Εἶναι ὕπουλος ἐχθρός

Οκουμενισμς δν εναι αρεση κα παναίρεση, πως συνήθως χαρακτηρίζεται. Εναι κάτι πολ χειρότερο τς παναιρέσεως. Ο αρέσεις ταν φανερο χθρο τς κκλησίας. Μποροσε ατ ν παλέψει ναντίον  τους κα  ν  τς κατατροπώσει. Οκουμενισμς μως διαφορε γι τ δόγματα κα τς δογματικς διαφορς τν κκλησιν.  Εναι πέρβαση, μνήστευση, παραθεώρηση, γι ν μ πομε νομιμοποίηση κα δικαίωση τν αρέσεων. Εναι πουλος χθρός, κα π δ προέρχεται θανάσιμος κίνδυνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου