Γ. ΖΕΡΒΟΣ : ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ «ΟΦΕΙΣ» ΚΑΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ


Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ Ἀθηνῶν κ. Ἱερώνυμος ἀποστέλλει πολλά μηνύματα πρός τήν πολιτικήν ἡγεσίαν τῆς Χώρας, ἀλλά καί τους Εὐρωπαίους ἡγέτας διά τήν μεταχείρισιν τοῦ ἑλληνικοῦ οἰκονομικοῦ προβλήματος. Ἐνδιαφέρον ἔχουν τά μηνύματα πρός την Ἑλληνικήν πολιτικήν ἡγεσίαν, διότι αὐτή εἶναι ἀχάριστος καί ἀγνώμων ἔναντι τῆς Ἐκκλησίας. Ἡ τελευταία εἰς ὅλας τάς κρίσεις ἦτο παρά τῷ πλευρῷ τῶν δοκιμαζομένων Ἑλλήνων, εἴτε ἦσαν πρόσφυγες ἐκ τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, εἴτε ἦσαν θύματα πολέμου ἤ ἐμφυλίου πολέμου, εἴτε εἶναι θύματα τῆς λεηλασίας τοῦ Ἐθνικοῦ πλούτου ὡς συμβαίνει σήμερον.

Οἱ πολιτικοί δέν ἀναγνωρίζουν τίποτε, διότι οἱ περισσότεροι ἀκουμποῦν εἰς διαφόρους «Λέσχας» καί ἐκτελοῦν τήν πολιτικήν τῶν «Λεσχῶν», αἱ ὁποῖαι θέλουν νά ἐξαφανίσουν τό Ἑλληνικόν Ἔθνος. Δι᾽ αὐτό μέσῳ τῶν πολιτικῶν κτυποῦν τό Γένος, τόν Ἑλληνορθόδοξον πολιτισμόν, τήν γλῶσσαν, τήν Ἐκκλησίαν, τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν, τάς παραδόσεις, τόν Ἑλληνοχριστιανικόν τρόπον ζωῆς καί ἐπιδιώκουν, τήν πάσῃ θυσίᾳ διαστρέβλωσιν τῆς ἱστορίας τῶν προγόνων μας. Αἱ «Λέσχαι» μέσῳ τῶν πολιτικῶν ἐπιδιώκουν νά ἀποκοπῆ ὁ μαθητής ἀπό τήν Ἐκκλησίαν, ἡ ὁποία εἶναι ἡ Κιβωτός τοῦ Γένους, τῆς Παραδόσεως καί τοῦ Πολιτισμοῦ, ἀλλά καί νά ἀποκοπῆ ἀπό τούς βίους τῶν Ἁγίων καί τόν Θεόν.
Ἤδη μία βουλευτής, ἡ ὁποία συνεκλόνισε τό Πανελλήνιον, ὅταν ἐχαρακτήρισεν εἰς βιβλίον τῆς ἱστορίας, τήν Ἐθνικήν καταστροφήν εἰς τήν Σμύρνην κατά τό 1922, ὡς «συνωστισμόν», ἀπεκάλυψε τά σχέδιά της, διά νά σταματήση ὁ Ἐκκλησιασμός τῶν μαθητῶν, ἡ πρωϊνή προσευχή καί νά πεταχθοῦν ἔξω ἀπό τά σχολεῖα αἱ εἰκόνες τῶν Ἁγίων.
Ἡ βουλευτής εἶναι ἡ κυρία Μαρία Ρεπούση τῆς ΔΗΜ.ΑΡ, τοῦ κόμματος τοῦ κ. Φώτη Κουβέλη. Τό κόμμα αὐτό εἶναι ἡ κυριωτέρα «συνιστῶσα» τῆς Κυβερνήσεως τοῦ Πρωθυπουργοῦ κ. Ἀντωνίου Σαμαρᾶ.
Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἀπήντησε μέ σκληρόν καί ἰσοπεδωτικόν τρόπον εἰς τήν κ. Ρεπούση. Οὐσιαστικῶς ἀπήντησεν εἰς τούς τρεῖς πολιτικούς Ἀρχηγούς, οἱ ὁποῖοι συγκροτοῦν τήν Κυβέρνησιν ἤτοι εἰς τούς κ. Ἀντ. Σαμαρᾶν, κ. Εὐάγ. Βενιζέλον καί τόν κ. Φώτην Κουβέλην. Παραλλήλως διεμήνυσεν εἰς τούς διαφόρους ψευδοπροοδευτικούς πώς, ἐάν προωθηθοῦν τά σχέδια τῆς κ. Ρεπούση τότε ἡ Ἱεραρχία θά ἀντιδράση. Τό μήνυμα καί πρός τούς μέν καί πρός τούς δέ ἦτο μή τολμήσετε, διότι ἡ Ἐκκλησία καί ὁ λαός τοῦ Θεοῦ θά ἀναμετρηθῆ μαζί σας.
Εἰλικρινῶς χαιρόμεθα διά τήν νέαν γραμμήν τοῦ Ἀρχιεπισκόπου. Ἐγκατέλειψε τήν πολιτικήν τῆς ἀφωνίας, ἡ ὁποία δέν τοῦ «ταίριαζε» καί ἐπιλέγει τήν γραμμήν τῆς συγκρούσεως μέ ὅλους ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι «ρήμαξαν» τήν Ἑλλάδα, παριστάνουν τούς «σωτῆρας», ἀλλά καί νά συνεχίζουν νά ἐπικαλοῦνται τόν ἐκσυγχρονισμόν τοῦ Κράτους ζητοῦντες τόν χωρισμόν τοῦ Κράτους-Ἐκκλησίας, τόν ἀπογαλακτισμόν τοῦ Κράτους ἀπό τήν Ὀρθοδοξίαν καί ἀπαιτοῦντες τήν ἐλαχίστην περιουσίαν τῆς Ἐκκλησίας. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ὀφείλει νά συνεχίση αὐτή τή γραμμήν, διότι ὄπισθεν ὅλων αὐτῶν τῶν μεθοδεύσεων εὑρίσκονται ξένα κέντρα ἀποφάσεων καί ἀνθελληνικαί Λέσχαι, αἱ ὁποῖαι κατευθύνουν τούς πολιτικούς εἰς τήν Ἑλλάδα ἀπό τριακονταετίας. Ὁ Ἑλληνισμός ἀπό εἰκοσαετίας εὑρίσκεται ἀντιμέτωπος μέ την Παγκοσμιοποίησιν. Ἡ Ἑλλάς εἶναι ἡ μόνη Χώρα, τήν ὁποίαν δέν δύνανται νά ἐλέγξουν, ἀκόμη καί σήμερον, πού ζῆ ἐφιαλτικάς στιγμάς, διότι ὁ Ἕλλην στηρίζεται εἰς τήν Παράδοσιν, εἰς τήν Ἐκκλησίαν, εἰς τήν Οἰκογένειαν, εἰς τόν τρίφωτον ἀστέρα: «Πατρίς, Θρησκεία, Οἰκογένεια», ἀλλά καί εἰς τόν Ἑλληνορθόδοξον Πολιτισμόν καί τάς ἀρετάς τῆς ἐργασίας καί τῆς δικαιοσύνης. Οἱ πολιτικοί, οἱ ὁποῖοι στρέφονται ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας, τῆς ἑλληνικῆς γλώσσης καί τῆς ἱστορίας ἐκτελοῦν τάς ἐντολάς ὅλων ἐκείνων τῶν δυνάμεων, αἱ ὁποῖαι τούς προώθησαν εἰς τήν πολιτικήν. Αἱ δυνάμεις αὐταί κτυποῦν εἰς την Ἑλλάδα τό ὅμαιμον καί εἰς τήν θέσιν του ἀναδεικνύουν τήν «ἄριζον κοινωνίαν» καί τήν πολυφυλετικήν καί πολυπολιτισμικήν Ἑλλάδα. Αἱ δυνάμεις αὐταί μεθοδικῶς κτυποῦν τό ὁμόγλωσσον, τό ὁποῖον ἐπι- τυγχάνεται μέ τήν συνεχῆ φθοράν τῆς γλώσσης. Αἱ δυνάμεις αὐταί στρέφονται:
1ον) Κατὰ τοῦ ὁμοθρήσκου, τὸ ὁποῖον ὑποσκάπτεται μὲ ποικιλωνύμους αἱρέσεις καὶ δῆθεν «φιλοσοφικά» κινήματα, ἀλλὰ καὶ τὴν ἀλλοίωσιν τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, εἰς τὸ ὁποῖον ἐξισώνεται ὁ Χριστὸς μὲ τὸν Μέγαν Ἀρχιτέκτονα τοῦ Σύμπαντος (ὁ θεὸς τῶν Τεκτόνων) ἢ μὲ τὸν Βούδδαν, τὸν Κομφούκιον καὶ ἄλλους μεγάλους Μύ- στας.
2ον) Κατὰ τῆς ὁμοτρόπου ζωῆς. Τὸ ὁμότροπον συνθλίβεται ἀπὸ τὸν Ἀμερικανικὸν ἢ Ἀφρικανικὸν τρόπον ζωῆς, τοὺς «μοντέρνους», τοὺς «ἐκσυγχρονιστάς», τοὺς «προοδευτικούς», τοὺς ξενομανεῖς εὐρωλάγνους καὶ Ἀμερικανολάγνους, τοὺς ξενοδούλους μιμητάς μὴ Ἑλληνικῶν συμπεριφορῶν κ.λπ. Ἐναντίον τοῦ «ὁμοτρόπου» ἦτο ὁ νόμος, ποὺ ἐπέτρεψε τὰς ἀμβλώσεις μὲ ἀποτέλεσμα τὴν δολοφονίαν τριακοσίων χιλιάδων ἀγεννήτων παιδιῶν ἐτησίως, τὸ συναινετικὸν καὶ αὐτόματον διαζύγιον, ὁ πολιτικὸς γάμος, ἡ ἀποποινικοποίησις τῆς μοιχεί- ας, τὰ σύμφωνα ἐλευθέρας συμβιώσεως, ἡ καθιέρωσις τῆς πολιτικῆς κηδείας κ.λπ.
Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ὀφείλει νὰ ὑπερασπισθῆ τὴν Ἑλλάδα καὶ τοὺς Ἕλληνας. Ἔστω καὶ ἀργὰ ἔπραξεν αὐτό ποὺ τοῦ ὑπεδείκνυον ἀπὸ καιρόν ἀρχαιότεροι ἀπὸ αὐτὸν Σεβ. Μητρολῖται, ἤτοι ἐκτὸς ἀπὸ τὸ πετραχήλι νά «πιάσει» καὶ τὸ καριοφίλι.

Ορθόδοξος Τύπος, 10/08/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου