Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς. Eρμηνεία του 15ου Κανόνος από το νέο βιβλίο του, που μόλις κυκλοφόρησε.


συμφωνία καί μόνοια φαίνεται δύνατος, χι μόνο μεταξύ τν κολουθούντων τό παλαιό μερολόγιο καί τν νθισταμένων ντιοικουμενιστν το νέου μερολογίου, λλά και μεταξύ ατν τούτων τν ντιμαχομένων παρατάξεων το παλαιο μερολογίου. Δεδομένου δέ καί το τι, ο κολουθοντες τήν αρεσι Οκουμενιστές, χουν πλήρη νότητα καί σύμπνοια μεταξύ των, ο δέ ρχηγοί των μέ τη σειρά των ποτάσσονται στίς ξουσίες καί τούς κοσμικούς ρχηγούς τς Ν. ποχς καί προσέτι χουν τήν πολιτική προστασία καί δύναμι, φαίνεται πό νθρωπίνης πλευρς δύνατος παναφορά ες τήν ρθοδοξία. σως ατό νά ποδεικνύη τι Οκουμενισμός εναι αρεσις τν σχάτων καιρν καί τι ατή αρεσις δέν θα καταδικασθ συνοδικς, λλά πεναντίας θά πεκτείνεται, διότι ατή αρεσις δέν χει, πως ο παλαιότερες, μόνο θεολογικές διαστάσεις καί πιπτώσεις ες τήν κκλησία, λλά καί πολιτικές, φ’ σον συμπλέει ριστα μέ τήν παγκόσμια τάξι πραγμάτων καί προετοιμάζει τούς νθρώπους διά τή Ν. ποχή καί τήν λευσι το ντιχρίστου. σως νά μήν πάρχη μεγαλύτερο κακό ες τήν κκλησία πό τήν διαιώνισι τς αρέσεως. Διότι τσι λλοιώνεται τό φρόνημα τν ρθοδόξων καί τελικς παρουσιάζεται αρεσις ς ρθοδοξία. Ατό σημαίνει τι διά νά καταδικασθ αρεσις το Οκουμενισμο χρειάζεται να λλάξωμε δύο πράγματα: α. τήν προαίρεσί μας καί β. την θεολογία μας. 

Συνεχίζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου