Ο φονέας Μονοφυσίτης Διόσκορος και ο φονευθής από αυτόν Φλαβιανός αμφότεροι Άγιοι της Εκκλησίας!!!


Οι Προδότες Οικουμενιστές Πατριάρχες, Αρχιερόσκοποι.

Και συνυπεύθυνοι οι Μητροπολίτες και οι Αγιορείτες Ηγούμενοι.

Ιδού το προδοτικό κείμενο του Πατριαρχείου Αντιοχείας :




γία Σύνοδος τς ντιοχείας πεφάσισε τά ξς: 1. Τόν πλήρη καί μοιβαο σεβασμόν τν δύο κκλησιν ς πρός τό τελετουργικόν των, τήν πνευματικότητα, τήν κληρονομίαν καί τούς γίους πατέρας καί τήν πλήρη προστασίαν τν λειτουργικν πράξεων καί τς ντιοχείας καί τς Συρίας. 2. Τήν νσωμάτωσιν τν πατέρων καί τν δύο κκλησιν καί τς παραδόσεως τν γενικς ες τά χριστιανικά πιμορφωτικά προγράμματα καί τήν θεολογίαν καθηγητν καί μαθητν. 3. Τήν ποφυγήν το νά δέχωνται μέλη μις κκλησίας ες τήν λλην, ποιοι καί ν εναι ο λγοι. 4. Τήν διοργάνωσιν συνάξεων τν δύο Συνόδων ποτεδήποτε πάρξει νάγκη. 5. Νά παραμείνει κάθε κκλησία ς σημεον ναφορς διά τά μέλη της ες θέματα φορντα γάμον, διαζύγιον, υοθεσίαν κλπ. 6. άν δύο πίσκοποι δύο διαφορετικν κκλησιν συναντηθον διά πνευματικήν τελετήν, θά προσταται κενος πού θά χει τό μεγαλύτερον ποίμνιον. λλά ν εναι ες τό μυστήριον το γάμου, θά προσταται πίσκοπος τς κκλησίας το νυμφίου. 7. τι χει ναφερθ προηγουμένως δέν σχύει κατά τόν συνεορτασμόν πισκόπων ες τήν Θείαν Λειτουργίαν. 8. τι χει λεχθ ες τό π’ ριθμ.6 ρθρον, σχύει διά τούς κληρικούς καί τν δύο κκλησιν. 9. άν νας ερεύς μις κ τν δύο κκλησιν τύχη νά εναι ες κάποιαν περιοχήν, θά τελέση τά θεα μυστήρια διά τά μέλη καί τν δύο κκλησιν, συμπεριλαμβανομένης καί τς Θείας Λειτουργίας καί το μυστηρίου το γάμου. διος ερεύς θά κρατήση νεξάρτητον ρχεον καί διά τάς δύο κκλησίας καί θά μεταφέρη τήν καταγραφήν τν μελών τς δελφς κκλησίας ες τήν πνευματικήν της ξουσίαν. 10. άν δύο ερες καί τν δύο κκλησιν τύχη νά ερίσκωνται ες κάποιαν κοινότητα, θά ναλλάσσονται, καί ες περίπτωσιν συνεορτασμο θά προσταται κενος μέ τό μεγαλύτερον ποίμνιον. 11. άν πίσκοπος πό μίαν κκλησίαν καί νας ερεύς πό τήν δελφήν κκλησίαν τύχη νά συνεορτάζουν, θά προσταται, πως εναι φυσικόν, πίσκοπος, κόμη καί ν ερίσκεται ες τήν κοινότητα το ερέως, φ’ σον θά πάρχουν λαϊκοί καί πό τάς δύο κκλησίας. 12. Χειροτονίαι ες τούς βαθμούς τής ερωσύνης γίνονται πό τήν πνευματικήν ρχήν τν ποψηφίων ες κάθε κκλησίαν, κατά προτίμησιν, μέ τήν παρουσίαν δελφν πό τήν λλην δελφήν κκλησίαν. 13. νάδοχοι καί μάρτυρες γάμου πιτρέπεται νά πιλέγωνται πό τά μέλη καί τν δύο κκλησιν χωρίς διάκρισιν. 14. Ες λας τάς κοινάς ορτάς θά προσταται ρχαιότερος τ τάξει ερεύς. 15. λοι ο ργανισμοί τν δύο κκλησιν θά συνεργάζωνται ες λα τά θέματα, μορφωτικά, παιδείαν καί κοινωνικά διά τήν νάπτυξιν το δελφικο πνεύματος. Σς ποσχόμεθα, μέ ατήν τήν εκαιρίαν, τι θά συνεχίσωμεν νά νισχύωμεν τήν σχέσιν μας μέ τήν δελφήν κκλησίαν καί λας τάς λλας κκλησίας μέ σκοπόν νά γίνωμεν λοι μία κοινότητα κάτω πό να Ποιμένα

(Γιά τό κείμενο τς γκυκλίου το πεπτωκότος πατριαρχείου τς ντιόχειας βλ. περιοδικόν ˝ρθόδοξη Μαρτυρία˝, τεχος 79ον και τήν σειρά τν ρθρων στόν ˝ρθόδοξο Τύπο˝, ναφορικά μέ τήν προδοτική συμφωνία το Σαμπεζύ στά φύλλα 1160 καί 1329).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου