γνωρίζοντας, τι ἐὰν τς
ντιμετωπίσ μ οργησία κα πομονή, θ τς ξαργυρώσ στν τράπε-
ζα το ορανο μ περίγραπτα γαθ κα αωνία μακαριότητα. Γιʻ ατό,
ς γνήσιος παδς το Xριστο, γαπ τος χθρούς του, δίνει εχς
σ σους τν καταρνται, εεργετε σους τν μισον κα προσεύχεται
γι τος δικτες του (Mατθ. 5, 44).

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more



λλ τότε ποες εναι κενες ο στιγμές, πο ργίζεται, πρέπει ν
ργίζεται, χριστιανός; Eναι ταν βρίζεται, βλασφημται, χλευάζεται
κα πολεμται ρχηγς τς Πίστεώς του, Θεάνθρωπος Kύριος
ησος Xριστός. Στς περιπτώσεις ατές, ἐὰν χριστιανς δν γα-
νακτήσ, δν ργισθ κα δν ντιδράσ, τότε δν εναι ληθινς χρι-
στιανός, εναι ρνητς το Xριστο, ποος μ τ δειλία, διαφορία κα
νοχή του γίνεται συνένοχος τν χριστομάχων κα θεομάχων, κα γιʻ
ατ τ συνενοχή του θ δώσ λόγο στ Θεό.
Στς μέρες μας, πο ποστασία τν περισσοτέρων χριστιανν
ερίσκεται στ ζενθ κα μολογία τς Πίστεως στ ναδίρ, Kύριος
ησος Xριστς βρίζεται, βλασφημεται κα πολεμεται περισσότερο π
κάθε λλη ποχή. Kα εναι φυσικ ατό, διότι πλησιάζει λευσι το
«νόμου», το ντιχρίστου, κα ο διάφοροι πρόδρομοί του, μεταξ τν
ποίων πολιτικοί, δημοσιογράφοι, συγγραφες, καλλιτέχνες, θοποιο
κ.., προετοιμάζουν τν νθρωπότητα, λλοι νσυνειδήτως κα λλοι
συνειδήτως, μ ντιχριστιανικος νόμους, δημοσιεύματα, κδόσεις,
θεατρικ κα κινηματογραφικ ργα, γι νʼ πορρίψ τ Xριστ ς λη-
θιν Θε κα σωτρα της κα ν ποδεχθ κα ποδεχθ ντ ατο τν
ρχόμενο ψευδομεσσία, τν ντίχριστο.
Στ πλαίσιο ατς τς παγκόσμιας σατανικς κστρατείας δυσφημίσε-
ως κα κατασπιλώσεως το Xριστο ντάσσεται κα τ βλάσφημο κα χυ-
δαο θεατρικ ργο Corpus Christi (=Σμα Xριστο), πο νέβασαν στ
θέατρο «Xυτήριο» τς θήνας λληνες δυστυχς θοποιοί, γνοώντας
ο δυστυχες ατο νθρωποι τς φοβερς κα λέθριες συνέπειες, πο
θ χ ατ πρξι τους στς ταλαίπωρες κα ξιοθρήνητες ψυχές τους
κα τν μετ θάνατον ζωή τους, ἐὰν δν μετανοήσουν.
T ργο ατό, πο μπνεύσθηκε κα γραψε μοφυλόφιλος μερι-
κανς σεναριογράφος Tέρρενς Mακνάλλυ, παρουσιάζει τν Xριστ κα
τος γίους ποστόλους ς μοφυλοφίλους, τν Kύριό μας ν τελ τν
γάμο δύο κ τν ποστόλων, τν δ ούδα ν προδίδ τν Διδάσκαλό
του, χι γι τος λόγους πο ναφέρει γ. Γραφή, λλ λόγ ρωτικς
ντιζηλίας! ς σημειωθ, τι πολυβραβευμένος(!) σεναριογράφος χει
τελέσει νόμιμο πολιτικὸ γάμο μὲ ἄλλον μοφυλόφιλο ν δρα στν
Washington, D.C. τ 2010! T θλιο ατ ργο, φο παίχθηκε στν
μερική, τν γγλία κα τν Aστραλία, προκαλώντας ρκετς ντιδράσεις
κα πεισόδια, φθασε τελικς κα στν λλάδα. Oδν βεβαίως
φυσικώτερον τούτου, διότι τν δια διαδρο μ κα κατάληξι χουν λα τ
σκουπίδια κα πνευματικ πόβλητα τς ποκουλτούρας τς θικς
παραπαίουσας κα χρεωκοπημένης Δύσεως. Σκεφθτε νθρώπους ν
ποδέχωνται σʻ να μέρος να πορριμματοφόρο το Δήμου να
βυτιοφόρο ταιρείας κκενώσεως βόθρων παίρνοντας βαθεις εσπνος
κα ποδίδοντας σʻ ατ τιμς ρχηγο κράτους! δύνατον, θ επτε, ν
συμβ κάτι τέτοιο. Kα μως ατ κριβς συμβαίνει μ λα ατ τ
σκουπίδια, πο ρχονται στ χώρα μας. Ἐὰν ο κονομικ κρίσι ναγκάζ
κάποιους συνανθρώπους μας ν ναζητον τροφ στος κάδους τν
πορριμμάτων, θικ κα πνευματικ κρίσι θε κάποιους λλους ν
τρέφουν τς πωρωμέ νες τους ψυχς μ σκουπίδια, πο παράγουν
διεστραμμένοι γκέφαλοι τς Δύσεως κα ποστέλλουν πρς βρσι κα
κατανάλωσι στν ταλαίπωρη Πατρίδα μας, ποία π μυρωμένο περιβόλι
το  Xριστο, πο ταν κάποτε, κατάντησε ν εναι σήμερα μι ποπνικτικ
κα παίσια χωματερή, πο δέχεται λα τ πορρίμματα κα τς καθαρσίες,
πο προσφέρει Διάβολος. Πως ὅμως ντιμετωπίσαμε ο ρθόδοξοι
λληνες τ νέβασμα το βδελυρο κα ντιχριστιανικο ατο θεατρικο
ργου; Ποία στάσι τηρήσαμε πέναντί του; Δν ρωτομε μες. ρωτ
Xριστός, πως ρώτησε τ τραγικ κενο δειλιν στν Παράδεισο τος γυμνούς,
φοβισμένους κα κρυμμένους μέσα στ δένδρα πρωτοπλά στους μετ τν
πτσι τους. Tί θ το παντήσουμε; Tί θ το παντήσουν κατʼ ρχς
σκηνοθέτης κα ο θοποιοί, πο δέχθηκαν ν ρμηνεύσουν τέτοιους παισχύντους
ρόλους, πο προσβάλλουν κα βρίζουν τόσο χυδαα τ ερώτατα πρόσωπα τς
Πίστεώς μας; «Kύριε, τ ργο ατ εναι τέχνη κα μες εμαστε καλλιτέχνες. Kα
μες χριστιανο εμαστε κα δν χομε σκοπ ν σ προσβάλλουμε. λλ μέσα σʻ
ατ τν κρίσι πρέπει ν βγάλουμε κι μες τ ψωμί μας. Eναι δυνατν ν μς
καταδικάσς γιʻ ατό;». κα ν γνώριζαν ο δυστυχες πόσο καταραμένο εναι
ατ τ ψωμ κα πόσο ναθεματισμένα εναι τ χρήματα, μ τ ποα τ
γόρασαν! μοιά ζουν μ τ τριάκοντα ργύρια, τ ποα λαβε ούδας, γι
ν παραδώσ τ Xριστ στος σταυρωτάς του. O ουδαοι, ταν τ πέστρεψε
ούδας, δν τόλμησαν ν τ βάλουν στ ερό τους ταμεο, τν «κορβανν»,
πειδ σταζαν αμα, κα γόρασαν μ ατ τν γρ το κεραμέως, γι ν
θάπτωνται ο ξένοι, ν κάποιοι λληνες σήμερα τ βάζουν εχαρίστως στν
τσέπη τους κα ζον μ ατ τς οκογένειές τους! ς λθουμε μως στος
πολιτικούς. κτς νς κόμματος, πο ντέδρασε ντονα κα μπρακτα, λα τ
λλα κόμματα διαφόρησαν γι τ ργο κα κατέκριναν σους χριστιανος
διαμαρτυρήθηκαν γι ατό. M τ στάσι τους εναι σν ν επαν στ Xριστό:
«Mʼ σένα θʻ σχοληθομε, Xριστέ; δ χουμε τος λεγκτς τς Tρό ϊκα στ
κεφάλι μας, πο θέ λουν ν μς ρουφήξουν τ αμα, κα θʻ σχοληθομε μ
μι θεατρικ παράστασι, πο λέγουν, τι σ προσβάλλει; λλωστε εναι κα
θέμα νθρωπίνων δικαιωμάτων. T δικαίωμα τς λεύθερης κ φρα σης εναι
συνταγματικς κατωχυρωμένο. Eναι δυνατ ν τ καταργήσουμε κα νʼ
σεβήσουμε στ Σύνταγμα κα τος νόμους μες ο πολιτικοί;». τος ποκριτές,
πο κόπτονται δθεν γι τ νθρώπινα δικαιώματα, τν δια στιγμή, πο κατʼ
ντολ τν δανει στν μας καταργον τ να μετ τ λλο τ κυριαρχικ
δικαιώματα τς Πατρίδος, τ δικαιώματα τν ργαζομένων κα τόσα λλα!
θεσαν τ δικαιώματα τν νθρώπων περάνω τν δικαιωμάτων το
Θεανθρώπου ησο Xριστο! Ἐὰν μως βρίσ κάποιος τος δίους μέλη τς
οκογενείας τους, τότε παύει ν σχύῃ τ δικαίωμα τς λεύθερης κφρασης,
τ Σύνταγμα παραμερίζεται κα βριστς σύρεται π τος πολιτικούς μας στ
δικαστήρια! O πολιτικοί μας, βλέπετε, εναι νώτεροι π τν Θεό! Ας έλθουμε
και στους δημοσιογράφους. Aτοί, ντ ν λέγξουν μ τ μέσα κα τν ξουσία,
πο διαθέτουν, τ κακό, καθς κα ατούς, πο τ προβάλλουν, προτίμησαν ν
κατακρίνουν κα ν κατασυκοφαντήσουν τος χριστιανούς, πο διαμαρτυρήθηκαν
ξω π τ θέατρο! μίλησαν κα πάλι γι μέλη «παρεκκλησιαστικν» κα
«παραθρηκευτικν» ργανώσεων, γι «μεσαίωνα» κα «σκοταδισμό»! Ποιοί;
Aτοί, πο χουν μεσάνυκτα πνευματικ κα σκοτί ζουν μ τ σκότος, πο
μεταδίδουν μ τς κπομπές τους, τς ψυχς κα τς διάνοιες τν νθρώπων. Tος
πληροφορομε, τι ο χριστιανοί, πο διαμαρτυρήθηκαν, δν πγαν κε ς μέλη
ργανώσεων, λλ ς μέλη το σώ ματος το  Xριστο, το Corpus Christi στ
λατινικά, τ ποο προσβάλλεται κα καθυβρίζεται π θλια κα πανάθλια πο-
κείμενα ατο το κόσμου. Δν τος στειλε καμμία ργάνωσι κε, λλʼ
χριστιανικ συνείδησί τους. λλ τί γνωρίζουν π συνείδησι ο συνείδητοι
ατο δημοσιογρά φοι;  Kα τί γνω ρί ζουν π χριστιανικς ργανώσεις; Ἐὰν
εχαν ρευνήσει, πως παιτε τ λειτούργημά τους, θ ε χαν διαπιστώ σει τι
ο ργανώσεις ατές, τς ποες συκοφαντον, παρ τς δυναμίες κα τ σφάλματά
τους, δν εναι παραθρησκευτικές, λλ θρησκευτικές, θρησκευτικώτατες·
δν ε ναι παρεκκλησιαστικές, λλ κκλησιαστικές, κκλησιαστικώτερες
μάλιστα κα π πολλος κκλησιαστικούς ταγούς, ο ποοι ποφεύγουν,
ο δειλο κα ριψάσπιδες, ν γωνιστον κα ν πολεμήσουν κατ το
πολυειδος κακο κα τν δυνάμεων το σκότους, μ τυχν κα τσαλακωθον
τ μεταξωτά τους ράσα μήπως τραυματισθ π τ «πυρ» τν
δημοσιογράφων «καλ» εκόνα, πο χουν σχηματίσει ο νθρωποι γιʼ ατούς.
Απ΄ αυτή τη κατηγορία των Ελλήνων χριστιανν, τος κληρικος κα κυρίως
τος πισκόπους, παιτε διαιτέρως λόγο Xριστός. Aτο εναι ο κύριοι
κπρόσωποί του μέσα στν κόσμο· ατο πρεπε ν γονται τέτοιων γώνων
πρς περάσπισι το νόματός του κα τς Πίστεως. λλʼ ατο τί το παντον;
«Kύριε, μες κδώσαμε νακοίνωσι κα καταδικάσαμε συνοδικς τ ργο. Tί λλο
ν κάνωμε; Ἐὰν ντιδρούσαμε ντονώτερα, π πικριτς θ γινόμασταν
διαφημιστς ατο το ρ γου». Kα μʼ ατ τν λογικοφαν δικαιολογία
φησυχάζουν πολλο ξ ατν, χοντες συχη τ συνείδησί τους, τι πραξαν τ
καθκον τους! πίσκοποι μακρι π τ σκοπιά τους, μοναδικς σκοπς τν
ποίων εναι δια τήρησι τν θρόνων τους! Αλλά και οι περισσότεροι Έλληνες
χριστιανο διαφόρησαν. Tί κι ν βρίζεται Xριστός; Tί κι ν πολεμεται
ρθόδοξη Πίστι; Γιʼ ατος «πέρα βρέχει». Πολλο πʼ ατος εναι νεργοι,
χρεωμένοι, πελπισμένοι, τ παιδιά τους μεταναστεύουν στ ξωτερικό, μ τν
Xριστ θʼ σχοληθον; Oτε κν ποψιάζονται τι πολύπλευρη ατ κρίσι
μαστίζει τν Πατρίδα μας κατ παραχώρησι το Θεο γιʼ ατν κριβς τν
διαφορία μας κα ποστασία πʼ ατόν! Πότε ραγε θ τ καταλάβουμε; ταν
λθουν χειρότερα δεινά;  Η ταυτόχρονη με τη θεατρική παράστασι τς θήνας
κθεσι φωτογραφίας π μία λεσβία Σουηδ φωτογράφο στ Bελιγράδι, ποί α
παρουσίαζε στ ργα της τν Xριστ ς μοφυλόφιλο μ γυναικεα φουστάνια κα ψιλοτάκουνα παπούτσια, τος ποστόλους μ γυναικεα σώρουχα κα τν
Παρθένο Mαρία κα τν ωσφ ς λεσβίες, ποδεικνύει τι τ μοφυλοφιλικ
κίνημα χει κηρύξει πόλεμο ναντίον το Xριστο κα χει ξαπολύσει γρία
δυσφημιστικ κστρα τεία ναντίον το πανιέρου κα σπί λου προσώπου του,
μία κ στρατεία, πο δν χει προηγούμενο στ μετ Xριστν στορία το κόσμου.
Πολλο κατηγόρησαν, προσέβαλαν, δυσφήμησαν κα πολέμησαν τν Xριστό.
Kανες μως π τος χθρούς του μέχρι σήμερα δν τό λμησε, οτε κν
διανοήθηκε, ν προσβάλ τόσο βάναυσα κα χυδαα τν Kύριο τς δόξης, τν
Bασιλέα τν ορανν, τν Σωτρα το κόσμου, παρουσιάζοντας ατόν, τν
Παναγία Mητέ ρα του κα τος γίους ποστό λους ς μοφυλοφίλους! Tόσο
κραία βλασφημία οτε Διάβολος δν διανοεται ν κφέρ ναντίον το
Θεο, διότι «κα τ δαιμόνια πιστεύουσι κα φρίσσουσι» (ακ. 2, 19)! Πρόκειται
περ φοβερο σημείου τν σχά των κα ποκαλυπτικν μας καιρν, πο
προειδοποιε, τι τ τέλος «γγύς στιν, π θύραις» (Mατθ.24, 33), κα τι
πρέπει ν προετοιμαζώμεθα. «ρχεται ργ το Θεο π τος υος τς
πειθείας» (φ. 5, 6). μπαίζουν κα βρίζουν ο πιστοι σήμερα τν
φαινομενικς δύναμο κα νίσχυρο Xριστό, λλ πολ σύντομα θ κληθον
ν σταθον μπροσθεν το φοβερο βήματός του κα ν λογοδοτήσουν γι τς
φρικτς θλιότητές τους. Tότε θ διαπι στώσουν, τι « Θες μν πρ
καταναλίσκον» (βρ. 12, 29). Tότε θ καταλάβουν πόσο φοβερν εναι «τ
μπεσεν ες χε ρας Θεο ζντος» (βρ. 10, 31). Tότε θʼ νοιχθον ο φθαλμο
τς πωρωμένης ψυχς τους κα θʼ ντιληφθον τι ατός, πο ατο βριζαν
κα βλασφημοσαν, χει τν ξουσία ν κυβερν λα τ θνη «ν ῥάβδ σιδηρ»
κα ν συντρίβ τος χθρούς του «ς σκεύη κεραμέως» (Ψαλμ. 2, 9).
Πλησιάζει για όλους, πολιτικούς, δημοσιογράφους, καλλιτέχνες, θοποιούς,
κληρικος κα λαϊκούς, ρα τς Kρίσεως. Mέχρι τότε « δικν δικησάτω τι,
κα υπαρς υπαρευθήτω τι, κα δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω τι, κα γιος γιασθήτω τι. δο ρχομαι ταχύ», λέγει Kύριος, «κα μισθός μου μετʻ μο,
ποδοναι κάστ ς τ ργον σται ατο» (ποκ. 22, 11-12).

"Ο,Τ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου